Mitä olette jo tehneet tänään?
Minä käynyt kaupassa ja pessyt pyykkiä, pitkä aamukahvi oli toki myös.
Kommentit (20)
Pasko u ja ku ssu. Juonu kahvia ja syöny että voi taas ....
En oikein mitään. Aamupalan söin ja laitoin astianpesukoneen päälle. Nautin hitaasta sunnuntain aamusta.
Kahvia juon ja luin lehden. Peräsuolen tyhjennystä tässä odottelen.
Katselin telkkarista jotain asunnonhakuohjelmaa, mies ja koira tuli siihen häiriköimään, tehtiin aamupala. Nyt ootellaan jos sade lakkais niin vietäis koira pissalle. Hän kävi pihapissalla mutta ei lenkille viitsi lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Katselin telkkarista jotain asunnonhakuohjelmaa, mies ja koira tuli siihen häiriköimään, tehtiin aamupala. Nyt ootellaan jos sade lakkais niin vietäis koira pissalle. Hän kävi pihapissalla mutta ei lenkille viitsi lähteä.
Miehet on aina vain häiriöksi.
Otin aamulääkkeet ja poltin tupakan ja nyt tulin juomaan aamukahvini, mustana tietenkin. Loggasin myös työpaikkani sivuille.
Avasin silmät ja puhelimen. Hitaasti heräilen kahvinkeittoon. :)
Uusimman Matkalehden luin, kannesta kanteen. Benidorm alkoi kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu?
Ei sun ole pakko kertoa.
Ei ap
Antanut kissoilleni ruokaa. Nyt selaan nettiä ja juon kahvia. Tarkotus olis lähteä kirja-aleen ja siivota hieman.
Aamulla olin jo viiden aikaan hereillä. Söin ruisleipää, lauantaimakkaraa, jogurttia, jäätelöä ja join pullakahvit. Sitten otin parin tunnin tirsat. Nousin uudestaan ylös kahdeksan aikoihin ja vein linnuille ja oraville ruokaa. Nyt on mennyt puolitoistatuntia makuuasennossa nettiä selaten.Välillä olen meinannut nukahtaa uudelleen. Kohta taidan ryhtyä aamupuuron ja kahvin laittoon.
Suunnittelen toista kahvikupillista. Sellainen 3, 25 desin kuppi. Taas sellainen päivä että mieluiten nukkuisin sen.
Kävin hiihtämässä auringonpaisteessa.
Monta litraa on pitkä aamukahvi ja kuinka pitkään se kestää juoda? Minulla aamukahvi on puolitoista desiä ja juomiseen kuluu aikaa noin minuutti.
Juonut kahvia ja selannut nettiä. Yöpaita on vielä päällä. Kaupassa pitäisi käydä.