Miksi 40+ naisen on todella vaikea löytää omanikäistä koulutettua, urheilullista, hyvässä työssä olevaa miestä parisuhteeseen?
Mutta jo 55+ ikäisistä löytyy vireitä ja nuorekkaita paljon helpommin
Kommentit (1037)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska koulutettu, urheilullinen, hyvässä työssä oleva 40+ mies saa helposti paljon paremman ja kauniimman 30+ naisen parisuhteeseen. Miksi minun pitäisi tyytyä rupsahtaneeseen nelikymppiseen naiseen?
Ei tietysti tarvitse, mutta jos kerran saatte helposti nuorempia naisia ja sellaisia mieluummin haluatteki, miksi käytännössä ette kuitenkaan pariudu niiden nuorempien kanssa? Kas kun tilastojen mukaan isojen ikäerojen suhteet ovat harvinaisia. Eli valehtelevatko tilastot, vai mistä kiikastaa?
En usko, että tilastot valehtelevat. Ne kertovat karulla tavalla sen tosiasian, että kauniita naisia on yleensäkin vähän suomalaisissa. Toinen tosiasia on se, että moni mies on ollut juovuksissa ja luullut iskeneensä kauniin naisen. Aamullakin vielä sen verran promilleja, että totuus ei ole paljastunut, kunnes on ollut myöhäistä. Miesrukat eivät ole uskaltaneet aina nostaa kytkintä, vaan ovat kasvojen- ja henkensä menettämisen pelossa jääneet suohirviön luo.
Mies, tuo oman elämänsä objekti. Ihan tahdottomana pariudutaan suohirviöiden kanssa ja alkoholinkäyttökään ei näytä olevan hallinnassa. No, sinun piireissäsi se elämä varmasti tuommoista tuppaa olemaan.
On myös erittäin alhaista sinulta vitsailla hengenmenetyksestä. Suomessa kuolee vuosittain monta NAISTA miehensä surmaamina.
No, mitäpä luulet syyksi, jos mies on jatkuvasti kännissä? Minäpä kerron. Sanonta kuuluu, että otetaanpa tuikku murheeseen. No, mies on varmaan aika surullinen aina kun selvinpäin katsoo sitä tila-auton kokoista mursua ja irvistelee sen päästämille pieruille vedet silmistä valuen. Mies ottaa viinaa siksi, että unohtaisi edes hetkeksi murheensa ja tarpeeksi kun on kännissä, mursu saattaa näyttää jopa siedettävältä ja mursu saattaa saada seksiä.
Eikös se känni ollut jo silloin kun mursu, anteeksi suohirviö, ensimmäisen kerran tavattiin? Kannattaisiko tosiaan vaikka yrittää olla jollain lailla selvinpäin kumppania etsiessä niin sitten ei tarvitse katsella mursua eikä suohirviötä ja sitä seuraa voisi muutenkin etsiä jostain muualta kuin räkakapakasta. Toki jos ulosanti ja henkinen taso on tuota pierujuttua, niin ehkä se paikka josta tuollaista seuraa löytää on itselle ihan oikea kuitenkin.
Siitä kännistähän se monilla miehillä alkaa se kärsimysten tie.
P.S. Arvasin, että häpeät omaa piereskelyäsi.
Lopeta nyt jo aikuinen ihminen. Olet kuin pikkulapsi joka on oppinut sanan "pieru". Ei se naurata enää ketään muuta kuin sinua.
Mutta pultsariporukoissa on pultsarien tavat, ikävää jos se on sinun viiteryhmäsi, mutta usko nyt silti, että muunkinlaista eloa on tässä maailmassa.
Näytät tuntevan pultsariporukoiden tavat varsin hyvin. Minä olen aina pyrkinyt välttelemään ongelmaporukoita, joten en ole tutustunut heidän tapoihinsa.
Sanalla pieru näyttää olevan suuri merkitys naisvaltaisilla foorumeilla. Aiemmin kuvittelin, että normaalit naiset eivät piereskele, mutta esim. tällä foorumillahan on teidän naisten tekemä ketju, missä kerrotte milloin, missä, minkä hajuisia ja millä kosteusprosentilla varustettuja pieruja olette rupsutelleet.
Minun ei tarvitse liikkua pultsariporukoissa, mutta eiköhän se tuollaista niissä ole? Kyllä tuo maailma on itselleni ihan vieras, täällä päin parisuhteet on hankittu ihan muulla tavoin kuin raahaamalla kaatokännissä joku suohirviönä pidetty tyyppi kotiin, eikä kukaan täällä myöskään pakota toisia haistelemaan pieruja, mutta sinähän esitit asian niin kuin tuo olisi normaali suomalainen parisuhde, joten kai se sitten itsellesi sitä on? Kyllä nuo sinun tapasi, kuten jatkuva piereskelystä puhuminen, nyt jotain kertovat siitä millaisissa piireissä liikut ja sivistyneempää seuraa voi toki hakea, mutta silloin pitäisi itsekin siihen seuraan jollain lailla sopia.
Minä en kyllä ole koskaan osallistunut mihinkään suolentoimintaa kuvailevaan keskusteluketjuun enkä tiedä mistä semmoisia löytyy, mutta sinä kai sitten olet ja asia sinua kovasti kiehtoo, niin eikö se ole hyvä vain jos löytyy samanhenkistä naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 40+ miehiä todellakaan kiinnosta omanikäiset naiset. Jotkut niihin tyytyvät, kun eivät saa nuorempaa eivätkä halua olla yksin.
Mitäpä luulet, että kiinnostaako niitä nuorempia naisia sedät? Ei kiinnosta.
Kiinnostaa, jos mies on urheilullinen eli siedettävän näköinen ja hyvässä työssä eli hyvätuloinen ja statukseltaan hyvässä asemassa. Jos on pinkka kunnossa eli varakas, niin ei tarvitse olla edes urheilullinen.
Miksi nämä parit eivät näy tilastoissa? Ja miksi oletus on, että hyvännäköiselle nuorelle naiselle riittää vanhemman miehen kohdalla SIEDETTÄVÄ ulkonäkö?
Urheilullisia, koulutettuja ja hyvässä työssä olevia miehiä on rajallinen määrä ja suurin osa heistä on 40-vuotiaana parisuhteessa. Se pieni osa joka on toisella kierroksella, tähtää 25-35-vuotiaaseen kumppaniin.
Siedettävä ulkonäkö riittää, jos miehen status ja pinkka ovat kunnossa.
Ok, no keskittykää sitten etsimään 25-35-vuotiaita naisia, jos se kerran onkin realistinen vaihtoehto.
Se on realistinen vaihtoehto niille miehille, joiden perään ap haikailee.
No mutta kukin saa hakea, mitä haluaa. Olen itsekin 40+ nainen, tosin en sinkku (ja löysin ikäiseni miehen, jolla selvästikään ei ollut hakusessa 15 vuotta nuoremmat). Jos olisin sinkku, niin kyllä minun puolestani miehet saisivat halutessaan etsiä vaikka nuorempia. Se ei silti saisi minua tinkimään omista toiveistani/vaatimuksistani. Lopputulos voisi toki olla se, että sekä minä että nämä miehet jäisimme sinkuiksi, mutta sellaista se elämä sitten vaan olisi.
Näin juuri! Turha ärsyyntyä jonkun toisen kriteereistä.
Itse olen parisuhteessa itseäni muutaman vuoden nuoremman kanssa, käytännössä koen että ollaan samanikäisiä. Varmasti moni ikäiseni viehättyy vain nuoremmista, en epäile sitä ollenkaan. En kuitenkaan ole koskaan kokenut että se olisi minulta pois. En minä olisi halunnut miestä joka ei halua minua. En usko että kovinkaan moni nainen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska koulutettu, urheilullinen, hyvässä työssä oleva 40+ mies saa helposti paljon paremman ja kauniimman 30+ naisen parisuhteeseen. Miksi minun pitäisi tyytyä rupsahtaneeseen nelikymppiseen naiseen?
Ei tietysti tarvitse, mutta jos kerran saatte helposti nuorempia naisia ja sellaisia mieluummin haluatteki, miksi käytännössä ette kuitenkaan pariudu niiden nuorempien kanssa? Kas kun tilastojen mukaan isojen ikäerojen suhteet ovat harvinaisia. Eli valehtelevatko tilastot, vai mistä kiikastaa?
En usko, että tilastot valehtelevat. Ne kertovat karulla tavalla sen tosiasian, että kauniita naisia on yleensäkin vähän suomalaisissa. Toinen tosiasia on se, että moni mies on ollut juovuksissa ja luullut iskeneensä kauniin naisen. Aamullakin vielä sen verran promilleja, että totuus ei ole paljastunut, kunnes on ollut myöhäistä. Miesrukat eivät ole uskaltaneet aina nostaa kytkintä, vaan ovat kasvojen- ja henkensä menettämisen pelossa jääneet suohirviön luo.
Mies, tuo oman elämänsä objekti. Ihan tahdottomana pariudutaan suohirviöiden kanssa ja alkoholinkäyttökään ei näytä olevan hallinnassa. No, sinun piireissäsi se elämä varmasti tuommoista tuppaa olemaan.
On myös erittäin alhaista sinulta vitsailla hengenmenetyksestä. Suomessa kuolee vuosittain monta NAISTA miehensä surmaamina.
No, mitäpä luulet syyksi, jos mies on jatkuvasti kännissä? Minäpä kerron. Sanonta kuuluu, että otetaanpa tuikku murheeseen. No, mies on varmaan aika surullinen aina kun selvinpäin katsoo sitä tila-auton kokoista mursua ja irvistelee sen päästämille pieruille vedet silmistä valuen. Mies ottaa viinaa siksi, että unohtaisi edes hetkeksi murheensa ja tarpeeksi kun on kännissä, mursu saattaa näyttää jopa siedettävältä ja mursu saattaa saada seksiä.
Eikös se känni ollut jo silloin kun mursu, anteeksi suohirviö, ensimmäisen kerran tavattiin? Kannattaisiko tosiaan vaikka yrittää olla jollain lailla selvinpäin kumppania etsiessä niin sitten ei tarvitse katsella mursua eikä suohirviötä ja sitä seuraa voisi muutenkin etsiä jostain muualta kuin räkakapakasta. Toki jos ulosanti ja henkinen taso on tuota pierujuttua, niin ehkä se paikka josta tuollaista seuraa löytää on itselle ihan oikea kuitenkin.
Siitä kännistähän se monilla miehillä alkaa se kärsimysten tie.
P.S. Arvasin, että häpeät omaa piereskelyäsi.
Lopeta nyt jo aikuinen ihminen. Olet kuin pikkulapsi joka on oppinut sanan "pieru". Ei se naurata enää ketään muuta kuin sinua.
Mutta pultsariporukoissa on pultsarien tavat, ikävää jos se on sinun viiteryhmäsi, mutta usko nyt silti, että muunkinlaista eloa on tässä maailmassa.
Näytät tuntevan pultsariporukoiden tavat varsin hyvin. Minä olen aina pyrkinyt välttelemään ongelmaporukoita, joten en ole tutustunut heidän tapoihinsa.
Sanalla pieru näyttää olevan suuri merkitys naisvaltaisilla foorumeilla. Aiemmin kuvittelin, että normaalit naiset eivät piereskele, mutta esim. tällä foorumillahan on teidän naisten tekemä ketju, missä kerrotte milloin, missä, minkä hajuisia ja millä kosteusprosentilla varustettuja pieruja olette rupsutelleet.
Minun ei tarvitse liikkua pultsariporukoissa, mutta eiköhän se tuollaista niissä ole? Kyllä tuo maailma on itselleni ihan vieras, täällä päin parisuhteet on hankittu ihan muulla tavoin kuin raahaamalla kaatokännissä joku suohirviönä pidetty tyyppi kotiin, eikä kukaan täällä myöskään pakota toisia haistelemaan pieruja, mutta sinähän esitit asian niin kuin tuo olisi normaali suomalainen parisuhde, joten kai se sitten itsellesi sitä on? Kyllä nuo sinun tapasi, kuten jatkuva piereskelystä puhuminen, nyt jotain kertovat siitä millaisissa piireissä liikut ja sivistyneempää seuraa voi toki hakea, mutta silloin pitäisi itsekin siihen seuraan jollain lailla sopia.
Minä en kyllä ole koskaan osallistunut mihinkään suolentoimintaa kuvailevaan keskusteluketjuun enkä tiedä mistä semmoisia löytyy, mutta sinä kai sitten olet ja asia sinua kovasti kiehtoo, niin eikö se ole hyvä vain jos löytyy samanhenkistä naista?
Turha sinun on enää yrittää pestä käsiäsi, käry kävi.
Voi että. Oikein käry. Kyllä minut on nyt häpäisty. :)
Niin, normaalin logiikan maailmassa se, joka vähän ihmettelee, millaista elämää viettää se, joka itse aloittaa päihdeörvellystä ja eriteroisketta pursuvan kertomuksen parisuhde-elämästä, ei ole se jota tämä kuvaus koskee. Minä en aloittanut puhetta jatkuvassa kännissä suohirviöiden kanssa sekoilevista henkilöistä, sen teit sinä ja esitit sen tavallisena tilanteena.
Mitähän tämän suohirviöpierumiehen vaimo ajattelisi, jos joku toimittaisi tälle kaikki nämä miehensä tämän palstan tuotokset? Muuttuisiko kuva siitä, millaisen miehen kanssa on mennyt naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Ei 40+ miehiä todellakaan kiinnosta omanikäiset naiset. Jotkut niihin tyytyvät, kun eivät saa nuorempaa eivätkä halua olla yksin.
Oho vasta kahdeksas viesti.
Mutta kyllä 40+ miehiä pääsääntöisesti kiinnostaa ihan omanikäiset.
Mitä ihmettä, millä tavoin kolmekymppinen nainen on parempi, en ymmärrä?! Nyt on joku katkera mies täällä jonka on nelikymppinen vaimo dumpannut.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tämän suohirviöpierumiehen vaimo ajattelisi, jos joku toimittaisi tälle kaikki nämä miehensä tämän palstan tuotokset? Muuttuisiko kuva siitä, millaisen miehen kanssa on mennyt naimisiin?
Vaimo lukee tätä palstaa myös ja lähinnä nauraa teille.
Vierailija kirjoitti:
Koska kukaan 40+ mies ei halua sen ikäistä naista jos on varaa valita ja asiat kunnossa. Suurin osa sinkkumiehistä haluaa lisääntymisikäisen naisen. Siksi.
Ja kuitenkaan ne miehet ei lapsia halua tai jos haluaa ja sellainen sattuu syntymään, niin parin vuoden päästä mies toteaa ettei perhe-elämä olekaan häntä varten.
Lapseton 40+ mies on red flag, ne ei itsekään tiedä mitä ne haluaa.
On se jännä miten täällä jauhetaan, että ainoastaan nuori nainen kelpaa. Kuitenkin näitä isomman ikäeron pareja näkee todella harvoin. Ja toisellakin kierroksella pariudutaan oman ikäisen kanssa.
Joku tässä teidän jakkaamisessa ei oikein täsmää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo lukee tätä palstaa myös ja lähinnä nauraa teille.
Ihan varmasti lukee. Ihan varmasti se nuori, viaton ja kiltti nainen lukee sinun ällöttäviä alapään- ja eritejuttujasi ja nauraa räkättää niille. Uskokoon ken tahtoo. Tai jos vaimosi noin tekee, niin sitten hän on ihan erilainen kuin se, millaiseksi olet hänet kuvannut.
Vai annatko hänen lukea omia juttujasi ollenkaan? Se toki selittäisi tuota.
Vierailija kirjoitti:
On se jännä miten täällä jauhetaan, että ainoastaan nuori nainen kelpaa. Kuitenkin näitä isomman ikäeron pareja näkee todella harvoin. Ja toisellakin kierroksella pariudutaan oman ikäisen kanssa.
Et osaa erottaa rekisteröityä parisuhdetta / avioliittoa random hoidosta?
Vai luuletko että Danny + [lisää nimi tähän] on aina tilastoissa?
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ne 40+ nuoren naisen etsijät etsii, ja etsii, ja etsii.... eikä löydä. Eli jäävät yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kyllä 40+ miehiä pääsääntöisesti kiinnostaa ihan omanikäiset.
Et selvästikään ole koskaan päässyt näkemään mitä tapahtuu, kun 40+ miehet lähtevät poikaporukalla reissuun esim. ulkomaille.
Jotenki en usko tuohon. Mitä pareja katsoo ulkona, niin suurin osa on suht samanikäisiä. Tietty jos tavoittelet jotain jonny depin näköistä miestä niin eri juttu.
Siksi että pääosa on jo hommanu itsensä moiseen kuseen. Ne jotka eronneet ei taatusti tee samaa virhettä uudelleen.
Ne makselee elatusmaksuja eikä jaksa samaa riskiä ottaa uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kyllä 40+ miehiä pääsääntöisesti kiinnostaa ihan omanikäiset.Et selvästikään ole koskaan päässyt näkemään mitä tapahtuu, kun 40+ miehet lähtevät poikaporukalla reissuun esim. ulkomaille.
Olen eri ja tiedän tuon ihan hyvin, mutta tästä päästäänkin sitten siihen, että miksi yhdenkään naisen kannattaisi nuorenakaan sitoutua mieheen? Jos tulee viimeistään nelikymppisenä joko jätetyksi tai ainakin petetyksi ja muuttuu miehelle vastenmieliseksi iän takia, niin miksi naisen kannattaisi rikkoa itseään tuollaisessa suhteessa? Jos mies ei voi rakastaa toista aidosti, vaan suhde perustuu lähinnä nuoruuden seksuaaliseen vetovoimaan, niin MIKSI naisen kannattaisi olla parisuhteessa miehen kanssa?
Osa nuorista naisistahan on tämän jo tajunnutkin ja päättänyt ettei ikinä sekaannu miehiin. Mm. tämän palstan miesten ihannemaissa Aasiassa on tällaista todella tinkimätöntä feminismiä nykyään nuorten naisten keskuudessa. Esimerkiksi Etelä-Koreassa on nykyään monia nuoria naisia, jotka ovat päättäneet, etteivät ikinä ole miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40v menestyvä mies ei etsi oman ikäistä naista.
Onko joku pakottanut?
Öh, aloittajahan kysyi miksi on vaikea löytää laadukasta oman ikäistä seuraa ja minä kerroin asian niin kuin sen näen.
Jos ei löydä seuraa niin vika löytyy yleensä aina itsestään. Väärät kuvitelmat itsestään, ja usein vielä lisäksi ne epärealistiset toiveet ja odotukset kumppanista.
Ja niinkuin täällä on jo niin monen miehen toimesta todettu, niin tärkein asia on se mitä on siellä korvien välissä ja luonne.
Jos nainen alkaa hehkuttamaan sitä omaa täydellisyyttä ja kaikkia hienoja ominaisuuksiaan, se tarkottaa yleensä vain sitä että olet tavannut ainoastaan itsekeskeisen naisen.