Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Translaki meni läpi

Vierailija
01.02.2023 |

Tirsk!

Kommentit (3723)

Vierailija
981/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen et jatkossa tarvii olla miesten ja naisten vessojen lisäksi transvessat. Sillä siitä pääsee! Itsellä jos olisi julkiset vessat omassa yrityksessä, tekisin takuulla jostain inva vessasta transvessan.

Vierailija
982/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus menetti just mun äänen. Se menee Perussuomalaisille. Tuskin sekään sekalainen puolue yhtä pahaa jälkeä aikaan saa kuin tämä nykyinen pelleporukka.

Kokoomus on vitsi. Tämä katkaisi kamelinselän, en enää äänestä Kokoomusta. Enkä taida äänestää mitään muutakaan ku ei ole vaihtoehtoja. Minä nukun nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pervoja on konservatiivien seassa paljon kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos uimahallin pukutiloihin/saunaan/pesutilaan tulee henkilö jolla on vastakkaiset sukuelimet näkyvillä niin sit lähden pois uimahallista

Ainakin siivoojia on ollut jo pitkään ja se ei tuntuisi haittaavan enemmistöä mitenkään.

Minua vähän häiritsee miehenä että on naissiivooja uimalan kylpytiloissa...

Että jos joku mies tulee sinne pillu paljaana, niin ei se minua häiritse tai kiihota mitenkään.

Olen sinut seksuaalisuuteni kanssa. Toki niitä jotka kiihottuu, niin voi häiritä kun löytää omasta seksuaalisuudesta jotain uutta.

Onhan niitä naisia jotka saattaa säikähtää kiihottuvansa transnaisista.

Sitäkö sinä pelkäät?

Omaa reaktiotasi?

Etkö hyvä Jeesus osaa keskittyä vain peseytymiseen?

Saunomiseen ja uimiseen ei suomalaisessa perinteisessä kultuurissa ole yhdistetty mitään seksuaalista.

Kyseessä on vain peseytyminen ja uimasuoritus.

Se mitä sun pääkopassa tapahtuu on sun ongelma. Ei transihmisten ongelma tai kenenkään muunkaan ongelma. Kunhan osaat käyttäytyä ja pitää himos kurissa.

Tuollainen jeesustelu paljastaa sinut trolliksi.

Vierailija
984/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marinin toverit ovat nyt kiimoissaan taas saadaan hieman lisää kontrollia, kohta sirutus ja aletaan olla...

Tämä laki voi hyvinkin johtaa sirutukseen, koska henkilötunnusten jatkuva vaihtaminen mahdollistaa rikollisuuden kasvun ja pakoilemisen.

Vierailija
985/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen et jatkossa tarvii olla miesten ja naisten vessojen lisäksi transvessat. Sillä siitä pääsee! Itsellä jos olisi julkiset vessat omassa yrityksessä, tekisin takuulla jostain inva vessasta transvessan.

Ei käy. Tuota ehdotettiin jo transväelle, mutta se satuttaisi transväen tunteita ja he eivät kokisi olevansa oikeita naisia tai miehiä.

Vierailija
986/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko homma on vain niin absurdin typerä että vain naurattaa :D

Nojaa, voi olla että monia ei kohta enää naurata kun Michael Penttilä tajuaa tilaisuutensa koittaneen.

Hyvä ihminen! Myöhästyit! hänhän on jo kuukausia identifioitunut naiseksi! googlaa vaikka hänen kuvansa, siellä hän on meikkiä nassussa!

Tästä on puhuttu jo kuukausia, että hän olisi nykyään nainen ja virallistamassa sukupuolensa.

Höpsis. Lehtitietojen mukaan hän pitää itseään naisena. Nyt pääsee muuttamaan omailmoituksella, jos haluaa.

Vierailija
987/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä tietää tilastoille? Nythän asioita tilastoidaan pitkälti sukupuolitetusti. Esim. nyt vaikka että miehet sairastavat koronan vakavammin, naiset masentuvat herkemmin jne.

Myös eroissa miten määritellään äiti ja isä, eihän siitäkään enää voi olla ihan varma. Sossu on aina puoltanut äitejä/äitiyttä.  Nyt mies voi sanoa olevansa nainen ja siis tulevansa syrjityksi ellei häntä kohdella samalla viivalla äidin kanssa.

Määritelläänkö äitiys enää synnyttäjän perusteella? Tuleeko tappelua äitiydestä?

Äitiys on valinnainen identiteettimerkintä. Transnainen voi olla siittämänsä lapsen äiti ja transmies voi olla synnyttämänsä lapsen isä, mutta biologinen nainen on synnyttäjä tai synnyttävä vanhempi. Vanhemmuusmerkinnän voi vaihtaa lapsikohtaisesti. Yhdelle lapselle voit olla äiti ja kahdelle seuraavalle isä. Tätä on haluttu.

Vierailija
988/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskeeko tämä nyt lapsia vai ei? Räsäsen ehdotus, että lapset jätettäisiin lain ulkopuolelle, ei mennyt eduskunnassa läpi. Nyt kuitenkin uutisoidaan, että pitää olla täysi-ikäinen. Mikä uutinen pitää paikkaansa?

Ei koske alaikäisiä.

Tämä onkin heti seuraava tavoite

Vierailija
989/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miksi kansanedustajat puhuvat yhdenvertaisuudesta tässä asiassa.

Laista huolimatta ihmiset eivät ole yhdenvertaisia. Rikkaat on rikkaita ja köyhät yhä köyhempiä. Lihavat ja laihat. Rumat ja kauniit jne

Ja vielä maksaako yhteiskunta heidän kokeilunsa tulla naisesta mieheksi tai miehestä naiseksi??

Vierailija
990/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska. Mä en oikeasti usko, et miehillä on riittävästi henkistä kanttia kestää kaikkea sitä seksuaalista häirintää ja esineellistämistä, jota naiset joutuvat pikkutytöstä asti kokemaan toisten miesten/poikien taholta. 

https://9gag.com/gag/aWGg1W4

Vierailija
991/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annetaan ihmisten elää, nii kuin itselleen sopii tämän lyhyen elämän ajan. Keskitytään oman elämän menoon.

Tuon kun kaikki ahdasmieliset ihmiset ymmärtäisivät ja lopettaisivat sen paskanjauhamisen transihmisistä ja toisten pelottelun valheilla ja mielikuvituksellisilla jutuilla, joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa, se ei todellakaan ole keneltäkään pois, jos tämän pienen ryhmän elämää pystytään tällä lailla parantamaan.

Miksi sekoitat tolkun transit tähän? Nyt puhutaan juridisen sukupuolitiedon vaihtelun sallimisesta ei-transeille heteromiehille, opportunisteille ja pervoille. Miksi halusitte sotkea transit samaan porukkaan?

Oletko todella niin harhaluuloinen, että kuvittelet noiden mainitsemiesi ihmisten ihan vaan huvikseen vaihtavansa sukupuolen kirjausta noin vaan kauppareissulla käydessään, nyt järki käteen sielläkin!

Miehissä on kyllä oikeasti hyvin pieni vähemmistö, joka näkee vaivaa kummallisten asioiden eteen kuten vessanpöntöllä istuvien naisten tirkistely.

Muuten tässä on kai kyse sukupuolen käsitteen muuttamisesta.

Yksi sairas mies voi kuitenkin aiheuttaa 100 uutta uhria. 

Miten hallitus luulee, että mielenterveyspalvelut kestää, kun ei ne kestä nytkään?[/quote

Jos mielenterveyspalvelut olisivat kunnossa, ei olisi näitä transhommia.

Vierailija
992/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee viranomaisilla kiire tehdä uusia sostunnuksia. Mahtaako tulla vuodessa, kun sitten voisi jo vaihtaa uudestaan.

Vierailija
993/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä hienoa. Kerrankin naiset pääsevät näkemään kannattamansa ideologian seuraukset omalla kohdallaan ja pääsevät kokemaan miltä tuntuu, kun joku menee uhrihierarkiassa ohi.

Me miehet olemme eläneet tässä todellisuudessa koko elämämme eikä transjutut vaikuta meihin millään tavalla joten pääsemme vain nauttimaan.

Täällä on paljon provoa, mutta tätä kannattaa miettiä ihan oikesti. Ketkä tässä häviävät? Vinkki: eivät miehet.

Vierailija
994/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskeeko tämä nyt lapsia vai ei? Räsäsen ehdotus, että lapset jätettäisiin lain ulkopuolelle, ei mennyt eduskunnassa läpi. Nyt kuitenkin uutisoidaan, että pitää olla täysi-ikäinen. Mikä uutinen pitää paikkaansa?

Ei koske alaikäisiä.

Eduskunta hyväksyi lausuman, joka velvoittaa seuraavaksi hyväksymään alaikäisten sukupuolen vaihdon.

Vasemmistoliiton Veronika Honkasalo vaati puheenvuorossaan alaikäisille hormoniblokkereita saataville.

Vierailija
995/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon transpannu... ja aamuisin transkissa. Hyvä soittaa aamulla pomolle että sori.

Entäs Cis-sa? Eli "kissa".

Nykyään ihmiset ovat "Cis-naisia" ja miehiä.

Tosin itse olen Ford Transit.

Vierailija
996/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä sama on voimassa jo 18 muussa maassa. Ei ole aiheuttanut mitään ihmeellistä. 

Paitsi raiskaajamiehiä naisten vankiloissa ainakin USAssa, Irlannissa, Iso-Britanniassa (mukaan lukien ja erityisesti Skotlannissa). Useita naisvankeja jo raiskattu mm. Iso-Britanniassa, ja 2 naisvankia raskaana jenkeissä). Norjassa nainen, joka valitti alastomasta miehestä kuntosalin naisten pukuhuoneen suihkussa, joutui poliisin tutkintaan "syrjinnästä" koska mies identifioitui naiseksi. Samoin Norjassa ainakin kaksi naista on joutunut poliisitutkintaan, koska he sanoivat, että mies ei voi olla lesbo.

Skotlannissa tehdyssä tutkimuksessa todettiin, että miesrikolliset vaihtavat juridisen sukupuolensa naiseksi jäätyään kiinni, ja istuvat tuomionsa naisvankilassa, ja vapaaksi päästyään vaihtavat takaisin mieheksi. USA:ssa koulupoika raiskasi kaksi alaikäistä tyttöä kahden eri koulun tyttöjen vessoissa, koska koulut jakavat vessat sukupuoli-identiteetin mukaan eli poika voi sanoa kokevansa itsensä tytöksi ja mennä tyttöjen vessaan.

Mutta "ei mitään ihmeellistä", sanovat hyödylliset id**otit.

Ihan kuin tässä olisi taustalla joku järjestäytynyt miesliike, siis tyylin incelit ja "miesasiamiehiksi" itseään kutsuvat, jotka ovat keksineet ihmisoikeuksien puo

Nykyään heitä kutsutaan transaktivisteiksi ja intersektionaaleiksi.

Vierailija
997/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Täten ilmoitan olevani transsaamelainen.

minä olenkin trans postin pääjohtaja. 900000e vuosipalkkaa odottelen.

Vierailija
998/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla työpaikoilla on ainoastaan unisex-vessat.

Vierailija
999/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus menetti just mun äänen. Se menee Perussuomalaisille. Tuskin sekään sekalainen puolue yhtä pahaa jälkeä aikaan saa kuin tämä nykyinen pelleporukka.

Kokoomus on vitsi. Tämä katkaisi kamelinselän, en enää äänestä Kokoomusta. Enkä taida äänestää mitään muutakaan ku ei ole vaihtoehtoja. Minä nukun nyt.

Nyt jos joskus pitää äänestää! Itse myös olen äänestänyt kokoomusta kaikki nämä vuodet. Liike Nyt kiinnostaa ja Perussuomalaiset lienee vahva. Ps en ihan kaikkea kyllä itse allekirjoita, mutta mikä voi vielä mennä huonommaksi?

Missä olikaan kokoomuksen: koti, uskonto ja isänmaa? Mikään nykyisessä linjassa ei aja tuon perusperiaatteen asiaa.

Vierailija
1000/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei koske alaikäisiä.

Eduskunta hyväksyi lausuman, joka velvoittaa seuraavaksi hyväksymään alaikäisten sukupuolen vaihdon.

Vasemmistoliiton Veronika Honkasalo vaati puheenvuorossaan alaikäisille hormoniblokkereita saataville.

Ei velvoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän