Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älkää kiitos tuoko niitå perus Juhla Mokkia tuomisina/lahjoina

Vierailija
24.01.2023 |

Nytkin kaapissa kolme avaamatonta pakettia joulun jäljiltä eikä sitä vatsankorvennuskuraa juo kukaan.

Juhla Mokan maine aromikkaana kahvina on menneisyyttä

Kommentit (142)

Vierailija
21/142 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi kysymys on Suomessa aina vaikea. Itse esimerkiksi taas juon melkeimpä kahvia kuin kahvia jossei jotain ihan halpis kahvia lasketa. Ja tietysti vein myös työpaikalle jonkun paketin.  Vaihtaessani toiseen yksikköön töihin niin palauttivat kaikki viedyt kahvit. Se hankaluus tuossa on jos muut tai muutamat töissä juo vain tiettyä kahvia. Ei ole helppoa nämä.

Vierailija
22/142 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette keitä sitä vieraille?*Juhla Mokka on peruskahvi, jota kaikkialla tarjotaan, että eiköhän se vieraille kelpaa, jos ylipäätään kahvinjuojia ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/142 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme valitusta,sano suoraa lahjan antajalle tai laita kiertoon.Ei kukaan puolituttu voi tietää Mundoista...Juhlamokka kuiten kelpaa 95%...

Vierailija
24/142 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Miten vaikeaa on ostaa laadukasta pienpanimon kahvia? Noi "tuliaiset" menee meillä aina suoraan roskiin.

Panimon😂?

Sähän juot kaljaa etkä kahvia...pirkka-olutta melko varmasti ryystää😂😂

Vierailija
25/142 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden mummon joka ei suostu juomaan muuta kuin juhla-mokkaa. Se on elämää suurempaa.

Vierailija
26/142 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on nyt vaan nuoremmilla muotia halveksia juhlamokkaa. Lauman mukana pitää mennä.

Itse juo nordmanin kahveja, löfbergin kahveja, en pienpaahtimoiden kahveja oo ostanut. Joskus saan pikkupussin lahjaksi, ei ne sen kummempia ole.

Olen käyttänyt tummapaahtokahveja, nyt ostin tarjouksesta perus- Juhlamokan. Tuossa kupissa on nyt, vaihteeksi miedompi ihan hyvää .

Nuoret on niin jumittuneita, itse olen kokeilunhaluinen. On kokeiltu kaupunkikahvit, costaricat, africat. Lidlin kahvi ei miellyttänyt, en muista mikä oli.

Kahvi on kahvia. Kapselikahvi on aromikasta ja tuoksuista mutten mitään konetta kotiin aio ostaa.

Vierailija
27/142 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon Saludoa sitten

Vierailija
28/142 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisilla oli yo-juhlissa jotain kummallista itsejauhettua erikoiskahvia. Mummot supatteli hiljaa että on tainnut kahvi härskiintyä pilalle 😆

Vierailija
29/142 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhla Mokan voi vaihtaa kirppisryhmissä vaikka Fazerin siniseen. Ai niin, mut sekin on tietenkin kuraa. Pitää olla kallista artesaanisuklaata.

Tuskin, lesoilee vaan täällä, ruokajonossa kuitenkin pussinsa kanssa.

Vierailija
30/142 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei juhlamokkani kelpaa, en tule minäkään.

Vierailija
31/142 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi 'ttu notta on pilalle lellittyä väkeä, sulatteks te sateessa?

Vierailija
32/142 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Miten vaikeaa on ostaa laadukasta pienpanimon kahvia? Noi "tuliaiset" menee meillä aina suoraan roskiin.

Panimon😂?

Sähän juot kaljaa etkä kahvia...pirkka-olutta melko varmasti ryystää😂😂

Niin, freudilainen lipsaus. Ei se mitään kahvia edes juo 😅

Vierailija
33/142 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä roskiin heitä, kahvin poroja voi käyttää ulkona hiekottamiseen.[/quote

Ilmastonmuutos/ ilmaston lämpeneminen: vaikeuttaa jo nyt kahvin tuotantoa.

Ei ehkä mene montakaan vuotta, kun kahvin tuotanto loppuu/ kahvi ei ole enää sitä samaa, mihin olemme tottuneet.

Itse juon sen mukillisen aamuisin...

Hiekoittakaa te kahvinporoilla pihateitä???!!!

Vierailija
34/142 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko kertoa tämä henkilöille jotka ovat elämässäsi? Ei palstalla huutelu auta.

Mulle kelpaa Juhla mokat aina joten mulle saa tuoda.

Vierailija
35/142 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän teille pitäisi tuoda?    

Olen aina tykännyt Juhlamokka tuliaisesta(kin), varsinkin viime aikoina kun kahvi on kallista

Vierailija
36/142 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen monta kertaa ostanut kokeilumielessä jotain muuta ja kalliimpaa. Aina päädyn kuitenkin ostamaan vanhaa kunnon Juhlista.

Vierailija
37/142 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin mielelläni Juhla Mokkaa tai mitä tahansa lahjaksi. Ap on joku niuho. Hyi olkoon. 

Se on muotia nyt olla hienompi ja nirsompi. En voi juoda/syödä tuota. Tavis - polarjuustoa, miksei oo sitä jotain erikoisempaa, suurleipomon leipä, hui, en syö kuin pikkuleipomon tai paistopisteen leipää.

Vierailija
38/142 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on nyt vaan nuoremmilla muotia halveksia juhlamokkaa. Lauman mukana pitää mennä.

Itse juo nordmanin kahveja, löfbergin kahveja, en pienpaahtimoiden kahveja oo ostanut. Joskus saan pikkupussin lahjaksi, ei ne sen kummempia ole.

Olen käyttänyt tummapaahtokahveja, nyt ostin tarjouksesta perus- Juhlamokan. Tuossa kupissa on nyt, vaihteeksi miedompi ihan hyvää .

Nuoret on niin jumittuneita, itse olen kokeilunhaluinen. On kokeiltu kaupunkikahvit, costaricat, africat. Lidlin kahvi ei miellyttänyt, en muista mikä oli.

Kahvi on kahvia. Kapselikahvi on aromikasta ja tuoksuista mutten mitään konetta kotiin aio ostaa.

Tarkoitit ehkä Arvid Norqvist kahvia? Ihan juotavia tosin en tiedä onko parempaa kuin muutkaan Juhlamokka tyyliset kahvit. Mutta ei noista Löfbergsin kahveistakaan kaikki laadut ole kovin hyviä. Jotkut 1 tai 2 on olleet ihan juotavia olisiko ollut Jubilee toinen noista.

Vierailija
39/142 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki  tuliaiset ovat kivoja. Vanhat ihmiset tuo yleensä kahvipaketin. Meillä sitä ei voi käyttää, mutta vien pojalle , kelpaa kyllä kaikenmerkkiset.

Ei kahvinkeitintä meillä niin suodatinkahville ei vaan ole käyttöä. Joskus tutussa kaupassa oon onnistunut vaihtamaan pannukahvipakettiin

Vierailija
40/142 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vien sellaista kahvia, josta tiedän saajan pitävän. Oli se sitten juhlamokkaa tai pienpaahtimoa. En vie sellaisille, joiden makua en lainkaan tunne.