Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL
Kommentit (6327)
Wera tai onko Vera, on kieltämättä aika näyttävä nainen, mutta vaikuttaa kovin sivustymättömältä puhetyylinsä vuoksi.
Onko muuten kaikkien naisten koulutukset ja/tai ammatit kerrottu jossain? Minä olen nähnyt mainittavan vasta Fannin koulutuksen (DI) ja lisäksi sen, että Emma opiskelee fysioterapeutiksi.
En tahdo arvostella ketään koulutuksen perusteella, mutta olisi kiinnostavaa tietää, minkä parissa nämä osallistujat viettävät aikaa arkisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä hehkutetaan Minnan ulkonäköä? Itse en pidä häntä erityisen viehättävänä. Vähän samoja piirteitä kuin Jigsaw
Kuka on Jigsaw?
Saw-elokuvan Jigsaw. Googleta.
Haahahahhaaa :DDDDDDD Nuo poskipäät!! :DDDDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Hairtopper.
Kenellä tämä on? Morsiameksi pukeutuneellako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanna kun kertoi lapsestaan, niin lisäsi sitten nopeasti "toivottavasti pidät lapsista?". Olipas typerä heitto mielestäni. On aivan eri asia pitää lapsista kuin haluta jonkun lapsen isäpuoleksi.
Taas jotain harmittaa, kun lapsen jo saanut etsii kumppania. Tuokin kouluttautunut laatumies totesi, ettei haittaa, että on lapsia, päin vastoin. Ja näin sinkkuäitinä voin vahvistaa tämän, että kouluttautuneita miehiä harvemmin haittaa. Ne on jotain wt työttömiä junttimiehiä, ketkä uhoaa jotain yh-vastaista agendaa (tyyliin minähän en elättäjäksi rupea :D ). Totuus taitaa olla, että ne miehet ei yh:lle kelpaisikaan.
Miksi olisi outo heitto kysyä tykkäätkö lapsista, kun naisella on jo lapsi ja haluaa niitä lisää? Hän kuitenkin selkeäsi kertoi, että lapsi jo on, eli ei ollut mikään piiloviesti tms. tuo kysymys.Nää molemmat miehet etsiikin äitihahmoa, tulee heti mieleen molemmista.
Homoemo hakusessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin mies niin Wera o kiehtovin! Kaunis ja salaperäinen ja lämmin.
Mä en tykkää hänen äänestään. Osaisiko joku puheterapeutti tai puheäänen asiatuntija kuvailla ja analysoida? Puheääni tulee jotenkin kitalaesta? Tosi epämiellyttävän kuuloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistaa kun toi blondi mies tuijottaa silmiin keskustellessa.
On ymmärtänyt väärin intensiivisen, kiinnostuneen katseen, missä katsotaan syvälle silmiin. Tuo mitä tekee on kiusallista tuijotusta. Oikea katse on, missä itse puhuessaan vilkaisee hetkeksi muualle ja toisen puhuessa osoittaa kiinnostusta katsomalla silmiin. Naisesta aidosti kiinnostunut mies ei tuijota revähtänein silmin tiukasti, vaan katse kulkee kolmionmuotoa tehden naisen kasvoilla. Huulille etsiytyvä katse kertoo halusta suudella mutta senkään ei pidä olla kiusallista naisesta.
Nimenomaan. Siinä mtv haastiksessakin missä olivat kaksisteen, niin Sami tuijotti koko ajan sama ilme päällä suoraan juontajaan, eikä kohteliaasti katsahtanut välillä Antoniin, joka puhui. Kriipperi. Siis normaalia on, että välillä katsotaan sitä toista joka puhuu ja vaikka nyökätään, eikä vahdata maanisen näköisenä sitä joka ei puhu.
:D kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ymmärtänyt väärin intensiivisen, kiinnostuneen katseen, missä katsotaan syvälle silmiin. Tuo mitä tekee on kiusallista tuijotusta. Oikea katse on, missä itse puhuessaan vilkaisee hetkeksi muualle ja toisen puhuessa osoittaa kiinnostusta katsomalla silmiin. Naisesta aidosti kiinnostunut mies ei tuijota revähtänein silmin tiukasti, vaan katse kulkee kolmionmuotoa tehden naisen kasvoilla. Huulille etsiytyvä katse kertoo halusta suudella mutta senkään ei pidä olla kiusallista naisesta.
Nimenomaan. Siinä mtv haastiksessakin missä olivat kaksisteen, niin Sami tuijotti koko ajan sama ilme päällä suoraan juontajaan, eikä kohteliaasti katsahtanut välillä Antoniin, joka puhui. Kriipperi. Siis normaalia on, että välillä katsotaan sitä toista joka puhuu ja vaikka nyökätään, eikä vahdata maanisen näköisenä sitä joka ei puhu.
Samilla on kiva tapa puhua, hänellä hymy näkyy myös silmistä ja on hyväntuulisen oloinen kaveri.
Minulla särähti korvaan kun Anton sanoi kolme kertaa eri naisille "olkaa hyvä". Eikö siellä ole vielä sinunkauppoja tehty kun yleensä siinä tilanteessa sanotaan "ole hyvä"?
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Wera tai onko Vera, on kieltämättä aika näyttävä nainen, mutta vaikuttaa kovin sivustymättömältä puhetyylinsä vuoksi.
Kovaääninen ja kärkäs.
Oliko yksi tytöistä käsikirjoittaja, muuten noista ei ollut mainintaa kuin kolmesta joilla siis oli opintoja.
Annetaan Weran olla tuollainen luonnonlapsi,ihana oma itsensä.
261 kirjoitti:
Annetaan Weran olla tuollainen luonnonlapsi,ihana oma itsensä.
Meidän oma pikku hömpsärömpsä!
Siis onko se Minna se yksinhuoltaja ja vanhin kaikista? Plus ne kauheat tatuoinnit. Ei missään nimessä vaimomatskua!
Vierailija kirjoitti:
Siis onko se Minna se yksinhuoltaja ja vanhin kaikista? Plus ne kauheat tatuoinnit. Ei missään nimessä vaimomatskua!
Minna on varmasti monellekin vaimomatskua.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Se o kato Tambereelta nääs!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samilla on kiva tapa puhua, hänellä hymy näkyy myös silmistä ja on hyväntuulisen oloinen kaveri.
Olkoot vaikka kuinka hyväntuulinen kaveri, miespuolinen jakoavainhan se on.
Näkeekö tän muualta ku telkkarista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkoot vaikka kuinka hyväntuulinen kaveri, miespuolinen jakoavainhan se on.
Sami on selkeästi treenannut makuukamariaksenttia puheääneensä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna on varmasti monellekin vaimomatskua.
Muttei köyhille. High maintenance, kun pitää kustantaa fillerit, mesolangat, botoxit, mahd. silkkarit, ripset, kynnet, hiusjatkeet jne. jne.
Miili tosiaan muistuttaa Nina Nurmista. Kaunein ja miellyttävin nainen on Heidi.