Mistä kosmetiikkatuotteesta et luovu?
Mikä on sellainen kosmetiikkatuote, jolla olet saanut niin näkyviä ja positiivisia muutoksia kasvoillesi, ettet luopuisi siitä mistään hinnasta.
Kommentit (1017)
Liikun spurgujen kanssa aina päivisin kaupungilla ja olen huomannut että itsekin alan olemaan samanlainen.
Liikun spurgujen kanssa aina päivisin kaupungilla ja olen huomannut että itsekin alan olemaan samanlainen.
The MEANING of life is to give LIFE a meaning
hohoijaa hohoijaa hohhoijaa hohoijaaj hohoijojoojojjojjjjooooojojojojojojojojojooojjjooojoooojoooojoooo
Nimettömänä ja ilman nimimerkkiä kun on " hyvä huudella" .
Bepanthen-voide. Huulet kiittää.
Joskus toistakymmentä vuotta sitten ostin lentokoneesta Lumenen päivä-ja yövoidetta, joissa oli sitä hyaluronihappoa,( ei siis oikeasti mitään happoa) ja se tosiaan tuntui kiinteyttävän naamaa, olin silloin yli 40-vuotias.
Käytin sitä muutaman vuoden (ostin tietysti lisää).
Nyt olen 58, enkä ole käyttänyt enää mitään rasvaa naamaani kymmeneen vuoteen.
En kyllä pesekään kasvojani, kuin kerran viikossa kun käyn suihkussa ja se suihkuvesi valuu kasvoilleni.
Ryppyjä ei ole eikä epäpuhtauksia, mutta naama kaipaisi kiinteytystä.
Pitäisiköhän mennä ostamaan jotain tuotetta missä sitä hyaluronihappoa olisi?
Suositelkaa. (Ihoni ei ole kuiva ja kaikki voiteet tuntuvat ilkeän tahmeilta)
Jaa, en tuota tajunnutkaan, että täällä ei puhuta enää aloittajan keksimästä aiheesta.
Laitoin aivan asiallisen viestin äsken.
Sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suolasaippua on mun ehdoton suosikki.
Minä käytän Nivean peltipurkki kasvovoidetta . On halpa ja oikein hyvä mun erittäin kuivalle iholle. Ikää jo 70 vuotta ja iho on hyvä ja ryppyjä vähemmän kuin ikätovereilla. Ennen käytin Bellavitaa, mutta menivät pilaamaan sen, kun lisäsivät siihen A-vitamiinia, sain pahan reaktion siitä kasvoihin, kun erehdyin käyttämään.
Muistelen, että vuosikymmen taaksepäin oli jokin testi: Se Nivean peltipurkki-voide ja joku huomattavasti kalliimpi tuote.
Sokkotestillä niitä testattiin useamman viikon ajan ja Nivea vei selvän voiton.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen aihe ja kiva saada uusia vinkkejä. Harmi, että tänne on eksynyt joku syrjäytynyt älykääpiö kommentoimaan.
Niin olisi ollut, mutta pilalle meni kun palstahäiriköt iskivät.
Mitähän iloa heille siitä on?
Mis sun komppis oikee viipyy?