Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 40+ naisen on todella vaikea löytää omanikäistä koulutettua, urheilullista, hyvässä työssä olevaa miestä parisuhteeseen?

Vierailija
18.01.2023 |

Mutta jo 55+ ikäisistä löytyy vireitä ja nuorekkaita paljon helpommin

Kommentit (1037)

Vierailija
101/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska koulutettu, urheilullinen, hyvässä työssä oleva 40+ mies saa helposti paljon paremman ja kauniimman 30+ naisen parisuhteeseen.  Miksi minun pitäisi tyytyä rupsahtaneeseen nelikymppiseen naiseen?

Miksi kukaan kaunis ja parempi kolmekymppinen nainen tyytyisi nelikymppisten ukkoon, kun saa helposti kolmekymppisenkin?

Kolmekymppisenä mies voi tienata vaikka 3000€ kuukaudessa, nelikymppisenä 6000€

Miehet mahdollistaa asioita.

Kiitos samoin, t. N41 v 7200 €/kk. Ei kiinnosta kenenkään hilut. 

Vierailija
102/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun kaikki tuollaiset miehet ovat pariutuneet alle 25-vuotiana.

Tämä ei pidä paikkaansa. Vain tavallisen näköiset koulutetut ja urheilulliset pariutuvat alle 25-vuotiaana, mutta sitten kun puhutaan oikeasti hyvännäköisistä jäätävän komeista seksikkäistä miehistä, niin kukaan heistä ei pariudu ennen 25 ikävuotta vaan vasta vähän myöhemmin. Ennen muinoin saattoi olla toisin ja tällä tarkoitan jotain 50- luvulla syntyneitä ja sitä vanhempia.

Höpöhöpö, ei useimmat komeat miehet halua mitään tinder-haaremia pyörittää, sillä useimmat heistä ovat tervepäisiä ilman i*celien sairaita haavekuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei pidä paikkaansa. Vain tavallisen näköiset koulutetut ja urheilulliset pariutuvat alle 25-vuotiaana, mutta sitten kun puhutaan oikeasti hyvännäköisistä jäätävän komeista seksikkäistä miehistä, niin kukaan heistä ei pariudu ennen 25 ikävuotta vaan vasta vähän myöhemmin. Ennen muinoin saattoi olla toisin ja tällä tarkoitan jotain 50- luvulla syntyneitä ja sitä vanhempia.

Ja lisäksi näitä komeita ei Suomesta löydy kuin muutamia.

Vierailija
104/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi lukemattomista syistä on se, että silloin, kun itse olin siinä iässä, että tuon ikäluokan nainen olisi yleisen käsityksen mukaan ollut "sopiva", törmäsin jatkuvasti todella voimakkaisiin ennakkoluuloihin. Tuli mielikuva, että onko enemmistö tuon ikäisistä naisista jotenkin päästään vialla, kun jo ensimetreillä luodaan epäilyillä ja ennakkoluuloilla todella omituisia asetelmia. Olin lopulta tavallaan pakotettu etsimään yli 20 vuotta nuoremman naisen ja senkin kaiken varalta aivan muusta maasta.

Puhuu ennakkoluuloista ja on itse sitä mieltä, että tietyssä iässä melkein kaikki naiset ovat päästään vialla.

Ja pieni filipina on hänkin joskus nelikymppinen, eihän se, että hän on sinua nuorempi, tarkoita sitä, että hän olisi ikuisesti nuori. Vaimollasi ei varmaan ollut tarkoitus mennä liittoon, jossa ovi käy sitten kun nainen saavuttaa tietyn iän.

Naiset voisivat miettiä asiaa ennen kuin antavat itsensä rupsahtaa. Eikö olisi hienoa pitää itsensä kunnossa jotta ei tarvitse treenata "kostokroppaa" ?

Juuri näin. Se on "vähän" myöhäistä laihduttaa kymmeniä kiloja ja ostaa se elämänsä ensimmäinen naisellinen vaate, eli "kostomekko". 

Mutta miksi miehistä vain vähän yli neljännes on normaalipainoisia, jos läski noin pelottaa ja ällöttää?

Vierailija
105/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet tykkää enemmän juoda kaljaa ja hakata pleikkaria, kuin kouluttautua ja urheilla.

Vierailija
106/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö, ei useimmat komeat miehet halua mitään tinder-haaremia pyörittää, sillä useimmat heistä ovat tervepäisiä ilman i*celien sairaita haavekuvia.

Höpöhöpö itsellesi. En puhunut mistään Tinderistä mitään.

Vierailija
107/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lisäksi näitä komeita ei Suomesta löydy kuin muutamia.

Tilanne onneksi muuttuu pikkuhiljaa, koska maahan muuttaa jatkuvasti kauniita ja nuoria ulkomaalaisia naisia. Palstanaisten pitkäaikaiseen rukoukseen siis ollaan vastattu ja saatte keskenänne touhuta täällä. Laskin juuri, että heti tuli mieleen toista kymmentä suomalaista miestä, jotka ovat vaihtaneet parempaan, eli paljon nuorempaan, kauniimpaan ja mukavampaan ulkomaalaiseen naiseen.

Hienoa! Jokaiselle jotakin. Ei ole minulta pois jos Suomi-mies tykästyy ulkomaalaiseen.

Vierailija
108/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisikymppinen mies ei enää oikein saa parikymppisiltä naisilta, joten hänelle saattaa kelvata nelikymppinenkin nainen.

Missä universumissa parikymppisiä kiinnostaa viiskymppiset tai edes nelikymppiset? Kirjoitteleeko tällä palstalla ainoastaan sekopäät.

Vierailija
109/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi lukemattomista syistä on se, että silloin, kun itse olin siinä iässä, että tuon ikäluokan nainen olisi yleisen käsityksen mukaan ollut "sopiva", törmäsin jatkuvasti todella voimakkaisiin ennakkoluuloihin. Tuli mielikuva, että onko enemmistö tuon ikäisistä naisista jotenkin päästään vialla, kun jo ensimetreillä luodaan epäilyillä ja ennakkoluuloilla todella omituisia asetelmia. Olin lopulta tavallaan pakotettu etsimään yli 20 vuotta nuoremman naisen ja senkin kaiken varalta aivan muusta maasta.

Puhuu ennakkoluuloista ja on itse sitä mieltä, että tietyssä iässä melkein kaikki naiset ovat päästään vialla.

Ja pieni filipina on hänkin joskus nelikymppinen, eihän se, että hän on sinua nuorempi, tarkoita sitä, että hän olisi ikuisesti nuori. Vaimollasi ei varmaan ollut tarkoitus mennä liittoon, jossa ovi käy sitten kun nainen saavuttaa tietyn iän.

Naiset voisivat miettiä asiaa ennen kuin antavat itsensä rupsahtaa. Eikö olisi hienoa pitää itsensä kunnossa jotta ei tarvitse treenata "kostokroppaa" ?

Juuri näin. Se on "vähän" myöhäistä laihduttaa kymmeniä kiloja ja ostaa se elämänsä ensimmäinen naisellinen vaate, eli "kostomekko". 

Mutta miksi miehistä vain vähän yli neljännes on normaalipainoisia, jos läski noin pelottaa ja ällöttää?

Kyseessä on tilastoharha. Miesten ja naisten BMI lasketaan samalla kaavalla, vaikka miehillä on keskimäärin n. 40% enemmän lihasmassaa luonnostaan vartalossa ja se pitäisi jopa sinun tietää, että se on painavampaa kuin rasva.

Oikea tapa lihavuuden määrittelemiseen olisi kuvantaa koko vartalo jokaiselta ja katsoa paljonko sitä rasvaa oikeasti kehossa on.

Vierailija
110/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska koulutettu, urheilullinen, hyvässä työssä oleva 40+ mies saa helposti paljon paremman ja kauniimman 30+ naisen parisuhteeseen.  Miksi minun pitäisi tyytyä rupsahtaneeseen nelikymppiseen naiseen?

Miksi kukaan kaunis ja parempi kolmekymppinen nainen tyytyisi nelikymppisten ukkoon, kun saa helposti kolmekymppisenkin?

Koska 30v MIES ei ole mitenkään haluttavampi kuin 40v, päinvastoin on naisilla

Vierailija
111/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppisenä mies voi tienata vaikka 3000€ kuukaudessa, nelikymppisenä 6000€

Miehet mahdollistaa asioita.

Mitä ihmettä selität? Nyt on vuosi 2023, naiset käyvät töissä. En minä ainakaan tarvitse vanhaa ukkoa mahdollistamaan yhtään mitään. Kävin koulut ja tienaan hyvin.

Vierailija
112/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun olet viiskymppinen, niin muista tuo. Silloin joudut tyytymään rupsahtaneeseen nelikymppiseen.

Siinä vaiheessa ehkä ymmärrät, että parisuhde on muutakin kuin kauniin ulkonäön ihastelua ja esittelyä.

Höpönlöpön. Silloin, kun olin 50v, niin minua piiritti 25-38v naiset.

Piiritti :D En ole ikinä sellaista nähnyt, että nuoret naiset kuolaisi vanhaa kurppaa.

45 - 50 vuotiaana kun oli 200ke vuositulot ja johtava asema työelämässä nuorempia naisia oli riesaksi asti. Ehkä naisena ei sitä ymmärrä.

Omalla työpaikalla alaisiasiko metsästit, kun oli tulot ja asema tiedossa? Koska ei ne tulot ole otsaan leimattu, vaan rypyt ne siellä papalla paistaa.

Vähintään seitsemänkymppiseksi naisen on helppo löytää selvästi nuorempaa miesseuraa mukavien asioiden merkeissä, miksi kukaan ottaisi arkeensa rupsahtaneen setämiehen vaivoiksi, ellei ole köyhyydessään epätoivoinen?

Kun palkka 200k vuodessa työ on liikkuvaa, tapaa paljon ihmisiä (naisia) jotka tietää miehen aseman

Vierailija
113/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus on mustavalkoinen.

Ei vaan kiinnosta, ei yhtäkään, ei auta kun tottua siihen.

Millään yksilöllisillä ominaisuuksilla ja henkilökohtaisella elämäntilanteella ja henkilöiden mieltymyksillä ei ole väliä.

Ketään ei kiinnosta.

Vierailija
114/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet tykkää enemmän juoda kaljaa ja hakata pleikkaria, kuin kouluttautua ja urheilla.

Jatkan. Tämä ilmiö on suoraa seurausta siitä, että pahuuden voimat ovat hajottaneet ydinperheen yhteiskunnallisella tasolla. Naisten on pakko käydä töissä, miesten ei tarvitse kantaa vastuuta, ihmiset eivät sitoudu eivätkä pidä huolta omasta osastaan parisuhteessa.

Vierailija
115/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on tilastoharha. Miesten ja naisten BMI lasketaan samalla kaavalla, vaikka miehillä on keskimäärin n. 40% enemmän lihasmassaa luonnostaan vartalossa ja se pitäisi jopa sinun tietää, että se on painavampaa kuin rasva.

Oikea tapa lihavuuden määrittelemiseen olisi kuvantaa koko vartalo jokaiselta ja katsoa paljonko sitä rasvaa oikeasti kehossa on.

Just näin. BMI on erittäin huono tapa arvioida henkilön kehon koostumusta ja ylipainoa. Lihaksikas mies on helposti merkittävästi ylipainoinen bmin mukaan, vaikka peili kertoisi että mitään massiivista kumpua ei ole. Ja toisaalta 175 senttinen mies saa painaa alle 60 kiloa ja on muka normipainoinen. Sairaalaan kuuluu sellanen anorektikko.

Vierailija
116/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ne kaikki edes jollain tavalla siedettävät ja jotkut epäsiedettävätkin ovat jo suhteessa. Vaan luonnevikaiset ovat tuossa vaiheessa perheettömiä.

Sama koskee onneksi naisia

Ei pidä paikkaansa. Onnellisimpia ja terveimpiä ovat sinkkunaiset, seuraavan tukevat parisuhteessa olevat miehet. Onettomimpia ovat sinkkumiehet.

Siksi miehet pyrkivät kaikin keinoin parisuhteeseen ja naiset jäävät sinkuiksi, jos todella laadukasta miestä ei löydy.

Ei ap kuulosta erityisen onnelliselta, vaikka on jäänyt sinkuksi.

Jäänyt sinkuksi? Ehkä se on vain elämänvaihe.

Vierailija
117/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen keho vaatii toimiakseen suuremman rasvaprosentin kuin miesten keho. Sitäpaitsi juuri miehillä rasva kerääntyy vaaralliseksi viskeraaliseksi rasvaksi sisäelinten ympärille ja niinhän ne miehet sitten kupsahtaakin keskimäärin 7 vuotta nuorempina kuin naiset. Niin nuorekkaita ne miehet ovat, etteivät vanhaksi edes elä.

Vierailija
118/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riittävästi kun rajaa, niin ei niitä löydy mistään ikäryhmästä. Joidenkin mielestä hyvä työ tarkoittaa vaikka lääkäriä ja sitä vastaavia ammatteja, sitten päälle muita ominaisuuksia ja vielä sinkku, niin ei niitä vaan yksinkertaisesti ole olemassa niin paljon kuin olisi ottajia.

Vierailija
119/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin. BMI on erittäin huono tapa arvioida henkilön kehon koostumusta ja ylipainoa. Lihaksikas mies on helposti merkittävästi ylipainoinen bmin mukaan, vaikka peili kertoisi että mitään massiivista kumpua ei ole. Ja toisaalta 175 senttinen mies saa painaa alle 60 kiloa ja on muka normipainoinen. Sairaalaan kuuluu sellanen anorektikko.

Kellareissako nämä lihaksekkaat miehet Suomessa piileskelee, kun kadulla niitä näkee aniharvoin? Ikävää, jos aivan normaalipainoinen 175 cm ja 60 kg mies on mielestäsi anorektikon näköinen, johtunee siitä, että nykymiesten kehonmuotoihin tottuneena normaali jänteikäs mieskeho on sinusta liian laiha.

Vierailija
120/1037 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää taas kysyä @PKalsta ja @SanomaMediaFin johtoryhmä + mainostajat, että miksi he eivät halua naisia asiakkaikseen. Tämä ei ole huumoria, tämä on ihan ulkoa päin masinoitua naisvihaa.

Laittakaa muutkin kysymys, miksi Sanoman kaltainen valtamedia jatkaa tätä naisvihaa vuodesta toiseen:

https://www.sanoma.fi/keita-olemme/johtoryhma/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä