Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL

Vierailija
23.01.2023 |

Vai joko täällä on ketju? En löytänyt haulla

Kommentit (6327)

Vierailija
841/6327 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä on hairtopper osaperuukki ja se näkyy.

Tulipa opittuun mikä on se hairtopper kun eli tänne saakka. Kiitoksia. Mutta ei kiitos, ei ole aidon näköisiä. Omista hiuksista saa paremmat laittaen  aina.

Vierailija
842/6327 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakson lopun perusteella taas on kirjoitettu joku sateenkaarihenkinen yllätyskäänne kun sieltä poistuu kaks naista ruususeremoniasta yllättäen yhdessä? Puristelevat pyllyjä vielä mennessään?

Hohhoijjaa että osaakin olla käsikirjoitettua

Ketkä sieltä poistuvat yhdessä? En ehtinyt tunnistaa kun vilahtivat niin nopeaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/6327 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi naisista muistuttaa hieman Annika Metsäketoa.

Eli Minna

Vierailija
844/6327 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi on koko ajan jotenkin nihkeä ja negatiivinen - ja kuvittelee olevansa luojan lahja miehille🙄

Huh, mikä kanttura.

No on ihan hyvät arvot ja näyttävä nainen niin mikäs ajatellessa noin, komia nainen on.

Vierailija
845/6327 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on siis julkkisversio. Ami Aspelund,Nina Nurminen ja Annika Metsäketo ym. Luulin että Nina Nurminen on aviossa toisen näyttelijän kanssa.

Vierailija
846/6327 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa taloon

tulee uusia naisia. Saapa nähdä vetoavatko ne miehiin. Toisaalta toivoisin niin, koska nyt ainakin Antonin valinta näyttää selvältä.

Miten niin Antonin valinta näyttää selvältä? Ai se on se valinta, kenet pyytää ekoille yksilötreffeille? Hassu, totta kai voi ja saa tykästyä moniin :)

Ei ole siitä kysymys. Päätelmiä voi tehdä muistakin kuin ensitreffeistä. Esittelyvideossa Vera on läheisissä tunnelmissa Antonin kanssa, joten tuskin on hänen valinta. Voit toki uskoa, että Anton valitsee vaikkapa Heidin tai Johannan. Itse odotan Minnalle haastajaa uusista tytöistä.

Vierailija
847/6327 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen Toffen ja Millin naamat olisivat naimanaamat! Mutta missasivat toisensa eri kauteen :(

Laittakaas nuo Toffe ja Miili tapaamaan toisensa, ovat niiin siis naimanaamat!

Toffe on vissiin poistunut sinkkumarkkinoilta jo jonkun aikaa sitten.

Vierailija
848/6327 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä treffailin Samia n. 3v sitten muutamia kertoja. Aika yllätys, että tuli vastaan Bachelorissa. Itse olen Samia lähes 20 v. vanhempi, joten silloin hänellä oli ainakin aika "laaja" naismaku ilmeisesti. Hauskanpitomielessä nähtiin siis. Ja Tinderissä tavattiin, missäs muualla 😅

Vähän ällöä ettö yli 40v muija hakee seksiseuraa 23 vuotiaasta. :X En kyllä ylpeilisi moisella, varsinkaan Samin tapauksessa.

Vierailija
849/6327 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen Toffen ja Millin naamat olisivat naimanaamat! Mutta missasivat toisensa eri kauteen :(

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta ymmärtääkseni naimanaamoilla ei tarkoiteta sisarusten näköisiä henkilöitä?

Vierailija
850/6327 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla toisella bachelorilla on tosi nätit silmät. Ei miehen tarvitse olla överi maskuliininen. Blondeista miehistä en juuri itse pidä mutta hänkin vaikuttaa ihan mukavalta.

Vierailija
851/6327 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta ymmärtääkseni naimanaamoilla ei tarkoiteta sisarusten näköisiä henkilöitä?

Tarkoitetaan sitä, että pariskunta näyttää samalta tai vaikuttaa olemukseltaan samalta. Kyllä sisaruksetkin voivat näyttää samalta, joten naimanaamatkin voivat näyttää sisaruksilta. 

Vierailija
852/6327 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Toffe tykkää miehistä? Vai molemmista?

Vierailija
853/6327 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä treffailin Samia n. 3v sitten muutamia kertoja. Aika yllätys, että tuli vastaan Bachelorissa. Itse olen Samia lähes 20 v. vanhempi, joten silloin hänellä oli ainakin aika "laaja" naismaku ilmeisesti. Hauskanpitomielessä nähtiin siis. Ja Tinderissä tavattiin, missäs muualla 😅

Vähän ällöä ettö yli 40v muija hakee seksiseuraa 23 vuotiaasta. :X En kyllä ylpeilisi moisella, varsinkaan Samin tapauksessa.

Ei ole yhtään ällöä. Odotapa kun itse tulet 40 v. ikään, ei ne kaljamahaiset, kaljuuntuneet, alentuneen libidon kurittamat 40-50-kymppiset miehet kiinnosta.

Vierailija
854/6327 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhtään ällöä. Odotapa kun itse tulet 40 v. ikään, ei ne kaljamahaiset, kaljuuntuneet, alentuneen libidon kurittamat 40-50-kymppiset miehet kiinnosta.

Onhan se. Nainenko sitten vanhenee aina kuin viini? Aika harva nainen näyttää vetävältä nelikymppisenä. Suurin osa ei todellakaan ole mitään Susanna Laineita, joka on upea ilmestys.

Vierailija
855/6327 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta olet kuitenkin itse hakeutunut 10-20v itseäsi vanhempien setämiesten seuraan?

Vierailija
856/6327 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa kun toi blondi mies tuijottaa silmiin keskustellessa.

Vierailija
857/6327 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami ja Emma sopis hyvin toisilleen. Söpö pari

Vierailija
858/6327 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on kai sosiaalisen tilannetajun kanssa jotain ongelmia

Vierailija
859/6327 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ymmärtänyt väärin intensiivisen, kiinnostuneen katseen, missä katsotaan syvälle silmiin. Tuo mitä tekee on kiusallista tuijotusta. Oikea katse on, missä itse puhuessaan vilkaisee hetkeksi muualle ja toisen puhuessa osoittaa kiinnostusta katsomalla silmiin. Naisesta aidosti kiinnostunut mies ei tuijota revähtänein silmin tiukasti, vaan katse kulkee kolmionmuotoa tehden naisen kasvoilla. Huulille etsiytyvä katse kertoo halusta suudella mutta senkään ei pidä olla kiusallista naisesta.

Vierailija
860/6327 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestä Toffesta nyt puhutaan. Strandbergistäkö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi