"Komeaksi kehuttu" ja muut ällötykset jakoon
Usein myös nuo komeaksi kehutut eivät ole kovin komeita, että onkohan joku äiti sitten muksuna heitä kehunut vai miksi ovat tuohon johtopäätökseen päätyneet... Mitäs muita näitä ällöjä deittisanastoja on?
Kommentit (961)
Vierailija kirjoitti:
Komeaksi kehuttu on huvittavin Tinderissä, jossa katsoja ihan itse näkee kuvista sen totuuden
Hetkinen. Peli seis!
Eikö täällä ole vuosikaudet kerrottu, että kauneus/komeus on katsojan silmässä? Eli vaikka sinä et pitäisi häntä komeana, niin hänellä on oikeus kertoa, että moni muu on pitänyt häntä komeana. Pidit siitä tai et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua niin suututtaa baarissa jotkut itseään täynnä olevat muijat, jotka nauravat heitä iskeville miehille, "OMG, näittekste miten säälittävä tuokin oli?"
Silloin häpeän lujaa olla nainen. Jos mies nyt on vähän onneton iskemisissään, voi se olla silti ok mies.
Eiköhän tuokin kerro miehestä jotain, jos pitää aina baarissa iskeä niitä ilkeitä kaunottaria. Tavalliset naiset eivät ole ilkeitä. Se on silloin oma valinta. Ja tuota näkee paljon- miehet aloittaa sen naisten iskemisen aina niistä kauneimmista naisista.
Tottakai. Pikkuhiljaa ylhäältä taso kerrallaan alemmas. Alin taso sitten pilkun aikaan narikassa, jolloin kelpaa ihan kuka tahansa. Jos ei silloinkaan onnistu, niin ensi kerralla sitten uusi kierros.
Seiskaa tasokkaammat eivät edes käy baareissa. Baari on kyllä sellainen paikka, josta ehkä viimeisenä lähtisi seuraa etsimään. Känni seksi ja krapula seksi niitä huonoimpiin säätöihin kuuluvia.
Baareja on varsin erilaisia. Varsin erilaista seuraa löytyy kulmakadun räkälästä kuin jostain tasokkaasta viini- tai cocktailbaarista.
Oikean palstalaisen mielestä niitä tasokkaita löytyy vain kotisohvalta villasukat jalassa tai metsästä samoamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeaksi kehuttu on huvittavin Tinderissä, jossa katsoja ihan itse näkee kuvista sen totuuden
Hetkinen. Peli seis!
Eikö täällä ole vuosikaudet kerrottu, että kauneus/komeus on katsojan silmässä? Eli vaikka sinä et pitäisi häntä komeana, niin hänellä on oikeus kertoa, että moni muu on pitänyt häntä komeana. Pidit siitä tai et.
Ja täten minä muutaan oman mielipiteeni hänen ulkonäöstään, koska hän kertoo, että jokin muu on pitänyt häntä komeana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä mitkä naisten profiilesta löytyvät:
- ilmahyppykuva
- hymiörivi, ei muuta tekstiä
- "ihanat lapset"
- aktiivinen elämä
- olethan/teethän (käskevä sanamuoto)
- räväkkä
- eihän sitä koskaan tiedä
- kainaloon käpertyminen
- "en ole missin mitoissa" (tms muu itseään alentava ja vastapuolta tyhmänä pitävä kommentti)
- "deittailen vain feministejä" (erityisesti silloin jos esittää vaatimuksia miehen ulkonäölle ja VARSINKIN jos haluaa miehen olevan miehekäs)
PAINU JO V I T T U U N TÄÄLTÄ PILAAMASTA TÄMÄKIN KETJU!!!!!
Nyt tarttee täältä sivusta sanoa että, rauhoitu vähän. Kaikkiin kommentteihin ei tarvitse itse kommentoida mitään, anna olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua niin suututtaa baarissa jotkut itseään täynnä olevat muijat, jotka nauravat heitä iskeville miehille, "OMG, näittekste miten säälittävä tuokin oli?"
Silloin häpeän lujaa olla nainen. Jos mies nyt on vähän onneton iskemisissään, voi se olla silti ok mies.
Eiköhän tuokin kerro miehestä jotain, jos pitää aina baarissa iskeä niitä ilkeitä kaunottaria. Tavalliset naiset eivät ole ilkeitä. Se on silloin oma valinta. Ja tuota näkee paljon- miehet aloittaa sen naisten iskemisen aina niistä kauneimmista naisista.
Kuka oikeasti yrittää ylipäätään baarista iskeä kumppania? Sellaista humalaista yökötystä vielä mukaansa. Jo nuorena mulla kaverit menivät baareihin, mulla oli aina joku nainen jonka kanssa panemaan tai muuta kivaa, saatettiin baarissakin käydä, mutta kyllä ne illat olivat niitä huonoimpia. Sitten pariuduin yhden kanssa ja nyt ollaan oltu jo yli kymmenen vuotta yhdessä. Baarissa ei ole tullut käytyä enää yli kymmeneen vuoteen. M37v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen. Peli seis!
Ja täten minä muutaan oman mielipiteeni hänen ulkonäöstään, koska hän kertoo, että jokin muu on pitänyt häntä komeana?
Ei sinun tarvitse mitään muuttaa. Ei kaikki ihmiset ole juuri sinua varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen. Peli seis!
Eli mitä hyötyä sille miehelle on laittaa siihen profiiliinsa, että komeaksi kehuttu kun kukaan ei varmasti sen perusteella swiippaa oikealle jos naisen omasta mielestä ei ole komea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen. Peli seis!
Eli mitä hyötyä sille miehelle on laittaa siihen profiiliinsa, että komeaksi kehuttu kun kukaan ei varmasti sen perusteella swiippaa oikealle jos naisen omasta mielestä ei ole komea?
Ehkä hän haluaa mainostaa saamaansa positiivista palautetta. Se suotakoon hänelle.
Voi toki kertoa olevansa rumaksi haukuttu myös.
Vierailija kirjoitti:
"en ole missin mitoissa" (tms muu itseään alentava ja vastapuolta tyhmänä pitävä kommentti)
Tämä itsensä haukkuminen ja alentaminen on kyllä melkoinen turn off. En ole missin mitoissa, en ole ulkonäöllä/kauneudella/komeudella pilattu jne.
Minulla ja hyttysellä on se ero, että hyttynen lopettaa imemisen kun sitä läppäsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Pikkuhiljaa ylhäältä taso kerrallaan alemmas. Alin taso sitten pilkun aikaan narikassa, jolloin kelpaa ihan kuka tahansa. Jos ei silloinkaan onnistu, niin ensi kerralla sitten uusi kierros.
Seiskaa tasokkaammat eivät edes käy baareissa. Baari on kyllä sellainen paikka, josta ehkä viimeisenä lähtisi seuraa etsimään. Känni seksi ja krapula seksi niitä huonoimpiin säätöihin kuuluvia.
Baareja on varsin erilaisia. Varsin erilaista seuraa löytyy kulmakadun räkälästä kuin jostain tasokkaasta viini- tai cocktailbaarista.
Oikean palstalaisen mielestä niitä tasokkaita löytyy vain kotisohvalta villasukat jalassa tai metsästä samoamasta.
Mua ainakin lähinnä ällöttää sellainen viiniä lipittävä lissu. Kyllä ne menevät Tinderissä ihan suoraan vasuriin arvosanalla nolla jolla on alkoholia esillä kuvissa tai on jostain baarista otettuja kuvia. Mä olen kyllä ihan kotisohvalta vetänyt oikeelle naisia jotka ovat olleet oikeasti tasokkaita. Sellaisia, jotka arvostavat kuvissaan omaa arvokkuuttaan, siistejä, ei liian tyrkkyjä naisia. Jos alkaa katsella tinderiä tai vielä vähemmän baareissa on oikeasti sellaisia kauniita hyvännäköisiä naisia joille pystyy sanomaan että olet kaunis ja arvokkaan näköinen nainen. Se on tärkeää että sitä omaa itseään kunnioitetaan ja eletään arvokkaasti. Valitettavasti nykyään tinderit ja muut ovat täynnä sellaisia verkkoon ja ties mihin puettuja täyteen tatuoituja ankkahuulia, joilla on niin paljon meikkiä etteivät itsekkään usko näyttävänsä samalta. Sellainen on miehen silmissä ihan suoraan kuin ne maksulliset ja ei minkäänlaista arvoa. Hyvin usein nämä viinibaarien juopot kuuluvat aivan samaan joukkoon. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen. Peli seis!
Ehkä hän haluaa mainostaa saamaansa positiivista palautetta. Se suotakoon hänelle.
Voi toki kertoa olevansa rumaksi haukuttu myös.
Naisena, kyllä tuntuisi todella hullulta kirjoittaa profiiliin vaikkapa, että "pitkiä vaaleita hiuksiani on moni kehunut kauniiksi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin lähinnä ällöttää sellainen viiniä lipittävä lissu. Kyllä ne menevät Tinderissä ihan suoraan vasuriin arvosanalla nolla jolla on alkoholia esillä kuvissa tai on jostain baarista otettuja kuvia. Mä olen kyllä ihan kotisohvalta vetänyt oikeelle naisia jotka ovat olleet oikeasti tasokkaita. Sellaisia, jotka arvostavat kuvissaan omaa arvokkuuttaan, siistejä, ei liian tyrkkyjä naisia. Jos alkaa katsella tinderiä tai vielä vähemmän baareissa on oikeasti sellaisia kauniita hyvännäköisiä naisia joille pystyy sanomaan että olet kaunis ja arvokkaan näköinen nainen. Se on tärkeää että sitä omaa itseään kunnioitetaan ja eletään arvokkaasti. Valitettavasti nykyään tinderit ja muut ovat täynnä sellaisia verkkoon ja ties mihin puettuja täyteen tatuoituja ankkahuulia, joilla on niin paljon meikkiä etteivät itsekkään usko näyttävänsä samalta. Sellainen on miehen silmissä ihan suoraan kuin ne maksulliset ja ei minkäänlaista arvoa. Hyvin usein nämä viinibaarien juopot kuuluvat aivan samaan joukkoon. Ei jatkoon.
Mä lipitän viiniä kotisohvalla villasukat jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta päätellen paras kun jatkaa tinderissä pelkillä kuvilla ilman tekstiä!
Samaa mieltä. Tässä ketjussa listattu niin paljon eri kuvauksia ettei jää enää jäljelle mitään mitä voisi kirjoittaa profiiliin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuviin tietysti perinteiset kuollut kala tai tatti, ehkä sierainselfie vessassa, keskaria kannattaa myös kokeilla.
Naisilla peiliselfie niin, että känny naaman edessä, perseselfie, hyppykuva, autossa otettu kuva, kuvassa kaljatölkki ja rööki, huulimutristelukuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tinderöi Suomessa, mutta se 'Better in person' tägi on mielestäni todella typerä.
Samaa mieltä. Jos sun täytyy oikein mainostaa, että olet parempi kasvotusten niin hyvin todennäköisesti et ole.
Eli etukäteen olettaminen kannattaa ilmeisesti: Että se toinen ei osaa arvioida itseään, ja että sinun makusi on sellainen, että et varmasti pidä tuosta henkilöstä, jota et ole koskaan edes tavannut.
Juuri tämän takia, että ihmiset olettavat jatkuvasti kaikenlaista, ja yleensä vielä negatiivista, niin noiden deittiprofiilien kannattaa olla älykkäästi laadittuja mainoksia. Niiden ei kannata olla todellista ja aitoa ajatuksen virtaa, vaan tarkkaan laskelmoituja mainoksia, joiden koukkuun jää mahdollisimman moni.
Miksi korostaa sitä, että profiili on huono ja että on parempi tosielämässä. Eikö olisi fiksumpaa panostaa hieman enemmän siihen profiilin tekoon? Ja kyllähän se profiilikin tavallaan itsensä mainostamista on. Varaisitko esimerkiksi lomamatkan, jos matkanjärjestäjän esitteessä olisi surkeasti otetut kuvat ja esite olisi täynnä kirjoitusvirheitä, mutta matkanjärjestäjä vakuuttelisi sulle, että kohde on oikeasti parempi kuin mitä se mainos antaa ymmärtää. Vai menisitkö toisen matkanjärjestäjän puheille, jonka esitteessä on hyvät kuvat ja kohteesta kerrottu selkeästi ja kiinnostavasti?
Jos profiilissa lukee että parempi kasvotusten niin se antaa mielestäni kuvan siitä, että miehellä on jonkinmoisia itsetunto-ongelmia. Vähän kuin pyydeltäisiin anteeksi, sitä sitä omaa olemassaoloaan.
Vierailija kirjoitti:
Hipsuttelu
Seura kyllä kelpais
Mä olen tasan yhden kerran tavannut miehen joka käytti tätä termiä. Oli muuten aikamoinen persoona! Alkoholisoitunut, epävakaa persoonaallissuushäiriö, joka sitten myöhemmin kertoi istuneensa vankilassa 2v. lapsensa äidin törkeästäraiskauksesta (kirjoitan putkeen ettei sensuuri vie!) Kelatkaa mitä väkivaltaa ihminen saa käyttää että menee suomessa törkeänä läpi. Että semmonen hipsuttelija!
Alkoa kohtuudella = ei ole prskännissä ihan joka viikonloppu
Ei draamaa = sekopää, joka haluaa pompottaa muita
Rock-henkinen = keski-ikäinen, joka on jämähtänyt jonnekin menneille vuosikymmenille oman nuoruuden haikailuun
Google-kääntäjällä laaditut englanninkieliset tekstit voi olla ihan hauskoja, mutta ei yleensä anna kovin fiksua kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Tässä ketjussa listattu niin paljon eri kuvauksia ettei jää enää jäljelle mitään mitä voisi kirjoittaa profiiliin!
Kirjoitat esim. harrastuksistasi, mielenkiinnon kohteistasi, luonteestasi, arvomaailmastasi, tulevaisuuden tavoitteista...
Kielinainen.