Auttakaa mua keksimään mille alalle sopisin! En voi jatkaa nykyisessä työssä :/
Help!
Terveyteni on alkanut horjua niin paljon että nykyinen rakas työni alkaa käydä mahdottomaksi!
Tämä nykyinen ala (siivous) on ainoa mistä olen koskaan tykännyt ja mitä ajattelin loppuiäksi mutta ranteet, selkä ja polvet yms alkaa olla eri mieltä vaikka olen vasta 40+
Eli näillä spekseillä pitäisi löytyä:
- ei valtavan raskasta fyysisesti (esim nostelu)
Minulla on kulumia selässä, polvissa, niskassa yms
- ei paikallaan istumista 8h päivässä sillä minulla on adhd ja vaikeuksia jaksaa keskittyä
- ei paljoa vastuuta
- ei viikonlopputöitä, olen yh. Satunnaiset iltavuorot ehkä ok
- mahdollisuus käyttää vessaa rajoituksetta sillä minulla on suolistosairaus ja ongelmia pissaamisen kanssa
- ei mitään sosiaalista, olen hyvin introvertti ja kärsin mt-ongelmista.tykkään tehdä töitä yksin
- olen tosi huono matematiikassa mutta puhun sujuvaa englantia, ruotsia, saksaa ja auttavasti espanjaa. Mahdollisesti lukihäiriö
-palkkaluokka kokoaikatyössä 1800-2000e, sitä isommat palkat tuppaa vaatimaan koulutusta, lyhyt koulutus olisi plussaa sillä minulla on vain ammattikoulututkinto.
Alle tuon summan ei kannata käydä töissä
- ei tietokoneen tuijotusta, saan heti migreenin + adhdn takia en jaksa keskittyä
- ei mitään lapsiin liittyvää sillä inhoan lapsista lähtevää möykkää, sotkua yms
Tuhannet kiitokset jos joku keksii jotain! :)
Ps kävin jo ammatinvalintapsykologilla eikä hän keksinyt mitään
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Puutarha-ala, jossain kasvihuoneella tai puutarhamyymälässä?
Matkailuala, esim turistipaikassa hotellissa.
Tulkki.
Kiitos ehdotuksista :)
Luulisin että tuossa puutarha-alassa on niin paljon nostelua että selkäni ei sitä kestäisi.
Matkailuun en sovellu kun olen pienten lasten yh plus hyvin epäsosiaalinen.
Tulkilla on pitkä koulutus yliopistossa plus sosiaalista hommaa sekin.
Ap
Vaikea keksiä mitään, kun ei saa olla fyysistä eikä istumista. Kielien puhumisesta ei ole mitään hyötyä, jos et halua puhua niitä kenenkään kanssa.
Sulla on niin paljon erilaisia sairauksia ja rajoitteita että suosittelen ketoruokavaiota. Saat itsesi kuntoon ja voit kenties jatkaa myös nykyisessä työssäsi. Siinä korjaantuu fyysiset ja psyykkiset vaivat. Kokeile, et tuu pettymään!
En tarkoita tätä pahalla, mutta aloituksesi kuulosti minun korvaani: "Haluan tienata, mutta en tehdä mitään töitä!" :D
Enkä syytä sinua, sillä ainakaan fysiikkasi puolesta et välttämättä kykene useaan työhön. Toivottavasti kuitenkin löydät itsellesi mukavan työn.
Työtön yh tienaa aikalailla tuon 2000 euroa pääkaupunkiseudulla. Eli ehdotan työtöntä.
Koulunkäynninavustaja.. mut ainiin,et pidä lapsista. Postiautolla tehtävä postinjakelu?
Kääntäjä (tietokoneella, mutta olet freelancer ja voit pitää halutessasi taukoja).
Vierailija kirjoitti:
Koulunkäynninavustaja.. mut ainiin,et pidä lapsista. Postiautolla tehtävä postinjakelu?
Mulla ei ole ajokorttia,sitä ei tarvitse täällä pk-seudulla :)
Jos työnantaja maksaa, voisin harkita sen hankkimista.
Ap
Kun nuo kielet vissiin on sun vahvuus niin seuloitteko kaikki ammatit joissa kieitaidosta ois hyötyä?
Ratikka- tai metrokuski? Siinä on istumista mutta maisemat vaihtuu. Koulutus ei oo pitkä. Mielenterveys tosin pitäs olla kunnossa.
Pakkaustyö?
Vierailija kirjoitti:
Kääntäjä (tietokoneella, mutta olet freelancer ja voit pitää halutessasi taukoja).
Ei sovi lukihäiriöiselle. Joku muu kuitenkin joutuu oikolukemaan = tuplatyö vähintään.
Vierailija kirjoitti:
En tarkoita tätä pahalla, mutta aloituksesi kuulosti minun korvaani: "Haluan tienata, mutta en tehdä mitään töitä!" :D
Enkä syytä sinua, sillä ainakaan fysiikkasi puolesta et välttämättä kykene useaan työhön. Toivottavasti kuitenkin löydät itsellesi mukavan työn.
Haluan tehdä töitä ja mieluiten tekisin nykyistä työtä mut pakko myöntää että kroppa ei kestä. Edellisestä 6 viikosta oon ollut 5 saikulla :/
Pää leviää kotiin!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tulkki.
Puutarhoilla joutuu kyllä kävelemään ja nostelemaan paljon turvesäkkejä, ruukkuja, amppeleita. Kasteltuna paino yllättää. Kuorman purku ja kastelu, vaatii kyllä että selkä, polvet kunnossa. Miten kukkasidonta kukkakaupassa? Seisomatyö. Palkka ei taida yltää toivomaasi.
Mulla on sama ongelma, rajoitteet vähän erilaiset, mutta todella vaikea keksiä mitä työtä voisin tehdä.
Tulkki.