Mistä kosmetiikkatuotteesta et luovu?
Mikä on sellainen kosmetiikkatuote, jolla olet saanut niin näkyviä ja positiivisia muutoksia kasvoillesi, ettet luopuisi siitä mistään hinnasta.
Kommentit (1017)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kollageenijauhe, joka on maustamatonta. Sekoitan tätä https://tinyurl.com/5t3kx6f7 aina aamuisin jugurtin tai rahkan sekaan. Kasvot näyttävät paljon freesimmiltä kuin ennen. Aloitin käytön noin vuosi sitten ja tuote alkoi näkyvästi vaikuttaa jo viikossa. Tällä minä ainakin menisin, jos saisin valita vain yhden kosmetiikkatuotteen jota käytän loppuelämäni ajan, kun kyseessä on kasvojen ihonhoito.
Kollageenijauhe on myös yks mun lemppareista. Mulla tuli ihosta paljon kuulaampi, tasaisempi ja terveempi. Ehkä ainoa miinus kovasta hinnasta, mutta ehdottomasti jatkan käyttöä kun on jo tullut osaksi omaa aamurutiinia.
Kun mä aloitin kollageenin syömisen mieheni kommentoi heti samana päivänä että näytän hyvältä.
🤣
Seerumia joka päivä kasvoille.
Garnier Rose Water - misellivesi
L'Oreal Magic CC- voide
Vierailija kirjoitti:
Ripsiväri.
En laske perusvoidetta kosmetiikkatuotteeksi.
Sun määritelmällä ei ole väliä.
Turvallisuus- ja kemikaalivirasto (Tukes) kertoo seuraavan:
Kosmeettisia valmisteita ovat muun muassa
- ihovoiteet, -emulsiot. -vedet ja -geelit
- kasvonaamiot
- saippuat ja hiustenpuhdistustuotteet
- hajuvedet ja muut vartalotuoksut
- ihokarvojen poistovalmisteet
- deodorantit ja antiperspirantit
- hiusvärit sekä hiusten kihartamiseen ja suoristamiseen tarkoitetut valmisteet
- hiusten muotoilutuotteet
- parranajovalmisteet
- meikkituotteet sekä meikinpoistoon tarkoitetut valmisteet
- hampaiden ja suun hoitovalmisteet
- kynsille tarkoitetut valmisteet
- ulkoiseen intiimihygieniaan tarkoitetut valmisteet
- aurinkosuojatuotteet sekä itseruskettavat valmisteet
- ihonvalkaisuun tarkoitetut valmisteet.
Kerastasen hiustenhoitoaine. Ihanan tuoksuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kollageenijauhe, joka on maustamatonta. Sekoitan tätä https://tinyurl.com/5t3kx6f7 aina aamuisin jugurtin tai rahkan sekaan. Kasvot näyttävät paljon freesimmiltä kuin ennen. Aloitin käytön noin vuosi sitten ja tuote alkoi näkyvästi vaikuttaa jo viikossa. Tällä minä ainakin menisin, jos saisin valita vain yhden kosmetiikkatuotteen jota käytän loppuelämäni ajan, kun kyseessä on kasvojen ihonhoito.
Kollageenijauhe on myös yks mun lemppareista. Mulla tuli ihosta paljon kuulaampi, tasaisempi ja terveempi. Ehkä ainoa miinus kovasta hinnasta, mutta ehdottomasti jatkan käyttöä kun on jo tullut osaksi omaa aamurutiinia.
Harmi, kun näkyy olevan naudasta. Sitä ei ole eläimettömänä tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Kerastasen hiustenhoitoaine. Ihanan tuoksuinen.
Niin on. Nyt ei ole rahaa mutta joskus käytin nutritive tai mikä sen kosteuttavan nimi onkin.
Ripset ylös kihartava mascara, musta. Kestävää, saa värittömät ripseni näyttämään huomattavasti paremmilta. Tokmannin halvinkin toimii. Toinen tokmannin tuote geelilakat, huokeita, pysyvät jopa viikkoja etenkin varpaankynsissä.
Sain lahjaksi kerran kampaamotuotteena ostetun ihanan pähkinäntuoksuisen shampoo+hoitoaineen. Harmi kun en muista nimeä, enkä kysynyt mistä oli ostettu. Tuoksu oli ihanan huumaava, kevyt, kävellessäni raikkaassa ulkoilmassa. Sinkki+C-vitamiini, tekee kynsistä kiiltävät ja vahvat, toivon että kohta hiuksetkin kiittävät.
Vierailija kirjoitti:
UV-suojasta en luovu, spf vähintään 40.
30 riittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymy, jonka tosin joutuu ihan valmistamaan itse. Sitä kun ei saa purkissa kaupassa.
Hymystä tulee naururyppyjä :D
Tämä 😅
Puhdistusmaito
Bioterm kasvovesi, alkoholipitoinen vihreä pullo
Avene lähdevesi suihke
Avene silmänympärys
Favora päivävoide, pari kerrosta
Vierailija kirjoitti:
Tupakasta ja punaviinistä
Kiitti vinkistä
Tokmannin Copacabana partavesi on parhautta.
Huulipuna (kirkkaan punainen)