Selvännäkijät apuja?
Hei vain!
Näen kaikenlaisia kuvioita silmät kiinni, ja joskus auki... Värikkäitä palloja, sumuja ilmass aja ihmisten, kasvejen, eläinten ympärillä..
Jotkut ovat sanoneet tätä "lahjaksi" mutten edes nää kokoajan! Enkä pidä sitä itselleni mahdollisena.. Kertokaapas onko asian laita miten... ja kuten sanoin en näe koko ajan!
Olen super herkkä.. ja reagoin muutenkin kaikkeen ja väitän olevani hullu. Joskus kosketus sattuu, taikka hajut ja äänet... Ja inhoan sosiaalisia tilanteita yli kaiken.
Mulla on diagnosoitu paniikkihäiriö ja vaikea masennus, joten voihan olla että nuo minun "lahjani" ovat niiden takia. En vedä mitään lääkkeitä, vaan syön homeopaattisia, rautaa, ja solumineraaleista 2 ja 11 diagnooseiheni.
Kuulen mediksissä joskus ääniä jotka neuvoo.. en tiedä sitten oonko hullu.. ja joskus kuulen jonkun kuiskivan mun nimeä.. Kuulen myös erilaisia sirinöitä.. Välillä kovana.. ja välillä sitä ei ole (tinnitys?)
Hiljentyessä tai ennen nukahtamista näen kuvioita joita jostain ihme syystä piirrän!
Tai oikeastaan maalaan... sama on runojen kanssa.
Henkisyys on itselleni läheinen asia ja näin.. uskon tälläiseen.. mutten oikein ymmärrä.. Mitä ihmettä nämä on.. kun enhän ole mitään hieno olento.. vaai aivan säälittävän herkkä ja itkuinen ihminen!
Voisitteko te kertoa mitä mieltä ootte?
Jos joku jaksaisi.. eikä tuottaisi liikaa vaivaa niin voisiko joku katsoa mun auraa?
Jos näkyisi jotain fyysistä vaivaa.. siis jotain vakavampaa.. Lonkkaan on sattunut jo hetken.. enkä nuku enkä syö juuri mitään.. Mutta ne varmaa liittyy mun diagnooseihin..
Kiitän jo etukäteen
Ja ollaanhan sitten ystävällisiä ja ilmaistaan mielipiteet ja näkemykset nätisti, jooko?
Ei tehdä toistemme päivistä yhtään paskempia mitä ne jo voi olla.
Kiitos🌟🙏🏻