Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL
Kommentit (6327)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma sanoi muuttavansa takaisin Loviisaan, kun valmistuu. Onko Sami valmis etäsuhteeseen? Enpä usko..
Loviisa on niin lähellä Helsinkiä
No täältä matkaa Helsinkiin, vaikka useat käyvätkin töissä pääkaupunkiseudulla. Emma taitaa olla nyt kyllä Lappeenrannassa opiskelemassa ja sinne on täältäkin matkaa.
Terve Antonin tuttu Loviisassa asuva, mitä muuta jatkossa😂
Minä en ole Antonin tuttu. Kiitos kuitenkin kunniasta. 😄👍
Ei taida näistä kenestäkään paria tulla tämän ohjelman perusteella. Kovin on jotenkin vaisua, vaikka Sami kyllä testailee suukkojensa kanssa useampaakin neitoa. Mutta näin katsojan silmin näyttää, että kemiat puuttuvat.
Sami pelästyi seurustelussa kokemattoman Nean tunteita ja hallitsevaa persoonallisuutta. Ruususeremoniassa antoi ruusun vasta kolmantena, ettei Nea kuvittelisi ihan omiaan.
Neea julistaa jatkuvasti, että ei anna itsestään mitään helposti ja ei pysty lähestymään; samaan aikaan hän on koko ohjelman eniten tunteillut henkilö, joka on parien epäaitojen kamerakuvaustreffien jälkeen puhumassa olevansa rakastanut ja vaikuttaa siltä, että voisi mennä naimisiin kolmansilla treffeillä ja antaa itsestään kaiken. Mitä ihmettä?
Emma flippaa myös aika helposti.
Lisäksi Neealla on jokin itsetunto-ongelma, kun pitää ensimmäisenä mennä Emman ja kaikkien naaman edessä elvistelemään todellisuudessa varsin yksipuolisilla treffeillään - ihan hakeakseen pönkitystä egolleen.
Mona on joko hyvä näyttelijä mikroilmeitä myöten, tai sitten ei oikeasti ole mitään romanttista tunnetta pelissä. Nauraa vaan kaikelle ja oleilee tuolla. Sinänsä kyllä hyvä asenne - ei tule turpaan, kun putoaa.
Minna on teennäinen, Emilia aavistuksen rasittava ja Wera muistuttaa SiljaSalinia niin paljon kaikin puolin, että tuntuu kuin hänet olisi vain Salkkareita varten kaapattu tuonne harjoittelemaan Siljan paluuta.
Kenestäkään näistä ei tule yhtään mitään.
Onhan tuo Sami vähän otettu ja myös varpasillaan , kun naiset noin nopeasti ihastuneita. Varsinkin Nea. Jos kundi ei ole pahemmin seurustellut niin haluaako naista joka kontrolloi niin kuin hän itse sitä mietiskeli. Pari suhteessa Nea varmasti mustasukkainen.
Vierailija kirjoitti:
Luin tän sun kommentin ennen kuin katsoin tämän jakson.
Minnalla ei todellakaan ollut sen nuivemmat ilmeet kuin ihan kaikilla muilla naisilla..
Tää oli nyt pakko tulla sanomaan, mua niiiin ärsyttää tällaiset perseilyviestit tällä palstalla.
Minä katsoin puolueettomana jakson juuri äsken. Eipä siinä tilanteessa kyllä kukaan ollut erityisen iloinen, kun Mikko toi Varpun näytille. Ilmeet vaihtelivat välillä yllättynyt, hämmentynut ja epäuskoinen. Kamera kuvasi Minnaa, jonka tervehti, mutta hymy ei ollut aitoa vaan suupielet veti vaistomaisesti toiseen suuntaan. Hänen hymy jäi selvästi väkinäiseksi. Myös Tarua kuvattiin ja hänen suu meni yllätyksestä 0-muotoiseksi. Minnan ja Tarun ilmeisiin kiinnitti enemmän huomiota, koska kamera kohdistui heihin.
Vierailija kirjoitti:
Emma sanoi muuttavansa takaisin Loviisaan, kun valmistuu. Onko Sami valmis etäsuhteeseen? Enpä usko..
Sami ei ole valmis minkäänlaiseen suhteeseen
Weralta taas hienoa pohdintaa Ruusun jälkeen jaksossa: itse ajattelen aina logiikalla, muut tytöt menevät aivan laput silmillä ja reagoivat asioihin voimakkailla tunteilla. Tältä naiselta uupuu kyllä itsereflektointi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami ei ole valmis minkäänlaiseen suhteeseen
Siksi onkin tässä formaatissa eikä Ensitreffit alttarilla. Tämän ohjelman tarkoituksena on vain nautiskella lomaromansseista ja naisten huomiosta, ei havitelle oikeasti mitään vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mustahevonen kirjoitti:
Emilia tulee yllättämään .
Minusta vaikuttaa edelleen varmalta, että Minna on Antonin valinta. Emilialla on kaverillinen tapa puhua Antonille, ei ole sellainen viipyilevän flirttaileva ja kujertava kuten Minna Antonin seurassa. Minna myös hakee enemmän kosketusta ja läheisyyttä. Emilia ja Anton istuttuivat pöydässä toisiaan vastakkain koko treffien ajan.
Sama. Antton myös itse sanoi, että naisten pitää olla oma-aloitteisia ottamaan aikaa, että ei voi mitään kun aika ei riitä kaikille (taisi tässä viitata siihen enkkumimmiin, joka sitten tippuikin). Luulen, että Antton arvostaa sitä, että Minna on ottanut itselleen tilaa ja ollut vähän röyhkeäkin.
Vierailija kirjoitti:
kylläkansatietää kirjoitti:
Pari kolme vuotta on muutama vuosi. Ja toinen etäsuhde oli niin, että tyttö asui Helsingissä ja Anton Tampereella.
Ja kas nyt muka Antonin tunteva kirjoittaja on tullut paikalle. Uskoo ken tahtoo
Ei tarvitse tuntea Antonia tietääkseen tuon. Anton kun ihan selkeästi itse kertoi nuo asiat ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida näistä kenestäkään paria tulla tämän ohjelman perusteella. Kovin on jotenkin vaisua, vaikka Sami kyllä testailee suukkojensa kanssa useampaakin neitoa. Mutta näin katsojan silmin näyttää, että kemiat puuttuvat.
Eipä tässä ennenkään ole mitään todellista syntynyt. Vähän ihastuksenpoikasta lomakuplassa ja siinäpä se.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut kutkuttavampaa, jos Antonkin olisi valinnut naispuolisen kaverin ja nämä Samin ja Antonin ystävät olisivat toimineet tiedusteluagentteina muiden naisten luullessa heidän olevan uusia kilpailijoita. Silloin naisten todellinen luonne olisi tullut parhaiten esille. Ketkä olisivat kohdelleet "uusia tulokkaita" hyvin ja ketkä olisivat kohdelleet huonosti. Tapaamisen päätteeksi olisi paljastettu, ettei uudet naiset olekaan uusia kilpailijoita vaan bachehen frendejä.
Tämä olisi ollut oikeasti hyvä. Nyt "vedätys" oli aikamoinen floppi, kun Mikko niin nopeasti kertoi totuuden. Olisi ollut katsojallekin kiinnostavampaa, jos vedätys olisi ollut tehty kunnolla.
Onkohan nuo Emman itkukohtaukset ihan aitoja vai onko vain huomannut, että draamailemalla saa extra-aikaa Samin kanssa kahdestaan ja käyttää tilannetta törkeästi hyväkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo Sami vähän otettu ja myös varpasillaan , kun naiset noin nopeasti ihastuneita. Varsinkin Nea. Jos kundi ei ole pahemmin seurustellut niin haluaako naista joka kontrolloi niin kuin hän itse sitä mietiskeli. Pari suhteessa Nea varmasti mustasukkainen.
Nea vaikuttaa pikkutytöltä, jolle on olemassa vain hänen tapansa toimia. Kahvi keitetään HÄNEN tavallaan ja keittiö on musta, koska HÄN haluaa. Ei osaa tehdä kompromisseja ja se jos mikä on turn off kenelle tahansa miehelle.
Sami naurahti musta keittiötä, mutta se kuulemma kävisi. Olisi huvittava näky, kun mustassa keittiössä kumpikin keittää omalla tyylillään kahvia samaan aikaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kolme vuotta on muutama vuosi. Ja toinen etäsuhde oli niin, että tyttö asui Helsingissä ja Anton Tampereella.
Ja kas nyt muka Antonin tunteva kirjoittaja on tullut paikalle. Uskoo ken tahtoo
Ei tarvitse tuntea Antonia tietääkseen tuon. Anton kun ihan selkeästi itse kertoi nuo asiat ohjelmassa.
Etäsuhdekeskustelussa Minnan kanssa Anton sanoi ainoastaan, että kaksi hänen edellistä suhdettaan on ollut etäsuhteita Helsink-Tampere akselilla. Ei tosiaankaan selittänyt missä kumpikin osapuoli asui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etäsuhdekeskustelussa Minnan kanssa Anton sanoi ainoastaan, että kaksi hänen edellistä suhdettaan on ollut etäsuhteita Helsink-Tampere akselilla. Ei tosiaankaan selittänyt missä kumpikin osapuoli asui.
Anton on puhunut muulloinkin kuin siinä keskustelussa, jos et vielä tiennyt :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustahevonen kirjoitti:
Emilia tulee yllättämään .
Minusta vaikuttaa edelleen varmalta, että Minna on Antonin valinta. Emilialla on kaverillinen tapa puhua Antonille, ei ole sellainen viipyilevän flirttaileva ja kujertava kuten Minna Antonin seurassa. Minna myös hakee enemmän kosketusta ja läheisyyttä. Emilia ja Anton istuttuivat pöydässä toisiaan vastakkain koko treffien ajan.
Sama. Antton myös itse sanoi, että naisten pitää olla oma-aloitteisia ottamaan aikaa, että ei voi mitään kun aika ei riitä kaikille (taisi tässä viitata siihen enkkumimmiin, joka sitten tippuikin). Luulen, että Antton arvostaa sitä, että Minna on ottanut itselleen tilaa ja ollut vähän röyhkeäkin.
Jos Anton arvostaa naisessa sitä, että tämä on blondi ja röyhkeä ihmisten kanssa, niin saamansa pitää. Eipä ihme, että aiemmat suhteet ovat loppuneet. Ulkomuoto Minnassa olikin kaverin mukaan jo Antonin mieleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole aika helppo laskea 1+1, kun tiedämme Antonin asuneen opiskeluaikanaan Tampereella? (tämä on ihan julkisesti internetistä löytyvä tieto)
Suhde välillä Tre_Hki -> Anton asui Tampereella -> tyttö asui Helsingissä. Ei se tämän vaikeampaa ole tehdä päätelmiä olemassa olevien tietojen pohjalta :D
Loviisasta eli pkseudulta kotoisin olevana Emma ei halua jäädä opiskelujen jälkeen Lappeenrantaan, vaan palata kotiseudulleen.