Translaki meni läpi
Kommentit (3723)
Nyt ois sen sisällisodan paikka iskeä prkl
Mitä tarkoittaa enää olla hetero, homo tai bi, kun fyysinen todellisuus ei merkkaa en mitään?
-Kyllä se varmasti merkkaa. Eikö idea ole se, että ihminen voi olla lääketieteellisesti yhtä ja juridisesti toista, sukupuolta.
Tosi hyvä agenttihommiin. Pitääkin tilata passit jokaiselle sukupuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei vain romuta naisten ja lasten oikeuksia, vaan myös seksuaalivähemmistöjen oikeuksia. Homomiehille tarkoitettuihin tapahtumiin voi nyt tulla kuka tahansa mieheksi itsensä kokeva nainen ja homomiesten on hänet hyväksyttävä miehenä, koska hän on papereissa nainen. Ja sama tietty toisin päin eli lesbonaisten tapahtumiin voi ängetä ihan luvan kanssa naiseksi itsensä kokeva mies. Tästä tosin on ennenkin väännetty näissä piireissä, mutta nyt homoille jää yhä vähemmän keinoja puuttua asiaan, kun koko sukupuolen käsite on romutettu. Mitä tarkoittaa enää olla hetero, homo tai bi, kun fyysinen todellisuus ei merkkaa en mitään?
Kanadassa lesbojen suosima deittisovellus hyväksyi transnaiset mukaan, ja tämän myötä lesbot siellä siirtyivät ns. maan alle, ryhmiin joihin pääsee vain suosittelijalla. Nyt sitten miehet mekoissaan kiukuttelevat, kun sovelluksesta löytyy vain kaltaisiaan, eikä kukaan oikea lesbo ole kiinnostunut heistä. :D
Joopa joo, ihanko jostain ulilaudalta vai jopa twitteristä kuulit näinki jännän tarinan
Kuule satun osaamaan useampaa kieltä, ja internetistä löytyy silloin yhtä sun toista. Ei tarvitse olla Ylen varassa. ;)
Puhutaan hei välillä PENIKSISTÄ! Tää alkaa käymään tylsäksi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ois sen sisällisodan paikka iskeä prkl
joo alota sä mee tonne metsää tetsaamaa me tullaa ihan just perästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei vain romuta naisten ja lasten oikeuksia, vaan myös seksuaalivähemmistöjen oikeuksia. Homomiehille tarkoitettuihin tapahtumiin voi nyt tulla kuka tahansa mieheksi itsensä kokeva nainen ja homomiesten on hänet hyväksyttävä miehenä, koska hän on papereissa nainen. Ja sama tietty toisin päin eli lesbonaisten tapahtumiin voi ängetä ihan luvan kanssa naiseksi itsensä kokeva mies. Tästä tosin on ennenkin väännetty näissä piireissä, mutta nyt homoille jää yhä vähemmän keinoja puuttua asiaan, kun koko sukupuolen käsite on romutettu. Mitä tarkoittaa enää olla hetero, homo tai bi, kun fyysinen todellisuus ei merkkaa en mitään?
Kanadassa lesbojen suosima deittisovellus hyväksyi transnaiset mukaan, ja tämän myötä lesbot siellä siirtyivät ns. maan alle, ryhmiin joihin pääsee vain suosittelijalla. Nyt sitten miehet mekoissaan kiukuttelevat, kun sovelluksesta löytyy vain kaltaisiaan, eikä kukaan oikea lesbo ole kiinnostunut heistä. :D
Joopa joo, ihanko jostain ulilaudalta vai jopa twitteristä kuulit näinki jännän tarinan
Kuule satun osaamaan useampaa kieltä, ja internetistä löytyy silloin yhtä sun toista. Ei tarvitse olla Ylen varassa. ;)
Ai ihan englantia osaat :D no voi juma sähä taidat olla iha rofessori
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää, että hyväksyttiin translaki! Tämän sen saa, kun eduskunnan enemmistö hylkää Jumalan, Jeesuksen Kristuksen, ja Hänen opetuksensa. Ei hyvä seuraa tästä.
lopun aikana synti ei ole syntiä.niin kuin Jeesus sanoi anna heille anteeksi sillä he eivät tiedä mitä he tekevät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää, että hyväksyttiin translaki! Tämän sen saa, kun eduskunnan enemmistö hylkää Jumalan, Jeesuksen Kristuksen, ja Hänen opetuksensa. Ei hyvä seuraa tästä.
lopun aikana synti ei ole syntiä.niin kuin Jeesus sanoi anna heille anteeksi sillä he eivät tiedä mitä he tekevät
Mites toi toisten ihmisten vihaaminen mitäs jeesus siitä sano
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut 40 vuotta nainen. Koen olevani mies, saako parempaa palkkaa ja vielä takautuvasti?
En haluaisi tuottaa pettymystä mutta sinun olisi tehtävä sitä varten yhtä paljon töitä kuin miesten.
Tulee mielenkiintoiset ajat, jos ja kun miehet ikäluokassa 18-30 vaihtavat naiseksi ja pysyvät naisina siihen 30 ikävuoteen asti. Sit ollaankin ainoa maa, jossa 18-30 ikäluokassa 90 prosenttia on naisia.
Tässä translaissa unohdettiin nyt kokonaan ottaa huomioon kaltaiseni Apache-helikopterit. En minä tarvitse mitään pölyttynyttä M- tai N-merkintää, sillä identifioidun AH-64:ksi. Missä minun saunatilani?
Alkaa syntyvyys kasvaa, kun nuoret miehet vaihtavat sukupuolensa naisiksi! 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä lailla ei ole mitään tekemistä transsukupuolisten ihmisten oikeuksien kanssa. Sukupuolen hämärtäminen ja muuttaminen ilmoitusasiaksi vetää maton myös transsukupuolisten jalkojen alta. Tätä vaan ei edes transihminen saa sanoa ääneen.
Ja silti täällä vaan jauhetaan satojen sivujen ajan jostain transporukasta? Mikä homma tää oikein on? Kuka tätä keskustelua oikein johdattelee?
Kuka jauhaa transporukasta? Keskustelu koskee käsitteiden uudelleenmäärittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vähän tuota Ben Z:n Jaa-ääntä ihmettelen.
Samoin. Kuvittelin, että olisi ollut järjen mies.
Eikö Ben ole juutalainen olisi pitänyt lukea tooraa paremmin
Vierailija kirjoitti:
Tulee mielenkiintoiset ajat, jos ja kun miehet ikäluokassa 18-30 vaihtavat naiseksi ja pysyvät naisina siihen 30 ikävuoteen asti. Sit ollaankin ainoa maa, jossa 18-30 ikäluokassa 90 prosenttia on naisia.
No on sulla kova luotto suomen nuorisoon ja maanpuolustustahtoon hahaha
Translaki eli n a t s i karl (sanamuunnos).
Vierailija kirjoitti:
Tässä translaissa unohdettiin nyt kokonaan ottaa huomioon kaltaiseni Apache-helikopterit. En minä tarvitse mitään pölyttynyttä M- tai N-merkintää, sillä identifioidun AH-64:ksi. Missä minun saunatilani?
Eihän siinä mitään, kyllä tuollaista nyt kerran polkaisee.
T: IT-patteri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaahan naiset että stondis ei ole syy tuijottaa tai muutenkaan käyttäytyä epäasiallisesti!
Myös teihin friikkeihin pätee täsmälleen samat käytössäännöt, joten noudatahan ensin itse hyviä tapoja ja ala sitten vasta neuvomaan muita.
Niin pätee. Kaikenlainen tuijotus ja loukkaaminen on huonoa käytöstä. Tosiaan jos minä saan tahtomattani stondiksen, sinä pidät pääsi kylmänä, vaikka olisi vähän ruuhkaa.
Saatat pettyä, mutta minua ei sun mitättömyyden stondis kiinnosta pätkän vertaa.
Annat vain minun olla rauhassa omissa oloissani edes tuppautumalla lähelle tai juttelemalla yhtään mitään, niin tulemme toimeen samassa tilassa.
Kyllä minä saan puhua ja tulla saunassakin viereen istumaan. Muista sinä olla asiallinen tai pysy kotona!
Sinulla ei todellakaan ole mitään oikeutta tulla minun lähelleni eikä puhua minulle, jos minä en sitä halua.
Minullakin on oikeuteni.
Myös julkisella paikalla.Jää sinä itse leikkimään noita mielikuvitusleikkejäsi kotiin, jos et kykene antamaan ihmisille heidän haluamaansa rauhaa ja kunnioittamaan sitä.
Kyllä muuten on. Minulla on oikeus kuvata myös julkisella paikalla, joten sinuna olisin aivan hiljaa.
Vaikka julkisella paikalla saakin kuvata, ketään yksittäistä ihmistä ei saa eikä sitä materiaalia saa julkaista.
Hyvät, toisia kunnioittavat käytöstavat pätevät myös siihen.
Eikä sinulla todellakaan ole mitään oikeutta häiritä änkemällä viereen tai horinoillasi muita samassa paikassa olijoita, jos he tekevät sinulle selväksi, että haluavat olla rauhassa ja omissa oloissaan.
Häirintä sekä ahdistelu ovat edelleen kiellettyjä ja sillä saa välittömän uloslennon sekä porttikiellon.
Ja muistahan sitten itse tuo kuvaamisjutska ...
Saatat poliisia varten päätyä tallennetuksi, mikäli tilanne niin vaatii ...
En ole aikeissa julkaista, mutta mitä laitonta siinä olisi? Kyllä julkisella paikalla kuvattuja kuvia saa julkaista. Se ei ole häirintää että tulen viereesi lauteilla, viereiseen suihkuun, tai vaikka ovella törmään sinuun tahtomattani. Jos en näin saisi tehdä, se on SYRJINTÄÄ! Ymmärrätkö että sinä olet nyt se syrjijä ja kaiken ongelma?
Misyä se meni läpi?
Ja koskeeko se myös homoja?