Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todistin tänään outoa tapahtumaa Tokmannilla

Vierailija
18.01.2023 |

Olin kassajonossa. Jono pysähtyi ja kuulin, miten asiakas selitti kassalle jotakin. Jono pysyi pysähdyksissä ja kassan ääni koveni. Siinä vaiheessa ihmiset rupesivat itseni lailla vilkuilemaan, mitä tapahtuu. Asiakkaalla oli maustepusseja, joista kassa ei suostunut antamaan tarjoushintaa asiakkaalle. Asiakas selitti ja selitti, että pussit ovat tarjouksessa 4 kpl 2 euroa. Myyjä tutki koneelta tullutta hintaa ja väitti vastaan. Asiakas kehotti myyjää soittamaan jollekin tai käymään itse katsomassa, mitä hyllynreunassa lukee. Myyjä tutki tarjouslehteä ja ilmoitti, etteivät mausteet ole tarjouksessa. Asiakas selitti uudelleen, ettei hän tiedä, ovatko pussit tarjouslehdessä, vaan hän oli katsonut hinnan hyllyn reunasta. Tilanne jatkui ja jatkui ja minun alkoi jo käydä sääliksi asiakkaana olevaa vanhempaa naista. Jostain jonosta mies huusi, että kyllä ne mausteet ovat tarjouksessa, kuten asiakas sanoo. Myyjä rupesi sitten johonkin soittelemaan. Tässä vaiheessa vaihdoin kassajonoa enkä tiedä, miten tilanne päättyi. Nyt asia jäi kuitenkin vaivaamaan. Sattuiko joku olemaan samaan aikaan paikalla? Tiedätkö, miten tilanne päättyi? Tapahtui Järvenpäässä.

Kommentit (150)

Vierailija
1/150 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä itä Helsingisstä! kyllä noin tapahtuu ja useasti.Kasoja vaan ei päivtetty kun hinta ale laitaneet hylyyn.Joten harvoin käyn kyseinen liike,juuri tuosta syystä.Jos tarjouslehdessä kuitenkin tuote jota tarvitsen ja Ale! Otan lehden mukaan ja näytän kassalla .

Vierailija
2/150 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannin Priima maustepussit on tarjouksessa juuri toi 4 kahdella eurolla. Sama tarjous oli kutakuinkin koko viime vuoden. Suurin osa niistä pusseista maksaa 50 senttiä, mutta jotkut mausteet on selvästi kalliimpia. Rosmariini ainakin on kallista. Täytyykin tarkastaa kuitit tarkemmin ihan periaatteesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/150 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten tuli ongelmatilanne Treella Tokmannin kassalla, kun lautaselle ei ollut käärettä ja se olisi hajonnut kassissa sellaisenaan - myyjä vain intti ettei ole käärettä. Mutta en tiennyt mitä tehdä lautaselle, olisiko se pitänyt jättää kassalle. Tilanne eskaloitui siihen että eräs naisasiakas huusi minulle rumasti että älä urputa, vaikka kyse ei ollut sellaisesta. Lautanen jäi sinne jokatapauksessa.

Vierailija
4/150 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannin myyjien kanssa saa aina kinastella tuotteiden hinnasta, muuallakin kuin Järvenpäässä.

Vierailija
5/150 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannille on tapahtunut jotain parin viime vuoden aikana. Hinnat on nousseet todella paljon enemmän kuin muualla. Mynthon-pastillit, A+ luonnonjugurtti ja Kippari-juusto tulee heti mieleen. Niiden hinta on Tokmannilla nykyään kalliimpi kuin Citymarketissa. Välillä hyllyjen tuotteille ei löydy ollenkaan hintoja. Hyllyt saattaa olla tyhjänä ja tavarakasat purkamatta käytävillä niin, ettei kärryn kanssa mahdu ohi. Silloin kun Tokmanni meni pörssiin, myymälässä oli kiva käydä. Siellä oli panostettu asiakaspalveluun ja siisteyteen. Asiakaspalvelua ei muutamaa poikkeusta lukuunottamatta voi enää kehua. Myyjät ei enää tervehdi samalla tavalla kuin ennen. Tuotekysymyksiin ei saa vastausta. Mä en ole niitä, jotka on jatkuvasti jotain kysymässä. 

Vierailija
6/150 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös huomannut, ettei hyllytys toimi kunnolla. Jotain tarjoustuotetta ei välttämättä ole ollenkaan hyllyssä, mutta käytävällä on purkamattomia lavoja, joissa on niin vahvat muovit, ettei niitä saa ilman työvälinettä avattua. Kaikki ymmärtävät, jos noin käy välillä, mutta Tokmannilla on sama tilanne aina. 

Vierailija
7/150 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmannin myyjien kanssa saa aina kinastella tuotteiden hinnasta, muuallakin kuin Järvenpäässä.

Tarjoushinnat eivät näy kassalla vai mitä tarkoitat? Minulta jäävät ostamatta, jos kassalla ilmaantuu eri hinta kuin on ilmoitettu. Tapahtuuko tuota usein tuolla?

Vierailija
8/150 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasiakas on varmasti ottanut väärän merkkisiä maustepusseja.

Vierailija
9/150 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä taideta myydä muita muita kuin sitä Priima -merkkiä. 

Vierailija
10/150 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissäkin lukee pussin kyljessä sama tarjous eli 2 euroa 4 pussia. https://www.tokmanni.fi/elintarvikkeet/maustaminen-ja-makeutus/mausteet…

Vierailija
11/150 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit menny vetään myyjää turpaan!

Vierailija
12/150 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmannille on tapahtunut jotain parin viime vuoden aikana. Hinnat on nousseet todella paljon enemmän kuin muualla. Mynthon-pastillit, A+ luonnonjugurtti ja Kippari-juusto tulee heti mieleen. Niiden hinta on Tokmannilla nykyään kalliimpi kuin Citymarketissa. Välillä hyllyjen tuotteille ei löydy ollenkaan hintoja. Hyllyt saattaa olla tyhjänä ja tavarakasat purkamatta käytävillä niin, ettei kärryn kanssa mahdu ohi. Silloin kun Tokmanni meni pörssiin, myymälässä oli kiva käydä. Siellä oli panostettu asiakaspalveluun ja siisteyteen. Asiakaspalvelua ei muutamaa poikkeusta lukuunottamatta voi enää kehua. Myyjät ei enää tervehdi samalla tavalla kuin ennen. Tuotekysymyksiin ei saa vastausta. Mä en ole niitä, jotka on jatkuvasti jotain kysymässä. 

Kääk. Onko meidät nyt pakotettu menemään Minimaniin, Normaliin tai Prismaan. Ei ole ihan joka kulmalla niitäkään. Kärkkäiseltä pitää kai tilata, ellei tule muille firmoille yhtä hyviä toimitusvaihtoehtoja /valikoimaa.

Vierailija
13/150 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistin vastaavaa tilannetta Lahdessa ja vaikka kassa yritti selittää, että ei kaikki mausteet ole tarjouksessa, ainoastaan tietyt eli Priima-mausteet, niin asiakas selitti, että kaikki on! Ja latoi siihen hihnalle Meiran melkein euro/kpl maksavia mausteita.

Vierailija
14/150 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa, kun mun vanha äiti ei ole vielä oikein tajunnut, ettei Tokmannilta saa enää ruokaa halvemmalla kuin muualta. Äiti on vajaa 90 eikä sillä ole kännykkää. Ilman kännykkänumeroa sieltä ei saa klubitarjouksia. Toiseen kauppaan on melkein sama matka, mutta kun hän ei ole tottunut siellä käymään ...

Vierailija
15/150 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä taideta myydä muita muita kuin sitä Priima -merkkiä. 

Kyllä meidän Tokmannilla myydään muitaki. Ainaki Meiran mausteita.

Vierailija
16/150 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tossa nyt olisi helpointa kun kassa ottaisi samantien puhelimen kauniiseen kätöseensä ja kilauttaisi osastolle eikä rupeaisi vänkäämään asiakkaan kanssa.

Vierailija
17/150 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todistin vastaavaa tilannetta Lahdessa ja vaikka kassa yritti selittää, että ei kaikki mausteet ole tarjouksessa, ainoastaan tietyt eli Priima-mausteet, niin asiakas selitti, että kaikki on! Ja latoi siihen hihnalle Meiran melkein euro/kpl maksavia mausteita.

Tokmannilla ei myydä Meiran maustepusseja. 

Vierailija
18/150 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosien saatossa tullut niin monta kertaa kusetetuksi, että enää mene sinne huijattavaksi ikinä.

TOKMANNI ON SARJA KUSETTAJA

Vierailija
19/150 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokmannilla ei myydä Meiran maustepusseja. 

Kyllä myydään ainaki joissain.

Vierailija
20/150 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakkaalla oli Priima-maustepusseja. Ne erottaa helposti muista. Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi