Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että hetero ajattelee vastakkaisen sukupuolen sukuelinten olevan rumia?

Vierailija
28.01.2023 |

Olen kuullut monen naisen sanovan, että miehen sukuelimet on rumat kuin myös miehen sanovan, että naisen sukuelin on aika ruma. Kaikki sanovat olevansa heteroita. Itsestä hassua, että joku voi ajatella näin

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hetero mies ja tykkään katsella sekä naisten että miesten alapäitä. En ymmärrä miksi ne olisi rumia :)

Vierailija
42/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 25-vuotiaan jo lihavoituneen naisen karvainen rämemajava on hirveää katseltavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku joskus nähnyt kauniitakin?

Vierailija
44/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertainen paljas viiva nÃyttÃà kyllà hyvÃltÃ. Karvoituksen ympÃrÃimà korvasieni sen sijaan on yÃkÃttÃvÃ

Kuten myÃs pieni penis lepotilassa silloin kun se on pelkkà nappi joka vilkkuu mahan alta neljà kertaa isompien pallien vÃlistÃ. Ja vanhempien miesten roikkopallit takaa pÃin íí.

hyi!

Vierailija
45/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan tasta jo aiemmin kirjoittanut tanne, mutta joo heteromiehena olen esim. yrittanyt 4 kertaa elaman aikana noh...nuolla sita itseaan ja joka kerta epaonnistunut,oksentamalla tai muuten vaan jaatynyt, jo pelkka ulkonako on luontaantyontava ja jos karvainen niin en pysty edes penetraatioon...ei niinkun ei ei pysty. Kertakaikkiaan kuvottavaa, jos mulle maksettas tarpeeks ni ehka sit voisin sopeutua tarpeen mukaan, mut nain muuten ni ei. Olen aina ihmetellyt kuinka ihmiset pystyvat siihen, mun mielesta penis on helpompi ehdottomasti hoitaa kuin vagina. Tosi kovaa sakkia ootte jotka imee toistenne elimia ja kaikke tota. 

Vierailija
46/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen bi ja tykkään erityisesti vaginoista :3 mutta tykkään kyllä myös oman mieheni peniksestä, koska hän on minulle niin rakas. Itselläni varmaan riippuu vähän siitä kenessä sukuelimet ovat kiinni, jos ne ovat kiinni ihmisessä josta pidän, luotan ja koen seksikkääksi niin pidän sukuelimiäkin seksikkäinä. 

Jos sukuelimet olisivat jonkun vastemielisen ihmisen, niin en silloin tykkäisi niistä. 

just! Kenenkään tuntemattomien k kuvat ei naisia kiihota! Eikä randomi ukkojen puhelinseksi horinat:-D

Vierailija
47/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 25-vuotiaan jo lihavoituneen naisen karvainen rämemajava on hirveää katseltavaa.

Onhan karvakolmio aina esteettisempi näky, kuin kynitty kalkkuna, josta roikkuu erilaisia helttoja, lerpukoita ja korvasieniä. Niitä on kyllä Naked Attractionissa näkynyt kaikenlaisia kammotuksia 😳

Vierailija
48/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tissit ovat kauniita

Kauniit tissit ovat kauniita.

Vierailija
49/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mikään kehon osa olisi ruma tai kaunis? En ymmärrä. Ne on kehonosia, joita ilman mikään elämässä ei olisi mahdollista, koska emme olisi olemassa ilman niitä. Kyllähän penis hierom*sauvan* käytettynä tuottaa nautintoakin.

Vierailija
50/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tissit ovat kauniita

Millaiset ovat kauniit tissit? En ole koskaan nähnyt kauniita, mutta eipä niiden tarvitsekaan ketään esteettisesti viehättää. Ne ovat vauvoja varten

Vierailija
51/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan karvakolmio aina esteettisempi näky, kuin kynitty kalkkuna, josta roikkuu erilaisia helttoja, lerpukoita ja korvasieniä. Niitä on kyllä Naked Attractionissa näkynyt kaikenlaisia kammotuksia 😳

Älä yleistä. Minusta kumpikaan ei ole esteettisesti toistaan viehättävä näky. Sinä vain satut pitämään naisista enemmän.

Vierailija
52/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tissit ovat kauniita

Millaiset ovat kauniit tissit? En ole koskaan nähnyt kauniita, mutta eipä niiden tarvitsekaan ketään esteettisesti viehättää. Ne ovat vauvoja varten

Symmetriset ja roikkumattomat. Itselläni ei sellaisia ole, mutta kyllä sellaiset tunnistaa kun näkee.

Vierailija
53/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa alapäistä on vähemmän kauniita, mutta eivät kyllä kaikki. Olen itse hetero ja paljon on miellyttävän näköisiäkin, molemmilla sukupuolilla. Ei minusta mikään ruumiinosa ole varsinaisesti ruma, mutta jotkut kauniimpia kuin toiset.

Vierailija
54/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan tasta jo aiemmin kirjoittanut tanne, mutta joo heteromiehena olen esim. yrittanyt 4 kertaa elaman aikana noh...nuolla sita itseaan ja joka kerta epaonnistunut,oksentamalla tai muuten vaan jaatynyt, jo pelkka ulkonako on luontaantyontava ja jos karvainen niin en pysty edes penetraatioon...ei niinkun ei ei pysty. Kertakaikkiaan kuvottavaa, jos mulle maksettas tarpeeks ni ehka sit voisin sopeutua tarpeen mukaan, mut nain muuten ni ei. Olen aina ihmetellyt kuinka ihmiset pystyvat siihen, mun mielesta penis on helpompi ehdottomasti hoitaa kuin vagina. Tosi kovaa sakkia ootte jotka imee toistenne elimia ja kaikke tota. 

Sellainen "hetero" taas sieltä

Vierailija
55/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tissit ovat kauniita

Symmetriset ja roikkumattomat. Itselläni ei sellaisia ole, mutta kyllä sellaiset tunnistaa kun näkee.

Miksi me ovat sinusta kauniit? Minä en pidä symmetrisiä ja roikkumattomia tissejä kauniina. En kyllä ruminakaan. Minusta kasvot on kauniit, silmät erityisesti. Tissit on vain nahkaa, maitorauhasia ja rasvakudosta

Vierailija
56/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista on lesboja, jos pitävät vaginaa ja tissejä kauniimpana. Siinä ei ole mitään pahaa, se vain on näin

Vierailija
57/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja minusta ihmisen luonne vaikuttaa myös siihen näenkö hänet alasti viehättävänä. Jos nainen sanoo että alapääni on hänestä ruma, niin se saa minut näkemään hänenkin alapäänsä rumana. Jos nainen sanoo, että hän pitää siitä, niin se saa minutkin näkemään hänen sitä kauniina. Siihen vaikuttaa ulkopuoliset asiat enemmän kuin ulkonäkö itsessään.

Vierailija
58/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertainen paljas viiva näyttää kyllä hyvältä. Karvoituksen ympäröimä korvasieni sen sijaan on yököttävä

Kuten myös pieni penis lepotilassa silloin kun se on pelkkä nappi joka vilkkuu mahan alta neljä kertaa isompien pallien välistä. Ja vanhempien miesten roikkopallit takaa päin 🤮.

Mun exällä oli ihan komee jortikka lepotilassa ja seisokissa sitten vieläki komeempi. Kyllä se oli jotain 20 cm halkaisija ehkä 5 cm, ni ei se ehkä ihan nappi voinu olla levossakaan.

No eipä tyyppiä oikein muuten ookaan ikävä.

Vierailija
59/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan tiedoksesi, et taida olla hetero. Jos pidät itseäsi ehdottomasti heterona mutta et pysty penetraatioon aikuisen naisen kanssa vaan pidät sitä kuvottavana, taitaa seksuaalisuutesi olla myöskin vääristynyt.

Ongelmia sulla siis on. Oletko ollut miehen kanssa, kun sun mielestä penis on helpompi "hoitaa" kun vagina?

Vierailija
60/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten olisin kyllä miehen kanssa, josta pil *u on ihana ja tykkää nuolla ja häärätä sen kimpussa, ku sellainen neiti "hyi ku on ruma"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä