Translaki meni läpi
Kommentit (3723)
Vierailija kirjoitti:
Jättäkääs laki nyt tähän ja lapset rauhaan. Onnistuuko?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Iiris suomela twiittasi että seuraavaksi alaikäiset on saatava tähän mukaan"
Trans nuorten oikeudet eivät nyt toteutuneet täysimääräisesti. Valitettavasti. Hyvä että Iiriksellä on asia hoidossa, niin saadaan muutosta vielä tähänkin.
Hyvä jos viherhörhöt pääsisivät aivopesemään ja manipuloimaan lapsetkin. Se olisi Putlerille mieleen. Heikennetään Suomi sisältä päin ja sitten tullaan vain poimimaan kypsä hedelmä.
Epistä, että pystyy transistoimaan itsensä vaan mieheksi tai naiseksi, kun sukupuolia on kumminkin yli 50.
Tässäpä tavoitetta uudeksi lakialoitteeksi.
Miten mukava törmätä vaikkapa s a r j a k u r i s t a j a Penttilään naisten pukkarissa...
Vierailija kirjoitti:
Luulen et jatkossa tarvii olla miesten ja naisten vessojen lisäksi transvessat. Sillä siitä pääsee! Itsellä jos olisi julkiset vessat omassa yrityksessä, tekisin takuulla jostain inva vessasta transvessan.
Ei vaan tulee trans only ja unisex vaihtoehdot.
Ihan turhaa tuo rajoite kerran vuodessa. Mikä hel***tin parannus tuo nyt oli? Ei vaikuta yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäkääs laki nyt tähän ja lapset rauhaan. Onnistuuko?
Ei.
Tämän kommentin takia tulen sukupuolittamaan jokaisen transin niin kuin haluan.
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyykö kirkko nyt homohäät? Jos ihmiset eivät pääse naimisiin he vaihtavat sukupuolta että saadaan heteropari.
Näyttäisi siltä, ettei muuta vaihtoehtoa ole. Siunausta vaan kaikille.
Minustakin liian rajoittavaa, ei kukaan pysty määrittelemään, että haluaa vaihtaa sukupuolensa vain kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä pudottaisi tällaista keskustelua aikuisilta ihmisiltä.
En minäkään. Ihmiset puolustaa sitä että setä voi olla täti ja toisinpäin.
Jos Pentin vaimo Mirja vaihtaa sukupuolensa mieheksi ja nimensä Pentiksi, niin onko syntynyt täyskaimojen välinen homoaivoliitto?
Olisiko sillä jotain väliä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sukupuoltaan voi vaihtaa, jos oikeasti kokee niin, MUTTA kerran vuodessa on liikaa. Sen pitäisi olla kertaluonteinen ja vaatia vaihdosleikkausta sen saamiseksi. Lisääntymiskyvyn säilyttäminen ok. Tunnen 2 transhenkilöä ja kumpikin kummasteli noin tiheää vaihtoväliä. Kyllä aito trans tietää, että yksi riittää. Ovat vaihtonsa kanssa varmoja.
Uuden lain myötä uimahalliin ei ole enää asiaa. Olen kokenut ahdistelua ja häirintää 11 vuotiaasta saakka ja toleranssi sille mahdollisuudelle on iso. Muutoin olen sitä mieltä, että jokainen tehkööt mitä haluaa keholleen. Se on oikeus, mutta joku raja sentään tuolle vaihtamiselle.
Minuakin todella ihmetyttää tuo vuoden välein vaihtelu.... millä perustein se on määritelty?
Ja jos henkilö haluaa vaihtaa aina henkilötunnuksensa ja sukupuolitietonsa kaikkiin rekistereihin ym, niin mistä helvatasta se ylimääräinen aika otetaan näihin, kun poliisit ym viranomaiset on jo nyt ylityöllistettyjä ihan oikeillakin asioilla.
Pellelaki, joka ei näköjään ole kunniaksi kellekään.
ILMOITETTU ASIATTOMAKSI!!!
Ihminen joka alkaa tällaisesta edes punumaan ei ole oikeustoimi kelpoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen et jatkossa tarvii olla miesten ja naisten vessojen lisäksi transvessat. Sillä siitä pääsee! Itsellä jos olisi julkiset vessat omassa yrityksessä, tekisin takuulla jostain inva vessasta transvessan.
Ei vaan tulee trans only ja unisex vaihtoehdot.
Tarvitaan bmies ja bnainen plus muut sekopäät vaihtoehdot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä pudottaisi tällaista keskustelua aikuisilta ihmisiltä.
En minäkään. Ihmiset puolustaa sitä että setä voi olla täti ja toisinpäin.
Jos Pentin vaimo Mirja vaihtaa sukupuolensa mieheksi ja nimensä Pentiksi, niin onko syntynyt täyskaimojen välinen homoaivoliitto?
Olisiko sillä jotain väliä?
Ei. Kummallakaan ei ole sen jälkeen "väliä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus menetti just mun äänen. Se menee Perussuomalaisille. Tuskin sekään sekalainen puolue yhtä pahaa jälkeä aikaan saa kuin tämä nykyinen pelleporukka.
Kokoomus on vitsi. Tämä katkaisi kamelinselän, en enää äänestä Kokoomusta. Enkä taida äänestää mitään muutakaan ku ei ole vaihtoehtoja. Minä nukun nyt.
Nyt jos joskus pitää äänestää! Itse myös olen äänestänyt kokoomusta kaikki nämä vuodet. Liike Nyt kiinnostaa ja Perussuomalaiset lienee vahva. Ps en ihan kaikkea kyllä itse allekirjoita, mutta mikä voi vielä mennä huonommaksi?
Missä olikaan kokoomuksen: koti, uskonto ja isänmaa? Mikään nykyisessä linjassa ei aja tuon perusperiaatteen asiaa.
Jos monet äänestävät pienpuolueita, niin pienpuolueilla on mahdollisuus kasvaa siitä sitten.
NE GROOMAA LAPSIA, IHAN HULLUA?
Samana päivänä, kuin laki läpi alkoi alaikäisten groomaus, käsittämätöntä, että tallainen laki vietiin kansan vastustuksesta huolimatta läpi.
-Tekee mieli alkaa käyttää voimaa näitä vastaan, koska ovat peedoja, lapsia yritetään leikellä itselle mieluisiksi seksikumppaneiksi, ihan sairasta!
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/9922825a-fa1a-4eab-9aa5-062d925c077a...
"Nyt itsemääräämisoikeus sukupuoleen toteutuu täysi-ikäisille ihmisoikeusnormien mukaisesti. On elintärkeää, että työ jatkuu alaikäisten oikeuksien varmistamiseksi”, sanoo Setan puheenjohtaja Pekka Rantala tiedotteessa."
-Siinä se lukee, oman puheenjohtajanne suusta, joten ei tarvitse tulla väittämään valheeksi, mitä trXansut yrittää.
Kun antaa perkellleelle pikkusormen, miten käy? Lapsilta leikataan sukupuolielimet pois!
Yksillä rattailla rääytään pakkosterilaatiota aikuistransien itse haluamista transhoidoista.
Toisilla rattailla vaaditaan hedelmällisyyden ja aikuisiän seksuaalisuuden vieviä blokkereita väärillä leluilla leikkiville lapsille. Ketään ei kiinnosta "translasten" hedelmällisyys.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sukupuoltaan voi vaihtaa, jos oikeasti kokee niin, MUTTA kerran vuodessa on liikaa. Sen pitäisi olla kertaluonteinen ja vaatia vaihdosleikkausta sen saamiseksi. Lisääntymiskyvyn säilyttäminen ok. Tunnen 2 transhenkilöä ja kumpikin kummasteli noin tiheää vaihtoväliä. Kyllä aito trans tietää, että yksi riittää. Ovat vaihtonsa kanssa varmoja.
Uuden lain myötä uimahalliin ei ole enää asiaa. Olen kokenut ahdistelua ja häirintää 11 vuotiaasta saakka ja toleranssi sille mahdollisuudelle on iso. Muutoin olen sitä mieltä, että jokainen tehkööt mitä haluaa keholleen. Se on oikeus, mutta joku raja sentään tuolle vaihtamiselle.
Vaikka kuinka niihin papereihin laittaa vaikka naisena mieheksi, niin ei se kasvata sulle penistä saatikka anna susta tulla yhtä vahvaa, kuin miehet on.
Näinpä. Yrittävät vielä törkeästi videokuvata toisten intiimiä hetkeä.