Olen m26 opiskelija, harrastan liikuntaa ja olen kaikin puolin fiksu ihminen. Mitkä ovat mahdollisuuteni löytää nuori ja lapseton nainen parisuhteeseen?
Olen ollut kauan sinkkuna, ja olisi mukavaa tavata naispuolinen +20v henkilö jonka kanssa seurustella ja myöhemmin perustaa perhe. Onko mulla vielä hyvätkin mahdollisuudet?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuvaamasi 22v nainen.
Mennäänkö treffeille? :)
M26
Eti ikäistäs seuraa🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuvaamasi 22v nainen.
Mennäänkö treffeille? :)
M26
Eti ikäistäs seuraa🤮🤮
Todellisuudessa M62
Vierailija kirjoitti:
Aika heikot mahdollisuudet. Oot jo useimmille opiskelijatytöille papparainen, ja parhaat sun ikäiset on jo varattuja ja naimisissa
Ahhahhaa, tuossa iässä naimisissa on ainoastaan valkoroskaiset luuserit. Parhaat naiset on tuolloin jatko-opiskelijoita ja totta kyllä, useimmat seurustelevat. Monilla se deittikumppani on kuitenkin vielä joku lukioiästä asti mukana roikkunut taavi, josta nämä naiset joka tapauksessa vielä eroavat. Pitää vain olla valppaana kun se tapahtuu.
Siitä päätellen, että asiaa pitää tiedustella tuntemattomilta, aika heikot.
Olemattomat mahdollisuudet, jos sitä pitää täältä tulla kysymään.
Erittäin hyvät. Kunhan et yritä niitä sometyrkkyjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kasvoista ja asuinpaikasta. Suuremissa kaupungeissa saat helpommin (kasvoista riippuen) seuraa ja pikkukylässä joudut tyytymään johonkin 37v yh-äitiin.
No naamasta oon semmonen perus, en mikään erityisen komea. Asun suhteellisen isolla paikkakunnalla, että kyllä täällä nuoria naisia on mutta eria asia onko mulla niihin saumoja.
M26
Annan neuvon. Älä tuhlaa elämääsi, rahojasi ja hermojasi suomalaisiin naisiin. Suuntaa jonnekin Aasiaan ja nappaa sieltä mukava, kaunis, rehellinen, uskollinen, perhekeskeinen neitsyt omaksesi. Voin kertoa, ettet tule katumaan.
Ai, niin ja muista, että suvulle pitää myös lähettää jatkuvasti rahaa, eli toivottavasti työnteko maistuu ja liksa juoksee :)
Kyselet tuollaisia Vauva-sivuilla niin sanoisin, että mahdollisuuksia ei juuri ole.
Mahdollisuudet (haaveilulle ja mielikuvitukselle) rajattomat, mutta todellisuus toinen (tyhjäkäynti palstoilla).
Aloitetaan siitä, että kerrot meille, mitä aiot tehdä tulevana viikonloppuna.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapseton?
Koska itsellä ei ole lapsia, enkä halua mihinkään uusperhekuvioon mukaan
M26
Vierailija kirjoitti:
Aloitetaan siitä, että kerrot meille, mitä aiot tehdä tulevana viikonloppuna.
Kaveria ajattelin nähdä kaupungilla
M26
Sun tsänssit niihin 20+ naisiin alkaa olla olemattomat. Mikset ollu nuorempana aktiivinen?
Päihdeongelma? Peliongelma? Muita riippuvuuksia? Pahoja luurankoja kaapissa? Opiskelemasi ala ja sen työllistymisnäkymät sekä yhteiskuntaluokka?
M36 eli lemuvit tu on nyt vaihteeksi mies 26.
Vierailija kirjoitti:
M36 eli lemuvit tu on nyt vaihteeksi mies 26.
Ajankohtaista. Woke woke ee ee..
"naispuolinen +20v"?
Et taida kovin fiksu ihminen olla, vaikka sitä hehkutat, jos noin väärin kirjoitat. Toki kaikki naiset ovat +-ikäisiä, kun ovat kerran syntyneet.
Jos etsisit 20+ -ikäisiä naispuolisia, niin olisit edes normaaliälyinen ja perustason sivistynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapseton?
Koska itsellä ei ole lapsia, enkä halua mihinkään uusperhekuvioon mukaan
M26
Joko otat naisen jolla on jo lapsia, tai sitten olet yksin. Tuon ikäisen miehen pitäisi jo hyväksyä kumppanin lapset
Ei saatana oletko aivan tyhmä?
Ainoin m36 alter ego