Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että hetero ajattelee vastakkaisen sukupuolen sukuelinten olevan rumia?

Vierailija
28.01.2023 |

Olen kuullut monen naisen sanovan, että miehen sukuelimet on rumat kuin myös miehen sanovan, että naisen sukuelin on aika ruma. Kaikki sanovat olevansa heteroita. Itsestä hassua, että joku voi ajatella näin

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se pillu kaunis ja kiihottava on. En valitettavasti voi tälle ajatukselleni mitään, vaikka se ilmeisesti valtavirran vastainen onkin.

M

Ei se ole valtavirran vastainen näkemys, tiettyyn kategoriaan kuuluvat miehet nyt vain haluavat yrittää nakertaa naisten seksuaalista itsetuntoa. Valtaosa sekä miehistä että naisista pitää naisen alapäätä houkuttelevana. 

Tuskin. Limainen, eritteiltä löyhkäävä aromipesä tuskin houkuttelee normaalia yksilöä. Ainahan voi muuta kuvitella.

Vierailija
82/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan tasta jo aiemmin kirjoittanut tanne, mutta joo heteromiehena olen esim. yrittanyt 4 kertaa elaman aikana noh...nuolla sita itseaan ja joka kerta epaonnistunut,oksentamalla tai muuten vaan jaatynyt, jo pelkka ulkonako on luontaantyontava ja jos karvainen niin en pysty edes penetraatioon...ei niinkun ei ei pysty. Kertakaikkiaan kuvottavaa, jos mulle maksettas tarpeeks ni ehka sit voisin sopeutua tarpeen mukaan, mut nain muuten ni ei. Olen aina ihmetellyt kuinka ihmiset pystyvat siihen, mun mielesta penis on helpompi ehdottomasti hoitaa kuin vagina. Tosi kovaa sakkia ootte jotka imee toistenne elimia ja kaikke tota. 

Joku on mennyt kehityksessäsi vinoon.

Kyllähän tosimies nuolee.

Heteromies nuolee. Hän jolle vastasit on aivan ilmiselvä homo ja niin syvällä kaapissa että perse on Narnian puolella.

Elämää helpottaa jos hyväksyy ja myöntää itselleen tietyt asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penikset saattaa olla kiihottavia ja hienoja, mutta kivekset pilaa kokonaisuuden. 😂

Vierailija
84/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kauneuden huipentuma on se kun oman miehen k*lli kovettuu kivikovaksi hänen nuollessaan minua innokkaasti <3.

Monella miehellä lerpahtaa nuollessa ja silloin menee kyllä itselläkin halut.

Vierailija
85/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuolisi kenen tahansa. Ällöttävä ajatus että nuolisin jonkun sukulaisen tai ystävän alapäätä. Mutta sitten kun se on joku nainen kenestä pidän... Niin sitten haluan. Eli ei se itse naisen alapää ole viehättää vaan se itse nainen kokonaisuudessaan. Paljon riippuu naisen kasvoistakin ja iästä. En haluaisi itseäni yli 30 vuotta vanhempaa naista. Se ei tee minusta yhtään vähemmän heteroa. Ei hetero mies pidä kaikkien naisten alapäästä vain vain heidän ketä hän pitää muutenkin viehättävänä

Vierailija
86/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nuolisi kenen tahansa. Ällöttävä ajatus että nuolisin jonkun sukulaisen tai ystävän alapäätä. Mutta sitten kun se on joku nainen kenestä pidän... Niin sitten haluan. Eli ei se itse naisen alapää ole viehättää vaan se itse nainen kokonaisuudessaan. Paljon riippuu naisen kasvoistakin ja iästä. En haluaisi itseäni yli 30 vuotta vanhempaa naista. Se ei tee minusta yhtään vähemmän heteroa. Ei hetero mies pidä kaikkien naisten alapäästä vain vain heidän ketä hän pitää muutenkin viehättävänä

Mikä ihme siinä on että sitä heteroutta pitää näin selitellä ja puolustella. Mitä sitten vaikka oisitkin pikkasen homo/bi mitä väliä sillä on

Vierailija
87/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penikset saattaa olla kiihottavia ja hienoja, mutta kivekset pilaa kokonaisuuden. 😂

Minua inhottaa esinahka ja kassit. Ihan järkyttävää.

Vierailija
88/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en pidä erityisemmin vastentahtoisesti silvotuista värkeistä. Toki jos mies on jo silvottu ei sille enää siinä vaiheessa mitään amhda

Vierailija
89/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se pillu kaunis ja kiihottava on. En valitettavasti voi tälle ajatukselleni mitään, vaikka se ilmeisesti valtavirran vastainen onkin.

M

Ei se ole valtavirran vastainen näkemys, tiettyyn kategoriaan kuuluvat miehet nyt vain haluavat yrittää nakertaa naisten seksuaalista itsetuntoa. Valtaosa sekä miehistä että naisista pitää naisen alapäätä houkuttelevana. 

Tuskin. Limainen, eritteiltä löyhkäävä aromipesä tuskin houkuttelee normaalia yksilöä. Ainahan voi muuta kuvitella.

Se nimenomaan houkutteleekin. Se on sen tehtävä.

Nykyään kuvitellaan että kliininen ja hajuton ja karvaton elin saisi halut hyrräämään, asia on ihan päinvastoin.

Ihminrn on eläin, se tuntuu monelta neurootikolta unohtuvan. Luontoaan ei voi paeta, värkki on tehty aromiprsöksi tarkoituksella, eikä se uroksen molokaan mikään hajuton ole, vaan melko järkyttävä hikinen juustohajuinen klöntti jos ilman kiimaa tarkastelee.

Vierailija
90/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa tämä viesti. Järkyttävää 😄 ota yläpeukku, vaikka en olekaan samaa mieltä

Vierailija
91/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis kuinka moni mies pitää oman äitinsä tai siskonsa tai jonkun mummon alapäätä kauniina? Ei kovin moni. Joten ei se ole itse se naisen sukuelin vaan se kenen se on. Näin ainakin minulla

Vierailija
92/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+ Sissijuustot 🤢

Vierailija
93/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kivekset on kiihottavampi osuus kuin penis.

Jos ovat isot säkit, luumunkokoiset on hölmön näköset. Tietysti kokonaisuus ratkaisee, ei voi olla pelkkä penis tai pelkät kivekset.. 😂

Rumia ovat jokatapauksessa, mutta (VAIN) kiima-aikana kiehtovia.

HYI HELVATA.

Vierailija
94/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuhtalaista keskustelua sukupuolielimistä, 5/5, naisten kuuluu imeä paisuvaista ja miesten...no tulee mieleen Arskan leffa "predator" ja se alien mitä siinä hän JAHTAA. 

Vierailija
95/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis kuinka moni mies pitää oman äitinsä tai siskonsa tai jonkun mummon alapäätä kauniina? Ei kovin moni. Joten ei se ole itse se naisen sukuelin vaan se kenen se on. Näin ainakin minulla

Mitä hittoa sekoilet.

Tarkotatko kun lapsena ollaan äitien ja mummojen kanssa yhdessö saunassa?

Ei kai kukaan saunassa levittele elintään esiin, karvakolmion kun näkee edestäpäin, ei silti näe värkkiä.

Vierailija
96/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäki rakastan isoja muhkeita palleja 😋😍

Vierailija
97/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kauneuden huipentuma on se kun oman miehen k*lli kovettuu kivikovaksi hänen nuollessaan minua innokkaasti <3.

Missä asennossa sinua nuollaan jos näet miehen elimen?

Vierailija
98/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa, mulla ei ainakaan mene halut. Miehellä kestää siinä kauemmin aikaa ennen kuin mä olen valmis, niin eihän tuo ihme ole jos lerppuu. Sitten mun jälkeen on miehen vuoro, koskaan ei ole jätetty miestä (tai mua) ilman. Näin se sujuu yhteispelillä :)

Vierailija
99/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita asentoja, joissa sen näkee vaikka koko ajan. Mutta kyllä sen yleensä näkee viimeistään operaation jälkeen, ja kiva alkaa siinä vaiheessa herätellä sitä toimintakuntoon. :( Ei kiihota, että toinen tekee minulle jotakin vain palveluksena eikä siksi että se kiihottaa häntä itseään(kin).

Vierailija
100/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita asentoja, joissa sen näkee vaikka koko ajan. Mutta kyllä sen yleensä näkee viimeistään operaation jälkeen, ja kiva alkaa siinä vaiheessa herätellä sitä toimintakuntoon. :( Ei kiihota, että toinen tekee minulle jotakin vain palveluksena eikä siksi että se kiihottaa häntä itseään(kin).

En mä ainakaan kiihotu pelkästään antamalla miehelleni suuseksiä, kyllä se vaatii muutakin. Vrt. mies ei kiihoitu pelkästä nuolemisesta. Aika pienestä sulla halut menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi