Miksi 40+ naisen on todella vaikea löytää omanikäistä koulutettua, urheilullista, hyvässä työssä olevaa miestä parisuhteeseen?
Mutta jo 55+ ikäisistä löytyy vireitä ja nuorekkaita paljon helpommin
Kommentit (1037)
Eli 50 miehet siis etsii nelikymppisiä, ja nelikymppiset miehet kolmekymppisiä. Näin se on pääteltävä aloituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Eli 50 miehet siis etsii nelikymppisiä, ja nelikymppiset miehet kolmekymppisiä. Näin se on pääteltävä aloituksesta.
Ei nyt kovin metsään menevä yleistys. Jos miehellä on sellainen asema, että on varaa valita, niin asia menee noin.
Näissä kaikissa yleistyksissä on vaan se vika, että keskustelussa menee usein sekaisin alfamiehet/tavispenat ja hottiskissat/tavispirkot.
Tämän jälkeen alkaa sitten ohi huutelu, kiukuttelu ja toisten haukkuminen.
Näitä on nimittäin nähty aika monta, missä mies tai nainen aloittaa ketjun kysymällä vähän eri tavoin miksi flaksi ei käy. Sitten kun tulee ihan rationaalisia selityksiä, niin se otetaankin henkilökohtaisesena hyökkäyksenä.
Moni ilmeisesti haluaa kuulla totuuden tai muiden kokemuksien sijasta vain jotain ruusunpunaisia lohdutusfantasioita miksi ei ole kelvannut. Eikä siinäkään mitään vikaa ole, mutta ehkäpä sellaista lohdutusta kannattaisi hakea ystäviltä, eikä kyselemällä anonyymipalstalla randomihmisiltä syitä epäonneen deiteissä.
Miksi noilla spekseillä varustettu mies haluaisi pallon jalkaan, kun voi mennä vapaasti? Eläkeiässä voi sitten vähän rauhoittua ja katsella jotain Annikkia siihen kainaloon.
Vierailija kirjoitti:
Ei 40+ miehiä todellakaan kiinnosta omanikäiset naiset. Jotkut niihin tyytyvät, kun eivät saa nuorempaa eivätkä halua olla yksin.
Todellisuudessa pariskunnan osapuolet ovat samanikäisiä. Ikäero max +-5v. Väsynyttä tuo miesten luulottelu siitä että paljon nuorempi nainen alkaisi parisuhteeseen vanhan miehen kanssa.
Olen ammattitason mies ja on todella vaikeaa löytää, Kouluttamatonta ja huonotuloista naista parisuhteeseen. Missä nämä koulua käymättömät 40+ naiset oikein on. Kun ammatikouluköynyt mies ei löydä niitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska koulutettu, urheilullinen, hyvässä työssä oleva 40+ mies saa helposti paljon paremman ja kauniimman 30+ naisen parisuhteeseen. Miksi minun pitäisi tyytyä rupsahtaneeseen nelikymppiseen naiseen?
Sitten kun olet viiskymppinen, niin muista tuo. Silloin joudut tyytymään rupsahtaneeseen nelikymppiseen.
Siinä vaiheessa ehkä ymmärrät, että parisuhde on muutakin kuin kauniin ulkonäön ihastelua ja esittelyä.Höpönlöpön. Silloin, kun olin 50v, niin minua piiritti 25-38v naiset.
Piiritti :D En ole ikinä sellaista nähnyt, että nuoret naiset kuolaisi vanhaa kurppaa.
45 - 50 vuotiaana kun oli 200ke vuositulot ja johtava asema työelämässä nuorempia naisia oli riesaksi asti. Ehkä naisena ei sitä ymmärrä.
Kyllä emme ymmärrä. Eli pappa rehvastelee sillä että saa naisia vain rahalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 40+ miehiä todellakaan kiinnosta omanikäiset naiset. Jotkut niihin tyytyvät, kun eivät saa nuorempaa eivätkä halua olla yksin.
Oho vasta kahdeksas viesti.
Mutta kyllä 40+ miehiä pääsääntöisesti kiinnostaa ihan omanikäiset.Et selvästikään ole koskaan päässyt näkemään mitä tapahtuu, kun 40+ miehet lähtevät poikaporukalla reissuun esim. ulkomaille.
Tarkoitat kehitysmaihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi lukemattomista syistä on se, että silloin, kun itse olin siinä iässä, että tuon ikäluokan nainen olisi yleisen käsityksen mukaan ollut "sopiva", törmäsin jatkuvasti todella voimakkaisiin ennakkoluuloihin. Tuli mielikuva, että onko enemmistö tuon ikäisistä naisista jotenkin päästään vialla, kun jo ensimetreillä luodaan epäilyillä ja ennakkoluuloilla todella omituisia asetelmia. Olin lopulta tavallaan pakotettu etsimään yli 20 vuotta nuoremman naisen ja senkin kaiken varalta aivan muusta maasta.
Puhuu ennakkoluuloista ja on itse sitä mieltä, että tietyssä iässä melkein kaikki naiset ovat päästään vialla.
Ja pieni filipina on hänkin joskus nelikymppinen, eihän se, että hän on sinua nuorempi, tarkoita sitä, että hän olisi ikuisesti nuori. Vaimollasi ei varmaan ollut tarkoitus mennä liittoon, jossa ovi käy sitten kun nainen saavuttaa tietyn iän.
Tunnistiko itsesi tuosta mielikuvasta, että päässä olisi vikaa? Sinulla on jokin pakkomielle ulkomaalaisista naisista, onkohan joku mies katsonut viisaammaksi vaihtaa sinut nuorempaan, kauniimpaan ja fiksumpaan?
P.S. En ole näyttämässä ovea kaunottarelleni sitten, kun hän täyttää 40v.
Tunnistin, en itseäni, vaan sinut. Monessakin mielessä. Ei minulla ole pakkomiellettä ulkomaalaisista naisista, sinullahan se on kun jatkuvasti heistä puhut. Sinullehan ei ole edes olemassa kuin kaksi maata, Suomi ja Ulkomaat, molemmissa elää samanlaista massaa.
Ja miksi et olisi näyttämässä, koska minkä takia vaimosi olisi joku erityistapaus jota ikääntyminen ei koske? Jos ikä tekee naisesta kelvottoman, niin tekeehän se sitten vaimostasikin, siis sinun mielestäsi. Olisit nyt edes rehellinen hänelle.
Suomalainen nainen tuppaa pilaantumaan sekä iän, että luonteensa puolesta. Yleisin parasta ennen-päiväys on 35v. Ymmärrät sen kyllä, jos kykenet asettumaan itsesi ulkopuolelle ja luet ajatuksella kaikki hölmöt ja katkeruutta tihkuvat kommenttisi.
Ulkomaalaisilla naisilla on taas tapana kehittyä vain parempaan suuntaan. Toki ulkonäkö muuttuu iän myötä, mutta aivan eri tavalla kuin useimmilla suomalaisnaisilla. Siinä missä suomalainen nainen ikään kuin tahallaan testaa miehen sietokykyä lihottamalla itsensä sellaiseksi porsaaksi, ettei miehellä seiso edes sinisten pillereiden avulla, ulkomaalainen nainen pitää itsensä kauniina ja hyväkroppaisena myös lasten teon jälkeenkin.
Ja tämä siis koskee ihan kaikkia ulkomaita, ulkomaat ovat tosiaan yksi ainoa kulttuuri, muuta ei löydy maailmasta kuin suomalainen kulttuuri ja ulkomaalainen kulttuuri? Kuinka lapsellinen voi yli viisikymppinen mies olla? Suomalaiset ovat Euroopan lihavimpia kansoja, tämä on kyllä ihan totta, mutta se koskee myös miehiä. Katukuvassa eivät näy ne paljon puhutut lihakset, vaan se toinen l-kirjaimella alkava asia joka ei paranna miehen ulkonäköä yhtään sen enempää kuin naisenkaan.
Entä mistä syystä sinä olet katkera? Sinulla on kaikki hyvin, suloinen parikymppinen vaimo ihannemaastasi ja muutenkin menestyt hyvin elämässäsi, ja silti sinun pitää käydä purkamassa, onko se sitten katkeruutta vai mitä, sellaisten ihmisten parissa joista et yhtään tykkää. Miksi?[/quote
Yksikään parisuhteessa oleva mies ei vietä aikaansa näissä ketjuissa .
Onko se sinulle naisena joku ongelma ettet voi katsella niitä 55+ vireitä ja nuorekkaita miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kyllä 40+ miehiä pääsääntöisesti kiinnostaa ihan omanikäiset.Et selvästikään ole koskaan päässyt näkemään mitä tapahtuu, kun 40+ miehet lähtevät poikaporukalla reissuun esim. ulkomaille.
Olen eri ja tiedän tuon ihan hyvin, mutta tästä päästäänkin sitten siihen, että miksi yhdenkään naisen kannattaisi nuorenakaan sitoutua mieheen? Jos tulee viimeistään nelikymppisenä joko jätetyksi tai ainakin petetyksi ja muuttuu miehelle vastenmieliseksi iän takia, niin miksi naisen kannattaisi rikkoa itseään tuollaisessa suhteessa? Jos mies ei voi rakastaa toista aidosti, vaan suhde perustuu lähinnä nuoruuden seksuaaliseen vetovoimaan, niin MIKSI naisen kannattaisi olla parisuhteessa miehen kanssa?
Osa nuorista naisistahan on tämän jo tajunnutkin ja päättänyt ettei ikinä sekaannu miehiin. Mm. tämän palstan miesten ihannemaissa Aasiassa on tällaista todella tinkimätöntä feminismiä nykyään nuorten naisten keskuudessa. Esimerkiksi Etelä-Koreassa on nykyään monia nuoria naisia, jotka ovat päättäneet, etteivät ikinä ole miehen kanssa.
Jaaha. Tämä olikin katkera lepakko ylipainon ja armottoman piereskelynsä lisäksi. On se hyvä, että maailmalla on vielä ihan oikeitakin naisia.
Toisaaltahan on niinkin, että keskustelijaa on vaikea ottaa vakavasti, jos hänen vasta-argumenttinsa ovat sitä, että toinen kirjoittaja on piereskelevä läski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se jännä miten täällä jauhetaan, että ainoastaan nuori nainen kelpaa. Kuitenkin näitä isomman ikäeron pareja näkee todella harvoin. Ja toisellakin kierroksella pariudutaan oman ikäisen kanssa.
Joku tässä teidän jakkaamisessa ei oikein täsmää?
Tai sitten ne 40+ nuoren naisen etsijät etsii, ja etsii, ja etsii.... eikä löydä. Eli jäävät yksin.
Siitähän se ap:kin ulisee. Etsii ja etsii, vaatimuksia löytyy mutta ei kykene tarjoamaan mitään takaisin.
Jäätte siis tekin yksin. Erona miehiin ainoastaan se, etteivät miehet ulise asiasta täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska koulutettu, urheilullinen, hyvässä työssä oleva 40+ mies saa helposti paljon paremman ja kauniimman 30+ naisen parisuhteeseen. Miksi minun pitäisi tyytyä rupsahtaneeseen nelikymppiseen naiseen?
Sitten kun olet viiskymppinen, niin muista tuo. Silloin joudut tyytymään rupsahtaneeseen nelikymppiseen.
Siinä vaiheessa ehkä ymmärrät, että parisuhde on muutakin kuin kauniin ulkonäön ihastelua ja esittelyä.Höpönlöpön. Silloin, kun olin 50v, niin minua piiritti 25-38v naiset.
Piiritti :D En ole ikinä sellaista nähnyt, että nuoret naiset kuolaisi vanhaa kurppaa.
45 - 50 vuotiaana kun oli 200ke vuositulot ja johtava asema työelämässä nuorempia naisia oli riesaksi asti. Ehkä naisena ei sitä ymmärrä.
Kyllä emme ymmärrä. Eli pappa rehvastelee sillä että saa naisia vain rahalla!
Papat sentään saa jollain naisia. Milläs ne naiset saa miehiä?
Kukaan ei halua vaihdevuotista nalkuttajaa katsella, edes toiset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin naisilla gambianmatkalla ja risteilyllä?
Ei muuten ole 30-vuotiasta miestä jota ei 50+ naiset olis joskus kähminy laivalla.
Vierailija kirjoitti:
Rumastipa täällä puhutaan naisista! Uskon kyllä.myös niin, että +40-vuotiaan naisen on helpompi löytää parisuhteeseen itseään vanhempi mies. Biologiset tosiasiat ohjaavat kuitenkin parinvalintaa, vaikka muitakin ohjaavia tekijöitä on. Tosin, mitä hedelmälliseen ikään tulee, naisten väliset erot ovat valtavia. Kannattaa muistaa, ettå myös miehillä on nykyään paljon hedelmällisyysongelmia.
Eikö muuten kukaan mies halua enää vanheta kumppaninsa kanssa tasa-arvoisessa parisuhteessa? Ei siis vaikkapa niin, että nuorempi vaimo toimii omaishoitajana.
Vierailija kirjoitti:
Suunnilleen noin. Kyllä viiskymppisellekin kelpaa kolmekymppinen, mutta kuten tässä on naiset on todenneet niin setäosasto harvempaa houkuttelee. Poikkeuksiakin toki, etenkin jos miehen status ja varallisuus ovat kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumastipa täällä puhutaan naisista! Uskon kyllä.myös niin, että +40-vuotiaan naisen on helpompi löytää parisuhteeseen itseään vanhempi mies. Biologiset tosiasiat ohjaavat kuitenkin parinvalintaa, vaikka muitakin ohjaavia tekijöitä on. Tosin, mitä hedelmälliseen ikään tulee, naisten väliset erot ovat valtavia. Kannattaa muistaa, ettå myös miehillä on nykyään paljon hedelmällisyysongelmia.
Eikö muuten kukaan mies halua enää vanheta kumppaninsa kanssa tasa-arvoisessa parisuhteessa? Ei siis vaikkapa niin, että nuorempi vaimo toimii omaishoitajana.
Minä olen puoliksi tarkoituksella valinnut reilusti nuoremman vaimon. Olen siis turvannut sen, etten vanhuksena jää yksin vaikka läheisiä ja lapsia on, kuten Suomessa yleensä tahtoo käydä. Vaimoni ei ymmärrä vieläkään sitä, että täällä vanhukset kärrätään laitoksiin, eikä heitä käy lapset ja puolisot välttämättä edes katsomassa. Oma äitini toimi veljensä omaishoitajana tämän kuolemaan saakka ja pidän sitä erittäin arvokkaana työnä. Taatusti sai parempaa huolenpitoa laitoshoitoon verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen puoliksi tarkoituksella valinnut reilusti nuoremman vaimon. Olen siis turvannut sen, etten vanhuksena jää yksin vaikka läheisiä ja lapsia on, kuten Suomessa yleensä tahtoo käydä. Vaimoni ei ymmärrä vieläkään sitä, että täällä vanhukset kärrätään laitoksiin, eikä heitä käy lapset ja puolisot välttämättä edes katsomassa. Oma äitini toimi veljensä omaishoitajana tämän kuolemaan saakka ja pidän sitä erittäin arvokkaana työnä. Taatusti sai parempaa huolenpitoa laitoshoitoon verrattuna.
Pidätkö itse itseäsi itsekkäänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suunnilleen noin. Kyllä viiskymppisellekin kelpaa kolmekymppinen, mutta kuten tässä on naiset on todenneet niin setäosasto harvempaa houkuttelee. Poikkeuksiakin toki, etenkin jos miehen status ja varallisuus ovat kunnossa.
Noin höpisee nainen, joka ei oikeasti tiedä parisuhteista höykäisen pöläystä. Kannattaisi käydä utelemassa esim. jossain hevosharrastuspiirreissä, että onko se miten harvinaista, että nuori nainen on iskenyt paljon vanhemman miehen. Ihmetyttää muutenkin tuo mielikuva, mitä naiset itse viljelevät, että miehessä merkitsee vain status ja varallisuus.
Kaikki miehet eivät petä ja ihan oikeasti rakastuvat kumppaniinsa. Älä usko liikaa näiden höpinöitä.