Mitä asioita et vain kertakaikkiaan ymmärrä?
Itellä tulee heti ekana mieleen se, kun jotkut eivät syö aamupalaa, miksi?!
Kommentit (1703)
Minä en ymmärrä miksi terveellisesti eläen pitäisi potkia täällä liian kauan nostelemassa eläkkeitä liian pitkään kun niiden maksajia koko ajan on vähemmän ja vähemmän.
Miksi ei saa elää epäterveellisesti jos pääse ajoissa eikä jää tänne kolmen hoitajan pyöriteltäväksi ja omaisten riesaksi jotka toivovat että kuolisi nopeasti.
Että joku uskoo Suomen tiukan ilmastopolitiikan pelastavan maapallon!😂😂😂 Tai, että Euroopan ilmastopolitiikka sen tekisi 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Että joku uskoo Suomen tiukan ilmastopolitiikan pelastavan maapallon!😂😂😂 Tai, että Euroopan ilmastopolitiikka sen tekisi 😂😂😂
Ei kukaan täysjärkinen näin ole väittänytkään.
Kyse on siitä, että vastuu on meillä kaikilla. Jokaisen valtion ja jokaisen yksilön on tehtävä osansa. Ei enempää vaaditakaan. Tämä koskee yhtä lailla suomalaisia, saksalaisia, intialaisia ja kaikkia muita.
Mutta toki me täällä puhumme enemmän siitä, mitä me itse voimme tehdä. Eikö se ole näin kaikissa asioissa?
En ymmärrä tätä palkankorotusten linjaa: tietyt valtaapitävät saavat entisestää suureen palkkaan käsittämättömiä korotuksia kun taas tasavertaisen suomalaisen siivoojan ja tarjoilijan tai duunarin yleensäkkin, pitää tyytyä '''''' NOIN KUUDEN SENTIN työtuntikorotukseen. Onko oikein???
Olemme onnellisin kansa, teemme rankkaa sukupuuttoa.
Esim. brittien crisp butty (perunalastuja vehnäleivän välissä) tai chip butty eli rankalaiset voilla voideltujen vehnäleipäviipaleiden välissä
Että miks kaikki sanoo, et parikymppisenä naisena on niin helppo löytää miehiä ja parisuhde, mutta silti ei onnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasenta puolta vetävät lenkkelijät/kävelijät. Mitä noiden päässä oikein liikkuu???
Vasen puoli on lapselle turvallisempi ajotiellä. Todellakin opetan sen lapsilleni vaikka jostain täysin järjettömästä syystä pitäisi edetä sitä oikeaa puolta.
Tuossa sulle vastaus.
Se laki on vaarallinen ja siinä on ajateltu vain sitä kulkusuuntaa, ei kenenkään turvallisuutta.
Tietääkseni lainkin mukaan pitäisi kävellä vasenta puolta? Korjatkaa jos olen väärässä.
Kyllä näin! 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasenta puolta vetävät lenkkelijät/kävelijät. Mitä noiden päässä oikein liikkuu???
Vasen puoli on lapselle turvallisempi ajotiellä. Todellakin opetan sen lapsilleni vaikka jostain täysin järjettömästä syystä pitäisi edetä sitä oikeaa puolta.
Tuossa sulle vastaus.
Se laki on vaarallinen ja siinä on ajateltu vain sitä kulkusuuntaa, ei kenenkään turvallisuutta.
Tietääkseni lainkin mukaan pitäisi kävellä vasenta puolta? Korjatkaa jos olen väärässä.
Kyllä näin! 👍
Täälä manattiin vasemmalla pyöräilijöitä. Samat toki pätee heihinkin. Ei heilläkään ole silmiä takaraivossa.
KOVAÄÄNISELLÄ PRÄTKÄLLÄ PÄRRÄYS pilaa toisten ihmisten päivän.
Haisevalla dieselpakulla saastuttaminen.
Tupakansavun leuhutus toisten asuntoihin ja autoihin ja keuhkoihin.
Vuokra-asunnon hajottaminen.
Ja haistakaa p---a kaikki kellarikomeromurtautujat.
En ymmärrä miten talous voisi koko ajan vain kasvaa ja kasvaa ja mieluiten vielä kiihtyvällä vauhdilla. Ikuisen talouskasvun tavoittelu on ihan järjetöntä. Loppuu luonnonvarat ja tila tältäkin planeetalta joskus. En ole mikään viherpiipertäjä minimalisti, mutta en vaan tajua. Mikään ei voi kasvaa loputtomiin.
Kuinka totaalista on monen miehen rakkaus olueen. Se on elämän suurin nautinto jota ilman mikään ei ole mitään, ja koko päivän paras hetki on se kun saa avata oluen. Joka päivä.
Joidenkin miesten (ja myös naisten) suunnatonta ja raivoisaa vihaa naisia kohtaan.
En ymmärrä sellaisia jalkoja joissa jalat tai reidet ei osu toisiinsa. Alakerta näyttää erittäin luonnottomalta niin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä sellaisia jalkoja joissa jalat tai reidet ei osu toisiinsa. Alakerta näyttää erittäin luonnottomalta niin.
Reps, siis jalat levällään kokoajan?
Tajuntonta ,kuinka ihminen voi olla ateisti ja väittää, ettei olisi todisteita Jumalasta - siis Luojasta, vaikka todellisuus ympärillämme pursuaa todisteita hienosta suunnittelusta, ihminen itse eritoten.
Evoluutioteorian järjettömyys ja ristiriitaisuus ei kertakaikkiaan uppoa minun päähäni, vaikka sen niin moni - jopa kristittykin - on nielaissut. Pseudotiede, modernia taikauskoa :(.
Luonto ei ole itse luonut itseään, ei todellakaan!
DNA sisältää informaatiota (kysy vaikka ChatGPT:ltä).
Informaatiota ei synny itsestään. (kysy vaikka ChatGPT:ltä).
Silti jotkut väittävät kirkkain silmin, että DNA ja sen sisältämä informaatio eliöiden rakentamiseksi on syntynyt ihan itsestään, sattumalta ja tyhjästä.
En ymmärrä, miksi moni suhtautuu todella huolettomasti alkoholin käyttöön. Jos olet vuoden ajan joka viikko huppelissa, on siitä tavasta vaikea päästä irti.
Käyttö ei ikinä itsekseen lopu, vaan päin vastoin: yhdestä saunakaljasta tule vuosien varrella ensin kaksi, sitten 3.
Paras on, että ottaa harvoin ja silloinkin vain vähän.