Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, loukkaantuisitko, jos mies vaatisi isyystestiä?

Vierailija
22.01.2023 |

Tai avioehtoa?

Kommentit (284)

Vierailija
81/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioehto ok.

Jos mies vaatisi isyystestiä, hälytyskellot alkaisi soida, millaisen pettäjän kanssa ole hankkinut lapsen

Jos mies vaatisi isyystestiä, sehän tarkoittaa käytännössä, ettei luota puolisoon, eikä suhteeseen ja siinä tilanteessa tottakait suostuisin isyystestiin, mutta suhde ei enää jatkuisi, enkä luottaisi puolisoon pätkän vertaa.

Jos luottamista ei parisuhteessa ole, se ei voi jatkua.

Jo vanhakansa tiesi, nämä pettäjät ja varkaat epäilevät muita, kun itse syyllistyvät siihen.

10% miehistä elättää jonkun toisen siittämää lasta. Testi pitäisi tehdä automaattisesti, koska on lapsenkin oikeudet.

Taas tämä vanha valhe jota incelit toistaa. Todellisuudessa kyseisessä tutkimuksessa todettiin, että VAIN 10% epäilyn takia tehdyistä isyystesteistä johtaa siihen että epäily oli tosi. Siis toistan, on jo valmiiksi niin vahva epäily että ylipäänsä tehdään testi, ja vain yhdessä kymmenestä näistä tapauksesta oli syytä epäillä naista.

Vierailija
82/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin miehen, joka vainoharhaisuuksissaan epäilee toista pettämisestä.

Yleensä ne sellaiset nimittäin pettää itse.

Älä sitten vaadi elareita.

Muuten kiristät miestä.

Naiset voittaa tässä aina.

Mies ei tee isyystestiä: nainen sai lapsen salarakkaan kanssa ja on onnellinen.

Mies tekee isyystesti: nainen vie puolet omaisuudesta ja vaatii elareita.

Reilua?!

Tää on jotenkin hullua :D Miksi nainen tekekisi lapsen "salarakkaalleen", eikä omalle ihan itse valitsemalleen miehelle? Miksi nainen edes olisi tuon miehen kanssa naimisissa, kun lapsenkin haluaisi jonkun toisen kanssa?

Ja totta kai naisen vie puolet omaisuudesta, kun on kerran töissä käynyt ja omaisuuden yhdessä miehen kanssa ansainnut. vai meinaatko, että kun kaksi ihmistä käy töissä ja perustaa/maksaa yhtisen elämisen  molempien rahalla niin, jos ero tulee, kaikki omaisuus onkin miehen? 

Miksi vain miehelle keryy avioliitossa omaisuus, vaikka molemmat on ansiotyössä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies vaatisi isyystestiä vaikka ei ole mitään syytä, parisuhde olisi siinä. Ei ole suhdetta ilman luottamusta.

No voihan tuon kääntää toisinkinpäin, että nainen ehdottaa sitä isyystestiä, ja näin osoittaa olevansa sen luottamuksen arvoinen.

Vierailija
84/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei tarvitse mitään isyystestejä. Oikea, kunnon mies tunnistaa lapsensa.

Silti, tutkitusti 65% lapsista on käenpoikasia

Oletko jo kysynyt äidiltäsi kuka on sinun isä?

Vierailija
85/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella on oikeus suojella rahojaan mieheltä avioehdolla.

Mutta naiset halua miehen tietävän totuutta naisen paneskeluista.

Olen niin onnellinen nuorten miesten puolesta. Nuoret naiset eivät loukkaannu isyystesteistä.

Naisille parisuhde perustuu siihen, että miehen tulee luottaa naiseen. Naisen ei tarvitse luottaa mieheen, kun miehet ovat vuosisatoja sortaneet naisia. N43

Vierailija
86/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies vaatisi isyystestiä vaikka ei ole mitään syytä, parisuhde olisi siinä. Ei ole suhdetta ilman luottamusta.

No voihan tuon kääntää toisinkinpäin, että nainen ehdottaa sitä isyystestiä, ja näin osoittaa olevansa sen luottamuksen arvoinen.

Kyllä mulla hälytyskellot soisi, jos vaimo haluaisi testillä varmistaa, että olen lapsen isä.

Vierailija
87/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin miehen olevan vainoharhainen.

Naisiin ei voi luottaa täysin äidin tietää varmasti mutta Isästä ei ole niinkään varmaa

Vierailija
88/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin onnellinen nuorten miesten puolesta. Nuoret naiset eivät loukkaannu isyystesteistä.

Eivät tietenkään loukkaannu, kun eivät he edes aio tehdä lapsia. 

En minäkään loukkaantuisi, jos mies sanoisi, että haluaa sitten joskus, kun tehdään lapsia niin isyystestin, kun tietäisin, etten ikinä tee lasta.

Siinähän mies sitten odottelsisi milloin pääsee tekemään isyystestiä :D

Vierailija
89/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla hälytyskellot soisi, jos vaimo haluaisi testillä varmistaa, että olen lapsen isä.

Vaikka lapsi osoittautuisi minun lapseksi, epäilys vaimon pettämisestä jäisi hyvin vahvasti.

Vierailija
90/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistuu uutinen missä mies ihmetteli lapsensa ulkonäköä ja myöhemmin paljastui lapsen olevan toisen eikä hänen.

Lapsi harvoin on vanhempiensa näköinen, vaan geenit tulevat monen sukupolven yli ja menevät ristiin. Jopa ihon väri.

Vierailija
91/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jotkut vastaavat avioehtoon kyllä ja isyystestiin ei? Yhälailla molemmat liittyvät luottamukseen ja lupaukseen. "Ollaan yhdessä aina", "lapsi on varmasti sinun". Toiseen liittyy tosin myös luotto molempiin, toisessa vain toiseen, joten onko kyse siitä ettei mieheen voi luottaa, mutta naiseen voi?? Hieman kaksinaismoralistista. Itse suostuisi mukisematta molempiin, vaikka kuinka luottaisi, ei mikään ole varmaa.

Avioehto siksi, että ihan jokainen avioliitto päättyy joskus. Koska miehen vanhemmat eivät ole tehneet testamenttia, niin avioehdolla suojaan itseni, ettei minun tarvitse sekaantua jakamattomaan kuolinpesään, joka on täysi sotku. Sellaista lakimiestä ei löydy, joka sen selvittää, kyseessä on loputon riidanaihe.

Vierailija
92/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät tietenkään loukkaannu, kun eivät he edes aio tehdä lapsia. 

En minäkään loukkaantuisi, jos mies sanoisi, että haluaa sitten joskus, kun tehdään lapsia niin isyystestin, kun tietäisin, etten ikinä tee lasta.

Siinähän mies sitten odottelsisi milloin pääsee tekemään isyystestiä :D

Kyllä vain haluavat nuoret naiset myös lapsia.

Vierailija
93/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tyhmää on ajatella, että kaikkien naisten näkemykset ovat oikein ja kaikkien miesten kommentit olevan väärin (myös toistekin päin).

Ajatelkaa järjellä näitä kaikkia tilanteita mitä tänne palstalle laitetaan ja lopettaisitte sen miehet vs naiset asetelman.

Vierailija
94/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukutan jokaisen miehen kommenttia, ja yläpeukutan jokaisen naisen kommenttia.

Isyystestit tuli kieltää.

joo että naiset saisi valedella Kuka on Isä tyypillistä naisen ajatusmaailmaa

Vierailija
95/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menisin varmaan ihan rikki, jos mies epäilisi mun pettäneen häntä. Toki hän saisi isyystestinsä, mulla ei ole salattavaa mutta en tiedä voisinko jatkaa suhdetta ihmiseen joka ei luota minuun.

Kannatan kyllä sitä, että kaikille lapsille tehtäisiin automaattisesti isyystesti. Silloin se ei voisi loukata ketään, eikä kukaan joutuisi elättämään käenpoikaa.

N31

Vierailija
96/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistuu uutinen missä mies ihmetteli lapsensa ulkonäköä ja myöhemmin paljastui lapsen olevan toisen eikä hänen.

Lapsi harvoin on vanhempiensa näköinen, vaan geenit tulevat monen sukupolven yli ja menevät ristiin. Jopa ihon väri.

Jos mies on valkoinen ja valkoinen nainen synnyttää ei-valkoisen lapsen, niin naisen tulee luopua elareista.

Vierailija
97/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkään asiasta ei kannata täällä tapella, koska kysymys on kahden ihmisen välisestä asiasta.

Mies voi kertoa jo heti tapailun alkutaipaleella tai ilmoittaa jo deittisovelluksen esittelyssä, että haluaa isyystestin, jos mahdolliseen lapsentekoon asti päästään.

Ja nainen voi ilmoittaa, ettei miesten, joka tuon testin haluaa tarvitse vaivautua.

Näin ollen ne jotka testin haluaa/hyväksyy voivat pariutua keskenäään ja ne jotka eivät halua, voivat pariutua keskenään.

Ihmiset eivät ole homogeenistä massaa, jossa kaikki haluaa samaa asiaa.

Muutkin asiat parit päättää keskenään ja niin saavat päättää tämänkin asian.

Vierailija
98/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kuule kulta, lapsen synnyttyä pitää sitten tehdä isyystesti että saadaan selvyys, oletko sinä lapsen isä vai et. Eihän sitä muuten voi tietää."

Vierailija
99/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen vapaaehtoisesti sinkku vela. :D En katsoisi päivääkään pettävää naista. Ja antaisi elareita naiselle, joka ei halua minun tietävän totuutta. -nuori mies

Aloittakaa alapeukutus, minä menen lenkille. :)

Vierailija
100/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin miehen, joka vainoharhaisuuksissaan epäilee toista pettämisestä.

Yleensä ne sellaiset nimittäin pettää itse.

Älä sitten vaadi elareita.

Muuten kiristät miestä.

Naiset voittaa tässä aina.

Mies ei tee isyystestiä: nainen sai lapsen salarakkaan kanssa ja on onnellinen.

Mies tekee isyystesti: nainen vie puolet omaisuudesta ja vaatii elareita.

Reilua?!

Eli tässäpä näkee ap:n ajattelun: NAISET VOITTAA AINA!!! Ei , vaanlspsen parasta tässä ajatellaan. Sinä näet tämän kilpailuna ja sinä, etyä naiset " kusettaa". Et ole aviomies etkä iskämateriaalia, vaan täysi k y r p ä j ä t k ä.

Tämähän se. Incelin säälittävä sunnuntai-ilta voimafantasioiden parissa jotka ei tule koskaan hänen elämässään realisoitumaan. Onko enää hyödyttömämpää puuhaa kuin uhriutua päivästä toiseen aiheesta joka ei tule koskaan koskemaan itseä.

Ja täällä sä olet, selittämässä voimafantasioissasi inceleistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi