Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että hetero ajattelee vastakkaisen sukupuolen sukuelinten olevan rumia?

Vierailija
28.01.2023 |

Olen kuullut monen naisen sanovan, että miehen sukuelimet on rumat kuin myös miehen sanovan, että naisen sukuelin on aika ruma. Kaikki sanovat olevansa heteroita. Itsestä hassua, että joku voi ajatella näin

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua harrastaa s*ksiä sellaisen naisen kanssa, jonka mielestä p*nis on ruma. Toki tunne on varmaan silloin molemmin puolin en. Meneehän siinä fiilis jos toinen haukkuu sun kehoa rumaksi.

Vierailija
62/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kauneuden huipentuma on se kun oman miehen k*lli kovettuu kivikovaksi hänen nuollessaan minua innokkaasti <3.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan tasta jo aiemmin kirjoittanut tanne, mutta joo heteromiehena olen esim. yrittanyt 4 kertaa elaman aikana noh...nuolla sita itseaan ja joka kerta epaonnistunut,oksentamalla tai muuten vaan jaatynyt, jo pelkka ulkonako on luontaantyontava ja jos karvainen niin en pysty edes penetraatioon...ei niinkun ei ei pysty. Kertakaikkiaan kuvottavaa, jos mulle maksettas tarpeeks ni ehka sit voisin sopeutua tarpeen mukaan, mut nain muuten ni ei. Olen aina ihmetellyt kuinka ihmiset pystyvat siihen, mun mielesta penis on helpompi ehdottomasti hoitaa kuin vagina. Tosi kovaa sakkia ootte jotka imee toistenne elimia ja kaikke tota. 

Joku on mennyt kehityksessäsi vinoon.

Kyllähän tosimies nuolee.

Vierailija
64/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut naisen kanssa, mutta jos naiset ajattelevat näin mies vartalosta niin en taida koskaan uskaltaa ollakaan. Toisaalta viihdyn omissa oloissani.

Vierailija
65/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kliinisesti, ilman mitään tunteita, harvan sukuelimet ovat objektiivisesti kauniit. 

Sukuelinten juttu ei ole se miltä ne normaalisti näyttävät, vaan se mitä itse saa niissä aikaan....

Vierailija
66/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse heteronaisena pidän vaginaa kauniimpana kuin penistä. 

Ei se tarkoita etten nauttisi seksistä miehen kanssa.

Vierailija
67/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteronaisena ajattelen, että naisen alapää on enemmän esteettisesti miellyttävä / kaunis, ja miehen taas seksikäs

Vierailija
68/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heteronainen ja pidän kummankin sukupuolen välineitä neutraaleina tai jopa joskus vähän rumina. Kyllä ne on ihan muut asiat, jotka viehättää ja kiihottaa. Ei peniksen näkeminen sytytä, mutta vaikkapa hyvältä tuoksuva, jykevä miesvartalo vasten omaani kyllä kovastikin. Se on sitten sama miltä värkki näyttää, kunhan on puhdas ja koko normaalin vaihteluvälin sisällä - kiihottuminen on tapahtunut jo aiemmin.

Vierailija
69/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkkä peniksen kuva kiihottaisi naisia, he tykkäisivät saada dicpickejä ja muita.

Mutta kun ei kiihota niin eivät tykkää.

Naiset eivät ole miehiä. 

Vierailija
70/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se pillu kaunis ja kiihottava on. En valitettavasti voi tälle ajatukselleni mitään, vaikka se ilmeisesti valtavirran vastainen onkin.

M

Vierailija
71/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat on kauniita!

Heteropainotteinen bi

"Heteropainotteinen bi" = perushetero jynkystä pöllityllä identiteetinjatkeella? Kas kun ei bi-curious. 

Vierailija
72/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pil  ja kul  on kyllä oksettavan näköisiä ja hajuisija. Miksi luonto on ne tehnyt tollaseks kammotukseksi??  En halua ees nähdä.  Por   iha  shittii.

Vierailija
73/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä niiden pitäisi näyttää?

Ne on genitaaleja, ei mitään muuta. Visuaalinen viehättävyys ei kuulu niiden tehtäviin.

Vierailija
74/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole tullut koskaan mieleen että ne ois rumat, kummankaan.

Penis kiinnostaa minua enemmän.

Mutta vaikka ei ole tullut mieleen, että on ruma ni ei ole tullut mieleen onpa kaunis, muita positiivisia termejä ennemminkin, kuten "rakastan tätä" "onpa ihana/kiihottava" jne (mieheni peniksestä)

En oikein ymmärrä miksi ihmiset ajattelevat ihmeellisesti, että jos ei pidä rumana ni silloin pitäisi pitää kauniina. Maailmassa on kyllä monen monta asiaa, jota ei pidä rumana mutta ei kyllä kauniinakaan.

Vierailija
75/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sukuelimet on rumia, hyi helvata. Ihan bormaalia näin ajatella. Ei niihin kauneuden takia tartuta, vaan kiiman ja feromonien, hajujen. Ihminen on eläin.

Vierailija
76/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se pillu kaunis ja kiihottava on. En valitettavasti voi tälle ajatukselleni mitään, vaikka se ilmeisesti valtavirran vastainen onkin.

M

Ei se ole valtavirran vastainen näkemys, tiettyyn kategoriaan kuuluvat miehet nyt vain haluavat yrittää nakertaa naisten seksuaalista itsetuntoa. Valtaosa sekä miehistä että naisista pitää naisen alapäätä houkuttelevana. 

Vierailija
77/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pil  ja kul  on kyllä oksettavan näköisiä ja hajuisija. Miksi luonto on ne tehnyt tollaseks kammotukseksi??  En halua ees nähdä.  Por   iha  shittii.

Ei niitä barmaan olis tarkotus kattella, vaan se haju justiinsa houkuttelee aktiin ja eihän muutkaan eläimet genitaalejaan tuijottele, vaan haistelee.

Vierailija
78/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pelkkä peniksen kuva kiihottaisi naisia, he tykkäisivät saada dicpickejä ja muita.

Mutta kun ei kiihota niin eivät tykkää.

Naiset eivät ole miehiä. 

No kyllä mun oman miesystävän pystykyr *ä kuva aina kiihotti, kun oltiin yhdessä ja rakastin sitä äijää.

Vierailija
79/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse heteronaisena pidän vaginaa kauniimpana kuin penistä. 

Ei se tarkoita etten nauttisi seksistä miehen kanssa.

Mutta nauttisin seksistä naisen kanssa enemmän joten ehkä olet lesbon ja bi:n välillä?

Vierailija
80/115 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Ei se ole valtavirran vastainen näkemys, tiettyyn kategoriaan kuuluvat miehet nyt vain haluavat yrittää nakertaa naisten seksuaalista itsetuntoa. Valtaosa sekä miehistä että naisista pitää naisen alapäätä houkuttelevana. 

En itse tunne kovin montaa naista jotka pitävät naisen alapäätä houkuttavana tai haluaisi sitä n*olla. Olen lesbo puhun kokemuksesta. Naisille on ok pussailla mutta alapäähän suurin osa ei halua koskea

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän