Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on dissosiaatio ja PTSD, haluatko kysyä jotain traumadiagnooseihin liittyvää?

Disso
20.01.2023 |

Olen itse lukenut täältä palstalta muutamia kysely- ja vastailuketjuja erilaisista aiheista, ja ne on olleet mielestäni mielenkiintosia, ja osa myös opettavaisia. Joten ajattelin että voisin kantaa oman korteni kekoon, jakamalla tietoa hieman harvinaisemmista diagnooseista, ja vastailemalla ihmisten (asiallisiin) kysymyksiin, josko täältä löytyy muita kaltaisiani joiden mielestä uusista asioista oppiminen on mielenkiintoista.

Vastailen ja kertoilen mielelläni avoimesti aiheesta, mutta pyrin jättämään liian yksilöivät tiedot sanomatta.

Onko kysymyksiä? =)

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan aloittaja vielä paikalla, sama tilanne mutta kaikki kuntoutustukihakemukset tulee hylkynä. Olisin kysynyt mikä oli haku prosessissa se juttu että tuli käännekohta missä sait tuen? Minkälaiset liitteet ja minkä tyyppiset lausunnot oli se joka auttoi? Olen ollut jo 15 v työkyvytön mutta vasta nyt otin apua vastaan. Kaikki tulee hylkynä takaisin. Ptsd ja dissosiaatio on kaikista lamaavimmat asiat. Voisin istua kotona tuijottaen seinää koko päivän ja se tuntuisi että minuutti on kulunut. Nyt tarvisi keinoja mitä lähteä tekemään että saisin tilanteeni kuvattua. Ilmeisesti se että ei pysty edes suihkussa käymään ei ole tarpeeksi 🤣

Vierailija
82/82 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap:lle tästä ketjusta. Terveisiä vuodesta 2025, toivottavasti kaikki on mahdollisimman hyvin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi