Gaslightning
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan aika yleistä
Yleistä, ei voi olla, tämä on nimittäin aivan specifin henkilön luonnekuva, eivät kaikki tällaisia ole.
gaslighting, sanassa ei ole n-kirjainta
Mitä Tämä kaasusalamointi on? Kaasuvalon kyllä ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutus kuitenkin sama!
Vierailija kirjoitti:
Henkistä hienovaraista kidutusta ja kaltoinkohtelua.
Ei se silti ole kaasusalama vaan kaasuvalaistus. Gasligthing, ilman ännää. Ja kyllä, olen altistunut sille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkistä hienovaraista kidutusta ja kaltoinkohtelua.
Jos kaasusalama iskee minuun taivaalta en usko, että kokisin sen kovinkaan hienovaraisena kidutuksena.
Psykopaatit ja sosiopaatit tätä erityisesti tekevät. Narsistin kanssa, kun olin suhteessa tähän silloin tällöin törmäsin, mutta hänen gaslighting oli varsin viatonta seuraavaksi tapaamani psykopaatin/sosiopaatin gaslightingiin nähden.
Tämän jälkimmäisen kanssa en ikinä suhdetta aloittanut, mutta sääliksi käy ne naiset, joita hän pyörittää. Näitä naisia on paljon kuten narskunkin tapauksessa. Iältään psykon naiset ovat vaan paljon nuorempia keskimäärin. Mies saa heidät kilpailemaan keskenään ja tappelemaan itsestään varsin verisesti kynsin ja hampain. Valehtelee sitä sun tätä, suusta ei totuutta tule ja haukkuu sekä kehuu vuoron perään. Tekee asioita ja kieltää tehneensä ne. Kysymys täysin rikollisesta toiminnasta, kuten huumeiden laittamisesta laukkuun ja seksuaalisesta väkivallasta vain muutamia esimerkkejä mainitakseni.
Siis manipulointi muuttui sytkäriksi? Ja englanninkieliseksi vielä?
...kun suomi putos puusta, maito on nyt milkkiä...
Nykyajan narsistihullujen vakiotermistöä, jolla luulevat saavansa kyökkipsykologiansa uskottavammaksi.
Perus vauva.fi:n pieruja tuollainen.
Olen kokenut naisen taholta. Hän paljastui varatuksi.
Se on suomeksi kaasuvalottaminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei niin, ei ole, eikä ole gas stovessakaan. Sellainen on hyvä, kahta ei vaan kolmea erilaista olen käyttänyt.
Joo. Sitten ne huomasivat, että olen oikeasti psykopaattinen narsku hullu ja he itse vaan esittävät sellaista. Leikki alkoi käydä heidän voimilleen ja minun piti etsiä uusia servattavia.
Manipulointi ei yhtä helposti onnistu, jos manipuloitava tajuu, et häntä yritetään manipuloida. Gaslightingissa manipulointi ei ole niin helposti havaittavissa manipuloinniksi ja uhri usein etsii vikoja itestään. "Enkö muka huomannut, että avaimet oli koko ajan tossa", vaikka manipuloija oli niitä piilotellut taskussaan pitkään ja vasta kaks minuuttia aikasemmin palauttanut takasin paikoilleen.
Vierailija kirjoitti:
Psykopaatit ja sosiopaatit tätä erityisesti tekevät. Narsistin kanssa, kun olin suhteessa tähän silloin tällöin törmäsin, mutta hänen gaslighting oli varsin viatonta seuraavaksi tapaamani psykopaatin/sosiopaatin gaslightingiin nähden.
Tämän jälkimmäisen kanssa en ikinä suhdetta aloittanut, mutta sääliksi käy ne naiset, joita hän pyörittää. Näitä naisia on paljon kuten narskunkin tapauksessa. Iältään psykon naiset ovat vaan paljon nuorempia keskimäärin. Mies saa heidät kilpailemaan keskenään ja tappelemaan itsestään varsin verisesti kynsin ja hampain. Valehtelee sitä sun tätä, suusta ei totuutta tule ja haukkuu sekä kehuu vuoron perään. Tekee asioita ja kieltää tehneensä ne. Kysymys täysin rikollisesta toiminnasta, kuten huumeiden laittamisesta laukkuun ja seksuaalisesta väkivallasta vain muutamia esimerkkejä mainitakseni.
Älä nyt, Bandidoskin tarjoili hiljattain joulukinkkuja köyhille julkisella paikalla ilmaiseksi.
Se, oliko myyntilupaa tai mistä ne oli varastettu ei ole tiedossa.
Olipa lehdessäkin juttua tempauksesta.
Valehtelijoita, sekä murhaajia, mahdollisimman epäluotettavia ovat siitä huolimatta.
Varmaan aika yleistä