Miksi 40+ naisen on todella vaikea löytää omanikäistä koulutettua, urheilullista, hyvässä työssä olevaa miestä parisuhteeseen?
Mutta jo 55+ ikäisistä löytyy vireitä ja nuorekkaita paljon helpommin
Kommentit (1037)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 40+ miehiä todellakaan kiinnosta omanikäiset naiset. Jotkut niihin tyytyvät, kun eivät saa nuorempaa eivätkä halua olla yksin.
Mitäpä luulet, että kiinnostaako niitä nuorempia naisia sedät? Ei kiinnosta.
Kiinnostaa, jos mies on urheilullinen eli siedettävän näköinen ja hyvässä työssä eli hyvätuloinen ja statukseltaan hyvässä asemassa. Jos on pinkka kunnossa eli varakas, niin ei tarvitse olla edes urheilullinen.
Miksi nämä parit eivät näy tilastoissa? Ja miksi oletus on, että hyvännäköiselle nuorelle naiselle riittää vanhemman miehen kohdalla SIEDETTÄVÄ ulkonäkö?
Urheilullisia, koulutettuja ja hyvässä työssä olevia miehiä on rajallinen määrä ja suurin osa heistä on 40-vuotiaana parisuhteessa. Se pieni osa joka on toisella kierroksella, tähtää 25-35-vuotiaaseen kumppaniin.
Siedettävä ulkonäkö riittää, jos miehen status ja pinkka ovat kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska koulutettu, urheilullinen, hyvässä työssä oleva 40+ mies saa helposti paljon paremman ja kauniimman 30+ naisen parisuhteeseen. Miksi minun pitäisi tyytyä rupsahtaneeseen nelikymppiseen naiseen?
Ei tietysti tarvitse, mutta jos kerran saatte helposti nuorempia naisia ja sellaisia mieluummin haluatteki, miksi käytännössä ette kuitenkaan pariudu niiden nuorempien kanssa? Kas kun tilastojen mukaan isojen ikäerojen suhteet ovat harvinaisia. Eli valehtelevatko tilastot, vai mistä kiikastaa?
En usko, että tilastot valehtelevat. Ne kertovat karulla tavalla sen tosiasian, että kauniita naisia on yleensäkin vähän suomalaisissa. Toinen tosiasia on se, että moni mies on ollut juovuksissa ja luullut iskeneensä kauniin naisen. Aamullakin vielä sen verran promilleja, että totuus ei ole paljastunut, kunnes on ollut myöhäistä. Miesrukat eivät ole uskaltaneet aina nostaa kytkintä, vaan ovat kasvojen- ja henkensä menettämisen pelossa jääneet suohirviön luo.
Onko tämä ymmärrettävä niin, että miehetkin tavoittelevat 1-10% vähemmistöä naisista eli sitä pientä parhaimmannäköistä joukkoa? Vastaavaahan on väitetty naisten tekevän, mutta näyttää siltä, että miehet siis toimivat samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska koulutettu, urheilullinen, hyvässä työssä oleva 40+ mies saa helposti paljon paremman ja kauniimman 30+ naisen parisuhteeseen. Miksi minun pitäisi tyytyä rupsahtaneeseen nelikymppiseen naiseen?
Ei tietysti tarvitse, mutta jos kerran saatte helposti nuorempia naisia ja sellaisia mieluummin haluatteki, miksi käytännössä ette kuitenkaan pariudu niiden nuorempien kanssa? Kas kun tilastojen mukaan isojen ikäerojen suhteet ovat harvinaisia. Eli valehtelevatko tilastot, vai mistä kiikastaa?
En usko, että tilastot valehtelevat. Ne kertovat karulla tavalla sen tosiasian, että kauniita naisia on yleensäkin vähän suomalaisissa. Toinen tosiasia on se, että moni mies on ollut juovuksissa ja luullut iskeneensä kauniin naisen. Aamullakin vielä sen verran promilleja, että totuus ei ole paljastunut, kunnes on ollut myöhäistä. Miesrukat eivät ole uskaltaneet aina nostaa kytkintä, vaan ovat kasvojen- ja henkensä menettämisen pelossa jääneet suohirviön luo.
Mies, tuo oman elämänsä objekti. Ihan tahdottomana pariudutaan suohirviöiden kanssa ja alkoholinkäyttökään ei näytä olevan hallinnassa. No, sinun piireissäsi se elämä varmasti tuommoista tuppaa olemaan.
On myös erittäin alhaista sinulta vitsailla hengenmenetyksestä. Suomessa kuolee vuosittain monta NAISTA miehensä surmaamina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 40+ miehiä todellakaan kiinnosta omanikäiset naiset. Jotkut niihin tyytyvät, kun eivät saa nuorempaa eivätkä halua olla yksin.
Kiinnostaa, jos mies on urheilullinen eli siedettävän näköinen ja hyvässä työssä eli hyvätuloinen ja statukseltaan hyvässä asemassa. Jos on pinkka kunnossa eli varakas, niin ei tarvitse olla edes urheilullinen.
Miksi nämä parit eivät näy tilastoissa? Ja miksi oletus on, että hyvännäköiselle nuorelle naiselle riittää vanhemman miehen kohdalla SIEDETTÄVÄ ulkonäkö?
Urheilullisia, koulutettuja ja hyvässä työssä olevia miehiä on rajallinen määrä ja suurin osa heistä on 40-vuotiaana parisuhteessa. Se pieni osa joka on toisella kierroksella, tähtää 25-35-vuotiaaseen kumppaniin.
Ok, no keskittykää sitten etsimään 25-35-vuotiaita naisia, jos se kerran onkin realistinen vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi lukemattomista syistä on se, että silloin, kun itse olin siinä iässä, että tuon ikäluokan nainen olisi yleisen käsityksen mukaan ollut "sopiva", törmäsin jatkuvasti todella voimakkaisiin ennakkoluuloihin. Tuli mielikuva, että onko enemmistö tuon ikäisistä naisista jotenkin päästään vialla, kun jo ensimetreillä luodaan epäilyillä ja ennakkoluuloilla todella omituisia asetelmia. Olin lopulta tavallaan pakotettu etsimään yli 20 vuotta nuoremman naisen ja senkin kaiken varalta aivan muusta maasta.
Puhuu ennakkoluuloista ja on itse sitä mieltä, että tietyssä iässä melkein kaikki naiset ovat päästään vialla.
Ja pieni filipina on hänkin joskus nelikymppinen, eihän se, että hän on sinua nuorempi, tarkoita sitä, että hän olisi ikuisesti nuori. Vaimollasi ei varmaan ollut tarkoitus mennä liittoon, jossa ovi käy sitten kun nainen saavuttaa tietyn iän.
Naiset voisivat miettiä asiaa ennen kuin antavat itsensä rupsahtaa. Eikö olisi hienoa pitää itsensä kunnossa jotta ei tarvitse treenata "kostokroppaa" ?
Juuri näin. Se on "vähän" myöhäistä laihduttaa kymmeniä kiloja ja ostaa se elämänsä ensimmäinen naisellinen vaate, eli "kostomekko".
Mutta miksi miehistä vain vähän yli neljännes on normaalipainoisia, jos läski noin pelottaa ja ällöttää?
Kyseessä on tilastoharha. Miesten ja naisten BMI lasketaan samalla kaavalla, vaikka miehillä on keskimäärin n. 40% enemmän lihasmassaa luonnostaan vartalossa ja se pitäisi jopa sinun tietää, että se on painavampaa kuin rasva.
Oikea tapa lihavuuden määrittelemiseen olisi kuvantaa koko vartalo jokaiselta ja katsoa paljonko sitä rasvaa oikeasti kehossa on.
Just näin. BMI on erittäin huono tapa arvioida henkilön kehon koostumusta ja ylipainoa. Lihaksikas mies on helposti merkittävästi ylipainoinen bmin mukaan, vaikka peili kertoisi että mitään massiivista kumpua ei ole. Ja toisaalta 175 senttinen mies saa painaa alle 60 kiloa ja on muka normipainoinen. Sairaalaan kuuluu sellanen anorektikko.
Kellareissako nämä lihaksekkaat miehet Suomessa piileskelee, kun kadulla niitä näkee aniharvoin? Ikävää, jos aivan normaalipainoinen 175 cm ja 60 kg mies on mielestäsi anorektikon näköinen, johtunee siitä, että nykymiesten kehonmuotoihin tottuneena normaali jänteikäs mieskeho on sinusta liian laiha.
Olet ilmeisesti kuorsannut ja piereskellyt fysiikan tunneilla? Tyypillinen suomalainen keski-ikäinen nainen on lyhyt ja paksu tanttara ja koska yli 85% naisista on samanlaisia, niin kaikki normaalivartaloiset miehethän eivät näy sen edellä menevät tanttaran takaa.
Aikuinen mies ja kirjoittelee jotain pierujuttuja. Tykkääkö vaimokin niistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, no keskittykää sitten etsimään 25-35-vuotiaita naisia, jos se kerran onkin realistinen vaihtoehto.
Se on realistinen vaihtoehto niille miehille, joiden perään ap haikailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi lukemattomista syistä on se, että silloin, kun itse olin siinä iässä, että tuon ikäluokan nainen olisi yleisen käsityksen mukaan ollut "sopiva", törmäsin jatkuvasti todella voimakkaisiin ennakkoluuloihin. Tuli mielikuva, että onko enemmistö tuon ikäisistä naisista jotenkin päästään vialla, kun jo ensimetreillä luodaan epäilyillä ja ennakkoluuloilla todella omituisia asetelmia. Olin lopulta tavallaan pakotettu etsimään yli 20 vuotta nuoremman naisen ja senkin kaiken varalta aivan muusta maasta.
Puhuu ennakkoluuloista ja on itse sitä mieltä, että tietyssä iässä melkein kaikki naiset ovat päästään vialla.
Ja pieni filipina on hänkin joskus nelikymppinen, eihän se, että hän on sinua nuorempi, tarkoita sitä, että hän olisi ikuisesti nuori. Vaimollasi ei varmaan ollut tarkoitus mennä liittoon, jossa ovi käy sitten kun nainen saavuttaa tietyn iän.
Tunnistiko itsesi tuosta mielikuvasta, että päässä olisi vikaa? Sinulla on jokin pakkomielle ulkomaalaisista naisista, onkohan joku mies katsonut viisaammaksi vaihtaa sinut nuorempaan, kauniimpaan ja fiksumpaan?
P.S. En ole näyttämässä ovea kaunottarelleni sitten, kun hän täyttää 40v.
Tunnistin, en itseäni, vaan sinut. Monessakin mielessä. Ei minulla ole pakkomiellettä ulkomaalaisista naisista, sinullahan se on kun jatkuvasti heistä puhut. Sinullehan ei ole edes olemassa kuin kaksi maata, Suomi ja Ulkomaat, molemmissa elää samanlaista massaa.
Ja miksi et olisi näyttämässä, koska minkä takia vaimosi olisi joku erityistapaus jota ikääntyminen ei koske? Jos ikä tekee naisesta kelvottoman, niin tekeehän se sitten vaimostasikin, siis sinun mielestäsi. Olisit nyt edes rehellinen hänelle.
Suomalainen nainen tuppaa pilaantumaan sekä iän, että luonteensa puolesta. Yleisin parasta ennen-päiväys on 35v. Ymmärrät sen kyllä, jos kykenet asettumaan itsesi ulkopuolelle ja luet ajatuksella kaikki hölmöt ja katkeruutta tihkuvat kommenttisi.
Ulkomaalaisilla naisilla on taas tapana kehittyä vain parempaan suuntaan. Toki ulkonäkö muuttuu iän myötä, mutta aivan eri tavalla kuin useimmilla suomalaisnaisilla. Siinä missä suomalainen nainen ikään kuin tahallaan testaa miehen sietokykyä lihottamalla itsensä sellaiseksi porsaaksi, ettei miehellä seiso edes sinisten pillereiden avulla, ulkomaalainen nainen pitää itsensä kauniina ja hyväkroppaisena myös lasten teon jälkeenkin.
Ja tämä siis koskee ihan kaikkia ulkomaita, ulkomaat ovat tosiaan yksi ainoa kulttuuri, muuta ei löydy maailmasta kuin suomalainen kulttuuri ja ulkomaalainen kulttuuri? Kuinka lapsellinen voi yli viisikymppinen mies olla? Suomalaiset ovat Euroopan lihavimpia kansoja, tämä on kyllä ihan totta, mutta se koskee myös miehiä. Katukuvassa eivät näy ne paljon puhutut lihakset, vaan se toinen l-kirjaimella alkava asia joka ei paranna miehen ulkonäköä yhtään sen enempää kuin naisenkaan.
Entä mistä syystä sinä olet katkera? Sinulla on kaikki hyvin, suloinen parikymppinen vaimo ihannemaastasi ja muutenkin menestyt hyvin elämässäsi, ja silti sinun pitää käydä purkamassa, onko se sitten katkeruutta vai mitä, sellaisten ihmisten parissa joista et yhtään tykkää. Miksi?
Kai nykyisin olisi syytä sanoa, että on kotimaisen ja ulkomaalaisen kulttuurin lisäksi myös muunkulttuurisia ihmisiä.
Minua ei ennenkään ole kiinnostaneet miehet yleensäkään ja varsinkaan ylipainoiset miehet, koska ei ole kiinnostanut samankaltaiset naisetkaan, joten ihmettelen, miksi te ylipainoiset naiset aina alatte tyrkyttää umpiheteroille, hyväkroppaisille miehille lihavia miehiä itsenne lisäksi?
En minä ole katkera, mutta saattaisin kyllä olla, jos vaimonani ei olisikaan kaunis ja mukava ulkomaalainen nainen maasta jonka kulttuuria kunnioitan ja vähän ihailenkin.
P.S. Vaimoni on yli 20 vuotta minua nuorempi, ei suinkaan iältään 20-vuotias.
P.S. ver2 En osannut taaskaan aavistaa, että olet täällä ja etsiydyt tavoillesi uskollisena nillittämään minulle aivan tyhjästä.
Mistä sinulle se tuli mieleen, että joku olisi tyrkyttämässä sinulle lihavia miehiä? Todella outo tulkinta, kun ainoa mistä puhuttiin, oli se, että suomalaiset ylipäänsä ovat lihavaa kansaa, eivät vain naiset kuten sinä olet uskonut. Kuitenkin sinulle tulivat tästä mieleen lihavat miehet itselläsi se seksuaalisessa mielessä.
Sinullahan tosiaan ovat asiat hyvin, sinun ei tarvitse olla lihava eikä ottaa kumppaniksi lihavaa naista eikä toki miestäkään, joten mikä ihme siinä sitten on, että suomalaisten naisten lihavuus liikuttaa sinua niin paljon? Eivätkö ne lihavat suomalaiset voi pariutua keskenään, mitä se sinulle enää kuuluu kun itse olet saanut sellaisen kumppanin kuin halusit?
Korjataanpa vähän: ei minua liikuta lihavat naiset, vaan HE LIIKKUVAT niin mielellään seuraani tällä palstalla.
Miten _liikuttavaa_. Voisitko sitten vaikka pysyä poissa täältä jos toiselle keskustelijalle olettamasi ulkonäkö vaivaa sinua noin kovasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta kukin saa hakea, mitä haluaa. Olen itsekin 40+ nainen, tosin en sinkku (ja löysin ikäiseni miehen, jolla selvästikään ei ollut hakusessa 15 vuotta nuoremmat). Jos olisin sinkku, niin kyllä minun puolestani miehet saisivat halutessaan etsiä vaikka nuorempia. Se ei silti saisi minua tinkimään omista toiveistani/vaatimuksistani. Lopputulos voisi toki olla se, että sekä minä että nämä miehet jäisimme sinkuiksi, mutta sellaista se elämä sitten vaan olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun olet viiskymppinen, niin muista tuo. Silloin joudut tyytymään rupsahtaneeseen nelikymppiseen.
Siinä vaiheessa ehkä ymmärrät, että parisuhde on muutakin kuin kauniin ulkonäön ihastelua ja esittelyä.Höpönlöpön. Silloin, kun olin 50v, niin minua piiritti 25-38v naiset.
Et ihan ymmärtänyt.
Jos nelikymppisenä saa sen kolmikymppisen naisen parisuhteeseen, niin viisikymppisenä se nainen onkin, yllätys, yllätys, nelikymppinen. Eli silloin sinulla on "rupsahtanut nelikymppinen" kainalossa. Kukaan kun ei pysy nuorena ikuisesti. Jos taas aikomus on vaihtaa aina säännöllisesti 10v nuorempaan, niin sellaisia tyyppejähän tässä ei alunperin etsitykään. Ainoastaan parisuhteeseen haluavia.
Itse olen 40+ ja minua piirittää juuri nämä 50+ miehet. Hyvin tuntuu kelpaavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ihan tavallisille miehille vai? Miksi 15 vuotta nuorempi nainen haluaisi ihan tavallisen vanhemman miehen, kun omassa ikäluokassakin on saatavilla tavallisia miehiä? Ei koulutus, hyvä työpaikka tai urheilullisuus tee miehestä 25-35-vuotiaan naisen näkökulmasta mitään erikoista poikkeusyksilöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, tuo oman elämänsä objekti. Ihan tahdottomana pariudutaan suohirviöiden kanssa ja alkoholinkäyttökään ei näytä olevan hallinnassa. No, sinun piireissäsi se elämä varmasti tuommoista tuppaa olemaan.
On myös erittäin alhaista sinulta vitsailla hengenmenetyksestä. Suomessa kuolee vuosittain monta NAISTA miehensä surmaamina.
No, mitäpä luulet syyksi, jos mies on jatkuvasti kännissä? Minäpä kerron. Sanonta kuuluu, että otetaanpa tuikku murheeseen. No, mies on varmaan aika surullinen aina kun selvinpäin katsoo sitä tila-auton kokoista mursua ja irvistelee sen päästämille pieruille vedet silmistä valuen. Mies ottaa viinaa siksi, että unohtaisi edes hetkeksi murheensa ja tarpeeksi kun on kännissä, mursu saattaa näyttää jopa siedettävältä ja mursu saattaa saada seksiä.
Eikös se känni ollut jo silloin kun mursu, anteeksi suohirviö, ensimmäisen kerran tavattiin? Kannattaisiko tosiaan vaikka yrittää olla jollain lailla selvinpäin kumppania etsiessä niin sitten ei tarvitse katsella mursua eikä suohirviötä ja sitä seuraa voisi muutenkin etsiä jostain muualta kuin räkakapakasta. Toki jos ulosanti ja henkinen taso on tuota pierujuttua, niin ehkä se paikka josta tuollaista seuraa löytää on itselle ihan oikea kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ottanut sellaista ekalla kierroksella?
Ei naiset tuollaisesta hyvästä miehestä helpolla luovu.
No kun ei tullut hyvää vastaan,siksi....tai ne hyvät oli varattuja...kyllä mulla oli silmät auki kokoajan :)
t. 40v. hyvää miestä tarvitseva nainen
Vierailija kirjoitti:
miksi on niin vaikea löytää naista, joka ei ole töhritty, lävistetty, feministi ja käytä julkisesti pitkiä kalsareita päällivaatteena
Repesin tälle :D
En naisena itsekään ole ikinä ymmärtänyt tätä legginsbuumia.
Olen 50+ ja naimisissa 15 vuotta nuoremman miehen kanssa. Silloin 40+ kun uusi kumppani oli hakusessa, ei tosiaan saman ikäistä seuraa oikein ollut, ainakaan vapaana olevaa. Varatut ei minua kiinnostaneet. Ehkä osa syy onkin siinä, että siinä vaiheessa suurin osa kelpo miehistä on edelleen vaimonsa kanssa, eivät olleet eronneet siis ihan vielä. Vaikka en nuorempaa etsinyt, elämä heitti sellaisen eteeni. Oli sen verran hyvä paketti, ettei voinut vain ohi mennä Katumusta ei ole tarvinnut kokea sen jälkeen, hyvin menee edelleen. Samaa ei voi sanoa yhdestäkään sitä edeltävästä miehestä, olleet siis aina aiemmin samaa ikäpolvea kanssani.
Voin siis suositella vilkuilemaan niitä vähän nuorempiakin kuin vain saman ikäiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistiko itsesi tuosta mielikuvasta, että päässä olisi vikaa? Sinulla on jokin pakkomielle ulkomaalaisista naisista, onkohan joku mies katsonut viisaammaksi vaihtaa sinut nuorempaan, kauniimpaan ja fiksumpaan?
P.S. En ole näyttämässä ovea kaunottarelleni sitten, kun hän täyttää 40v.
Tunnistin, en itseäni, vaan sinut. Monessakin mielessä. Ei minulla ole pakkomiellettä ulkomaalaisista naisista, sinullahan se on kun jatkuvasti heistä puhut. Sinullehan ei ole edes olemassa kuin kaksi maata, Suomi ja Ulkomaat, molemmissa elää samanlaista massaa.
Ja miksi et olisi näyttämässä, koska minkä takia vaimosi olisi joku erityistapaus jota ikääntyminen ei koske? Jos ikä tekee naisesta kelvottoman, niin tekeehän se sitten vaimostasikin, siis sinun mielestäsi. Olisit nyt edes rehellinen hänelle.
Suomalainen nainen tuppaa pilaantumaan sekä iän, että luonteensa puolesta. Yleisin parasta ennen-päiväys on 35v. Ymmärrät sen kyllä, jos kykenet asettumaan itsesi ulkopuolelle ja luet ajatuksella kaikki hölmöt ja katkeruutta tihkuvat kommenttisi.
Ulkomaalaisilla naisilla on taas tapana kehittyä vain parempaan suuntaan. Toki ulkonäkö muuttuu iän myötä, mutta aivan eri tavalla kuin useimmilla suomalaisnaisilla. Siinä missä suomalainen nainen ikään kuin tahallaan testaa miehen sietokykyä lihottamalla itsensä sellaiseksi porsaaksi, ettei miehellä seiso edes sinisten pillereiden avulla, ulkomaalainen nainen pitää itsensä kauniina ja hyväkroppaisena myös lasten teon jälkeenkin.
Ja tämä siis koskee ihan kaikkia ulkomaita, ulkomaat ovat tosiaan yksi ainoa kulttuuri, muuta ei löydy maailmasta kuin suomalainen kulttuuri ja ulkomaalainen kulttuuri? Kuinka lapsellinen voi yli viisikymppinen mies olla? Suomalaiset ovat Euroopan lihavimpia kansoja, tämä on kyllä ihan totta, mutta se koskee myös miehiä. Katukuvassa eivät näy ne paljon puhutut lihakset, vaan se toinen l-kirjaimella alkava asia joka ei paranna miehen ulkonäköä yhtään sen enempää kuin naisenkaan.
Entä mistä syystä sinä olet katkera? Sinulla on kaikki hyvin, suloinen parikymppinen vaimo ihannemaastasi ja muutenkin menestyt hyvin elämässäsi, ja silti sinun pitää käydä purkamassa, onko se sitten katkeruutta vai mitä, sellaisten ihmisten parissa joista et yhtään tykkää. Miksi?
Kai nykyisin olisi syytä sanoa, että on kotimaisen ja ulkomaalaisen kulttuurin lisäksi myös muunkulttuurisia ihmisiä.
Minua ei ennenkään ole kiinnostaneet miehet yleensäkään ja varsinkaan ylipainoiset miehet, koska ei ole kiinnostanut samankaltaiset naisetkaan, joten ihmettelen, miksi te ylipainoiset naiset aina alatte tyrkyttää umpiheteroille, hyväkroppaisille miehille lihavia miehiä itsenne lisäksi?
En minä ole katkera, mutta saattaisin kyllä olla, jos vaimonani ei olisikaan kaunis ja mukava ulkomaalainen nainen maasta jonka kulttuuria kunnioitan ja vähän ihailenkin.
P.S. Vaimoni on yli 20 vuotta minua nuorempi, ei suinkaan iältään 20-vuotias.
P.S. ver2 En osannut taaskaan aavistaa, että olet täällä ja etsiydyt tavoillesi uskollisena nillittämään minulle aivan tyhjästä.
Mistä sinulle se tuli mieleen, että joku olisi tyrkyttämässä sinulle lihavia miehiä? Todella outo tulkinta, kun ainoa mistä puhuttiin, oli se, että suomalaiset ylipäänsä ovat lihavaa kansaa, eivät vain naiset kuten sinä olet uskonut. Kuitenkin sinulle tulivat tästä mieleen lihavat miehet itselläsi se seksuaalisessa mielessä.
Sinullahan tosiaan ovat asiat hyvin, sinun ei tarvitse olla lihava eikä ottaa kumppaniksi lihavaa naista eikä toki miestäkään, joten mikä ihme siinä sitten on, että suomalaisten naisten lihavuus liikuttaa sinua niin paljon? Eivätkö ne lihavat suomalaiset voi pariutua keskenään, mitä se sinulle enää kuuluu kun itse olet saanut sellaisen kumppanin kuin halusit?
Korjataanpa vähän: ei minua liikuta lihavat naiset, vaan HE LIIKKUVAT niin mielellään seuraani tällä palstalla.
Miten _liikuttavaa_. Voisitko sitten vaikka pysyä poissa täältä jos toiselle keskustelijalle olettamasi ulkonäkö vaivaa sinua noin kovasti?
Kun kelaat viestiketjua taaksepäin, niin huomaat, että sinä itse toit lihavuuden mukaan keskusteluun.
"Siinä missä suomalainen nainen ikään kuin tahallaan testaa miehen sietokykyä lihottamalla itsensä sellaiseksi porsaaksi, ettei miehellä seiso edes sinisten pillereiden avulla, ulkomaalainen nainen pitää itsensä kauniina ja hyväkroppaisena myös lasten teon jälkeenkin."
Kummankos hengentuote tämä oli, sinun vai minun? Siitähän tuo alkoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi on niin vaikea löytää naista, joka ei ole töhritty, lävistetty, feministi ja käytä julkisesti pitkiä kalsareita päällivaatteena
Repesin tälle :D
En naisena itsekään ole ikinä ymmärtänyt tätä legginsbuumia.
Olen 50+ ja naimisissa 15 vuotta nuoremman miehen kanssa. Silloin 40+ kun uusi kumppani oli hakusessa, ei tosiaan saman ikäistä seuraa oikein ollut, ainakaan vapaana olevaa. Varatut ei minua kiinnostaneet. Ehkä osa syy onkin siinä, että siinä vaiheessa suurin osa kelpo miehistä on edelleen vaimonsa kanssa, eivät olleet eronneet siis ihan vielä. Vaikka en nuorempaa etsinyt, elämä heitti sellaisen eteeni. Oli sen verran hyvä paketti, ettei voinut vain ohi mennä Katumusta ei ole tarvinnut kokea sen jälkeen, hyvin menee edelleen. Samaa ei voi sanoa yhdestäkään sitä edeltävästä miehestä, olleet siis aina aiemmin samaa ikäpolvea kanssani.
Voin siis suositella vilkuilemaan niitä vähän nuorempiakin kuin vain saman ikäiset miehet.Minulla kävi niin, että ikätoiveena oli kyllä jonkin verran nuorempi nainen, mutta jostain kumman syystä juuri ne nuoremman pään naiset alkoivat pommittaa kun laitoin kuviani esille. Eli elämä heitti minullekin syliin nuoren ja kauniin naisen.
Etsiikö nuorempaa, kauniimpaa tai vastavuoroisesti taloudellisesti rikkaampaa. Vai etsiikö samat elämänarvot ja sielunmaailman jakavan elinkumppanin..
Kukin tyylillään. Joillain käy jopa tuuri, mutta kauan se parisuhde tuo onnea ja kauan se kestää, siihen kunnes nuorempi rupsahtaa tai vanhempi on konkurssissa. Jotkut etsivät aitoa rakkautta joka ei ole ulkonäöstä, iästä tai rahapussista riippuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mitäpä luulet syyksi, jos mies on jatkuvasti kännissä? Minäpä kerron. Sanonta kuuluu, että otetaanpa tuikku murheeseen. No, mies on varmaan aika surullinen aina kun selvinpäin katsoo sitä tila-auton kokoista mursua ja irvistelee sen päästämille pieruille vedet silmistä valuen. Mies ottaa viinaa siksi, että unohtaisi edes hetkeksi murheensa ja tarpeeksi kun on kännissä, mursu saattaa näyttää jopa siedettävältä ja mursu saattaa saada seksiä.
Eikös se känni ollut jo silloin kun mursu, anteeksi suohirviö, ensimmäisen kerran tavattiin? Kannattaisiko tosiaan vaikka yrittää olla jollain lailla selvinpäin kumppania etsiessä niin sitten ei tarvitse katsella mursua eikä suohirviötä ja sitä seuraa voisi muutenkin etsiä jostain muualta kuin räkakapakasta. Toki jos ulosanti ja henkinen taso on tuota pierujuttua, niin ehkä se paikka josta tuollaista seuraa löytää on itselle ihan oikea kuitenkin.
Siitä kännistähän se monilla miehillä alkaa se kärsimysten tie.
P.S. Arvasin, että häpeät omaa piereskelyäsi.
Lopeta nyt jo aikuinen ihminen. Olet kuin pikkulapsi joka on oppinut sanan "pieru". Ei se naurata enää ketään muuta kuin sinua.
Mutta pultsariporukoissa on pultsarien tavat, ikävää jos se on sinun viiteryhmäsi, mutta usko nyt silti, että muunkinlaista eloa on tässä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä kännistähän se monilla miehillä alkaa se kärsimysten tie.
P.S. Arvasin, että häpeät omaa piereskelyäsi.
Tämä mies on kuin ö-luokan stand up -koomikko, joka naama odottavaan virneeseen jähmettyneenä hakee yleisöstä reaktiota: Taputtakaa nyt, siis tässä kohdassa kuuluu niinku taputtaa.
Ja yleisö on vaivaantunut, mutta miettii, että pitäisikö nyt silti vähän taputtaa, kun toinen noin kovasti sentään yrittää ja äänellänsähän se variskin laulaa.
Jos se 35-40-vee on mallia Erica Ohlsson, Jessica Biel tai Kate Beckinsale niin mitäpä siinä ikää pohtimaan. Mitkä asiat eivät nouse tarkastelun kohteeksi miehellä...? Naisen koulutus, ura ja varallisuus.
Parempi yksin kuin huonossa suhteessa t. kaikki seurustelevat. Ja sitten totuus on tämä että se suhde on joku pakkomielle, yksin oleminen ei ole vaihtoehto.