Moni mies odottaa, että nainen on iloisen tunnelman luoja
Olen huomannut tämän sekä omassa liitossani että kuunnellessani muiden naisten juttuja. Peruskaava menee niin, että mies on noussut väärällä jalalla sängystä ja tiuskii perheelleen/puolisolleen päivän mittaan milloin mistäkin pikkuasiasta. Naisen kuuluu tässä tilanteessa olla lempeä ja ymmärtäväinen, riita tulee jos nainen poikkeaakin kaavasta ja sanoo esim. "turpa kiinni, en jaksa kuunnella tuollaista". Itse toteutan tuota jälkimmäistä metodia, koska en vain halua kuulla kiukuttelua aikuiselta mieheltä ja täten minut on leimattu hankalaksi naiseksi jo vuosia sitten. Jos itselläni on p*ska fiilis jostain syystä kerran kuukaudessa ja äänensävy kiristyy, mies toljottaa suu auki, aivan kuin olisin murhannut jonkun.
Olen puhunut asiasta sen miljoona kertaa, mutta joka kerta saan anteeksipyynnön ja sama show jatkuu ja jatkuu.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa no monelle naiselle varmaan riittäisi että mies ei ole ikävän tunnelman luoja. Iloisuus sivuseikka.
Mikä velvollisuus miehellä on tuottaa naiselle yhtään mitään? Nainen saa aina lähteä kävelemään tämän netissä valittamisen ja itkemisen sijaan.
Ei olekaan. Ei myöskään naisella ole velvollisuutta ylläpitää miehen hyvää fiilistä väkisin. Ei ihme, että avioerotilastot ovat mitä ovat, kun naiset eivät sirkustemppuihin lähde mukaan enää.
Ei tietenkään, tietysti tämä toimii molempiin suuntiin. Ei miesten kannata nykynaisen kanssa alkaa leikkimään kotia, kun ei saa muuta kuin syyllistämistä osakseen.
Ihan kuin omasta kynästäni.
Olen aivan samanlainen, ärähdän jos toinen ei lopeta ajoissa nillitystä tai vaivaudu paikkailemaan käytöstään senkään vertaa. Muutama kaverini ei ymmärrä tätä, kuulemma alennun lapselliseksi. Sillä ei ole väliä, koska he eivät sen miehen kanssa kuitenkaan asu ja kotona mun ei tarvitse sietää rähinää.
Meitä tyttöjä kotona vaadittiin olemaan 24/7 iloisia ja nauravaisia jos oli huonolla päällä tai paha ja itkuinen olla niin sitten "naama peruslukemille", iskä sai vapaasti mököttää,kiukutella,raivota yms pskaa, jos taas se oli iloinen tai hauska niillä harvoilla kerroilla ei itseä kyllä naurattanut koska se ei ollut vilpitöntä ja aitoa.
Suhteessakin piti jatkuvasti olla "ilopilleri, mielen kohottaja" jos oli paha mieli ja huono olla mies itse rupesi mököttää ja tiuskimaan et mikä nyt on?? Eli pahaa tuulta ei saanut näyttää vaikka sanoin monesti että anteeksi ei johdu susta vaan menkoista/töistä tms. Ja olin/olen luonteeltani myös iloinen hymyilijä mutta aina ei jaksa väkisin jos joskus sattuu olemaan itsellä kurja olo.
Ei olekaan. Ei myöskään naisella ole velvollisuutta ylläpitää miehen hyvää fiilistä väkisin. Ei ihme, että avioerotilastot ovat mitä ovat, kun naiset eivät sirkustemppuihin lähde mukaan enää.