Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Translaki meni läpi

Vierailija
01.02.2023 |

Tirsk!

Kommentit (3723)

Vierailija
381/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vähän tuota Ben Z:n Jaa-ääntä ihmettelen.

Samoin. Kuvittelin, että olisi ollut järjen mies.

Vierailija
382/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt persuille äänivyöry vaaleissa.

No ei sentään, vaan kd:lle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei vain romuta naisten ja lasten oikeuksia, vaan myös seksuaalivähemmistöjen oikeuksia. Homomiehille tarkoitettuihin tapahtumiin voi nyt tulla kuka tahansa mieheksi itsensä kokeva nainen ja homomiesten on hänet hyväksyttävä miehenä, koska hän on papereissa nainen. Ja sama tietty toisin päin eli lesbonaisten tapahtumiin voi ängetä ihan luvan kanssa naiseksi itsensä kokeva mies. Tästä tosin on ennenkin väännetty näissä piireissä, mutta nyt homoille jää yhä vähemmän keinoja puuttua asiaan, kun koko sukupuolen käsite on romutettu. Mitä tarkoittaa enää olla hetero, homo tai bi, kun fyysinen todellisuus ei merkkaa en mitään?

Vierailija
384/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta saa varmaan mennä naimisiinkin transihmisten kanssa. Onko se sitten transavioliitto vai? Elämme lopunaikoja!

Vierailija
385/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei vain romuta naisten ja lasten oikeuksia, vaan myös seksuaalivähemmistöjen oikeuksia. Homomiehille tarkoitettuihin tapahtumiin voi nyt tulla kuka tahansa mieheksi itsensä kokeva nainen ja homomiesten on hänet hyväksyttävä miehenä, koska hän on papereissa nainen. Ja sama tietty toisin päin eli lesbonaisten tapahtumiin voi ängetä ihan luvan kanssa naiseksi itsensä kokeva mies. Tästä tosin on ennenkin väännetty näissä piireissä, mutta nyt homoille jää yhä vähemmän keinoja puuttua asiaan, kun koko sukupuolen käsite on romutettu. Mitä tarkoittaa enää olla hetero, homo tai bi, kun fyysinen todellisuus ei merkkaa en mitään?

Tämä romuttaa koko länsimaisen elämäntyylin ja moraalin!!

Vierailija
386/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta saa varmaan mennä naimisiinkin transihmisten kanssa. Onko se sitten transavioliitto vai? Elämme lopunaikoja!

Satiiria ja todellista kirjoitusta hankala erottaa toisistaan :D

Vierailija
387/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon transetninen nyt sitten. Joka päivä eri maalainen.

Ei enää valkoisten etuoikeutta eikä mustien uhriutta, kun voit olla transetninen.

Henkinen vastuu etnisestä identiteetistä... Pystyyköhän uhriutujat siihen?

Vierailija
388/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt persuille äänivyöry vaaleissa.

No ei sentään, vaan kd:lle.

KD ei pistä ulkomaalaispaskoja ulos Suomesta!

Vierailija
389/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
390/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä ihana että homojen lisäksi myös trans asiat on viimein saatu kuntoon.

Kirkkohäät olisi hieno juttu vielä. Sitä on niin pitkään vitkuteltu että nyt kunnolla painetta kehiin jotta oikeudenmukaisia ratkaisuja saadaan silläkin saralla.

Eihän mikään estä transsukupuolisia menemästä naimisiin.

Ja jos on sellainen pappi, joka ei halua vihkiä samaa sukupuolta olevia pareja, niin toinen vaihtaa juridisen sp:nsa vuoden ajaksi, jotta paperilla on heteropari.

Vierailija
391/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän käy, muuttavatko ne 2015 tulleet lääkärit sukupuolensa ;) tätä ei luonnollisesti naisvaltainen hallitus arvioinut ollenkaan.

No, lain mukaanhan ei tarvitse olla Suomen kansalainen, että voi vaihtaa juridisen sukupuolensa pelkällä netti-ilmoituksella, riittää että on täysi-ikäinen ja asuu pysyvästi Suomessa. Eiköhän tää koske myös tuota porukkaa.

Minä vaihtaisin ainakin jos uhkaisi palautus kotiin, jossa rikossyytteet tai uhrieni vihaiset omaiset odottaa sapelit teroitettuna. Sitten ilmaisin olevani transsukupuolisuuteni vuoksi vainottu.

ei niin kovin kaukaa haettua. Kääntyyhän varsin moni kristityksikin kun pääsee sieltä uskonnollisen fanatismin alta toteuttamaan todellista kutsumustaan Jeesuksen palvelijana.

Vierailija
392/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nähdä kuinka paljon kutsunnoissa on enää porukkaa tämän uudistuksen jälkeen. Pimpelipom kaikki tuossa ikäluokassa olevat miehet muuttuvat naisiksi

Vierailija
393/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaahan naiset että stondis ei ole syy tuijottaa tai muutenkaan käyttäytyä epäasiallisesti!

Myös teihin friikkeihin pätee täsmälleen samat käytössäännöt, joten noudatahan ensin itse hyviä tapoja ja ala sitten vasta neuvomaan muita.

Niin pätee. Kaikenlainen tuijotus ja loukkaaminen on huonoa käytöstä. Tosiaan jos minä saan tahtomattani stondiksen, sinä pidät pääsi kylmänä, vaikka olisi vähän ruuhkaa.

Saatat pettyä, mutta minua ei sun mitättömyyden stondis kiinnosta pätkän vertaa.

Annat vain minun olla rauhassa omissa oloissani edes tuppautumalla lähelle tai juttelemalla yhtään mitään, niin tulemme toimeen samassa tilassa.

Kyllä minä saan puhua ja tulla saunassakin viereen istumaan. Muista sinä olla asiallinen tai pysy kotona!

Sinulla ei todellakaan ole mitään oikeutta tulla minun lähelleni eikä puhua minulle, jos minä en sitä halua.

Minullakin on oikeuteni.

Myös julkisella paikalla.

Jää sinä itse leikkimään noita mielikuvitusleikkejäsi kotiin, jos et kykene antamaan ihmisille heidän haluamaansa rauhaa ja kunnioittamaan sitä.

Kyllä muuten on. Minulla on oikeus kuvata myös julkisella paikalla, joten sinuna olisin aivan hiljaa.

Vihjaatko, että saisit kuvata pukuhuoneessa tai suihkutiloissa? Et kai vaan yritä valheellista kauhua ja paniikkia tässä luoda, senkin hassuttelija. Laki meni läpi ja vaikutukset näemme sitten jatkossa. Itse aion käydä uimassa entistäkin useammin, jotta pysyn kartalla tästä kaikesta kauheudesta.

Kyllä pukuhuoneessa saan ottaa sefieitä, niinhän monet monet naiset tekevät. Kummallista että et puutu niihin. Nähdään lauteilla ;)

Vierailija
394/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä translain todellisista tavoitteista ja seurauksista on kerrottu avoimesti? Missä on ollut moniääninen ja kriittinen julkinen keskustelu? Missä viipyy sukupuolivaikutusten arviointi? Missä on muiden maiden kokemuksista uutisointi?

Suuri valhehan on jo nimessä. Ei voida puhua mistään translaista, jos lakia ei ole rajattu koskemaan vain transsukupuolisia. Kyseessä on yleinen sukupuolenvaihtolaki ilmoitusmenettelyllä.

Vierailija
395/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisoikeudet kuuluu vain mulle kirjoitti:

Voi ei, tosiaanko nyt annettiin ihmisoikeudet jollekin vähemmistölle? Kyllä on huonoks menny, kohtuutonta. 

Ihmisoikeudet on terminä yksi nopeimman inflaation läpikäyneistä käsitteistä. Onko siis ihmisoikeus tulla kohdatuksi ja laillisesti hyväksytyksi siinä identiteetissä minkä on itselleen valinnut biologiaan perustumatta? Miksi sitten juuri sukupuoli? Onko ihmisoikeusrikkomus jos on transikäinen eikä ympäristö hyväksy että on 47-vuotiaan sijaan 12-vuotias? Entä transrotuinen? On ihmisoikeusrikkomus että etnisesti turkkilaista ei hyväksytä ja syrjitään sen takia, että on identiteetiltään Marokkolainen.

Miksi sukupuoli-identiteetti on eri asemassa? Miksi muut biologiaan perustumattomat identiteetit ja niiden vähättely ei ole ihmisoikeusasia?

Vierailija
396/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää transkeskustelua:

https://www.vauva.fi/keskustelu/4979794/hgin-kaupunki-jarjestaa-6-9-luo…

Asiaa!!

Vierailija
397/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei herranjestas! SE pitää kyllä estää! Kaikki on pilalla!

Vierailija
398/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan nähdä kuinka paljon kutsunnoissa on enää porukkaa tämän uudistuksen jälkeen. Pimpelipom kaikki tuossa ikäluokassa olevat miehet muuttuvat naisiksi

No jos suomen sotilaiden motivaatio on tota luokkaa että vaihdetaan 10 vuodeks sukupuoli armeija välttääkseen niin ongelma on jossain ihan muualla hahaha

Vierailija
399/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤮🤮🤮

Friikkisirkus senkun menee entistä friikimmäks ...

erittäin sairas laki tuli voimaan

Vierailija
400/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä ihana että homojen lisäksi myös trans asiat on viimein saatu kuntoon.

Transukin on homo, eikö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä