Mistä kosmetiikkatuotteesta et luovu?
Mikä on sellainen kosmetiikkatuote, jolla olet saanut niin näkyviä ja positiivisia muutoksia kasvoillesi, ettet luopuisi siitä mistään hinnasta.
Kommentit (1017)
Kukin tehköön mitä haluaa ja tulkoon tänne kun siltä tuntuu.
Vaseliini on ehdoton tuote meidän taloudessa.
Kun mä ja Bepe aletaan ns. hommiin niin mä laitan kourallisen vassua Bepen
kankkuun ja alkaan vetelee. Menee mukavan helposti kun on niin liukasta ja tietty vassu samalla hoitaa
Bepen herkkää aluetta.
Kasvovoide on ehdoton, koska ilman sitä ihoni kuivuisi ja hilseilisi. Lempparipäivävoiteeni rasvoittuvalle iholleni on Mizonin Acence Blemish Control Soothing Gel Cream.
Sen lisäksi käytän myös toneria, seerumeita, yövoidetta, silmänympärysvoidetta, puhdistusmaitoa, misellinvettä ja välillä kuorintaa ja kasvonaamioita sekä tarvittaessa finninkuivatustuotetta.
Tykkään myös meikata ja laittaa kynsiä, välillä useammin ja välillä pidän taukoa. Tietenkin hiusten- ja vartalonhoitotuotteitakin tulee käytettyä, mutta niissä olen minimalisti. Tykkään läträtä erilaisia kosmetiikkatuotteita, siksi niitä on näin paljon käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä aine teistä tehooaa nenän mustapäihin? Eipä näytä toimivan mikään. Sama silmänalusten kanssa.
Ainakin ne mustapäälaastarit joita ainakin Nivea juuri minulle mainosti. Ei ehkä sovi silmänalusiin. Jos ei sekään, kosmetologi saa ne ulos ilman että on sitten naama ruvella. Ja varmaan sitten kertoo miten niitä ennaltaehkäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaseliini näin 30 v eikä ole kasvoissa ryppyjä kuivuutta tai finnejä. Puhdistan myös ruokasoodalla.
Ruokasoodalla pestään vessat eli pesuteho on kiistämätön. En välttämättä menisi laittamaan sitä kuitenkaan ensimmäisenä kasvoilleni :D
Ruokasoodaa voi käyttää kasvojen, hiusten ja koko vartalon pesuun, kun sitä sekoittaa yhteen pesuaineen ja veden kanssa. Voi käyttää myös ilman pesuainetta, mutta sen levitys on vähän haastavampaa.
Kasvoilla se toimii kuten kuorinta-aine. Sooda puhdistaa paremmin kuin mikään kemiallisesti valmistettu puhdistusaine, mutta ei ainakaan minulla kuivata ihoa. Sehän on luonnontuote.
Hiukset ja päänahka ovat erityisen puhtaita ja hajuttomia soodapesun jälkeen. Hiukset ovat niin puhtaat, että ne tuntuvat pesun jälkeen märkinä 'nihkeiltä', hoitoainetta voi käyttää sen jälkeen. Soodapesun hiuksiin voi tehdä noin 1-2 kertaa viikossa.
Hampaatkin voi harjata fluoritahnalla, jossa on vähän ruokasoodaa lisänä. Sooda tarttuu hammasharjaan kun kun harja on kostea. Sen päälle sitten tahna. Tämä pesu noin 2-4 kertaa kuussa. Ainakin ennen hammashoitolat tekivät soodapuhdistuksia hampaille, se poisti kahvin ja teen värjäytymiä.
Jalkakylpyyn voi käyttää ruokasoodaa, se raikastaa jalkoja.
Sooda käy moniin muihinkin kohteisiin, siitä on tehty myös opaskirjoja.
Ette ymmärrä vai ette halua ymmärtää?
Ymmärrän harmistumisesi hyvin.
Itku tuli ootte ihania Kiitos!!!
Nähtävästi W.T porukan kokoontumisajot menossa
Mennää bärtsii skruudaa lätyt!
Joskus mietin, kuinka paljon ihmiset syövät kosmetiikkaa huulista, käsistä, kynsistä. Vuositasolla varmaan huomattavia määriä, ei ihme jos saadaan suolistotulehdus.
Onko tää teistä enää normaalia?
Up ylös