Olen m26 opiskelija, harrastan liikuntaa ja olen kaikin puolin fiksu ihminen. Mitkä ovat mahdollisuuteni löytää nuori ja lapseton nainen parisuhteeseen?
Olen ollut kauan sinkkuna, ja olisi mukavaa tavata naispuolinen +20v henkilö jonka kanssa seurustella ja myöhemmin perustaa perhe. Onko mulla vielä hyvätkin mahdollisuudet?
Kommentit (82)
Mikä sua estää saamasta itsellesi kumppania? Onko jotain perustavanlaatuisia ongelmia, mitkä ei käy yksiin parisuhdehaaveiden kanssa? Ei kai tossa iässä ole mikään ongelma pariutua, jos on realistiset tavoitteet kumppanin suhteen. Lapsettomia naisia tuossa ikäluokassa on paljonkin, kauneus taas on katsojan silmässä. Olen nainen ja oman mieheni löysin joitain vuosia sitten kun hän oli 28v. ja minä vuoden nuorempi (ja lapseton).
Miksei naisella saa olla jo ennestään lapsia, jos kuitenkin pidät lapsista niin paljon, että haluat elää perhe-elämää?
Vierailija kirjoitti:
Jos katselet myös ulkomailta, niin mahdollisuudet paranevat. Esimerkiksi thainaiset ovat oikein hyvä vaihtoehto myös nuorelle miehelle, vaikka katkerat suomiämmät yleensä pitävät niitä vain lihavien, kaljaa kittaavien, suomalaisille naisille kelpaamattomien keski-ikäisten miesten naisina.
Toivottavasti ap on sitten valmistumassa hyvin työllistävään ammattiin jossa palkka on paremmasta päästä ja siitä on varaa laittaa vähän sivuun vaimokkeen kotiväelle ja vaimolle itselleen hänen omiin menoihinsa. Ja jos ap haluaa lapsia, kannattaa varautua siihen että lapset saattavat muuttaa äidin mukana kotimaahan, jos sukset menee ristiin.
Aina tämä sama jankkaus. Ei mahdollisuuksia siinä vaiheessa kun pitää täältä kysyä. Kun pitää jankata, M1 lähete olisi paikallaan.
Meillä töissä on useampikin 25 - 30 -vuotias sinkkunainen töissä, mä olen pitänyt ihan normaalina että tuon ikäsillä ei välttämättä ole puolisoa/poikaystävää ja tosi harvinaistahan se on, että noin nuorella olisi lapsiakaan vielä. Suurin osahan tekee lapset vasta yli 30-vuotiaina.
Christiiina kirjoitti:
Miksei naisella saa olla jo ennestään lapsia, jos kuitenkin pidät lapsista niin paljon, että haluat elää perhe-elämää?
Onko se jotenkin kohtuutonta tässä iässä vaatia lapsetonta kumppania?
M26
ap
lisätiedot tähän
Pituus:
Paino :
Erection kesto : heti, 5 min , 15 min?
Leuan muoto: lentäjä, kirurgi, miesmalli, leuka on olemassa?
Hiukset: paksut, ohuet , kauas karkaavat?
Christiiina kirjoitti:
Minusta tuo on älytön kysymys. Olin itse yh, kun seurustelin yh:n kanssa, ja seurustelusuhteessa toisen lapset eivät olleet ongelma. Omaa arkeani ja elämääni en silti olisi halunnut jakaa toisen ihmisen lasten kanssa. En minä pidä enkä pitänyt lapsista noin yleisesti, en kaivannut arkea, johon kuuluu paljon lapsia. Enkä todellakaan olisi halunnut elää arkea heidän säännöillään.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Onko se jotenkin kohtuutonta tässä iässä vaatia lapsetonta kumppania?
M26
Mistä ajattelit sellaista _vaatia_?
Ei, ei todellakaan ole kohtuutonta _etsiä_ lapsetonta naista. Kuten itse edellä vastasin, en olisi itsekään edes yh:na perustanut uusperhettä, johon kuuluu toisen lapsia. Etkä sinä edes tarvitse siihen keneltäkään lupaa.
Vierailija kirjoitti:
ap
lisätiedot tähän
Pituus:
Paino :
Vau.... Nytkö ammatti on sidottu leuan muotoon? Miten noin niin kuin käytännössä tämä toimii? Pitääkö lentäjällä olla lentäjän leuka ennen opintojen aloitusta, vai hioutuuko se sopivaan muotoon siellä taivaalla? Kumpi oli ensin, leuka vai ammatti?
Vierailija kirjoitti:
ap
lisätiedot tähän
Pituus:
Paino :
Pituus: 169,5 cm
Paino 99.85 kg
4,99 minuuttia esileikkeineen
leuka on
hiukset ovat vaaleahkot
Näin eilen salilla
rillipäisen miehen hawaii paidassa ja lyhyissä likaisissa shotseissa.
Rimppa kintuissa tennissukat ja pas.kaiset lenkkarit.
Mustat hiukset ja viikset päälaki kalju
Hiippaili tunnin ympäri salia ja tuijotti ihmisiä..yööökkk
Ap tunnusta olevasi hideous bykmi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
lisätiedot tähän
Pituus:
Paino :
Vau.... Nytkö ammatti on sidottu leuan muotoon? Miten noin niin kuin käytännössä tämä toimii? Pitääkö lentäjällä olla lentäjän leuka ennen opintojen aloitusta, vai hioutuuko se sopivaan muotoon siellä taivaalla? Kumpi oli ensin, leuka vai ammatti?
Lentoyhtiöt valitsee työntekijät hakijoista leuan muodon perusteella.
Kaikki hakijat osaa lentää, niin sit vaan valitaan se jolla on leuka.
Vierailija kirjoitti:
Käykö mies?
M32
Sisälukutaito?
Ihan hyvät mahdollisuudet. Olet vielä aika nuori.
Paremmat vähän vanhempana, veikkaan.
Varsin hyvät. Rennosti van tutustumaan.
Millä perusteella ap sinusta tulisi hyvä isä?
Vai ajattelitko jättää lapsesi exäsi hoidettavaksi?
Ei ole pakko lisääntyä.
Olen itse ollut 30 vuotta mieheni kanssa ilman lapsia.
Ei oo kummoset vaatimukset
Nuori..check
Lapseton.. check
Olen lisäksi ruma ,lihava ja minulla on sosiaalisten tilanteiden pelko .
Tykkään kissoista ja haluaisin 5 lasta .
Etsin näille elättäjää
Up