Onko normaalia että hetero ajattelee vastakkaisen sukupuolen sukuelinten olevan rumia?
Olen kuullut monen naisen sanovan, että miehen sukuelimet on rumat kuin myös miehen sanovan, että naisen sukuelin on aika ruma. Kaikki sanovat olevansa heteroita. Itsestä hassua, että joku voi ajatella näin
Kommentit (115)
Se ohjelma, jossa niitä katsellaan luukuista, on kyllä aika hirveä. Ei kovin esteettistä meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
tissit ovat kauniita
Ne tosiaan on. Vaikka alapäät on rumia.
No kun ne ovat kuvottavat. Miehen 🤮
Vierailija kirjoitti:
Se ohjelma, jossa niitä katsellaan luukuista, on kyllä aika hirveä. Ei kovin esteettistä meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
tissit ovat kauniita
Miehen läskitissit myös?
Itse olen bi ja tykkään erityisesti vaginoista :3 mutta tykkään kyllä myös oman mieheni peniksestä, koska hän on minulle niin rakas. Itselläni varmaan riippuu vähän siitä kenessä sukuelimet ovat kiinni, jos ne ovat kiinni ihmisessä josta pidän, luotan ja koen seksikkääksi niin pidän sukuelimiäkin seksikkäinä.
Jos sukuelimet olisivat jonkun vastemielisen ihmisen, niin en silloin tykkäisi niistä.
Kauneus on hyvin subjektiivinen kokemus. Olen bi nainen, mutta en pidä naisten rintoja tai alapäätä kauhean kauniina tai kiihottavana. Naisen kasvot ovat kauniit, mutta erityisesti hymy, asenne ja se jos hän on älykäs. Luonne on kaunis!
Miehen kohdalla en niin paljoa kiinnitä huomiota kasvoihin. Pidän miehen rintakehää esteettisesti kauniina kuin myös miesten sukuelimiä kiihottavina. Katselen mieluummin alastonta miestä, vaikka sitten rakastumisen henkisellä tasolla vaaditaan muutakin. Se on vain henkilökohtainen mieltymys.
Vierailija kirjoitti:
Minusta miesten sukuelimet ovat kauniita
Hyi, yök, oksu.
Ihanaa jos minun hitusen kalan hajuinen karvainen vähän ryppyinenkin sinertävän ruskea vaginani on jonkun mielestä kaunis. Olen itse pitänyt sitä vähän rumana ja se on ollut iso itsetunto kolaus
Vierailija kirjoitti:
Hyi, yök, oksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, yök, oksu.
Miksi sinua oksettaa se, että minä pidän peniksen ja kiveksien ulkonäöstä? Ei sinun tarvitse niistä pitää. Miksei sinua oksettaa, että joku pitää myös naisten sukuelimistä vai oksettaako? Ja jos niin miksi se että joku pitää naisten sukuelimistä oksettaa sinua?
Kaikkien ihmisten sukupuolielimet ovat sekä saastaisia (ulosteen ja virtsan poistumispaikkoja) että tolkuttoman rumia. Vain lisääntymisvietissä niiden kuuluukin hetkellisesti viehättää. Kaikki muu on hulluutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, yök, oksu.
Miksi sinua oksettaa se, että minä pidän peniksen ja kiveksien ulkonäöstä? Ei sinun tarvitse niistä pitää. Miksei sinua oksettaa, että joku pitää myös naisten sukuelimistä vai oksettaako? Ja jos niin miksi se että joku pitää naisten sukuelimistä oksettaa sinua?
Et sinä pidä, vaan olet kehittänyt niistä perveriosi pohjalta pakkomieleteen. Teitä on valitettavan paljon tässä yliseksualisoidussa yhteiskunnassa. Aivopesun uhreja.
Minullakin on tosi pahanhajuinen alapää. Voiko kyseessä olla bakteerivagioosi? Osaisiko joku auttaa... olen itkenyt asian takia paljonm Haluaisin kysyä että haittaako se jos se vähän haiskahtaa? En voi asialle mitään. Sen peseminen ei auta. Erityisesti kuukautisten aikaan haju on todella voimakas ;(
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on tosi pahanhajuinen alapää. Voiko kyseessä olla bakteerivagioosi? Osaisiko joku auttaa... olen itkenyt asian takia paljonm Haluaisin kysyä että haittaako se jos se vähän haiskahtaa? En voi asialle mitään. Sen peseminen ei auta. Erityisesti kuukautisten aikaan haju on todella voimakas ;(
Kaikkien alapäät haisee. Hielle, tahmalle, eritteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, yök, oksu.
Et sinä pidä, vaan olet kehittänyt niistä perveriosi pohjalta pakkomieleteen. Teitä on valitettavan paljon tässä yliseksualisoidussa yhteiskunnassa. Aivopesun uhreja.
Miksi sinä hyökkäät vain minun kimppuuni etkä myös muiden jotka ovat kehittäneet perversion peniksiä, vaginoita tai rintoja kohtaan? Minä yhdistän peniksen ja kivekset ihanaan seksiin, jota olen saanut. Mutta on se ollut muutakin kuin seksiä. Se on ollut yhteisen suhteen vahvistamista itselle rakkaan ihmisen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien alapäät haisee. Hielle, tahmalle, eritteille.
Kiitos tästä vastauksesta. Se hieman helpotti oloani. Joskus saan huomautuksia että haisee jo metrin päähän. Haju on kuukautisten aikana sekoitus raudan ja rikin hakua (muistuttaa mädäntynyttä kananmunaa :
entä vaaleat?