Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL
Kommentit (6327)
Koska minun sitten olisi pitänyt tulla?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan nuo Emman itkukohtaukset ihan aitoja vai onko vain huomannut, että draamailemalla saa extra-aikaa Samin kanssa kahdestaan ja käyttää tilannetta törkeästi hyväkseen.
Olen kuule samaa miettinyt ja kyllä ne on tuota extra-ajan hakua. Käyttää hyvin paljon sanoja sanojakin kun Nea on ensin sanonut. Keksinyt hyvän keinon. Hatunnosto siitä Emmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kylläkansatietää kirjoitti:
Pari kolme vuotta on muutama vuosi. Ja toinen etäsuhde oli niin, että tyttö asui Helsingissä ja Anton Tampereella.
Ja kas nyt muka Antonin tunteva kirjoittaja on tullut paikalle. Uskoo ken tahtoo
Ei tarvitse tuntea Antonia tietääkseen tuon. Anton kun ihan selkeästi itse kertoi nuo asiat ohjelmassa.
Etäsuhdekeskustelussa Minnan kanssa Anton sanoi ainoastaan, että kaksi hänen edellistä suhdettaan on ollut etäsuhteita Helsink-Tampere akselilla. Ei tosiaankaan selittänyt missä kumpikin osapuoli asui.
Tässä pieni otanta Antonin lähihistoriasta:
Online Customer Advisor
Nordea
Jun 2018 - Jun 2019 1 year 1 month
Tampere Area, Finland
Salesman
Stadium
Feb 2014 - Jan 2018 4 years
Koskikeskus
Corporate Banking Advisor
Nordea
Jun 2017 - Aug 2017 3 months
Tampere
University of Tampere
Masters degree in Economics and Business administrationEconomics and Business administration
2015 - 2020
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kolme vuotta on muutama vuosi. Ja toinen etäsuhde oli niin, että tyttö asui Helsingissä ja Anton Tampereella.
Ja kas nyt muka Antonin tunteva kirjoittaja on tullut paikalle. Uskoo ken tahtoo
Ei tarvitse tuntea Antonia tietääkseen tuon. Anton kun ihan selkeästi itse kertoi nuo asiat ohjelmassa.
Etäsuhdekeskustelussa Minnan kanssa Anton sanoi ainoastaan, että kaksi hänen edellistä suhdettaan on ollut etäsuhteita Helsink-Tampere akselilla. Ei tosiaankaan selittänyt missä kumpikin osapuoli asui.
Anton on puhunut muulloinkin kuin siinä keskustelussa, jos et vielä tiennyt :D
Kertoppa lisää milloin?😄
Jokaisessa jaksossa :D Yllättikö? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo Sami vähän otettu ja myös varpasillaan , kun naiset noin nopeasti ihastuneita. Varsinkin Nea. Jos kundi ei ole pahemmin seurustellut niin haluaako naista joka kontrolloi niin kuin hän itse sitä mietiskeli. Pari suhteessa Nea varmasti mustasukkainen.
Nea vaikuttaa pikkutytöltä, jolle on olemassa vain hänen tapansa toimia. Kahvi keitetään HÄNEN tavallaan ja keittiö on musta, koska HÄN haluaa. Ei osaa tehdä kompromisseja ja se jos mikä on turn off kenelle tahansa miehelle.
Sami naurahti musta keittiötä, mutta se kuulemma kävisi. Olisi huvittava näky, kun mustassa keittiössä kumpikin keittää omalla tyylillään kahvia samaan aikaan
Elämä on kompromissejä. Aina ei saa kaikkea mitå haluaa, mutta silti on onnellinen itsensä tai kumppanin kanssa. Elämässä pitää olla haaveita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole aika helppo laskea 1+1, kun tiedämme Antonin asuneen opiskeluaikanaan Tampereella? (tämä on ihan julkisesti internetistä löytyvä tieto)
Suhde välillä Tre_Hki -> Anton asui Tampereella -> tyttö asui Helsingissä. Ei se tämän vaikeampaa ole tehdä päätelmiä olemassa olevien tietojen pohjalta :D
Eikös hän ole Tampereelta syntyjäänkin? Vasta valmistuttuaan pari vuotta sitten muuttanut Helsinkiin. Muistelisin, että tämänkin on kerrottu joko ohjelmassa tai bakkejen ennakkoesittelyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo Sami vähän otettu ja myös varpasillaan , kun naiset noin nopeasti ihastuneita. Varsinkin Nea. Jos kundi ei ole pahemmin seurustellut niin haluaako naista joka kontrolloi niin kuin hän itse sitä mietiskeli. Pari suhteessa Nea varmasti mustasukkainen.
Nea vaikuttaa pikkutytöltä, jolle on olemassa vain hänen tapansa toimia. Kahvi keitetään HÄNEN tavallaan ja keittiö on musta, koska HÄN haluaa. Ei osaa tehdä kompromisseja ja se jos mikä on turn off kenelle tahansa miehelle.
Sami naurahti musta keittiötä, mutta se kuulemma kävisi. Olisi huvittava näky, kun mustassa keittiössä kumpikin keittää omalla tyylillään kahvia samaan aikaan
Elämä on kompromissejä. Aina ei saa kaikkea mitå haluaa, mutta silti on onnellinen itsensä tai kumppanin kanssa. Elämässä pitää olla haaveita.
Jos Nea ja Sami muuttaisivat yhteen, he voisivat kompromissina hankkia kaksi kahvinkeitintä, jotta kumpikin saisi keittää kahvin juuri itselleen sopivalla tavalla. Pieni hinta perhesovusta :D
Nea ilme , kun muut sai ekana ruusun. Nainen kertoo todellakin innoissaan treffeistään. Nainen ei aavista millään Sami on pussailut muitakin.
Samilta hyvä kommentti hammastahnatuubista :D
Wera oli aivan ihana lohduttaessaan Emmaa, tykkään Werasta, olisinpa itse samanlainen luonnonlapsi :)
Vierailija kirjoitti:
Nea ilme , kun muut sai ekana ruusun. Nainen kertoo todellakin innoissaan treffeistään. Nainen ei aavista millään Sami on pussailut muitakin.
Nainen jopa tietää pussailua tapahtuneen. Ruusun jälkeen ohjelmassa näytettiin pätkä, jossa kaikille selvisi Emman ja Samin pussailleen talossa, kun Sami meni lohduttamaan Emmaa. Nean ilme oli näkemisen arvoinen, vaikka saikin koottua itsensä suht hyvin ja pidettyä kulissin Samille yllä.
Aiheen vierestä: Jaksossa 7 Weralla oli päällä vaalensininen college-pusero. Väri sopi Weralle todella hyvin! Oli todellinen kaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Weralta taas hienoa pohdintaa Ruusun jälkeen jaksossa: itse ajattelen aina logiikalla, muut tytöt menevät aivan laput silmillä ja reagoivat asioihin voimakkailla tunteilla. Tältä naiselta uupuu kyllä itsereflektointi :D
Oli kyllä Wera NIIN myrkyn niellyt ruususeremoniassa, ihan mörkkispörkkis hömpsärömpsä ;) Mutta väärässä on siinä, etteikö hänellä tunteet näyttäis vaikuttavat paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Nea saa kailottaa tunteitaan kaikkien kuullen, mutta kukaan muu ei saa kertoa tuolla pitävänsä Samista tai treffeistään. Toivottavasti Neaa ei valita lopussa, hän on kehittänyt ihme harhakuvia päässään
Onko Nea kieltänyt muita kertomasta? Etkö tajua, että tuotanto leikkaa tämän näyttämään siltä, että vain Nea kertoo mitä treffeillä tapahtui...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoppa lisää milloin?😄
Ja etenkin jaksojen ulkopuolella ;) Muistakaa: näemme vain ehkä prosentin kaikesta kuvatusta materiaalista!
Vierailija kirjoitti:
Nea saa kailottaa tunteitaan kaikkien kuullen, mutta kukaan muu ei saa kertoa tuolla pitävänsä Samista tai treffeistään. Toivottavasti Neaa ei valita lopussa, hän on kehittänyt ihme harhakuvia päässään
Milloin Nea on sanonut, ettei kukaan muu saa kertoa tunteistaan tai treffeistään? Neahan ilahtui kun luki kirjettä, missä Sami kutsui Weran yksilötreffeille, eikä ilmekään värähtänyt kun Sami lähti lohduttamaan Emmaa, vaikka Nea takuulla arvasi, mihin tilanne johtaa.
Panettelu ja totuuden vääristely on ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Wera oli aivan ihana lohduttaessaan Emmaa, tykkään Werasta, olisinpa itse samanlainen luonnonlapsi :)
Minä taas en tykännyt, kun Wera lopuksi sanoi, että Nea tahallaan kertoo omista fiiliksistään, jotta muut pysyisivät loitommalla. Ikävää selän takana jauhamista.
Näitä kommentteja lukiessani, mä mietin, että miten se Nea nyt MÄÄRÄÄ mustan keittiön? Eikös heidän tehtävä ollut tehdä unelmakartta? Ja hänen yksi unelma on musta keittiö. Miten se nyt muuttui ehdottomaksi määräämiseksi, että puolisolla ei olisi mitään valtaa keittiön sisustukseen?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoppa lisää milloin?😄
Ja etenkin jaksojen ulkopuolella ;) Muistakaa: näemme vain ehkä prosentin kaikesta kuvatusta materiaalista!
Eihän tässä ollut kysymys mitä tuolla villalla olijat tiesivät asiasta, vaan mistä olit saanut muka tuollaisen tiedon eli kysyin missä kohtaa meille katsojille oli asia kerrottu. Poliitikot kääntävät puheen toiseen asiaan😄
Kertoppa lisää milloin?😄