Miksi 40+ naisen on todella vaikea löytää omanikäistä koulutettua, urheilullista, hyvässä työssä olevaa miestä parisuhteeseen?
Mutta jo 55+ ikäisistä löytyy vireitä ja nuorekkaita paljon helpommin
Kommentit (1037)
No ei ole yhtään vaikea. 40-vuotiaana oli mun parhaat hetket deittimarkkinoilla ja löysin paremman miehen kuin ikinä nuorempana.
40-vuotiaat miehet etsivät 20-28-vuotiaita.. hedelmällisessä iässä olevia naisia varsinkin jos perhettä ei ole vielä perustanut.
Vierailija kirjoitti:
40v+ hyvinkoulutetuille, hyvätuloisille, urheilullisille hyville miehille löytyy valinnanvaraa. Miksi ne huolisi vanhan kun saa nuorempaa ja kauniimpaa?
Niiden valinnanvara on suunnilleen omassa ikäluokassa.
Vierailija kirjoitti:
40-vuotiaat miehet etsivät 20-28-vuotiaita.. hedelmällisessä iässä olevia naisia varsinkin jos perhettä ei ole vielä perustanut.
...ja jäävät ilman naista ja ilman perhettä.
Tuossa iässä naisen täytyy joko laskea rimaa tai tyytyä sinkkuelämään. Riippuu kumpi painaa vaakakupissa enemmän.
Ei miehet perusta samanikäistä naista varsinkaan 40-vuotiaana. Nuoret, kimmoisat naiset sytyttävät... Ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sanottukin jo tässä ketjussa, mutta kerrotaan uudestaan. Eli oikeasti otsikon mukaiset "laatumiehet" haluavat itseään 10-15v nuorempia naisia suhteeseen ja usein onnistuvatkin siinä. Siksi samanikäisille naisille on vähemmän tarjontaa, kun eihän kaikille riitä.
Näillä nuoremmilla ei ole vielä lapsia tehtynä, niin kyllä siinä voi laadukas +40v perheenisä näytellä ja lupailla 1-2 vuotta, että uuden nuorikonkin kanssa perustetaan vielä perhe. Harmi vaan ettei kukaan koskaan kerro nuorikolle, että tämä iskä laittoi piuhat poikki jo 5-10 vuotta sitten, kun sen ensimmäisen vaimon kanssa saatiin vielä vahinkoiltatähti hommattua riidansovittelupanon jälkiseurauksena..
Millä perusteella koulutus ja urheilullisuus tekevät miehestä LAATUmiehen? Onko miesten taso niin huono, että tuollaisetkin tavalliset ominaisuudet nostavat miehen sukupuolensa parhaimmistoon? Ja ei, korkeakoulutus ja urheilullisuus ei todellakaan tee miehestä kiinnostavaa nuorempien naisten silmissä.
Löysin joo. Nyt ois muutto yhteen, mutta mietin miksi ihmeessä. T. Nainen +40
Ei se nyt mitenkään kovin vaikeaa ollut. Ehdin olla olla tinderissä noin 6 kuukautta, ja tapasin sinä aikana 5 miestä, kunnes tärppäsi ja löysin oman kultani.
N43
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet perusta samanikäistä naista varsinkaan 40-vuotiaana. Nuoret, kimmoisat naiset sytyttävät... Ei voi mitään.
Eipä näköjään perusta, kun taas yksi 40-v. mies hinkuaa parisuhteeseen tällaisen vanhan ja ei-kimmoisan 45-v. rummon kanssa. No, ei voi mitään.
arvasin että ketju täynnä vanhempien naisten haukkumista. niin tylsää ja kulunuttaa. Ja kyllä olen nuori nainen ja mekin vanhenemme, jos ette tienneet. ei kiinnosta sedät vaikka olisi kuinka komea, jos eivät kunioita vanhempia ihmisiä. Minun mies on samanikäinen kuin minä.
Hassu kysymys. Rajaa vielä enemmän, niin et löydä sellaista koko maailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sanottukin jo tässä ketjussa, mutta kerrotaan uudestaan. Eli oikeasti otsikon mukaiset "laatumiehet" haluavat itseään 10-15v nuorempia naisia suhteeseen ja usein onnistuvatkin siinä. Siksi samanikäisille naisille on vähemmän tarjontaa, kun eihän kaikille riitä.
Näillä nuoremmilla ei ole vielä lapsia tehtynä, niin kyllä siinä voi laadukas +40v perheenisä näytellä ja lupailla 1-2 vuotta, että uuden nuorikonkin kanssa perustetaan vielä perhe. Harmi vaan ettei kukaan koskaan kerro nuorikolle, että tämä iskä laittoi piuhat poikki jo 5-10 vuotta sitten, kun sen ensimmäisen vaimon kanssa saatiin vielä vahinkoiltatähti hommattua riidansovittelupanon jälkiseurauksena..
Ketähän nämä setien kanssa seurustelijat on? Ei tule lähipiiristä mieleen yhtään tapausta, vaikka tunnen paljon ihmisiä. Kyllä meillä kaikilla on ollut suht omanikäiset kumppanit ikävuosina 18-40. N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella koulutus ja urheilullisuus tekevät miehestä LAATUmiehen? Onko miesten taso niin huono, että tuollaisetkin tavalliset ominaisuudet nostavat miehen sukupuolensa parhaimmistoon? Ja ei, korkeakoulutus ja urheilullisuus ei todellakaan tee miehestä kiinnostavaa nuorempien naisten silmissä.
Mä myös ihmettelen... Mäkin olen sit varmaan laatunainen, kun olen timmi ja hoikka maisteri :p
Voisikonjoku täsmentaa, että mitä tarkoitetaan hyvällä työllä? Onko hyvän työn kriteerit työnimike, vai palkka tai molemmat?
Kuinka moni 20 vuotias nainen lähtee, jonkun 40 äijän matkaan?
Lukiessa tuntuu, että kaikki tietenkin...
Entäpä oikea elämä?
40v+ hyvinkoulutetuille, hyvätuloisille, urheilullisille hyville miehille löytyy valinnanvaraa. Miksi ne huolisi vanhan kun saa nuorempaa ja kauniimpaa?