Lihavuusleikkauksen ansiosta minulla ei ole enää 2.tyypin diabetesta
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Montako kiloa olet laihtunut?
10 kuukaudessa 24kg. Ei hirveästi mutta lähtöpainokaan ei ollut mikään valtava. ap
Minullakaan ei enää ole 2.tyypin diabetesta. Laihdutin ruokavaliolla ja liikunnalla 18 kiloa 1.5 vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 kuukaudessa 24kg. Ei hirveästi mutta lähtöpainokaan ei ollut mikään valtava. ap
On kai se aika valtava, jos pääsit lihavuusleikkaukseen? Vai kävitkö yksityisellä?
On se diagnoosi sulla olemassa, sait vain sen oireettomaksi eli et tarvitse lääkitystä. Yritäpä pitää se niin, että et tarvitse enää lääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kai se aika valtava, jos pääsit lihavuusleikkaukseen? Vai kävitkö yksityisellä?
88-89kg oli lähtöpaino. Kävin Virossa. ap
Diagnoosit joutaa työntää anneliin.
Vain nykyhetkellä ja tulevaisuudella on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti? Lihavuusleikkaus tuolla painolla? Niin no, suomessa ei tehdä tuon painoisilla. Mä laihduin ilman apuja. Ei ole sairauksia.
Tarkkana pitää silti olla. Ajan kanssa joillekin leikatuille tulee taas tarve lääkitykselle, vaikka eivät lihoisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti? Lihavuusleikkaus tuolla painolla? Niin no, suomessa ei tehdä tuon painoisilla. Mä laihduin ilman apuja. Ei ole sairauksia.
Kyllä yksityisellä tehdään Suomessakin. ap
Tai sitten voisi vaikka hieman miettiä mitä suuhunsa laittaa, niin koko ongelmaa ei tule lainkaan vastaan.
Suomessa pitää olla kunnon läski että pääsee. Kyllä pitäisi pitää hulta itsestään ettei liho liikaa. Se on helppoakin.Syö vaan kun on nälkä eikä viljoja ei ainaka vehnää.
Siis joku menee noilla painolukrmilla lihavuus leikkaukseen????? Ikinä ei voi enää syödä hyvin (pieniä, todella pieniä annoksia jottei mahalaukku veny) esim juhlissa ja nauttia?? Ne kivut, säryt, leikkauksen riskit jne.....
Kyllä tuollaisen painon pitäisi pystyä saamaan alas omin avuin - minäkin onnistuin. Leikkausta en ikinä olisi harkinnut, olen nähnyt parilla sukulaiselle mitä helvettiä siitä elämästä on tullut sen jälkeen.
Heillä tosin oli huomattavasti isompi lähtöpaino, mutta silti katuneet katkerasti leikkausta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Siis joku menee noilla painolukrmilla lihavuus leikkaukseen????? Ikinä ei voi enää syödä hyvin (pieniä, todella pieniä annoksia jottei mahalaukku veny) esim juhlissa ja nauttia?? Ne kivut, säryt, leikkauksen riskit jne.....
Kyllä tuollaisen painon pitäisi pystyä saamaan alas omin avuin - minäkin onnistuin. Leikkausta en ikinä olisi harkinnut, olen nähnyt parilla sukulaiselle mitä helvettiä siitä elämästä on tullut sen jälkeen.
Heillä tosin oli huomattavasti isompi lähtöpaino, mutta silti katuneet katkerasti leikkausta myöhemmin.
Niin minäkin olen laihduttanut monet kerrat normaalipainoon 20-30kg mutta aina lihonut takaisin. Toivon leikkauksen auttavan siihen etten liho enää takaisin. ap
Onnittelut Ap:lle ja muut voisivat lähteä johonkin käytöskouluun oppia saamaan.
Hienoa!