Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, loukkaantuisitko, jos mies vaatisi isyystestiä?

Vierailija
22.01.2023 |

Tai avioehtoa?

Kommentit (284)

Vierailija
21/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kyllä kunnon perustelut sille, miksi mies haluaisi isyystestin, tai miksi kokee, että sellaista tarvitaan.

Ehkä siksi, että lapsi on iholtaan ruskea, mustat afromalliset hiukset on kiharat ja se juoksee alle 12-vuotiaana satasen alle 10sekunnin...

Näinkö sinulle kävi?

Vierailija
22/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen miehen ensimmäinen ajatus raskaudesta kuullessaan on epäilys siitä, että onko lapsi varmasti hänen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioehto ei, isyystesti pakottaisi kyllä käymään pitkällisen keskustelun siitä, että miksi sellaisen haluaa. Sehän automaattisesti tarkoittaa sitä, että mies epäili minun käyneen vieraissa. Mistä moinen epäilys/pelko kumpuaa, jne.

Melko epäilyttävää, ettet ole valmis todistamaan uskollisuuttasi edes näin pienellä toimenpiteellä.

Vierailija
24/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kyllä kunnon perustelut sille, miksi mies haluaisi isyystestin, tai miksi kokee, että sellaista tarvitaan.

Ehkä siksi, että lapsi on iholtaan ruskea, mustat afromalliset hiukset on kiharat ja se juoksee alle 12-vuotiaana satasen alle 10sekunnin...

Näinkö sinulle kävi?

Siinä olisi kyllä lapsella sellaiset geenit, että olisi pakko myöntää vaimon hankkineen lapselle omiani paljon paremmat geenit joltain toiselta.

Vierailija
25/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisiin ei voi luottaa. Ja jos nainen ei tykkää siitä, että mies haluaa kuulla totuuden, niin nainen on heikko eikä ansaitse miestä.

Vierailija
26/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioehto ei, isyystesti pakottaisi kyllä käymään pitkällisen keskustelun siitä, että miksi sellaisen haluaa. Sehän automaattisesti tarkoittaa sitä, että mies epäili minun käyneen vieraissa. Mistä moinen epäilys/pelko kumpuaa, jne.

Melko epäilyttävää, ettet ole valmis todistamaan uskollisuuttasi edes näin pienellä toimenpiteellä.

Tosiaan, sinäkin voisit pitää vaimolle vapaan pääsyn puhelimellesi uskollisuutesi todistamiseksi. Ei vaadi sinulta mitään vaivaa, pelkkää avoimuutta.

Vierailija
27/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoinko, etten olisi valmis tekemään testiä? Minun puolestani testin voi tehdä, mutta haluaisin tietää MIKSI mies kuvittelee minun käyneen vieraissa ja mikä on hänen rationalisointinsa tässä asiassa. Isyystestin pyytäminen tarkoittaa automaattisesti vieraissakäymisen epäilystä ja se tarkoittaa myös luottamuspulaa. Haluaisin selvittää syyn tähän.

Vierailija
28/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin miehen, joka vainoharhaisuuksissaan epäilee toista pettämisestä.

Yleensä ne sellaiset nimittäin pettää itse.

Vierailija
29/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa miehen, joka ei kyseenalaista naista. M27

Kuka haluaa puolison, joka jatkuvasti ilman syytä epäilee pettämisestä?

Jatkuvasti? Yksi testi.

Deal with it, bitch. M27

Uskotko, että epäilyt jäisivät siihen? Mustasukkainen mies tulkitsee testin tuloksen niin, ettei nainen jäänyt kiinni tällä kertaa.

En ole kuullut kenenkään tuntemani miehen kaipaavan siyystestejä tai epäilevän isyyttään. Deal with it, bro.

Vierailija
30/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättyisin ja varmaan harmittaisi, mutta suostuisin testiin jos se antaisi mielenrauhan isälle. Arvelisin sen sitten johtuvan jostain edellisen suhteen ongelmista, sillä ei kumpikaan olla mustasukkaisia tai epäileviä. Onneksi ei ole tällaista ollut ja lapsetkin niin meidän vanhempien näköisiä, ettei ole tarvinnut kyseenalaistaa. Mutta jos tällainen tilanne tulisi, niin hienovaraisempi tapa olisi mieheltä teettää se testi, eikä sanoa minulle mitään. Dna testejä saa tilata netistä ja lähettää tutkittavaksi.

Vierailija
31/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa miehen, joka ei kyseenalaista naista. M27

Voi höpöhöpö. Naiset haluaa miehen joka kykenee luottamaan normaalisti silloin kun on luottamisen paikka. Toki jos olisin jäänyt kiinni pettämisestä ja olisi päätetty silti jatkaa, ymmärtäisin. Sillon se olisi perusteltua. Mutta en usko että pystymetsästä isyystestiä vaativa mies olisi ensimmäistä kertaa asialla epäilyineen. Todennäköisesti tuollaisessa tapauksessa epäluulo ja vehkeilyn näkeminen joka puolella olisi osa parin arkea.

Vierailija
32/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi uskollisuutta pitää todistaa?

Varsinkin näin yksipuolisesti. Vai miten mies todistaa uskollisuutensa?

Vierailija
33/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioehto ok.

Jos mies vaatisi isyystestiä, hälytyskellot alkaisi soida, millaisen pettäjän kanssa ole hankkinut lapsen

Jos mies vaatisi isyystestiä, sehän tarkoittaa käytännössä, ettei luota puolisoon, eikä suhteeseen ja siinä tilanteessa tottakait suostuisin isyystestiin, mutta suhde ei enää jatkuisi, enkä luottaisi puolisoon pätkän vertaa.

Jos luottamista ei parisuhteessa ole, se ei voi jatkua.

Jo vanhakansa tiesi, nämä pettäjät ja varkaat epäilevät muita, kun itse syyllistyvät siihen.

Vierailija
34/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten vaadi elareita.

Muuten kiristät miestä.

Vierailija
35/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies (entinen) aikanaan vaati isyystestiä. Loukkasi, varsinkin kun lapsi oli niin silminnähden isänsä kopio kun vaan olla ja voi. Tietenkin suostuin, mutta kyllä se kieltämättä oli sellainen ojennus sieltä suunnasta että ajattelin että näinkö sä musta oikeasti ajatellet. Oli yksi isku siinä muiden nöyryytysten, vallankäytön ja alistamisten ketjussa joka sitten rakkauden minun osaltani tappoi. Hyvin pieni osa, mutta kuitenkin.

Vierailija
36/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, kun mies tietenkin on kertonut periaatteestaan ihan tapailun alkuvaiheessa. Kiinnostaisi kyllä tietää, miksi hän olisi ihan varma, että petän häntä juuri silloin, kun yritämme lasta. Avioehto on itsestäänselvyys, siinähän on kyseessä myös kummankin vanhempien omaisuus.

Vierailija
37/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan, sinäkin voisit pitää vaimolle vapaan pääsyn puhelimellesi uskollisuutesi todistamiseksi. Ei vaadi sinulta mitään vaivaa, pelkkää avoimuutta.

Puhelinkulut ovat muutaman kympin kuukaudessa ja käytännössä vapaaehtoisia.

Eikä tässä toisaalta ole kysymys pelkästään kirjesalaisuudesta. Johan tuo "Riston" tapaus todisti, että isyystesti pitäisi tehdä joka kerta.

Vierailija
38/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, onko mies itse kikkelikalle, eli paneskelee ympäriinsä?

Menisi kyllä a) luottamus ja b) rakkaus mieheen. En pystyisi antamaan anteeksi, enkä unohtamaan, ja taatusti jättäisin miehen, kun lapsi on niin iso etyä pärjäisin lapsen kanssa yksin. Ja myös vieraannuttaisin lapsen isästään- mulqvisti.

Vierailija
39/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten vaadi elareita.

Muuten kiristät miestä.

Elarit ovat lapselle kuuluva elatus toiselta vanhemmalta. Ei kiristystä. Vai luuletko, että ydinperheessä elävät miehet eivät osallistu omien lastensa elatukseen?

Vierailija
40/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi