Pitäisikö kertoa ystävän miehelle totuus? Makasi suurin piirtein joka viikonloppu eri miehen kanssa opiskeluaikoina
Ystäväni seurustelee ehkä ensimmäistä kertaa ikinä kunnollisen miehen kanssa. Mies tekee vapaaehtoistyötä seurakunnalle, on yli 180cm, komea jne
. Minusta vain tuntuu, että tuo mies ansaitsee tietää totuuden ystäväni menneisyydestä. Hänellä on pakko ollut yli 30 mieskumppania. Opiskeluaikoina asuimme yhdessä ja joka viikonloppu oli uusi mies kierrossa. Miten kerron miehelle totuuden?😔
N31
Kommentit (25)
Ehkä he ovat keskustelleet asiasta ja yhdessäkin harrastavat joka viikko kimppakivaa randomien miesten ja naisten kanssa.
Ehdottomast kerrot. Tuo on henkistä pahoinpitelyä ja parisuhdeväkivältää, jos et kerro.
Mies
Vai ansaitsee tietää, jos et nyt edes osaa sanoa kumppanien määrästä varmasti. Taidat olla vähän kateellinen. Anna olla, et tiedä, mitä he ovat jo asiasta puhuneet.
Onhan nainen voinut jo kertoa menneisyydestään ko. miehelle. Mistä sinä sen voit ap tietää? Keskity omaan elämääsi mieluummin! Hanki selalinen!
Huono provo In keli 0/5
Minun mies on pappi, komea sekä pitkä. Itsellä +34 kumppania, kun tapasin olin 34. Nyt perhe ja hän tietää kumppanien lukumäärän.
Kateus voittaa Suomessa kiimankin!
Sellaasta se on homojen opiskeluajat.
Jos ei ole provo, niin todella ikävä ns. ystävä kyllä olet. Anna heidän olla rauhassa, ei kuulu sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Huono provo In keli 0/5
Minun mies on pappi, komea sekä pitkä. Itsellä +34 kumppania, kun tapasin olin 34. Nyt perhe ja hän tietää kumppanien lukumäärän.
Miten ihmeessä voisit noin monen jälkeen edes pysyä laskuissa äijien lukumäärästä, piditkö päiväkirjaa?
Ei kannata. Miestä odottaa iloinen yllätys hyvin treenatun ja kaikki kikat osaavan pimpin parissa!
Eihä 30 oo ees paljoo! Itellä tuli 30 miestä täyteen jo helmikuussa. Mustia kaikki, mutta kyllä nekin lasketaan.
T. Keke
Eli jos 20-30v eli 10v on 30 kumppania eli 3/v - ei se nyt paljon ole.
Kuitenkin jos miehellä on samassa ajassa 0 tai vaikka 3 lyhyttä, jää se kaivelemaan. Jos on vaikka 3 pitkää samassa ajassa - ongelma voi olla enempi naisen päällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono provo In keli 0/5
Minun mies on pappi, komea sekä pitkä. Itsellä +34 kumppania, kun tapasin olin 34. Nyt perhe ja hän tietää kumppanien lukumäärän.Miten ihmeessä voisit noin monen jälkeen edes pysyä laskuissa äijien lukumäärästä, piditkö päiväkirjaa?
Olen ollut 52 naisen kanssa, muistan jokaisen - ehkä siksi että yksikään ei ollut kertapano
M52
Minulla oli päinvastainen ongelma. Ystävä polttareissaan sönköttämään minulle, että ethän vaan kerro hänen tulevalle miehelleen miten monen kanssa hän on ollut.
Loukkaannuin, että hän edes ajatteli että voisin tehdä niin.
Minun eräs tapailukumppani järkyttyi, kun kerroin hänelle, että minulla oli 37-vuotiaana ollut lähes 20 sexikumppania. Hän oli vuotta vanhempi ja minä olin hänen 4. Sexikumppani. Hän oli eronnut 10 vuoden parisuhteesta.
Joopa joo, ihan samanlainen aloitus oli täällä aikaisemminkin. Ystävällä aivan ihana ja komea miesystävä, vieläpä hyvä ihminenkin, kun tekee vapaaehtoistyötä. Sitten mietitään, että pitäiskö sille unelmien miehelle keroa totuuksia ystävän menneisyydestä.
Ei pitäisi kertoa, mutta koitapa nyt keksiä jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli päinvastainen ongelma. Ystävä polttareissaan sönköttämään minulle, että ethän vaan kerro hänen tulevalle miehelleen miten monen kanssa hän on ollut.
Loukkaannuin, että hän edes ajatteli että voisin tehdä niin.
Minusta puolestaan on hämmästyttävää, että voisit edes tietää ko. asiaa, jotta edes teoriassa voisit sitä kertoa.
-Yksi näkemys
Jatka vain sitä käteenvetoa, jonakin päivänä ruikkaat kultaa.