Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehille ei lähetetä viiden vuoden välein kutsua eturauhassyövän seulontaan?

Vierailija
29.01.2023 |

Niin?

Kommentit (831)

Vierailija
121/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstanaiset taas omassa elementissään; ketju täynnä miesvihaa.

Kerrotko missä kohti. Minä näe 7 sivua naisvihaa mukaan lukien lainaamani kommentti"palstanaiset taas omassa elementissään". Niputat palstalla olevat naiset yhteen ja sen on naisvihaa.

Vierailija
122/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joku incel pillastui pahasti kun niin raivokkaasti näpyttelee. Mene poju ihan itse sinne lääkäriin ja vaadi tutkimuksia itsellesi, niin moni nainenkin joutuu tekemään. Sen sijaan että raivoat jollain palstalla kaiket päivät, tee välillä jotain hyödyllistäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomalaiset miehet on niin lihavia?

Kerro nyt KettuT eli mies1 eli niin- mies?

Samasta syystä kuin naiset, paitsi että naiset ovat lihavampia.

Seuraava kysymys?

(enkä itse ole kukaan noista)

Vierailija
124/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertooko joku syyn miksi naisille on kaikenmaailman seulonnat mutta miehille ei tyyliin mitään?

Kerrottu jo: miesten ei haluta elävän.

Ajattele nyt itse. Jos miesten elinikää pidennetään, joudutaan myös miehille maksamaan eläkettä.

Oikea vastaus. Naiset on vastuussa kansalaisten uudistamisesta ja heidän synnytyselimensä on valtiolle tärkeät.

No en näe yli 40-v naisella tuolta osin sen enempää arvoa kuin miehestäkään.

Se yli 40-v nainen maksaa veroja jotta sinä voit lusmuilla Kelan rahoilla.

Se yli 40-v nainen ei maksa veroja, vaan on todennäköisesti itsekin julkisella sektorilla töissä jolloin raha siirtyy taskusta toiseen.

Eli Kelan rahoilla köllit ja ajankuluksesi haukut sinut elättäviä töissäkäyviä naisia. Mitä sinä sinne mielestäsi yhteiskunnan loisten tekemiin seulontoihin hinkuat?

Jatka vain terrieri räksyttämistä kelan rahoista  :)

Jaksaa jaksaa!

Ei tämä kauheata turnauskestävyyttä vaadi, alkaako sinulta puhti jo loppua?

Ei toki, mä jatkan tätä monta viikkoa.

Kerro sä mikä meni väärin kun kerroin kuinka naiset loisii julkisella eikä oikeasti maksa veroja?

Ai, leikisti otetaan verot minunkin palkasta joka kuukausi, niinkö? Kerro ihmeessä, että miten tämä toimii?

Mikä ero on näillä kahdella naisella:

1. saa 1600€ kuussa käteen, palkan maksaa julkinen sektori.

2. Saa 2000€ kuussa julkiselta sektorilta, maksaa 20% veroja julkiselle sektorille joten saakin 1600€ käteen julkiselta sektorilta.

Naisten veronmaksu on rahojen siirtämistä taskusta toiseen. Rivi excelissä. Ette tuota mitään uutta.

Mä olen töissä IT-firmassa, joka tekee julkiselle hallinnolle tosi paljon töitä. Koodareiden (pääasiassa miehiä) palkat tulee siis verovaroista. Me aina vitsaillaankin, että maksetaan ite omat palkkamme :D

Ei. Sun työ on trollata vauva- palstalla pilkuhaisee ja niin ketjua js ikkasta, kun sua ei teininä pyydetty bileisiin ja fiscoon, jossa olisit voinut mankua pillua luokan jännätytöiltä.

Ei se mitään, honey, tämä on sun päivätoimintakeskus, eihän sulla ole muutakaan. Me palstalaiset pidetään huolta sun viriketoiminnastasi.

Vierailija
125/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehillä ei ole oikeuksia tässä roskamaassa. Yhteiskunta ei välitä miehistä.

Muuta sitten arabimaihin äläkä kitkuttele täällä roskapaikassa. Saat arvostusta.

Vierailija
126/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertooko joku syyn miksi naisille on kaikenmaailman seulonnat mutta miehille ei tyyliin mitään?

Ajattele nyt itse. Jos miesten elinikää pidennetään, joudutaan myös miehille maksamaan eläkettä.

Oikea vastaus. Naiset on vastuussa kansalaisten uudistamisesta ja heidän synnytyselimensä on valtiolle tärkeät.

Se yli 40-v nainen ei maksa veroja, vaan on todennäköisesti itsekin julkisella sektorilla töissä jolloin raha siirtyy taskusta toiseen.

Eli Kelan rahoilla köllit ja ajankuluksesi haukut sinut elättäviä töissäkäyviä naisia. Mitä sinä sinne mielestäsi yhteiskunnan loisten tekemiin seulontoihin hinkuat?

Jaksaa jaksaa!

Kerro sä mikä meni väärin kun kerroin kuinka naiset loisii julkisella eikä oikeasti maksa veroja?

Ai, leikisti otetaan verot minunkin palkasta joka kuukausi, niinkö? Kerro ihmeessä, että miten tämä toimii?

2. Saa 2000€ kuussa julkiselta sektorilta, maksaa 20% veroja julkiselle sektorille joten saakin 1600€ käteen julkiselta sektorilta.

Naisten veronmaksu on rahojen siirtämistä taskusta toiseen. Rivi excelissä. Ette tuota mitään uutta.

Selvä. Lopetetaan koulutus, terveydenhuolto yms, yksityistetään , kuten jenkeissä.

Sinä varmaan et itse käytä julkisia th- palveluita, kuten ei kukaan muukaan mies= voitte maksaa ne itse ja oikean summan siitä?

Aina tulee nuo samat selitykset... nuo ei ole ainoat asiat johon saadaan miljardit häviämään. Netissä näkyy kuinka opettajia "hieman" ärsyttää jatkuvasti muuttuvat opetussuunnitelmat ja jäätävä säätö siellä virastoissa. Siellä te naiset keksitte tekemistä toisille naisille. Sama koskee terveydenhuoltoa. 

Jostain syystä se että tämän sanoo ääneen onkin muka isku hoitajia ja opettajia vastaan. Ei ole, se on siellä yläpuolella olevaa jäätävää byrokratiaa ja hallintohimmeliä vastaan.

Voisitteko naiset muuten maksaa edes synnytyksestä siitä tulevat kulut? Meinaan, isyystutkimuksen (30€) lisäämistä vastustetaan aina turhana kuluna, mutta sektio pitäisi antaa sitä pyydettäessä.

Miksi lapsen isä ei voi maksaa? Miksi naisen työnantaja maksaa hoitovapaat yms? Miksi lapsen isän työnantaja ei maksa puolia? Miksi te miehet teette lapsia , kun sitten jätätte ne ja naisen?

Jutellaan tuosta kun isyys todistetaan aina.

Mitä sä raivoat siinä kun ei sinulla ole puolisoa tai lapsia kuitenkaan?

Vierailija
127/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksaa jaksaa!

Mä olen töissä IT-firmassa, joka tekee julkiselle hallinnolle tosi paljon töitä. Koodareiden (pääasiassa miehiä) palkat tulee siis verovaroista. Me aina vitsaillaankin, että maksetaan ite omat palkkamme :D

Tämmöinen fantasia sulla tänään :):):)

Se aasualaisvaimo unohtui tuosta fantasiasta.

Vierailija
128/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunnassa on rajalliset resurssit ja tällä hetkellä ne kohdistuu suurimmaksi osaksi naisiin. Tuohon lisättynä se että meillä on feministi hallitus ja feministit tunnetusti vihaa miehiä niin eihän miesten terveys päättäjiä kiinnosta

Miehiä ollut hallituksessa alusta saakka eikä se miesten terveys ole näköjään miehiä itseäänkään kiinnostanut.

Vierailija
129/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksaa jaksaa!

Juu et ole.

Millä perusteella en olisi?  Katso hupina, kuinka paljon rahaa laitetaan julkisen hallinnon IT-hankintoihin ja yllätyt. Kaikki se raha on veroista peräisin. Luuletko, että esim.  maa- ja metsätalousministeriön alaisilla virastoilla ois omat devaajat töissä? Ei ole, pääosa kehitystyöstä ostetaan yksityiseltä sektorilta. Joko projekteina tai sitten ihan puhtaasti tuntityönä.

Vierailija
130/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä miesten eturauhaset pitäisi seuloa joka vuosi pitkällä neulalla alapäästä otettavalla näytteellä.

Kerrotko missä kohti. Minä näe 7 sivua naisvihaa

Vierailija
131/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni kuoli eturauhassyöpään 50-vuotiaana. Kaikki tutut miehet on sen jälkeen käyneet säännöllisestui mittauttamassa arvonsa.

Vierailija
132/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksaa jaksaa!

Selvä. Lopetetaan koulutus, terveydenhuolto yms, yksityistetään , kuten jenkeissä.

Sinä varmaan et itse käytä julkisia th- palveluita, kuten ei kukaan muukaan mies= voitte maksaa ne itse ja oikean summan siitä?

Aina tulee nuo samat selitykset... nuo ei ole ainoat asiat johon saadaan miljardit häviämään. Netissä näkyy kuinka opettajia "hieman" ärsyttää jatkuvasti muuttuvat opetussuunnitelmat ja jäätävä säätö siellä virastoissa. Siellä te naiset keksitte tekemistä toisille naisille. Sama koskee terveydenhuoltoa. 

Jostain syystä se että tämän sanoo ääneen onkin muka isku hoitajia ja opettajia vastaan. Ei ole, se on siellä yläpuolella olevaa jäätävää byrokratiaa ja hallintohimmeliä vastaan.

Voisitteko naiset muuten maksaa edes synnytyksestä siitä tulevat kulut? Meinaan, isyystutkimuksen (30€) lisäämistä vastustetaan aina turhana kuluna, mutta sektio pitäisi antaa sitä pyydettäessä.

Miksi lapsen isä ei voi maksaa? Miksi naisen työnantaja maksaa hoitovapaat yms? Miksi lapsen isän työnantaja ei maksa puolia? Miksi te miehet teette lapsia , kun sitten jätätte ne ja naisen?

Jutellaan tuosta kun isyys todistetaan aina.

Mitä sä raivoat siinä kun ei sinulla ole puolisoa tai lapsia kuitenkaan?

Ei niin,mutta sillä on ikuinen trauma siitä, kun se ei itse tiedä, kuka sen isä on. Siitä tuo johtuu.

" Silmät niin kuin mailla, alakerran Ramilla!";)

Vierailija
133/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, isyystesti-hullu aka miesviha-hullu taas vauhdissaan. Jo on alkanut ulina: kaikki naiset on loisiiii, kaikki naiset on huoriiii, 99,9 % lapsista on vieraille miehille ja lopuksi palstanarttupalstanarttupalstanarttu

Vierailija
134/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä nyt vaan on näitä miesflunssia niin ei ne koskaan oikeesti mitään sairastele, pärjää ilmankin.

Vierailija
135/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet ei mene sinne. Turhaa resurssien tuhlaamista koska kutsutuista ehkä 1% saapuisi paikalle.

Ap voit varata itse ajan rauhasesi tutkimiseen.

Ja seuraava:

Vierailija
136/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljeni kuoli eturauhassyöpään 50-vuotiaana. Kaikki tutut miehet on sen jälkeen käyneet säännöllisestui mittauttamassa arvonsa.

Mitkä arvonsa? Puhut ihan puuta heinää, näkee, että valehtelet niin että korvat heiluu.

Vierailija
137/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuse raskaustestiin. Siinä sinulle halpa seulonta eikä tarvitse edes poistua kotoa kuin kauppaan.

Vierailija
138/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä 80-vuotias mies tekee eturauhasella tai potenssilla?

Ollaan jo sivulla 2...

Vierailija
139/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä miesten eturauhaset pitäisi seuloa joka vuosi pitkällä neulalla alapäästä otettavalla näytteellä.

Totta. Samalla tapaa kuin papakin tehdään. Syvälle vaan virtsaputkeen niin että kivekset löytyy. Sitten hoitaja sanoo, että nipistää ja kiskaistaan pala irti. Ja ei kun tulosta odottelemaan

Vierailija
140/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä arvonsa? Puhut ihan puuta heinää, näkee, että valehtelet niin että korvat heiluu.

Joo tää on miesvihaa, ei kukaan mies käy säännöllisesti tutkimuksissa eikun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän