Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hgin kaupunki järjestää 6.-9. -luokkalaisille pakollisen sateenkaarityöpajan

Vierailija
25.01.2023 |

Lapset herkässä iässä, menevät ihan sekaisin tuosta.

Kommentit (4449)

Vierailija
1661/4449 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia oppaita kouluilla eli asiallista asiaa.

https://setary.sharepoint.com/Setafitiedostoalue/Forms/AllItems.aspx?id…

E ku eiku trolli tietää että siellä näytetään kädestä pitäen housut alhaalla,.

T. Trolli

Vierailija
1662/4449 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset pajat todellakin sekoittavat lapsen pään. Meidän ala-asteikäinen poika totesi aikoinaan, että on varmaan bi, kun tykkää kavereistaan, jotka ovat siis poikia. Juteltiin vielä kotona asiasta ja sitten vasta avautui lapselle, mitä se oikeasti tarkoittaa.

Juuri tätähän se pajakin tekee. Vastaa kysymyksiin, joita lapsella identiteetin kanssa herää.

Ette te nyt oikeasti voi olla sitä mieltä että lapsenne identiteetti on niin hauras että kuullessaan jotakin, hän muuttuu sellaiseksi? Sama kun väittäisitte ettei lapsenne saa kuulla olemassa olevan psyykkisesti sairaita ihmisiä, kun sit hekin sairastuvat.

Ettehän aidosti kuvittele näin?

Sinulla ei selkeästi ole mitään käryä pienten lasten identiteetistä ja miten helppoa siihen on vaikuttaa. Toivottavasti et ole näitä pajanpitäjiä.

Siis hetkinen? Miten sä kuvittelet lapsesi identiteetin rakentuvan? Pusketko sinä sitä johonkin suuntaan keskustelemalla? Pidätkö lapsesi eristyksissä muista vai miten sä estät ettei identiteetin kehitykseen mikään vaikuta? Onko lapsen identiteetti vakiintunut, jos se ei rakennu lainkaan vuorovaikutuksessa?

Olen todella hämmentynyt 🤔

-eri

Pidän huolen, että esim. Setan kaltaiset ideologiset ryhmittymät eivät julista höpötyksiään lapsilleni. Nuori ei pääasiassa tarvitse identiteettinsä rakentumiseen mitään vuorovaikutusta Setan kanssa.

Onko suomessa eheytysleirejä? Aiotko hylätä lapsesi jos he kertovat olevansa homoja?

Seta eheyttää sukupuoltaan epätyypillisesti ilmaisevista nuorista transheteroita ja painostaa lesbotyttöjä seksiin transidentifioituvien miesten kanssa. Setan materiaaleissa puhutaan miesten kanssa seksiä harrastavista lesboista. Mitä muuta se on kuin eheyttämistä? Seta on viimeinen taho, joka pitäisi päästää homoseksuaalisten nuorten kimppuun.

Olisko sen kertomista että kaikki ei ole jämähtänyt yhteen boksiin? Voisko olla? Jos joku homo harrastaa seksiä lesbon kanssa tai hetero homon kanssa tai sinä vaikka lampaan kanssa, siitä vaan. Nytkö mä painostin johonkin sua? Mihin?

Oletko edelleen tuo perähikiäleinen joka ei ole koskaan tavannut yhtään transihmistä tai homoa, eikä tunne ketään joka olisi, eikä tiedä asiasta mitään, mutta haluaa täällä öyhöttää?

Sinähän täällä öyhötät. Ja minä olen ihan Helsinkiläinen ja tunnen kyllä transsukupuolisia ja homoja. Enkä usko olevani poikkeava ajatuksissani. Taidat itse olla aika kokematon konservatiivi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1663/4449 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta näkee jälleen kerran hyvän syyn, miksi haluan asua Helsingissä eikä muualla. Pk-seudun ulkopuolella ihmiset pelkäävät kaikkea erilaista. Jos et ole hetero, olet uhka minulle.

Tästä ketjusta näkee myös sen sen, miksi kasvatamme lapsemme maalla, jossa järjen käyttö on vielä sallittua ja jopa suotavaa. Se ettei pidä siitä, että pervot pääsevät aivopesemään pieniä lapsia koululaitoksen luvalla, ei ole pelkäämistä.

Jos sun lapsi on trans tai homo, et sä sitä sillä estä että hän kasvaa tiedon ulottumattomissa. Kurjempi ja vaikeampi tie hänellä vaan on, mutta jos se on susta hyvä, mikäs siinä. Sunlaisille nää sit tylee tietoon vasta kun lapsi on muuttanut kotoa ja tekee aikuisena identiteetin rakentamisensa.

Homous ei johda terveyden, hedelmällisyyden ja aikuisuuden seksuaalisuuden tuhoaviin transhoitoihin. Tuskin kukaan vanhempi haluaa teinityttöä, joka kirkuu testosteronikuuria ja terveiden rintojen amputointia paetakseen yliseksualisoitua naiskuvaa ja normaalia teini-iän kipuilua. Nuorilla on ihan riittävän vaikeaa ilman genderhömpän pakkosyöttöä.

Ei transsukupuolisuuskaan siihen johda. Hoidot on ihan eri asia, nekään ei ole mitään seksuaalisuuden tuhoamista tai pakkohoitoa. Opettele perusasiat ennen kuin lapsiasi kasvatat.

Juuri tässä on se kavaluus. Lietsotte transajatusta lasten ja nuorten mieliin ja sitten ette ota mitään vastuuta, kun paska osuu tuulettimeen.

Lietsomme? Miten? Ai oikaisemalla avlla virheajatuksia? Mä en tunne yhtäkään transnuorta enkä ole yhtäkään omaa ajatusta transsukupuolisuudesta sanonut. Jos puhut jostakin, joka lietsoo jitakin, sano se hänelle äläkä tule aukomaan ihmiselle, joka vain kertoo että väität jotakin väärin faktoin.

Tunnen tytön, nykyisen miehen, joka tiesi jo teininä ettei koe olevansa tyttö. On nykyisin yli 30 v. Ei tuputettu koulussa silloin mitään transjuttuja.

Mitä ihmeen tuputtamista se on että kerrotaan asioiden olemassaolosta? Mullekin koulussa opetettiin cesarista tarkottaaks tää että mua yritettiin aivopestä käyttämään toogaa ja laakeriseppelettä?

Koetko itse että olisit vaihtanut sukupuolta jos sulle oltais koulussa siitä kerrottu? Jos näin on niin sulla taitaa olla jonkinlainen itsetutkiskelu paikallaan

Huonostipa meni oppi perille kun et edes tiedä miten Caesar kirjoitetaan.

Silti ilmeisesti musta olis tullut täys homo trans jos siitä oltas kerrottu

Ihan oikeastiko sulle ei lapsena eikä kouluikäisenä kerrottu näistä asioista? Etkä tunne ketään joka olisi trans tai homo? Etkä edes tunne ketään joka tuntisi?

Kai tajuat, että meille muille nämä ovat aina olleet aivan normaaleja asioita. Itse tapaan transihmisiä päivittäin ihan normaalissa arjessa.

Se että nämä sinulle vieraat asiat ovat meille muille normaaleja ei edelleenkään estä kritisoimasta Setaa, koska nämä asiat itsessään ja miten Seta toimii ovat kaksi täysin eri asiaa.

Vierailija
1664/4449 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ikävä kyllä osallistununt Setan "koulutuksiin" eli aivopesutuokioihin ja satun tuntemaan setalaisia. Kyseessähän ei ole minkään sortin asiantuntijajärjestö, vaan ideologinen hörhökerho.

Koetko että sut voitais aivopestä esim homoks?

Ihminen joko on tai ei ole homo.

Ihminen voi olla transü ihan sillä perusteella ettei huvita olla nainen/että alkaa jöpöttää kun pukee mekon päälleen ja tietää pääsevänsä naisten pukuhuoneisiin. Ks. truscum, transuus ei nykyään tarvitse edes kehodysforiaa kriteeriksi, riittää että on vaan kutkuttavampaa esiintyä toisena sukupuolena.

Eivät ole verrattavissa keskenään homous ja transuus.

Vierailija
1665/4449 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällöin uskonnon opetuskin tulisi olla pakollista kaikille.

Vierailija
1666/4449 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia oppaita kouluilla eli asiallista asiaa.

https://setary.sharepoint.com/Setafitiedostoalue/Forms/AllItems.aspx?id…

Alapeukuttaja ei siis tykkää siitä, että kerrotaan asiallisesti?

Vierailija
1667/4449 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitten johtuu , että tämmöistä ei voi opettaa koulun jälkeen ? Koulussa muutenkin pitkät päivät. Toinen juttu mistä tämä raha nyt löytyi ? Rahaa tarvitaan myös erityisopetukseen. Kouluun tarvitaan terveydenhoitajia ja psykologeja. Niihin vaan rahaa ei löydy. 

Jos olisi vapaaehtoinen tapahtuma vapaa-aikana, niin sellaisiahan Seta järjestää jo jatkuvasti. Mutta sinne ei voi pakottaa kokonaisia ikäluokkia, joten toiminnan tuominen kouluun edistää Setan poliittista toimintaa paljon tehokkaammin.

Poliittiinen vaikuttaminen koulutusjärjestelmän kautta on Setan poliittisen vaikuttamistoiminnan keskeinen osa:

"Seta Poliittiset painopistealueet 2019–2022"

Koulutus ja työelämä

Seksuaaliseen suuntautumiseen, sukupuoleen, perheisiin ja läheisiin ihmissuhteisiin liittyviä normeja tiedostetaan entistä laajemmin. Normien lieventämiseksi tehdään aktiivista työtä varhaiskasvatuksesta alkaen. Seksuaalisen suuntautumisen ja sukupuolen moninaisuus on osa ammatillisen peruskoulutuksen opetussuunnitelmia.

Koulukiusaamisen vastaisissa ohjelmissa huomioidaan sukupuolen ilmaisu, sukupuoli-identiteetti, seksuaalinen suuntautuminen sekä perheiden moninaisuus kiusaamisperusteina. Kiusaamisen ehkäisyssä hyödynnetään normitietoisuuden valtavirtaistamista.

Koulu on turvallinen oppimisympäristö sateenkaarinuorille. Opettajat ovat päteviä. Kouluhyvinvointi paranee. Opettajankoulutusohjelmiin sisältyy pakollisina opintoina ihmisoikeuskasvatus, johon sisältyy lhbtiq+-tietoisuus. Opetussuunnitelmien velvoite lisätä tietoa sukupuolen moninaisuudesta toteutuu läpileikkaavasti kaikissa oppiaineissa.

Yhdenvertaisuusvaltuutetulla on toimivaltaa ja resurssit edistää työelämän yhdenvertaisuutta, puuttua syrjintään työelämässä ja auttaa työsyrjintää kokeneita.

Työnantajat tuntevat yhdenvertaisuuslakiin ja tasa-arvolakiin perustuvat velvoitteensa yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon edistämisestä ja toteuttavat niitä aktiivisesti.

Työsuojeluviranomaisilla on riittävä osaaminen seksuaalisen suuntautumisen ja sukupuolen moninaisuudesta työelämän yhdenvertaisuus- ja tasa-arvokysymyksinä.

Työsuojeluviranomaiset tiedottavat aktiivisesti syrjintäkiellosta ja mahdollisuudesta kääntyä työsuojeluviranomaisten puoleen.

Sekä kouluissa, oppilaitoksissa että työpaikoilla luodaan hyviä käytäntöjä tilojen sukupuolittamisen vähentämiseksi."

https://seta.fi/ihmisoikeudet/poliittiset-painopistealueet-2019-2022/

Ei jumalauta. 🤬🤬🤬

Kehtaavatkin ratsastaa "ihmisoikeuksilla" tämän kulttinsa kanssa. Kukapa haluaisi sanoa ihmisoikeuksille ei.

Mistään ihmisoikeuksistahan ei tässä touhussa ole kyse, vaan nimenomaan PÄINVASTOIN, niiden polkemisesta.

Mutta tää pulju kuorruttaa kakkakikkareen ja tunkee sen konvehtina viranomaisten kurkkuun. Nieltävä on, TAI.. "rikotte ihmisoikeuksia".

Miten tää sateenkaariuskonto on niellyt niin pienessä ajassa järjenkäytön alleen, leviää kuin rutto ja näitä sukupuolivalheita toitotetaan eri yhteiskunnissa jo totuuksina.

Ei saa antaa periksi, meidän todellisuudessa elävien pitää muistaa vaan kertoa lapsille, mikä on sukupuoli, ja mitä se ei ole. Eiköhän toi sekoilu ja valehtelu tuhoudu omaan mahdottomuuteensa, luonto on kuitenkin se mikä määrää sukupuolen, ei ihmisen hullut ideologiat ja hormonipiikit.

Pahuus leviää, jos hyvät ihmiset eivät tee sille pistettä. On aika laittaa hullutukselle STOPPI.

Älkää päästäkö lapsianne näihin sateenkaarityöpajoihin.

Kyllä ne sitten loppuu, kun kukaan ei niihin mene.

Voi olla suvaitsevainen (johonkin rajaan asti) täysin ilman SETAN liturgioita ja pseudotietoa. Jos jotakin, heidän horinoitaan minä kutsuisin disinformaatioksi. Jokainen sanoittakoon itse päässään yksityisyyden piiriin kuuluvat asiat. Nämä eivät ole SETAN erityisomistuksessa tai päätäntävallassa. Kovasti hamuavat Sexpo ja setat valtapiirinsä ja kontrollinsa kasvattamista jotta saataisiin ajattelu yhdenmukaistettua ja poikkeavuuksista normaalista. Mutta kun tuo ei ole tiedettä ja rappeutunutta ideologiaa, jonka pontimena on vain yhteiskunnallisen kaaoksen lisääminen ja sitä kautta valtion/viranomaisten/järjestöjen vaikutusvallan kasvattaminen kansalaisen ja yksilön oman valinnanvapauden ja AIDON yksilöllisyyden kustannuksella.

Vierailija
1668/4449 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset pajat todellakin sekoittavat lapsen pään. Meidän ala-asteikäinen poika totesi aikoinaan, että on varmaan bi, kun tykkää kavereistaan, jotka ovat siis poikia. Juteltiin vielä kotona asiasta ja sitten vasta avautui lapselle, mitä se oikeasti tarkoittaa.

Juuri tätähän se pajakin tekee. Vastaa kysymyksiin, joita lapsella identiteetin kanssa herää.

Ette te nyt oikeasti voi olla sitä mieltä että lapsenne identiteetti on niin hauras että kuullessaan jotakin, hän muuttuu sellaiseksi? Sama kun väittäisitte ettei lapsenne saa kuulla olemassa olevan psyykkisesti sairaita ihmisiä, kun sit hekin sairastuvat.

Sinulla ei selkeästi ole mitään käryä pienten lasten identiteetistä ja miten helppoa siihen on vaikuttaa. Toivottavasti et ole näitä pajanpitäjiä.

Siis hetkinen? Miten sä kuvittelet lapsesi identiteetin rakentuvan? Pusketko sinä sitä johonkin suuntaan keskustelemalla? Pidätkö lapsesi eristyksissä muista vai miten sä estät ettei identiteetin kehitykseen mikään vaikuta? Onko lapsen identiteetti vakiintunut, jos se ei rakennu lainkaan vuorovaikutuksessa?

-eri

Pidän huolen, että esim. Setan kaltaiset ideologiset ryhmittymät eivät julista höpötyksiään lapsilleni. Nuori ei pääasiassa tarvitse identiteettinsä rakentumiseen mitään vuorovaikutusta Setan kanssa.

Onko suomessa eheytysleirejä? Aiotko hylätä lapsesi jos he kertovat olevansa homoja?

Seta eheyttää sukupuoltaan epätyypillisesti ilmaisevista nuorista transheteroita ja painostaa lesbotyttöjä seksiin transidentifioituvien miesten kanssa. Setan materiaaleissa puhutaan miesten kanssa seksiä harrastavista lesboista. Mitä muuta se on kuin eheyttämistä? Seta on viimeinen taho, joka pitäisi päästää homoseksuaalisten nuorten kimppuun.

Olisko sen kertomista että kaikki ei ole jämähtänyt yhteen boksiin? Voisko olla? Jos joku homo harrastaa seksiä lesbon kanssa tai hetero homon kanssa tai sinä vaikka lampaan kanssa, siitä vaan. Nytkö mä painostin johonkin sua? Mihin?

Oletko edelleen tuo perähikiäleinen joka ei ole koskaan tavannut yhtään transihmistä tai homoa, eikä tunne ketään joka olisi, eikä tiedä asiasta mitään, mutta haluaa täällä öyhöttää?

Sinähän täällä öyhötät. Ja minä olen ihan Helsinkiläinen ja tunnen kyllä transsukupuolisia ja homoja. Enkä usko olevani poikkeava ajatuksissani. Taidat itse olla aika kokematon konservatiivi.

Olen kyllä ihan Manhattanilla kasvanut 90-luvulla, missä kaikki oli sallittua ja normaalia. Joten taitaapa oma maailmani olla huomattavasti avarampi kuin sinun täällä Helsingin syrjäisessä pikkukaupungissa, ollut aina.

Ja juuri sen takia näitä syrjäisen pikkukaupungin pieniä hölmöjä järjestöjä kuten Setaa voikin avoimesti kritisoida.

Vierailija
1669/4449 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Ohiksena, "helsinkiläinen" kirjoitetaan pienellä kirjaimella.

Vierailija
1670/4449 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Seta ei voi sovittaa transien vaatimuksia ja homoseksuaalien oikeuksia saman katon alle. Homoseksuaalien seksuaalinen suuntautuminen kohdistuu biologiseen sukupuoleen, kun taas transit vaativat kohtaamaan itsensä identiteetti-ilmoituksen mukaisesti jopa seksuaalisesti. Miten voi samaan aikaan ajaa homoseksuaalien oikeuksia ja sopottaa peniksestä naisen sukupuolielimenä, josta kieltäytyvä lesbo on transfobinen genitaalifetisisti ja seksuaalinen rasisti? Käytännössä Seta on valinnut puolensa jo vuosia sitten.

Vierailija
1671/4449 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Luin 10-vuotiaana huumekirjan Juokse poika juokse. Tuliko minusta huumeiden käyttäjä? Ei yhtään sen enempää kuin olisi tullut mihinkään seksuaalivähemmistöön kuuluva, vaikka kuinka Seta olisi käynyt koulussa asioista kertomassa.

Se on hengellinen kirja, ja kertoo huumeiden käyttäjän tulosta uskoon. Kummallisesti te per vot yritätte kääntää asiat päälaelleen saadaksenne tahtonne lävitse. Minkä haluaisit seuraavaksi sallia? Insestin ja pedofilian? Vai alaikäisille suoritettavan genitaalikirurgian? On asioita joita yhteiskunnan ei pidä sallia, rajat on vedettävä johonkin.

Vierailija
1672/4449 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta näkee jälleen kerran hyvän syyn, miksi haluan asua Helsingissä eikä muualla. Pk-seudun ulkopuolella ihmiset pelkäävät kaikkea erilaista. Jos et ole hetero, olet uhka minulle.

Tästä ketjusta näkee myös sen sen, miksi kasvatamme lapsemme maalla, jossa järjen käyttö on vielä sallittua ja jopa suotavaa. Se ettei pidä siitä, että pervot pääsevät aivopesemään pieniä lapsia koululaitoksen luvalla, ei ole pelkäämistä.

Jos sun lapsi on trans tai homo, et sä sitä sillä estä että hän kasvaa tiedon ulottumattomissa. Kurjempi ja vaikeampi tie hänellä vaan on, mutta jos se on susta hyvä, mikäs siinä. Sunlaisille nää sit tylee tietoon vasta kun lapsi on muuttanut kotoa ja tekee aikuisena identiteetin rakentamisensa.

Homous ei johda terveyden, hedelmällisyyden ja aikuisuuden seksuaalisuuden tuhoaviin transhoitoihin. Tuskin kukaan vanhempi haluaa teinityttöä, joka kirkuu testosteronikuuria ja terveiden rintojen amputointia paetakseen yliseksualisoitua naiskuvaa ja normaalia teini-iän kipuilua. Nuorilla on ihan riittävän vaikeaa ilman genderhömpän pakkosyöttöä.

Ei transsukupuolisuuskaan siihen johda. Hoidot on ihan eri asia, nekään ei ole mitään seksuaalisuuden tuhoamista tai pakkohoitoa. Opettele perusasiat ennen kuin lapsiasi kasvatat.

Juuri tässä on se kavaluus. Lietsotte transajatusta lasten ja nuorten mieliin ja sitten ette ota mitään vastuuta, kun paska osuu tuulettimeen.

Lietsomme? Miten? Ai oikaisemalla avlla virheajatuksia? Mä en tunne yhtäkään transnuorta enkä ole yhtäkään omaa ajatusta transsukupuolisuudesta sanonut. Jos puhut jostakin, joka lietsoo jitakin, sano se hänelle äläkä tule aukomaan ihmiselle, joka vain kertoo että väität jotakin väärin faktoin.

Tunnen tytön, nykyisen miehen, joka tiesi jo teininä ettei koe olevansa tyttö. On nykyisin yli 30 v. Ei tuputettu koulussa silloin mitään transjuttuja.

Mitä ihmeen tuputtamista se on että kerrotaan asioiden olemassaolosta? Mullekin koulussa opetettiin cesarista tarkottaaks tää että mua yritettiin aivopestä käyttämään toogaa ja laakeriseppelettä?

Koetko itse että olisit vaihtanut sukupuolta jos sulle oltais koulussa siitä kerrottu? Jos näin on niin sulla taitaa olla jonkinlainen itsetutkiskelu paikallaan

Huonostipa meni oppi perille kun et edes tiedä miten Caesar kirjoitetaan.

Silti ilmeisesti musta olis tullut täys homo trans jos siitä oltas kerrottu

Taisit olla suojassa kun selvästi mikään oppi ei mennyt perille.

Vierailija
1673/4449 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trans naiset väittää saavansa jopa kuukautisia noista repaleisista tuhveroistaan :D

No eivät väitä. Taidat nyt kertoa omista unistasi. Transmiehellä kyllä voi olla kuukautiset, taidat sotkea nyt asioita oikein urakalla.

Jaa mistäs se transsien vuoto on peräisin?

Kuukautiset johtuvat siitä, että hedelmöittyneen munasolun vastaanottoon valmistautunut kohdun limakalvo irtoaa ja vuotaa pois, jos raskaus ei ala. Mites transsilla tuo sujuu?

Entäs valkovuodot?

Vierailija
1674/4449 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma muuttuu. Kaikki uudet asiat kirpaisevat aluksi kunnes niistä tulee hyväksytty itsestään selvyys.

Kun rekisteröity parisuhde hyväksyttiin kauan sitten niin uskovat itkivät ja puhuivat maailmanlopusta. Niin se vaan elämä jatkui ja tuli vielä avioliittolakikin.

Nyt on aika laittaa trans ihmisten asiat kuntoon.

Miten ihmisen lisääntymisbiologia on muuttunut viime vuosina? Onko ilmennyt uusia lisääntymisrooleja ja sukusoluja?

Vierailija
1675/4449 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seta on Saatanasta!!

Seta on portti hel vettiin!

Vierailija
1676/4449 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ikävä kyllä osallistununt Setan "koulutuksiin" eli aivopesutuokioihin ja satun tuntemaan setalaisia. Kyseessähän ei ole minkään sortin asiantuntijajärjestö, vaan ideologinen hörhökerho.

Koetko että sut voitais aivopestä esim homoks?

Ihminen joko on tai ei ole homo.

Ihminen voi olla transü ihan sillä perusteella ettei huvita olla nainen/että alkaa jöpöttää kun pukee mekon päälleen ja tietää pääsevänsä naisten pukuhuoneisiin. Ks. truscum, transuus ei nykyään tarvitse edes kehodysforiaa kriteeriksi, riittää että on vaan kutkuttavampaa esiintyä toisena sukupuolena.

Eivät ole verrattavissa keskenään homous ja transuus.

Tiedän truscumin ja heillä on jotain ihan ok kritiikkiä mutta usein sortuvat olkiukkoiluun. Heidän vaatimukset transsukupuolisuudelle on omasta mielestä myös turhan tiukat, usein vaaditaan juuri niitä leikkauksia yms. että voi olla "oikea" transsukupuolinen.

Että juuh, niinkuin ylensä, äärilaidat on molemmat kaukana omasta näkemyksestä joka on siellä jossain välimaastossa.

Vierailija
1677/4449 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteutuminen on vanhemmista kiinni. Meiltä ei lähdetä pajoihin. Piste.

Vierailija
1678/4449 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta ja hullua aivopesua.

Katsoin tuon jonkun linkkaaman Setan trans esittelyn. Puistatti, että joku oikeasti menee niin pitkälle että leikkauttaa omasta peniksestään vaginan. Pidän myös rintaimplantteja ja muuta ulkonäköön liittyvää kirurgiaa hulluna.

Pitäisi mielummin opettaa oman kehon arvostamista ja hyväksyntää.

Surullista ja nurinkurista.

Nuoret kokee jatkuvaa ahdistusta ja painostusta muutenkin joka suunnalta, joten oman kuvan ja kehon hyväksyminen tulisi olla tärkeämpää, kuin transhoidot tai silpominen.

Pakollisesta silpomisesta yritetään nimenomaan päästä lakimuutoksella eroon. 

Älä valehtele. Mitään pakollista silpomista ei ole olemassakaan nykyisessä translaissa.

On, sukupuolen vaihto ei onnistu ilman leikkauksia.

Ei onnistu leikkauksillakaan. Et saa siitä nahkarievusta toimivaa kullia, ilman mekaniikkaa.

Tässä puhutaan juridisesta sukupuolesta hölmö

Juridisella sukupuolella et tee mitään, jos sua hoidetaan naisena. Gynellä voivat vähän ihmetellä, kun sisätutkimusta ja kohdunkaulansyöpää lähdetään seulomaan.

Ai sulle naisena olemista on ainoastaan naistentaudit? Selvä juttu

Ei, mutta trans ihmiselle se on pelkät mekot ja meikit. Naisena olemiseen kuuluu paljon muutakin, kuukautiset, ovulointi, hormoonit, vaihdevuodet, sisätutkimukset kaikki naisten vaivat, joita transsit eivät voi ikinä saada.

Osa transaktivismista on ilmiselvää parodiaa. Sekä naisten pilkkaamista että oikeiden kärsivien pilkkaamista. Koska mä voin tehdä tämän nyt, tässä ajassa, tämän ideologisen älyvapauden puitteissa niin todellakin otan ilon irti mahdollisuudesta. Kostaa ehkä feminismin määrittelyvallalle sen omilla aseilla.

Sorrettujen ihmisten kosto sortajille.

Vierailija
1679/4449 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Seta ei voi sovittaa transien vaatimuksia ja homoseksuaalien oikeuksia saman katon alle. Homoseksuaalien seksuaalinen suuntautuminen kohdistuu biologiseen sukupuoleen, kun taas transit vaativat kohtaamaan itsensä identiteetti-ilmoituksen mukaisesti jopa seksuaalisesti. Miten voi samaan aikaan ajaa homoseksuaalien oikeuksia ja sopottaa peniksestä naisen sukupuolielimenä, josta kieltäytyvä lesbo on transfobinen genitaalifetisisti ja seksuaalinen rasisti? Käytännössä Seta on valinnut puolensa jo vuosia sitten.

Harva trans vaatii keneltäkään yhtään mitään, suurin osa haluaa elää rauhassa. Ei edelleenkään kannata rakentaa näkemyksiä jonkun twitter-meluajien perusteella

Vierailija
1680/4449 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa elää maailmassa jossa mustaa väitetään valkoiseksi ja että se on nyt uusi totuus jota ei saa kyseenalaista.

Woken alla kulkevissa hävitys-ja kaaosliikkeissä ajetaan hämmennystä ja pelataan härskisti tunteilla. Pääasiassa syyllistämällä ja häpäisemällä. Eli jos et käyttäydy ja ajattele kuten he haluavat, saat selkääsi.

Ei tuo ole sivistysvaltiota vaan jotain ihan muuta. Meidät pitäisi olla kaikki kasvatettu näkemään päälläoleva sumutus. Muuten toivo on aika vähissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme