Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoissa suhteissa pitkään olleet: mitä hälytysmerkkejä et huomioinut jo alkuvaiheissa?

Vierailija
18.01.2023 |

Huonoissa suhteissa pitkään olleet: mitä hälytysmerkkejä et huomioinut jo alkuvaiheissa? Mitä kaikkea painoit villaisella ihastuneena?

Kommentit (1408)

Vierailija
1401/1408 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi aina kuunnella, että jos ne sanoo jotakin olevansa ikään kuin vitsinä, niin ne sitten ovat sitä ihan oikeasti :( ei leikisti. Nuorena sitä päästi monta redflagia ohi ihan vain kun oli niin vaaleanpunaiset lasit päässä.

Olisi pitänyt myös lähteä heti kun alkoi tuntua, että tää ei oo mulle hyväksi. Ihan sama mitä muut ajattelee.

Ai niin ja jos paras ystävä ei pidä sun miehestä, niin kannattaa myös se huomioida. Sillä ei ehkä ole sun miehestä niin ruusuinen kuva kuin sulla on aluksi.

Vierailija
1402/1408 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies arvosteli minua joka käänteessä, moitti ja vertaili "muihin naisiin". Itse ei kestänyt pienintäkään arvostelua eikä moitetta. Onneksi tajusin lähteä suhteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/1408 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1348 Jatkaa30 vuotias neitsyt  ekan kokemuksen jälkeen esitti ensimmäisen vaatimuksen, sitten kohta toisen jne. alkoi tiuskia ja huutaa ja kyseenalaistaa tekemisiäni ja esim. harrastuksiani ja rahankäyttöäni. Tässä oli mielestäni kyseessä ns. "prinsessahaaveet", odotettiin sellaista mitä ehkä ei voi saada. Ja oli liian läheinen suhde äitiinsä, joka oli saanut miehensä kiristämällä tossun alle. Eli toisinto äidin toimintamalllista. Ja jos en halunnut hänen pillinsä mukaan tanssia, niin tiuskiminen, itkeminen ja kiukuttelu. No kuuntelin vajaan vuoden ja sanoin että tämä oli nyt tässä.

Melkein Sama kokemus. Oilmme vain nuorempia  aloittelijoita. Sain myös Anopin kimppuuni. Miehensä Vanhempi konstaapeli Täysi tohvelisankari yritti auttaa ulosheiton uhalla. Onnex jako pelasti.

Vierailija
1404/1408 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi aina kuunnella, että jos ne sanoo jotakin olevansa ikään kuin vitsinä, niin ne sitten ovat sitä ihan oikeasti :( ei leikisti. Nuorena sitä päästi monta redflagia ohi ihan vain kun oli niin vaaleanpunaiset lasit päässä.

Olisi pitänyt myös lähteä heti kun alkoi tuntua, että tää ei oo mulle hyväksi. Ihan sama mitä muut ajattelee.

Ai niin ja jos paras ystävä ei pidä sun miehestä, niin kannattaa myös se huomioida. Sillä ei ehkä ole sun miehestä niin ruusuinen kuva kuin sulla on aluksi.

Toisiaan vihaavia  pariskuntia oli aikoinaan ainakin maalla pilvin pimein

Vierailija
1405/1408 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastakkaista sukupuolta koskevat halveksuvasävyiset (huom toistuvat) vitsit ja vitsailu, niillä kiusoittelu tms.

Kukaan fiksu ihminen joka yrittää tehdä toiseen vaikutusta romanttisessa mielessä ei suolla vastakkaista sukupuolta alentavia ja vähätteleviä juttuja.

Jos näin tekee se kertoo oikeasti siitä kuinka jatkossakin tulee kohtelemaan sinua.

Itse törmäsin aikoinaan jo keski-ikäisern 2x eronneeseen mieheen joka aloitti ihan heti naisiin kohdistuvat vähättelevät, aluksi humoristiset blondi vitsit (en onneksi ole blondi itse), sitten liikenteessä nämä "voi vit...u taas akka ratissa" jutut, satunnaisesti muka vitsinä julisti miehistä ylivaltaa maailmassa ja kuinka naiset on tehty palvelemaan miehiä jne.... viimeinen pisara oli kun vertasi johonkin raamatun lauseeseen naisten saastaisuudesta (liirtyy jotenkin kuukautisiin ? en ole lukenut ikinä tuota satukirjaa, en tunne asiayhteyttä ?) mutta kaiken tämän jälkeen tajusin että mullah

On ymmärrettävää että tuollaistenkin kumppanuuteen on vaarassa sortua jollei ole lukenut Jumalan Pyhän Henkensä vaikuttamana antamaa Elämän Sanaa, Raamattua, ihmisille elämän oppaaksi. 

Vierailija
1406/1408 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkutusta. Olisi pitänyt jo heti alussa ymmärtää että sen määrä vain kasvaa ajan myötä.

Vierailija
1407/1408 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäluotettava henkilö ei kerro itsestään juuri mitään, mutta lypsää vastapuolelta tosi paljon infoa.

Epäluotettava henkilö ei myöskään kerro itsestään mitään.

Itse olen kohdannut epäluotettavia ihmisiä, jotka kyllä puhuvat itsestään, kertovat mielellään kiinnostavia tarinoita elämästään, mutta eivät kuitenkaan osaa sanoa mitä haluavat tai tuntevat.

Vierailija
1408/1408 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehui kovasti ulkonäköäni alussa ja sitten yhtäkkiä teki pitkän tutkimuksen ulkonäkövirheistäni, tuhahteli inhoten ja puristeli "huonoja kohtia" kehossani. Olin niin yllättynyt, että en heti tajunnut tehdä tai sanoa mitään. Myöhemmin kerroin järkyttyneeni ja loukkaantuneeni pahasti. Tein tämän sivistyneesti ja asiallisesti. Silti jotenkin koko asetelma kääntyi lopulta siten, että minä olin hullu ja kauhea ja pyysin käytöstäni anteeksi. 

Vierailija
1409/1408 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään eksänsä kanssa minkäänlaisissa puheväleissä. Jos kaikki, jotka ovat tunteneet sinut hyvin, vihaavat sinua, niin ehkä siihen on jokin syy! (Yllätys yllätys, nyt kun tunnen hänet hyvin, emme ole puheväleissä. Kaikkien muiden eksieni kanssa pystyn ainakin sanomaan kohteliaasti päivää). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän