Moni mies odottaa, että nainen on iloisen tunnelman luoja
Olen huomannut tämän sekä omassa liitossani että kuunnellessani muiden naisten juttuja. Peruskaava menee niin, että mies on noussut väärällä jalalla sängystä ja tiuskii perheelleen/puolisolleen päivän mittaan milloin mistäkin pikkuasiasta. Naisen kuuluu tässä tilanteessa olla lempeä ja ymmärtäväinen, riita tulee jos nainen poikkeaakin kaavasta ja sanoo esim. "turpa kiinni, en jaksa kuunnella tuollaista". Itse toteutan tuota jälkimmäistä metodia, koska en vain halua kuulla kiukuttelua aikuiselta mieheltä ja täten minut on leimattu hankalaksi naiseksi jo vuosia sitten. Jos itselläni on p*ska fiilis jostain syystä kerran kuukaudessa ja äänensävy kiristyy, mies toljottaa suu auki, aivan kuin olisin murhannut jonkun.
Olen puhunut asiasta sen miljoona kertaa, mutta joka kerta saan anteeksipyynnön ja sama show jatkuu ja jatkuu.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräässä toisessa ketjussa joku sanoi, että hän haluaa vaimon, joka nauraa, tanssii ja pyörittää takapuolta aamiaista kokatessaan.
Tekisin ja teinkin näin, jos mies ei aloittaisi päivää valituksella ja latistaisi mun tunnelmaa. Ei pyöri takapuoli jos on jo laitettu kuuntelemaan marinaa.
Vain nainen voi ulkoistaa mielialansakin muille, siis pääasiassa miehelle. Surullista on nykymeno. Te naisethan voitte asua keskenään, niin ei varmasti ole sitten ketään joka latistaa sitä tunnelmaa. Koska eiväthän naiset voi kenenkään tunnelmaa latistaa. Nainen on aina hyvä, kaunis ja oikeassa. Näin meille opetetaan.
Missä tuollaista opetetaan ?
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hyvä kommentti meille miehille. Kun nainen kerran kuukaudessa taantuu lapsen tasolle niin oikea tapa on huutaa turpa kiinni. Taidanpa kokeilla heti.
Viittaat varmaan kuukautisiin? Silloin on estrogenitasot kaikkein alimmillaan ja nainen muistuttaa silloin eniten miestä koska testosteroini ottaa vallan. Jos me kestetään sitä teiltä 365 päivää vuodessa niin te saatte luvan kestää itseänne sen ajan kun muistutetaan miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai pitää olla. Naisen elämä keskimäärin on lähtökohtaisesti hyvin suojeltua ja yhteiskunnan ja/tai puolison tukemaa. Ei ole iso homma jos joutuu ylläpitämään positiivista ilmapiiriä omassa perheyksikössä.
Sovinisti.
Ei vaan realisti. Suomessa naisista kasvaa prinsessoita joiden ei tarvitse tehdä mitään liian rankkaa tai ikävää.
Ai ei tarvi tehdä mitään rankkaa ja ikävää? Mietippä kuule uudestaan. Meidän perheessä minun pitää olla yksin vastuussa lapsista,siis ihan kaikki on minun vastuulla. Sen lisäksi minun pitää huolehtia mieslapsestani,joka on niin saat@#an laiska! Kaikko kotityöt kaatuu minun niskaan kin herraa ei vaan kiinnosta. Hän pystyis elämään vaikka minkälaisessa sikolätissä jos kumpikaan ei siivoaisi. Niin muuten myös lumityöt kuuluvat minulle. N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai pitää olla. Naisen elämä keskimäärin on lähtökohtaisesti hyvin suojeltua ja yhteiskunnan ja/tai puolison tukemaa. Ei ole iso homma jos joutuu ylläpitämään positiivista ilmapiiriä omassa perheyksikössä.
Sovinisti.
Ei vaan realisti. Suomessa naisista kasvaa prinsessoita joiden ei tarvitse tehdä mitään liian rankkaa tai ikävää.
Ai ei tarvi tehdä mitään rankkaa ja ikävää? Mietippä kuule uudestaan. Meidän perheessä minun pitää olla yksin vastuussa lapsista,siis ihan kaikki on minun vastuulla. Sen lisäksi minun pitää huolehtia mieslapsestani,joka on niin saat@#an laiska! Kaikko kotityöt kaatuu minun niskaan kin herraa ei vaan kiinnosta. Hän pystyis elämään vaikka minkälaisessa sikolätissä jos kumpikaan ei siivoaisi. Niin muuten myös lumityöt kuuluvat minulle. N37
Miksi annat sen loisia? Kengi pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovinisti.
Miksi valitsit tuollaisen miehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräässä toisessa ketjussa joku sanoi, että hän haluaa vaimon, joka nauraa, tanssii ja pyörittää takapuolta aamiaista kokatessaan.
Tekisin ja teinkin näin, jos mies ei aloittaisi päivää valituksella ja latistaisi mun tunnelmaa. Ei pyöri takapuoli jos on jo laitettu kuuntelemaan marinaa.
Vain nainen voi ulkoistaa mielialansakin muille, siis pääasiassa miehelle. Surullista on nykymeno. Te naisethan voitte asua keskenään, niin ei varmasti ole sitten ketään joka latistaa sitä tunnelmaa. Koska eiväthän naiset voi kenenkään tunnelmaa latistaa. Nainen on aina hyvä, kaunis ja oikeassa. Näin meille opetetaan.
Missä tuollaista opetetaan ?
Ihan lastenohjelmista asti joka paikassa toitotetaan ja valistetaan, että naiset ja tytöt ovat hyveellisiä ja heitä on miesten ja poikien suojeltava. Älä esitä tyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hyvä kommentti meille miehille. Kun nainen kerran kuukaudessa taantuu lapsen tasolle niin oikea tapa on huutaa turpa kiinni. Taidanpa kokeilla heti.
Viittaat varmaan kuukautisiin? Silloin on estrogenitasot kaikkein alimmillaan ja nainen muistuttaa silloin eniten miestä koska testosteroini ottaa vallan. Jos me kestetään sitä teiltä 365 päivää vuodessa niin te saatte luvan kestää itseänne sen ajan kun muistutetaan miehiä.
Ei nainen kyllä silloin miestä muistuta, ainakaan normaalimiestä. Jos olette jatkuvasti naista kuukautishuurujen aikana muistuttavan miehen itsellenne valkanneet, niin se on taas sitten oma moka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
keskimääräistä useammin nainen on sen kärttyisyyden aiheuttaja. ainakin meillä. ukko saa kärsiä aina, kun minulla on mieli pahoittunut mistä asiasta vaan. puhumalla asiat selvitetään ennen nukkumaan menoa, ettei kenenkään tarvitse nousta äkäisenä. eikös puolison tehtävä ole juuri tuo toisen tukeminen, lohduttaminen ja rauhan tuominen tupaan? jos ukko on pahalla tuulella, sille pitää antaa aikaa ja tilaa olla itsekseen, ja tarvittaessa pyrkiä millä keinolla hyvänsä lievittämään tilannetta. meillä toimii, kun vähän nostaa helmaa ja keikuttaa takapuolta. toinen hyvä kikka on ottaa ukon kädestä ja laittaa se tissin päälle. ei tämä ole vaikeaa, jos ei siitä sellaista tee.
Narsistit ovat pahantuulisuuden mestareita ja heitä ei yleensä kiinnosta edes normaali seksi vakisuhteessa, joten tuokin keino in toimimaton. Heidän kumppaneilleen suosittelen exit plania ja sen toteutusta.
Narsisteja on 0,5-2 % väestöstä, joten ongelma ei ole kovin merkittävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovinisti.
Kun seurustelitte, hänellä oli puhdas ja viihtyisä koti?
Nuorinahan naiset taas ovat sellaisia viihdytettäväksi paikalle tulevia nirppanokkia. On miehen tehtävä tehdä tilanteista kiinnostavia ja hauskoja, naiset sitten suvaitsevat valita, miten mies onnistui. Joka tapauksessa koko sosiaalisen tilanteen paino on miehen harteilla - tylsät treffit ovat aina miehen syy.
Ihan hyväkin, jos osat kääntyvät pitkissä parisuhteissa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
keskimääräistä useammin nainen on sen kärttyisyyden aiheuttaja. ainakin meillä. ukko saa kärsiä aina, kun minulla on mieli pahoittunut mistä asiasta vaan. puhumalla asiat selvitetään ennen nukkumaan menoa, ettei kenenkään tarvitse nousta äkäisenä. eikös puolison tehtävä ole juuri tuo toisen tukeminen, lohduttaminen ja rauhan tuominen tupaan? jos ukko on pahalla tuulella, sille pitää antaa aikaa ja tilaa olla itsekseen, ja tarvittaessa pyrkiä millä keinolla hyvänsä lievittämään tilannetta. meillä toimii, kun vähän nostaa helmaa ja keikuttaa takapuolta. toinen hyvä kikka on ottaa ukon kädestä ja laittaa se tissin päälle. ei tämä ole vaikeaa, jos ei siitä sellaista tee.
Narsistit ovat pahantuulisuuden mestareita ja heitä ei yleensä kiinnosta edes normaali seksi vakisuhteessa, joten tuokin keino in toimimaton. Heidän kumppaneilleen suosittelen exit plania ja sen toteutusta.
Narsisteja on 0,5-2 % väestöstä, joten ongelma ei ole kovin merkittävä.
Tämän palstan naisilla on ollut 100% narsisteja miehinä. Siitä se katkeruus miehiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vain keskenkasvuinen paviaani sysää vastuun omasta kiukuttelustaan toisen niskaan. On eri asia olla pahalla mielellä tai huonolla tuulella, kuin kiukutella toiselle syyttä milloin mistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ne omat raivokohtaukset unohdetaan hienosti aina. Ja naisellahan on aina hyvä syy.
Ja miehestä kehkeytyy sekunnissa Runeberg kun pitäisi katsoa omien lasten perään tai tehdä kotitöitä. Selityksiä ja tarinoita riittää ja keksitään lennosta uusia ettei tarvitse sohvalta nousta. Annas olla kun kaveri soittaa ja pyytää "karhun kaatoon", mies liukenee paikalta kuin hauki rannasta.
Tai sitten vastaus on "joo joo kohta" kuin teinillä konsanaan. Lopulta nainen tekee asiat itse tai mies keksii syyn liueta paikalta.
Niin, mietipä. Asiat voi tosiaan tehdä itse ilman kenenkään käskyttämistä. Monestiko mies käskyttää teitä tekemään jotain? Ei varmaan koskaan.
Jep, ratkaisu miehen loisimiseen on se että nainen vaikenee ja tekee kaiken itse. :D
Olen mies. Vapauduin avioliitosta 40+. Kun sai taas talouden ja muun kuntoon, niin elämä muuttui paremmaksi kuin koskaan. Parissa suhteessa tuli oltua, vapautin nämä naiset tekemään tunnetyötä yksinään tai joidenkin muiden kanssa.
Olen akateeminen, hyvin toimeentuleva, harrastan paljon eri asioita. Voin mennä ja tulla niin kuin haluaa. Kaverit joilla parisuhde vielä on, pari kadehtii tilannettani. avoimesti Muut jotka eivät ole vielä eronneet, eivät vaimostaan paljon puhu. Silloin kun puhuvat, niin kyseessä on väljähtynyt kämppäkaveruutta..
Kun olen yksin ja lapset ovat puolet kanssani. Kaikki on helppoa ja mukavaa. Kun täältä puuttuu se nainen, ei ole loputtomia odotteluja, draamaa, jatkuvaa lähinnä tämän päivän tapahtumattomien tapahtumien ruotimista, sekoilua, rahantuhlausta ja muuta.
Näissä yli 95% miehet tekee liki kaiken yksin, maksaa enemmän. Se nainen on yksi kiukutteleva huollettava lapsi. Se nainen on muuten kaivonmyrkyttäjä, pilaa koko perheen ja lastenkin tunnelman.
Jännä kuinka eri todellisuudessa elän. Itse tietää suhteita suoraan joitakin kymmeniä ja tuttujen ja kavereiden kautta paljon enemmän.
Olisinpa löytänyt tuollaisen järkevän naisen, jolla on arjen taidot hallussa, joka on iloinen, ei draamaile ei sekoile, jonka kanssa voi puhua esim taloudesta ja filosofiasta, ei ole myöhässä, joka sijoittaa esim osakkeisiin, osaa tehdä hyvää ruokaa, joka on aloitteellinen esim seksissä.
En tiedä yhtään tuollaista naista.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies. Vapauduin avioliitosta 40+. Kun sai taas talouden ja muun kuntoon, niin elämä muuttui paremmaksi kuin koskaan. Parissa suhteessa tuli oltua, vapautin nämä naiset tekemään tunnetyötä yksinään tai joidenkin muiden kanssa.
Olen akateeminen, hyvin toimeentuleva, harrastan paljon eri asioita. Voin mennä ja tulla niin kuin haluaa. Kaverit joilla parisuhde vielä on, pari kadehtii tilannettani. avoimesti Muut jotka eivät ole vielä eronneet, eivät vaimostaan paljon puhu. Silloin kun puhuvat, niin kyseessä on väljähtynyt kämppäkaveruutta..
Kun olen yksin ja lapset ovat puolet kanssani. Kaikki on helppoa ja mukavaa. Kun täältä puuttuu se nainen, ei ole loputtomia odotteluja, draamaa, jatkuvaa lähinnä tämän päivän tapahtumattomien tapahtumien ruotimista, sekoilua, rahantuhlausta ja muuta.
Näissä yli 95% miehet tekee liki kaiken yksin, maksaa enemmän. Se nainen on yksi kiukutteleva huollettava lapsi. Se nainen on muuten kaivonmyrkyttäjä, pilaa koko perheen ja lastenkin tunnelman.
Jännä kuinka eri todellisuudessa elän. Itse tietää suhteita suoraan joitakin kymmeniä ja tuttujen ja kavereiden kautta paljon enemmän.
Olisinpa löytänyt tuollaisen järkevän naisen, jolla on arjen taidot hallussa, joka on iloinen, ei draamaile ei sekoile, jonka kanssa voi puhua esim taloudesta ja filosofiasta, ei ole myöhässä, joka sijoittaa esim osakkeisiin, osaa tehdä hyvää ruokaa, joka on aloitteellinen esim seksissä.
En tiedä yhtään tuollaista naista.
Missä 95% mies on se joka tekee ja maksaa kaiken yksin? Outoa, sillä tilastojen mukaan naiset sekä maksavat enemmän lasten kuluja että hoitavat kotia miehiä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovinisti.
Ei, vaan hänellä ei ollut kotia ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovinisti.
Ei, vaan hänellä ei ollut kotia ollenkaan.
Dumppaa tuollainen vapaamatkustaja.
Ohis
..mutta moni nainen on mt-häiriöinen suorittaja-ankeuttaja. Siitä kärsii kaikki.
Vierailija kirjoitti:
..mutta moni nainen on mt-häiriöinen suorittaja-ankeuttaja. Siitä kärsii kaikki.
Jonkun on pakko suorittaa, kun mies vain kiukuttelee ja tiuskii.
ei. vaan sen, että minulle on hyvin tärkeää elää sovussa ukon kanssa. vastavuoroisuuteen meidän liitto on perustunut jo 26 vuotta. yhtälailla ukko pyrkii rauhoittamaan kireät tilanteet. olisi pitänyt tämä mainita heti alkuun.