Miksi 40+ naisen on todella vaikea löytää omanikäistä koulutettua, urheilullista, hyvässä työssä olevaa miestä parisuhteeseen?
Mutta jo 55+ ikäisistä löytyy vireitä ja nuorekkaita paljon helpommin
Kommentit (1037)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Itse olen vakituisessa työssä, mutta se ei ole hyvä työ eikä vaadi kuin ammattiopiston käymisen. Urheilullisuudesta ei ole tietoakaan ja ylipainoa on. En ole vuosiin jaksanut muuta kuin pientä hyötyliikuntaa eikä edes kiinnosta muu.
Näillä mennään ja parasta on se kun riittää itsellensä.
Kuulostat just hyvältä. Tällainen mies mulle, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 40+ miehiä todellakaan kiinnosta omanikäiset naiset. Jotkut niihin tyytyvät, kun eivät saa nuorempaa eivätkä halua olla yksin.
Nelikymppisenä miehenä kysyn, että miksei kiinnostaisi? - Toisaalta aina joskus kyllä aattelen, että vaikka en ole mikään erityisen introvertti, niin onko yksi keskeisimpiä syitä sinkkuudelleni se, että viihdyn liian hyvin sinkkuna. - Nainen olisi elämässäni enemmän bonus ja mahdollisuus, kuin yrittää nyt hosua ja kiirehtiä kumppanin löytämisen suhteen. Mitä pahaa on sinkkuna eläessä? Miksi parisuhteessa olisi parempi elää ja olla?
Just tämä. Alan parisuhteeseen vasta kun se todella merkittävästi nostaa elämänlaatuani, siihen asti olen tyytyväinen yksinkin.
+55 v ovat omiin tapoihin juurtuneita kiukuttelevia pappoja.
Vierailija kirjoitti:
Yksi lukemattomista syistä on se, että silloin, kun itse olin siinä iässä, että tuon ikäluokan nainen olisi yleisen käsityksen mukaan ollut "sopiva", törmäsin jatkuvasti todella voimakkaisiin ennakkoluuloihin. Tuli mielikuva, että onko enemmistö tuon ikäisistä naisista jotenkin päästään vialla, kun jo ensimetreillä luodaan epäilyillä ja ennakkoluuloilla todella omituisia asetelmia. Olin lopulta tavallaan pakotettu etsimään yli 20 vuotta nuoremman naisen ja senkin kaiken varalta aivan muusta maasta.
Tämä on ehdottomasti totta. Ymmärrän kyllä, että menneet kokemukset tekevät epäluuloiseksi ja varovaiseksi, mutta se pitäisi pystyä jotenkin loiventamaan tai jopa piilottamaan tutustumisvaiheessa.
On oikeasti rasittavaa kokea, että tässä täytyy nyt erikseen jollakin tavalla todistaa, että on ihan terve henkisesti ja fyysisesti, ihan on talousasiat kunnossa ja säästöjä kertynyt, ja ihan oikeasti koulut on käytynä ja ammattikin on hankittuna. Aivan erityisen ärsyttävää tämä paine todistamiseen on silloin, kun naisella itsellään ei selvästikään ole asiat kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska koulutettu, urheilullinen, hyvässä työssä oleva 40+ mies saa helposti paljon paremman ja kauniimman 30+ naisen parisuhteeseen. Miksi minun pitäisi tyytyä rupsahtaneeseen nelikymppiseen naiseen?
Sitten kun olet viiskymppinen, niin muista tuo. Silloin joudut tyytymään rupsahtaneeseen nelikymppiseen.
Siinä vaiheessa ehkä ymmärrät, että parisuhde on muutakin kuin kauniin ulkonäön ihastelua ja esittelyä.Höpönlöpön. Silloin, kun olin 50v, niin minua piiritti 25-38v naiset.
Piiritti :D En ole ikinä sellaista nähnyt, että nuoret naiset kuolaisi vanhaa kurppaa.
45 - 50 vuotiaana kun oli 200ke vuositulot ja johtava asema työelämässä nuorempia naisia oli riesaksi asti. Ehkä naisena ei sitä ymmärrä.
Nämä miehet ei ole kauaa vapaana kun joku nuori sexy nainen nappaa itselleen. 20 vuotta ikäeroa ei tunnu missään. 40+ naisella ei ole mahdollisuuksia.
Harmi ettei se 40+ mies ole sexy :D Kelpaa ehkä hetken huviksi rahojensa vuoksi mutta kumppaniksi kelpaa vain samanikäinen nuori mies.
Perheellisillä naisilla on aina hyvä syy erota ja miehillä ei?
Ihan tosissaan väitätte näin? Kyllä ihan ihmisestä kiinni, mitkä syyt eroon ovat eikä sukupuolesta. Älytön yleistys että eronnut mies, jolla on lapsia olisi kelvoton kumppani koska on eronnut. Ja että nainen olisi jotenkin pelkästään sukupuolensa ansioista parempi ihminen, kumppani tai vanhempi.
Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat harvinaisia. Ne vähäiset vapaana olevat revitään käsistä eikä niistä niin vaan luovuta. Saa kynsin hampain pitää kiinni ettei joku vosu vie.
Miten aikuisen miehen voi viedä väkisin joku vosu?
Entä miten mies on edes naisen omaisuutta jonka joku toinen nainen voisi "viedä" ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska koulutettu, urheilullinen, hyvässä työssä oleva 40+ mies saa helposti paljon paremman ja kauniimman 30+ naisen parisuhteeseen. Miksi minun pitäisi tyytyä rupsahtaneeseen nelikymppiseen naiseen?
Sitten kun olet viiskymppinen, niin muista tuo. Silloin joudut tyytymään rupsahtaneeseen nelikymppiseen.
Siinä vaiheessa ehkä ymmärrät, että parisuhde on muutakin kuin kauniin ulkonäön ihastelua ja esittelyä.Höpönlöpön. Silloin, kun olin 50v, niin minua piiritti 25-38v naiset.
Piiritti :D En ole ikinä sellaista nähnyt, että nuoret naiset kuolaisi vanhaa kurppaa.
45 - 50 vuotiaana kun oli 200ke vuositulot ja johtava asema työelämässä nuorempia naisia oli riesaksi asti. Ehkä naisena ei sitä ymmärrä.
Nämä miehet ei ole kauaa vapaana kun joku nuori sexy nainen nappaa itselleen. 20 vuotta ikäeroa ei tunnu missään. 40+ naisella ei ole mahdollisuuksia.
Harmi ettei se 40+ mies ole sexy :D Kelpaa ehkä hetken huviksi rahojensa vuoksi mutta kumppaniksi kelpaa vain samanikäinen nuori mies.
win-win. Haluaako mies kumppaniksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Setämiehen märkä päiväuni :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla työpaikalla alaisiasiko metsästit, kun oli tulot ja asema tiedossa? Koska ei ne tulot ole otsaan leimattu, vaan rypyt ne siellä papalla paistaa.
Vähintään seitsemänkymppiseksi naisen on helppo löytää selvästi nuorempaa miesseuraa mukavien asioiden merkeissä, miksi kukaan ottaisi arkeensa rupsahtaneen setämiehen vaivoiksi, ellei ole köyhyydessään epätoivoinen?
Jaa. Kyllä mulle on ollut tarjolla miehiä ikähaarukalla 30-50 ihan jatkuvasti. Itse olen 41v. Ei mitään ongelmaa. Valitsin ton 40v duunarin. Tienaa hyvin ja on peto sängyssä. Olen onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Ikä on naiselle iso ongelma, 25v vs. 50v, tilanne parisuhdemarkkinoilla romahtaa tuossa ajassa, miehillä taas paranee jos vain elää asiallista elämää
Ei ole ongelma. Tapasin mieheni vuosi sitten.
52v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
win-win. Haluaako mies kumppaniksi?
Yksinhän se äijäparka jää pesemään itse pieruisia kalsareitaan. Parikymppiset eivät nimittäin palvele.
Kuvio on tässä ketjussa mennyt samoin kuin niin usein ennenkin.
1) Ensin esitetään kysymys
2) Saadaan vastaus
3) Vastaus ei miellytä, joten aloitetaan jankkaus
4) Useiden tai jopa useiden kymmenien sivujen jälkeen joku ilmoittaa ketjun asiattomaksi, ja se poistuu jälkiä jättämättä.
5) Viimeistään muutaman viikon kuluttua otetaan uusi kierros alusta aloittaen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan kaunis ja parempi kolmekymppinen nainen tyytyisi nelikymppisten ukkoon, kun saa helposti kolmekymppisenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montakohan näitä ihmettelyjä vähä eri muodoissa tulee tänne?
Taas kerran: Tuossa iässä hyvät miehet ovat varattuja, mutta jos ovat vapaana, niin haluavat itseään nuoremman tai ainakin lapsentekokykyisen naisen. Haluavat usein jälkimmäisen, vaikka eivät haluaisi lapsiakaan. Alitajuinen juttu.
On ihan hienoa, että nykyään nainen voi valita olla ns. uranainen, mutta sillä on sitten tietty hintansa parisuhdemarkkinoilla, kun parasta ennen päivämäärä valuu nopeasti käsistä. Ikäkysymys onkin ainoa asia, missä miehillä on parisuhdemarkkinoilla helpompaa. Muilta osin naisilla on sitten enemmän valinnanvaraaa sulhoista, varsinkin nuorilla naisilla.
Mistä tämä ajatus oikein tulee että kumppanin haku ja ura ovat ristiriidassa? Opiskelu- ja työpaikoiltahan ne hyvät kumppanit löydetään. Koulutetut nuoret naiset saavat nykyään useammin perheenkin kuin kouluja käymättömät.
Ja kuitenkin juuri koulutetut naiset ovat eniten sinkkuina vasten tahtoaan. Jokin ei nyt täsmää?
En tiedä, mihin tutkimukseen viittaat, mutta epäilisin syyksi sitä, että eihän hän halunnut rikkoutunutta perhettä alunperin ja on siten ns. tahtomattaan sinkkuna avioeron jälkeen. Itse ainakin olen hyvätuloinen, kouluttautunut, eronnut sinkkuäiti. En nyt kovin aktiivisesti (lue: ollenkaan) ole etsinytkään mitään miestä, mutta voisihan joku suhde olla kivakin. Yhteenmuuttoa en kyllä kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Kyllä mulle on ollut tarjolla miehiä ikähaarukalla 30-50 ihan jatkuvasti. Itse olen 41v. Ei mitään ongelmaa. Valitsin ton 40v duunarin. Tienaa hyvin ja on peto sängyssä. Olen onnellinen.
Eli olet miehelle maksullinen.
Repesin. Ei tullut mieleen että tienaan itsekin oikein mukavasti? En tarvitse mieheni rahoja.
Onpas rasistinen ja läskifobinen aloitus. Kehopositiivisuus ei koske miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun kaikki tuollaiset miehet ovat pariutuneet alle 25-vuotiana.
Tämä ei pidä paikkaansa. Vain tavallisen näköiset koulutetut ja urheilulliset pariutuvat alle 25-vuotiaana, mutta sitten kun puhutaan oikeasti hyvännäköisistä jäätävän komeista seksikkäistä miehistä, niin kukaan heistä ei pariudu ennen 25 ikävuotta vaan vasta vähän myöhemmin. Ennen muinoin saattoi olla toisin ja tällä tarkoitan jotain 50- luvulla syntyneitä ja sitä vanhempia.
Puhuu ennakkoluuloista ja on itse sitä mieltä, että tietyssä iässä melkein kaikki naiset ovat päästään vialla.
Ja pieni filipina on hänkin joskus nelikymppinen, eihän se, että hän on sinua nuorempi, tarkoita sitä, että hän olisi ikuisesti nuori. Vaimollasi ei varmaan ollut tarkoitus mennä liittoon, jossa ovi käy sitten kun nainen saavuttaa tietyn iän.