Nainen, loukkaantuisitko, jos mies vaatisi isyystestiä?
Kommentit (284)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se kiva tietää, että onko lapsi minun, mutta jos se menee naisella tunteisiin, niin alistun. Haukkukaa vain simpiksi. Minusta naisen tunteita ei saa loukata.
Kumpa kaikki miehet olisivat samanlaisia kuin sinä.
Täh, mikä logiikka tässä on? Kun on puhuttu luottamuksesta, niin eihän tuo mies luota, kun kerran puhuu ettei ole varma lapsen isyydestä ilman testiä. Eli ongelma ei sitten kuitenkaan olekaan se luottamus, vaan se itse testi? Ihan ok, että mies ei luota, tärkeintä ettei testaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistuu uutinen missä mies ihmetteli lapsensa ulkonäköä ja myöhemmin paljastui lapsen olevan toisen eikä hänen.
Lapsi harvoin on vanhempiensa näköinen, vaan geenit tulevat monen sukupolven yli ja menevät ristiin. Jopa ihon väri.
Jos mies on valkoinen ja valkoinen nainen synnyttää ei-valkoisen lapsen, niin naisen tulee luopua elareista.
No eiköhän se siinä tapauksessa voi hakea ne elarit siltä ei valkoiselta mieheltä.
Noita tapauksiakaan ei varmaan ihan joka päivä tule.
Ja mistäpä sinä tiedät, vaikka tuo valkoinen pariskunta olisi päätynt keinohedelmöitykseen, kun miehen siemen ei idä ja päätyneet värilliseen siemeneen?
En ala pettäjänaisen Tinder-panon lapsen elättäjäksi. Ja elareita on turha tulla minulta vinkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni isyystestiä vastustava nainen suostuisi allekirjoittamaan sopimuksen, jossa maksaa 100 000 euroa jos puoliso on käynyt vieraissa?
En minä ainakaan. Tuollainen on parisuhteen irvikuva.
No mutta miksi et? Etkö luota?
Vierailija kirjoitti:
En ala pettäjänaisen Tinder-panon lapsen elättäjäksi. Ja elareita on turha tulla minulta vinkumaan.
Ei niitä vinkua tarvitse, ne otetaan palkasta jos vänkäät vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain tyhmät ihmiset eivät tee avioehtoa, enkä suostuisi avioon ihmisen kanssa jolle ehto olisi ongelma.
Isyystestin vaatiminen johtaisi hyvin todennäköisesti eroon. Olen elämäni aikana oppinut että niillä jotka epäilevät puolisoaan syyttä uskottomuudesta, ei ole puhtaat jauhot omassa pussissaan.
Siksi olisikin parasta jos testi tehtäisiin automaattisesti, kaikille.
Samaan tapaan siis kuin sp-tautien testaus.
Vai testataanko taudit koska nainen on voinut saada ne kapakkapanoltaan jonka nimeä ei tiedä?
Sitten kyllä pitäisi olla myös dna-rekisteri, jolla oikean isän henkilöllisyys varmistetaan. Ja, jos puoliso vahvistetaan isäksi jollekin lapselle, tieto siitä menisi automaattisesti naiselle. Näin voisi olla täysi luottamus puolin ja toisin.
Tämä. Kannatan automaattista isyystestiä jos pojilta otetaan automaattisesti dna ja aina kun siität lapsen, tulet automaattisesti velvolliseksi maksaa lapselle elarit.
Minä en ainakaan mitään isyystestejä ala tekemään. Jos nainen pettää ja lapsi on toisen miehen, niin minun vikanihan se on, kun en ole tarpeeksi hyvä mies naiselle. Yrittäisin sitten olla edes hyvä isä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan mitään isyystestejä ala tekemään. Jos nainen pettää ja lapsi on toisen miehen, niin minun vikanihan se on, kun en ole tarpeeksi hyvä mies naiselle. Yrittäisin sitten olla edes hyvä isä.
Tässä on miehen esikuva näille inceleille ja palstamiehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oteta. Jään kostoksi työttömäksi.
Vierailija kirjoitti:
En loukkaantuisi. Minä en pidä sitä uskottomuusepäilynä. Minusta epäily tarkoittaa sitä, että pitää uskottomuutta todennäköisenä tai melko todennäköisenä. Minä ymmärrän, että isyystesti ei tarkoita sitä että pitäisi uskottomuutta todennäköisenä, vaan sitä että ymmärtää ettei se ole täysin 100% mahdotonta. Kuten ei ikinä missään parisuhteessa ole, vaikka muuta itselle uskoteltaisiin. Jos et kahlitse sitä puolisoa patteriin et voi ikinä olla varma. En minäkään usko puolisoni koskaan pettäneen minua, mutta en laittaisi esimerkiksi koko omaisuuttani tai lasteni terveyttä siitä pantiksi. Miksi? Koska ikinä ei voi olla täysin varma.
Ja ennen kaikkea, vaikka luottaisi 100% sokeasti ja pitäisi sitä pettämistä täysin mahdottomana, niin tällainen sokea luottamus ei todellisuudessa kuitenkaan suojele petetyksi tulemiselta. Tietty osuus sokeasti puolisoonsa luottavista ihmisistä on väärässä, eikä kukaan kukaan näistä tiedä sitä itse, jolloin kukaan ei voi itse tietää kuuluuko ryhmään "sokeasti luottavat jotka ovat oikeassa" vai "sokeasti luottavat jotka ovat väärässä".
Erittäin järkevää tekstiä, josta ilmenee taito eritellä asiaa tunteenomaisen kauhistelun sijaan sekä todellinen kyky asettua toisen asemaan, tässä tapauksessa miehen.
Onnellinen se mies, jonka kanssa elät tai tulet joskus elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin miehen, joka vainoharhaisuuksissaan epäilee toista pettämisestä.
Yleensä ne sellaiset nimittäin pettää itse.
Älä sitten vaadi elareita.
Muuten kiristät miestä.
Naiset voittaa tässä aina.
Mies ei tee isyystestiä: nainen sai lapsen salarakkaan kanssa ja on onnellinen.
Mies tekee isyystesti: nainen vie puolet omaisuudesta ja vaatii elareita.
Reilua?!
Tää on jotenkin hullua :D Miksi nainen tekekisi lapsen "salarakkaalleen", eikä omalle ihan itse valitsemalleen miehelle? Miksi nainen edes olisi tuon miehen kanssa naimisissa, kun lapsenkin haluaisi jonkun toisen kanssa?
Ja totta kai naisen vie puolet omaisuudesta, kun on kerran töissä käynyt ja omaisuuden yhdessä miehen kanssa ansainnut. vai meinaatko, että kun kaksi ihmistä käy töissä ja perustaa/maksaa yhtisen elämisen molempien rahalla niin, jos ero tulee, kaikki omaisuus onkin miehen?
Miksi vain miehelle keryy avioliitossa omaisuus, vaikka molemmat on ansiotyössä?
Oletko lukenut "Markon" tarinan?
Kerro toki mitä ko. nainen ajatteli? Sillä oli muuten pokkaa vaatia elareihin korotusta vaikka nyttemmin asuu lapsen oikean isän kanssa.
Tuo "Marko" oli ihan tietoinen siitä, että lapsi EI ole hänen, kun alkoi lapselle isäksi.
Miehellä olisi ollut aikaa perua tuo adoptio jokin aikaa, mutta eipä vaivautunut viemään papereita poitiin.
Ei niin voi tehdä, että adoptoi lapsen ja sitten sanoituukin adoptiosta eroon, kun ero tulee.
Juttu olisi ihan eri, jos "Marko" olisi huijattu isäksi, mutta ei, "Marko" tiesi, ettei ole lapsen biologinen isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei tarvitse mitään isyystestejä. Oikea, kunnon mies tunnistaa lapsensa.
Silti, tutkitusti 65% lapsista on käenpoikasia
Mene nyt jo helvettiin. Tai hoitoon, mutta tuskin siitä mitään apua olisi.
Miten tämän palstan ylläpito ei saa mitään kuria tähän jatkuvaan naisvihapropagandaan ja valheiden levittämiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oteta. Jään kostoksi työttömäksi.
Se on toki vaihtoehto, jos sellaista elämää haluaa elää.
Jos vaatisi avioehtoa = Emme muuttaisi koskaan asumaan saman katon alle, menisi naimisiin tai tekisi lapsia
Isyystesti = Ei loukkaisi, jos keskustelisi isyystestistä ja sen teettämisestä ENNEN raskautta ja ENNEN kuin altetaan edes lapsia tekemään. Loukkaisi, jos alkaisi vaatimaan isyystestiä juuri ennen synnytystä tai sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja linkki tähän tutkimukseen kiitos.
Trollit taas jauhaa paskaa.
On red flag, jos nainen ei suostuisi isyystestiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpön löpön. Alle 10% niistä lapsista, joiden isä epäilee isyyttään ja teettää testin, ovat käenpoikasia. Eli kaikista syntyneistä marginaalinen määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene nyt jo helvettiin. Tai hoitoon, mutta tuskin siitä mitään apua olisi.
Miten tämän palstan ylläpito ei saa mitään kuria tähän jatkuvaan naisvihapropagandaan ja valheiden levittämiseen?
No just tuo että hoidosta olisi tuskin mitään apua. Harvinaisen masentavia torstiparkoja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En loukkaantuisi. Minä en pidä sitä uskottomuusepäilynä. Minusta epäily tarkoittaa sitä, että pitää uskottomuutta todennäköisenä tai melko todennäköisenä. Minä ymmärrän, että isyystesti ei tarkoita sitä että pitäisi uskottomuutta todennäköisenä, vaan sitä että ymmärtää ettei se ole täysin 100% mahdotonta. Kuten ei ikinä missään parisuhteessa ole, vaikka muuta itselle uskoteltaisiin. Jos et kahlitse sitä puolisoa patteriin et voi ikinä olla varma. En minäkään usko puolisoni koskaan pettäneen minua, mutta en laittaisi esimerkiksi koko omaisuuttani tai lasteni terveyttä siitä pantiksi. Miksi? Koska ikinä ei voi olla täysin varma.
Ja ennen kaikkea, vaikka luottaisi 100% sokeasti ja pitäisi sitä pettämistä täysin mahdottomana, niin tällainen sokea luottamus ei todellisuudessa kuitenkaan suojele petetyksi tulemiselta. Tietty osuus sokeasti puolisoonsa luottavista ihmisistä on väärässä, eikä kukaan kukaan näistä tiedä sitä itse, jolloin kukaan ei voi itse tietää kuuluuko ryhmään "sokeasti luottavat jotka ovat oikeassa" vai "sokeasti luottavat jotka ovat väärässä".
Erittäin järkevää tekstiä, josta ilmenee taito eritellä asiaa tunteenomaisen kauhistelun sijaan sekä todellinen kyky asettua toisen asemaan, tässä tapauksessa miehen.
Onnellinen se mies, jonka kanssa elät tai tulet joskus elämään.
Taisit vastata omaan sepustukseesi :D
Mutta kuten sanottu, ongelmaa ei ole, kun mies jo tapailun alkumetreillä tekee selväksi, että haluaa mahdollisen lapsenteon merkeissä isyystestin. Tämä karsii heti pois ne naiset jotka ei sitä hyväksy.
Tuskin mies on suhteessa uskovaisenkaan naisen kanssa, jos tällä on periaatteita mitä mies ei allekirjoita tai toisin päin, ei uskovainen nainen välttämättä hyväksy ei uskovaista miestä, koska tällä ei ole samoja arvoja.
Tämä isyystesti on erääänlainen arvo jota joku kannattaa ja joku toinen ei.
Itse en ottaisi miestä, joka ei luota ja vaatisi isyystestiä. Se olisi minun arvojeni vastaista, että minun arvellaan lähtökohtaisesti pettävän ja vieläpä hankkivan lapsen jollekin randon miehelle.
Raskaaksi tuskin edes tulisi yhdestä pettämiskerrasta, joton mies luulisi minun pettävän jatkuvasti ja varsinkin silloin, kun pariskuntana alkaismme lasta yrittämään.
Ei jatkoon sellainen mies ja olisin onnellinen, jos mies kertoisi heti, että hän täälläisen testin haluaa, niin ei tuhlata kummankaan aikaa turhaan tutustumiseen.
Siis tuollaisia tohveleita? Todellako?