Olen m26 opiskelija, harrastan liikuntaa ja olen kaikin puolin fiksu ihminen. Mitkä ovat mahdollisuuteni löytää nuori ja lapseton nainen parisuhteeseen?
Olen ollut kauan sinkkuna, ja olisi mukavaa tavata naispuolinen +20v henkilö jonka kanssa seurustella ja myöhemmin perustaa perhe. Onko mulla vielä hyvätkin mahdollisuudet?
Kommentit (82)
Olisi kannattanut takoa silloin kun rauta oli kuumaa, alat olla jo myöhässä. Nuoret opiskelijanaiset ei oo kiinnostuneita vanhoista miehistä
Kuinka "fiksuutesi" ilmenee? Avauksesi ei nimittäin tue juurikaan väitettäsi.
Haluat jonkun parikymppisen tytön kumppaniksesi jota manipuloida? Olet oksettava
Ikähaarukasta 20-60 olet hakemassa seuraa?
Ei mitään mahdollisuuksia ja aloituksesi (vaihtelevine vuosirenkaineen) vain sinetöi ainaisen yksinäisyytesi.
Nykyään perustetaan perhe entistä vanhempana, joten on sulla ihan hyvät mahikset. Laitahan ilmoitus tulille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kasvoista ja asuinpaikasta. Suuremissa kaupungeissa saat helpommin (kasvoista riippuen) seuraa ja pikkukylässä joudut tyytymään johonkin 37v yh-äitiin.
No naamasta oon semmonen perus, en mikään erityisen komea. Asun suhteellisen isolla paikkakunnalla, että kyllä täällä nuoria naisia on mutta eria asia onko mulla niihin saumoja.
M26
Tulin sitä vaan sanomaan jo pelkän aloituksen perusteella, että oikein hyvät tsäänssit sulla on, älä huoli! Ei muuta kuin baanalle ja mimmejä tsekkaamaan! Kesällä olet jo varattu mies.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee jotain sosiaalista niin kyllä se siitä.
Käyn kyllä tapahtumissa välillä
M26
Mene kämpästäsi ulos. Opiskele, harrasta monenlaista, käy viihteellä, kirjastossa jne., niistä voit löytää etsimäsi. Täältähän et löydä.
Jos katselet myös ulkomailta, niin mahdollisuudet paranevat. Esimerkiksi thainaiset ovat oikein hyvä vaihtoehto myös nuorelle miehelle, vaikka katkerat suomiämmät yleensä pitävät niitä vain lihavien, kaljaa kittaavien, suomalaisille naisille kelpaamattomien keski-ikäisten miesten naisina.
Oot jo vanha äijä toinen jalka haudassa, kannattaa unohtaa naishaaveet. Etenkin jos tarkoitat alle 25 kesäisiä
Onpas tsemppaavia kommentteja täällä...
M26
Vierailija kirjoitti:
Onpas tsemppaavia kommentteja täällä...
M26
Älä sitten jankkaa typeriä kun et kestä totuutta ja vastauksia. Kukas kissan hännän nostaa jollei kissa itse?
Jos olisit ollut ajoissa liikkeellä, niin sun ei tarvisi täällä valittaa naisettomuuttasi
Vierailija kirjoitti:
Jos katselet myös ulkomailta, niin mahdollisuudet paranevat. Esimerkiksi thainaiset ovat oikein hyvä vaihtoehto myös nuorelle miehelle, vaikka katkerat suomiämmät yleensä pitävät niitä vain lihavien, kaljaa kittaavien, suomalaisille naisille kelpaamattomien keski-ikäisten miesten naisina.
Ap ei ole enää nuori mies...
Vierailija kirjoitti:
Olen kuvaamasi 22v nainen.
Mennäänkö treffeille? :)
M26
Säälittävää, jos noin nuori, komea ja fiksu mies tyytyy tuollaiseen. Kasvattaa vielä toisen kakaroita.
Itsetunnossa taisi olla paljon petrattavaa ja siihen saumaan iskit.