Mistä kosmetiikkatuotteesta et luovu?
Mikä on sellainen kosmetiikkatuote, jolla olet saanut niin näkyviä ja positiivisia muutoksia kasvoillesi, ettet luopuisi siitä mistään hinnasta.
Kommentit (1017)
Hunaja! Saan aknen jos käytän paljon tuotteita, mutta manuka Honey on rahoittabut nun naaman. Nyt naama on puhdas, sileä ja tasainen. Hunajapurkki maksoi 50e about, mutta ihonhoitoon menee aina rahaa! Joten ei ei haittaa. Käytän vielä lisäksi la roche possy cicaplast baume 5 ja lv hajusteeton kosteusvoide meikin alle
Vierailija kirjoitti:
Joskus toistakymmentä vuotta sitten ostin lentokoneesta Lumenen päivä-ja yövoidetta, joissa oli sitä hyaluronihappoa,( ei siis oikeasti mitään happoa) ja se tosiaan tuntui kiinteyttävän naamaa, olin silloin yli 40-vuotias.
Käytin sitä muutaman vuoden (ostin tietysti lisää).
Nyt olen 58, enkä ole käyttänyt enää mitään rasvaa naamaani kymmeneen vuoteen.
En kyllä pesekään kasvojani, kuin kerran viikossa kun käyn suihkussa ja se suihkuvesi valuu kasvoilleni.
Ryppyjä ei ole eikä epäpuhtauksia, mutta naama kaipaisi kiinteytystä.
Pitäisiköhän mennä ostamaan jotain tuotetta missä sitä hyaluronihappoa olisi?
Suositelkaa. (Ihoni ei ole kuiva ja kaikki voiteet tuntuvat ilkeän tahmeilta)
Mistä iho tietää milloin on päivä vai yö? Mitä tapahtuu jos käyttää vahingossa toisinpäin?
Vierailija kirjoitti:
Aloe Vera kasvovoide. Tuntuu että se helpottaa ja kosteuttaa, virkistää.
100 % aloe hoitaa myös auringonpolttamia ym. ihovaurioita
Vierailija kirjoitti:
Seerumia kasvoille aamuin illoin. Siitä en luopuisi mistään hinnasta.
Ihotautilääkärin mukaan hyöty on marginaalinen. Tehokkampaa olisi A vitamiinivoide
Hirmu kalliita ne seerumit
Vierailija kirjoitti:
Kollageenijauhe, joka on maustamatonta. Sekoitan tätä https://tinyurl.com/5t3kx6f7 aina aamuisin jugurtin tai rahkan sekaan. Kasvot näyttävät paljon freesimmiltä kuin ennen. Aloitin käytön noin vuosi sitten ja tuote alkoi näkyvästi vaikuttaa jo viikossa. Tällä minä ainakin menisin, jos saisin valita vain yhden kosmetiikkatuotteen jota käytän loppuelämäni ajan, kun kyseessä on kasvojen ihonhoito.
Mulla myös pelkästään positiivisia kokemuksia kollegeenista. En ymmärrä alapeukuttajia.
Vierailija kirjoitti:
Huulipuna / rajaus. Kulmakynä
Ilman huulipunaa pärjää hyvin mutta ilman huulirasvaa ei
Kaikki tuotteet missä on Aloe Veraa on omasta kokemuksesta hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Kollageenijauhe, joka on maustamatonta. Sekoitan tätä https://tinyurl.com/5t3kx6f7 aina aamuisin jugurtin tai rahkan sekaan. Kasvot näyttävät paljon freesimmiltä kuin ennen. Aloitin käytön noin vuosi sitten ja tuote alkoi näkyvästi vaikuttaa jo viikossa. Tällä minä ainakin menisin, jos saisin valita vain yhden kosmetiikkatuotteen jota käytän loppuelämäni ajan, kun kyseessä on kasvojen ihonhoito.
huuhaa, se ei imeydy vatasta. keramiini tuottaa kollageenia. toi niin mainostemppu,luovu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus toistakymmentä vuotta sitten ostin lentokoneesta Lumenen päivä-ja yövoidetta, joissa oli sitä hyaluronihappoa,( ei siis oikeasti mitään happoa) ja se tosiaan tuntui kiinteyttävän naamaa, olin silloin yli 40-vuotias.
En kyllä pesekään kasvojani, kuin kerran viikossa kun käyn suihkussa ja se suihkuvesi valuu kasvoilleni.
Mistä iho tietää milloin on päivä vai yö? Mitä tapahtuu jos käyttää vahingossa toisinpäin?
toi sika pesee kasvot kerran viikossa, hyi v....tyu, millaine alavärkki mahtaa olla sit, hyi v...tuuuuuuuu mee pois elukka
Hyaluronihappoa tulee käytettyä päivittäin ruokasoodan kera
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöllä on hyvä tilaisuus käyttää vähän tuhdimpaa ja hoitavampaa voidetta, kun ei ole väliä vaikka iho kiiltelisi ja tuntuisi rasvaiselta.
Talvipakkasellahan voiteet voisi oikeastaan kokeilla vaihtaa, kylmään suojaksi rasvaisempi voide ja yöllä vastapainoksi kevyempi kosteutus (toki jos päivävoiteessa on aurinkosuoja, tästä jää hyöty saamatta).
Rahallisestihan kahden voiteen systeemillä ei häviä mitään, jos yövoide ei ole kalliimpaa ja jos molemmat voiteet ehtii käyttää niiden säilymisaikana.
Vierailija kirjoitti:
Ihan näin kiinnostuksesta kysyn, että mikä saa jonkun alapeukuttamaan toisten tuotesuosituksia. Kertokaa ihmeessä mikäli ette pidä jostakin tuotteesta mutta ihmeporukkaa nuo alapeukuttelijat.
Minä alapeukutan kuule kaikki kommentit mitkä näen
Tummelista. Käytän sitä rintoihin. Suosittelen muillekin.
BCL-merkkinen AHA-puhdistusvaahto! Tehnyt todella hyvää kasvojeni iholle. Pesen sillä joka ilta suihkussa kasvot ja rintakehän. Ei ärsytä ihoa, vaikka olenkin herkkäihoinen. Japanilainen laatutuote eikä älyttömän kallis (n. 15€ maksoin viimeksi). Yeppo tuo maahan tätä.