Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 40+ naisen on todella vaikea löytää omanikäistä koulutettua, urheilullista, hyvässä työssä olevaa miestä parisuhteeseen?

Vierailija
18.01.2023 |

Mutta jo 55+ ikäisistä löytyy vireitä ja nuorekkaita paljon helpommin

Kommentit (1037)

Vierailija
141/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet tykkää enemmän juoda kaljaa ja hakata pleikkaria, kuin kouluttautua ja urheilla.

Ja se kuuluu naisille... miten?

Ei miehillä ole velvollisuutta palvoa vulvaa.

Ei kuulukaan. Mutta älkää itkekö sitä,kun ette saa pillua. Olkaa tyytyväisiä kaljan juontiin ja pelaamiseen.

Vierailija
142/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi lukemattomista syistä on se, että silloin, kun itse olin siinä iässä, että tuon ikäluokan nainen olisi yleisen käsityksen mukaan ollut "sopiva", törmäsin jatkuvasti todella voimakkaisiin ennakkoluuloihin. Tuli mielikuva, että onko enemmistö tuon ikäisistä naisista jotenkin päästään vialla, kun jo ensimetreillä luodaan epäilyillä ja ennakkoluuloilla todella omituisia asetelmia. Olin lopulta tavallaan pakotettu etsimään yli 20 vuotta nuoremman naisen ja senkin kaiken varalta aivan muusta maasta.

Puhuu ennakkoluuloista ja on itse sitä mieltä, että tietyssä iässä melkein kaikki naiset ovat päästään vialla.

Ja pieni filipina on hänkin joskus nelikymppinen, eihän se, että hän on sinua nuorempi, tarkoita sitä, että hän olisi ikuisesti nuori. Vaimollasi ei varmaan ollut tarkoitus mennä liittoon, jossa ovi käy sitten kun nainen saavuttaa tietyn iän.

Naiset voisivat miettiä asiaa ennen kuin antavat itsensä rupsahtaa. Eikö olisi hienoa pitää itsensä kunnossa jotta ei tarvitse treenata "kostokroppaa" ?

Voiko rupsahtamisen siis kuitenkin itse estää? Yrittäkää nyt päättää, voiko nainen olla nelikymppisenä sellainen, että mies hänet vielä huolii, vai tekeekö ikä naisesta kuin naisesta ruman ja vastenmielisen. Koska yleensähän se viesti on ollut, että nainen kelpaa vain nuorena ihan riippumatta siitä kuinka hyvin hän pitää itsestään huolta ja kaikki keski-ikäiset vaihdetaan nuoriin ja raikkaisiin.

Sinun kannattaisi huomioida myös päivänselvä luonnevikasi.

Oi, tämähän oli uutta! Osoitetaan palstamiehille näiden puheiden ristiriitaisuus -> sulla on luonnevika, lälläslää!

Yrittäkää nyt edes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi lukemattomista syistä on se, että silloin, kun itse olin siinä iässä, että tuon ikäluokan nainen olisi yleisen käsityksen mukaan ollut "sopiva", törmäsin jatkuvasti todella voimakkaisiin ennakkoluuloihin. Tuli mielikuva, että onko enemmistö tuon ikäisistä naisista jotenkin päästään vialla, kun jo ensimetreillä luodaan epäilyillä ja ennakkoluuloilla todella omituisia asetelmia. Olin lopulta tavallaan pakotettu etsimään yli 20 vuotta nuoremman naisen ja senkin kaiken varalta aivan muusta maasta.

Puhuu ennakkoluuloista ja on itse sitä mieltä, että tietyssä iässä melkein kaikki naiset ovat päästään vialla.

Ja pieni filipina on hänkin joskus nelikymppinen, eihän se, että hän on sinua nuorempi, tarkoita sitä, että hän olisi ikuisesti nuori. Vaimollasi ei varmaan ollut tarkoitus mennä liittoon, jossa ovi käy sitten kun nainen saavuttaa tietyn iän.

Tunnistiko itsesi tuosta mielikuvasta, että päässä olisi vikaa? Sinulla on jokin pakkomielle ulkomaalaisista naisista, onkohan joku mies katsonut viisaammaksi vaihtaa sinut nuorempaan, kauniimpaan ja fiksumpaan?

P.S. En ole näyttämässä ovea kaunottarelleni sitten, kun hän täyttää 40v.

Tunnistin, en itseäni, vaan sinut. Monessakin mielessä. Ei minulla ole pakkomiellettä ulkomaalaisista naisista, sinullahan se on kun jatkuvasti heistä puhut. Sinullehan ei ole edes olemassa kuin kaksi maata, Suomi ja Ulkomaat, molemmissa elää samanlaista massaa.

Ja miksi et olisi näyttämässä, koska minkä takia vaimosi olisi joku erityistapaus jota ikääntyminen ei koske? Jos ikä tekee naisesta kelvottoman, niin tekeehän se sitten vaimostasikin, siis sinun mielestäsi. Olisit nyt edes rehellinen hänelle.

Suomalainen nainen tuppaa pilaantumaan sekä iän, että luonteensa puolesta. Yleisin parasta ennen-päiväys on 35v. Ymmärrät sen kyllä, jos kykenet asettumaan itsesi ulkopuolelle ja luet ajatuksella kaikki hölmöt ja katkeruutta tihkuvat kommenttisi.

Ulkomaalaisilla naisilla on taas tapana kehittyä vain parempaan suuntaan. Toki ulkonäkö muuttuu iän myötä, mutta aivan eri tavalla kuin useimmilla suomalaisnaisilla. Siinä missä suomalainen nainen ikään kuin tahallaan testaa miehen sietokykyä lihottamalla itsensä sellaiseksi porsaaksi, ettei miehellä seiso edes sinisten pillereiden avulla, ulkomaalainen nainen pitää itsensä kauniina ja hyväkroppaisena myös lasten teon jälkeenkin.

No etsii kumppanin ulkomailta sitten, eikö? Mitä väliä teille sitten on sillä, kuinka epäkiinnostavia tai nirsoja suomalaiset naiset ovat?

Vierailija
144/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistiko itsesi tuosta mielikuvasta, että päässä olisi vikaa? Sinulla on jokin pakkomielle ulkomaalaisista naisista, onkohan joku mies katsonut viisaammaksi vaihtaa sinut nuorempaan, kauniimpaan ja fiksumpaan?

Tunnistin, en itseäni, vaan sinut. Monessakin mielessä. Ei minulla ole pakkomiellettä ulkomaalaisista naisista, sinullahan se on kun jatkuvasti heistä puhut. Sinullehan ei ole edes olemassa kuin kaksi maata, Suomi ja Ulkomaat, molemmissa elää samanlaista massaa.

Ja miksi et olisi näyttämässä, koska minkä takia vaimosi olisi joku erityistapaus jota ikääntyminen ei koske? Jos ikä tekee naisesta kelvottoman, niin tekeehän se sitten vaimostasikin, siis sinun mielestäsi. Olisit nyt edes rehellinen hänelle.

Suomalainen nainen tuppaa pilaantumaan sekä iän, että luonteensa puolesta. Yleisin parasta ennen-päiväys on 35v. Ymmärrät sen kyllä, jos kykenet asettumaan itsesi ulkopuolelle ja luet ajatuksella kaikki hölmöt ja katkeruutta tihkuvat kommenttisi.

Ulkomaalaisilla naisilla on taas tapana kehittyä vain parempaan suuntaan. Toki ulkonäkö muuttuu iän myötä, mutta aivan eri tavalla kuin useimmilla suomalaisnaisilla. Siinä missä suomalainen nainen ikään kuin tahallaan testaa miehen sietokykyä lihottamalla itsensä sellaiseksi porsaaksi, ettei miehellä seiso edes sinisten pillereiden avulla, ulkomaalainen nainen pitää itsensä kauniina ja hyväkroppaisena myös lasten teon jälkeenkin.

Ja tämä siis koskee ihan kaikkia ulkomaita, ulkomaat ovat tosiaan yksi ainoa kulttuuri, muuta ei löydy maailmasta kuin suomalainen kulttuuri ja ulkomaalainen kulttuuri? Kuinka lapsellinen voi yli viisikymppinen mies olla? Suomalaiset ovat Euroopan lihavimpia kansoja, tämä on kyllä ihan totta, mutta se koskee myös miehiä. Katukuvassa eivät näy ne paljon puhutut lihakset, vaan se toinen l-kirjaimella alkava asia joka ei paranna miehen ulkonäköä yhtään sen enempää kuin naisenkaan.

Entä mistä syystä sinä olet katkera? Sinulla on kaikki hyvin, suloinen parikymppinen vaimo ihannemaastasi ja muutenkin menestyt hyvin elämässäsi, ja silti sinun pitää käydä purkamassa, onko se sitten katkeruutta vai mitä, sellaisten ihmisten parissa joista et yhtään tykkää. Miksi?

Vierailija
145/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kukaan 40+ mies ei halua sen ikäistä naista jos on varaa valita ja asiat kunnossa. Suurin osa sinkkumiehistä haluaa lisääntymisikäisen naisen. Siksi.

Miksi jos eivät aio lisääntyä?

Ulkonäkö, kiinteys, ei ole katkera ja kyyninen. Positiivisuus, energisyys. Moni 40+ mies haluaa ja voi lisääntyä, toisin kuin naiset siinä iässä. Eri tilanne kokonaan elämässä.

Jos haluaa, että vaimo pysyy miellyttävänä kaikin puolin, kannattaa katsoa tarjontaa myös muista kulttuureista.  

Miksi myös näissä muissa kulttuureissa miehet vaihtavat nuorempiin? Eivätkö ne naiset siellä pysykään miellyttävinä vai johtuisiko ihan yleismaailmallisista miesten ominaisuuksista tämä halu aina vaihtaa?

Naisten kanssa elämä on samankaltaista kuin autojenkin kanssa. Jos hankkii uuden, mutta ei niin laadukkaan auton, siihen ajan saatossa alkaa tulla niin paljon vikoja, että se on viisainta laittaa kiertoon eikä pitää itsellään riesana. Kun taas hankkii laadukkaan uuden auton, se toimii paljon paremmin ja pikkuviat saa helposti korjattua. Ja laadukkaan auton arvokin nousee, varsinkin jos on ollut vain yhdellä omistajalla.

Jos mies ei edes osaa erottaa naista ja autoa toisistaan, niin siinä tapauksessa se on kyllä naisparka joka on jonkun ottanut riesakseen, oli tämä itse millainen tahansa.

Vierailija
146/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää aloitukseen vielä tervepäinen.

Vierailija
147/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä siis koskee ihan kaikkia ulkomaita, ulkomaat ovat tosiaan yksi ainoa kulttuuri, muuta ei löydy maailmasta kuin suomalainen kulttuuri ja ulkomaalainen kulttuuri? Kuinka lapsellinen voi yli viisikymppinen mies olla? Suomalaiset ovat Euroopan lihavimpia kansoja, tämä on kyllä ihan totta, mutta se koskee myös miehiä. Katukuvassa eivät näy ne paljon puhutut lihakset, vaan se toinen l-kirjaimella alkava asia joka ei paranna miehen ulkonäköä yhtään sen enempää kuin naisenkaan.

Entä mistä syystä sinä olet katkera? Sinulla on kaikki hyvin, suloinen parikymppinen vaimo ihannemaastasi ja muutenkin menestyt hyvin elämässäsi, ja silti sinun pitää käydä purkamassa, onko se sitten katkeruutta vai mitä, sellaisten ihmisten parissa joista et yhtään tykkää. Miksi?

Sivusta: tiuhti voisi vaihteeksi rauhoittua.

Ei-sivusta, kuten et ole sinäkään: maailmassa on muitakin jotka eivät sinusta pidä kuin tämä pakkomielteesi tiuhti, joka oli itse asiassa sinun naispuolinen vastineesi eli sinunhan pitäisi tulla sen kanssa hyvin juttuun.

Vierailija
148/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No riittävästi kun rajaa, niin ei niitä löydy mistään ikäryhmästä. Joidenkin mielestä hyvä työ tarkoittaa vaikka lääkäriä ja sitä vastaavia ammatteja, sitten päälle muita ominaisuuksia ja vielä sinkku, niin ei niitä vaan yksinkertaisesti ole olemassa niin paljon kuin olisi ottajia.

Tämä totta!

Vierailija
149/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset voisivat miettiä asiaa ennen kuin antavat itsensä rupsahtaa. Eikö olisi hienoa pitää itsensä kunnossa jotta ei tarvitse treenata "kostokroppaa" ?

Voiko rupsahtamisen siis kuitenkin itse estää? Yrittäkää nyt päättää, voiko nainen olla nelikymppisenä sellainen, että mies hänet vielä huolii, vai tekeekö ikä naisesta kuin naisesta ruman ja vastenmielisen. Koska yleensähän se viesti on ollut, että nainen kelpaa vain nuorena ihan riippumatta siitä kuinka hyvin hän pitää itsestään huolta ja kaikki keski-ikäiset vaihdetaan nuoriin ja raikkaisiin.

Sinun kannattaisi huomioida myös päivänselvä luonnevikasi.

Oi, tämähän oli uutta! Osoitetaan palstamiehille näiden puheiden ristiriitaisuus -> sulla on luonnevika, lälläslää!

Yrittäkää nyt edes.

Ei miesten puheet ole ristiriitaisia, vaan sinä olet mustavalkoinen, etkä ymmärrä, että miehillä on erilaisia ajatuksia. Sinä esimerkiksi vaikutat kommenttiesi perusteella niin ikävältä ihmiseltä, ettei sinua nuori ikäkään voisi pelastaa.

Minä kyllä tajuan, että kaikki miehet eivät ole samanlaisia, mutta jos joku haluaa niputtaa sukupuolet yhteen muottiin, niin se on tällä palstalla kirjoittelevat miehet. Täällä on monta kertaa sanottu, miesten sanomana, kuinka kaikki miehet haluavat vain nuoria ja kuinka se onnellisena parisuhteessaan elävä nainenkin kohta vaihdetaan. Kai tuo nyt sitten pitää uskoa, kun miehet itse kerran sanovat, vai mitä?

Vierailija
150/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset miehet ovat joko A) varattuja tai B) etsivät seuraa 10-15 vuotta nuoremmista naisista.

Vierailija
151/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 40+ miehiä todellakaan kiinnosta omanikäiset naiset. Jotkut niihin tyytyvät, kun eivät saa nuorempaa eivätkä halua olla yksin.

Mitäpä luulet, että kiinnostaako niitä nuorempia naisia sedät? Ei kiinnosta.

Kiinnostaa, jos mies on urheilullinen eli siedettävän näköinen ja hyvässä työssä eli hyvätuloinen ja statukseltaan hyvässä asemassa. Jos on pinkka kunnossa eli varakas, niin ei tarvitse olla edes urheilullinen.

Vierailija
152/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on kenellekään yllätys, että rajattu, pienempi ryhmä ihmisiä tarkoittaa myös pienempää määrää ihmisiä?

Mä en ymmärrä, että listataan useampi asia ja sitten hämmästellään, kun niitä ei olekaan joka kulmalla jotka täyttää nämä kaikki kriteerit yhtä aikaa?

Vierailija
153/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä minulle ainakaan ollut lainkaan vaikeaa. Siitä huolimatta että yhden epäonnistuneen liiton jälkeen rima miehen suhteen oli vain noussut.

Vierailija
154/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 40+ miehiä todellakaan kiinnosta omanikäiset naiset. Jotkut niihin tyytyvät, kun eivät saa nuorempaa eivätkä halua olla yksin.

Mitäpä luulet, että kiinnostaako niitä nuorempia naisia sedät? Ei kiinnosta.

Kiinnostaa, jos mies on urheilullinen eli siedettävän näköinen ja hyvässä työssä eli hyvätuloinen ja statukseltaan hyvässä asemassa. Jos on pinkka kunnossa eli varakas, niin ei tarvitse olla edes urheilullinen.

Miksi nämä parit eivät näy tilastoissa? Ja miksi oletus on, että hyvännäköiselle nuorelle naiselle riittää vanhemman miehen kohdalla SIEDETTÄVÄ ulkonäkö?

Vierailija
155/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Se on "vähän" myöhäistä laihduttaa kymmeniä kiloja ja ostaa se elämänsä ensimmäinen naisellinen vaate, eli "kostomekko". 

Mutta miksi miehistä vain vähän yli neljännes on normaalipainoisia, jos läski noin pelottaa ja ällöttää?

Kyseessä on tilastoharha. Miesten ja naisten BMI lasketaan samalla kaavalla, vaikka miehillä on keskimäärin n. 40% enemmän lihasmassaa luonnostaan vartalossa ja se pitäisi jopa sinun tietää, että se on painavampaa kuin rasva.

Oikea tapa lihavuuden määrittelemiseen olisi kuvantaa koko vartalo jokaiselta ja katsoa paljonko sitä rasvaa oikeasti kehossa on.

Naisen keho vaatii toimiakseen suuremman rasvaprosentin kuin miesten keho. Sitäpaitsi juuri miehillä rasva kerääntyy vaaralliseksi viskeraaliseksi rasvaksi sisäelinten ympärille ja niinhän ne miehet sitten kupsahtaakin keskimäärin 7 vuotta nuorempina kuin naiset. Niin nuorekkaita ne miehet ovat, etteivät vanhaksi edes elä.

Tuolla logiikallahan kaikkien hoikkien naisten luulisi kuolleen jo aikapäiviä sitten. Eli puhut aivan potaskaa.

Mitä potaskaa, nukuitko biologian tunnilla? Naisen hormonitasapaino vaatii suuremman rasvaprosentin kuin miehillä, ihan perusasia. Lisääntymiskyky putoaa naisilla ensin pois kun rasvataso laskee liian alas.

Onkohan olemassa tutkittua tietoa, että kummalla porukalla on vaikeampaa raskautua, ylipainoisilla vai normaalipainoisilla/hoikilla.

Vierailija
156/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ottanut sellaista ekalla kierroksella?

Ei naiset tuollaisesta hyvästä miehestä helpolla luovu.

Osa meistä on vasta nyt ekalla kierroksella. Nuorempana typerässä järkisuhteessa, paha virhe.

Eihän silloin ole ekalla kierroksella, jos 40-vuotiaaksi asti on kituuttanut jossain typerässä järkisuhteessa. Tai jos olet niin päätä nyt ensin se typerä järkisuhde ja ala vasta sitten etsiä uutta.

Nuorille tiedoksi, että peliliikkeet pitää tehdä ennen 30 vuotta. Siinäkin vaihtoehdot on jo vähentyneet, joten mieluummin ennen 25 v. Kolmen kympin jälkeen vaihtaminen on vaikeaa.

Vierailija
157/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska koulutettu, urheilullinen, hyvässä työssä oleva 40+ mies saa helposti paljon paremman ja kauniimman 30+ naisen parisuhteeseen.  Miksi minun pitäisi tyytyä rupsahtaneeseen nelikymppiseen naiseen?

Miksi kukaan kaunis ja parempi kolmekymppinen nainen tyytyisi nelikymppisten ukkoon, kun saa helposti kolmekymppisenkin?

Nelikymppisellä on pinkka paremmassa kunnossa, kun on ehtinyt tienata 10 vuotta kauemmin. Miksi ottaa riski kolmekymppisen tyhjätaskun urakehityksestä, kun voi pelata varman päälle?

Vierailija
158/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on löytynyt, +55 miehet on aivan liian vanhoja nelikymppiselle naiselle.

Ei ole. Olet vain katkera ulisija.

Vierailija
159/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin +40 ikäisenä komean, älykkään ja ihanan miehen Tinderistä. On johtotason työssä ja minä työtön ja ehkä vähän syrjäytynytkin. Niin vain rakkaus roihahti ja olemme nykyään naimisissa erittäin onnellisesti.

Kuulostaa höpöhöpöjutulta mutta on totta!

Jos olet vähänkään objektiivisesti arvioiden hyvännäköinen, niin ei edes tuo boldattu mitenkään uskomattomalta kuulosta.

Miehet ja naiset painottavat seuranhaussa eri asioita.

Vierailija
160/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska koulutettu, urheilullinen, hyvässä työssä oleva 40+ mies saa helposti paljon paremman ja kauniimman 30+ naisen parisuhteeseen.  Miksi minun pitäisi tyytyä rupsahtaneeseen nelikymppiseen naiseen?

Ei tietysti tarvitse, mutta jos kerran saatte helposti nuorempia naisia ja sellaisia mieluummin haluatteki, miksi käytännössä ette kuitenkaan pariudu niiden nuorempien kanssa? Kas kun tilastojen mukaan isojen ikäerojen suhteet ovat harvinaisia. Eli valehtelevatko tilastot, vai mistä kiikastaa?

Kyllähän miehet toisella kierroksella pariutuvatkin. Ekalla kierroksella tähdätään omanikäisiin tai 5 vuotta nuorempiin. Tokalla kierroksella 5-15 vuotta nuorempiin.

Tietty suuri osa miehistä ei pysty tuohon, mutta urheilulliset, koulutetut ja hyvässä työssä olevat pystyvät ja heistähän ap kysyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi