Salaiset seksilelut
Onko teillä seksileluja joista miehesi/vaimosi ei tiedä mitään. Ja missä pidätte niitä piilossa?
Kommentit (121)
Uuu, heppadildo.. Pidän!!!
Vähän kiinnostaisi tietää että millanen..
Itsekin hommasin "heppadildon". Käyttelen yksin ollessani oikein tuhmalla päällä.
Mies pitäisi mua varmaan ihan perverssinä.
Lelut tuo iloa ja nautintoa seksiin! Ihan yksin mutta yhdessä vielä kivempaa
Ei oo lelut piilossa muilta kun lapsilta
Vaimolla on "piilossa" iso musta imukuppikyrpä
Mun lelut on mun. Yhteiseen kivaankin mutta ei yleiseen tietoon. Joskus muikkikavereiden kans tulee pikku viineissä puhe, siinä kaikki
HeppaMies kirjoitti:
Uuu, heppadildo.. Pidän!!!
Vähän kiinnostaisi tietää että millanen..
Remu lauloi jossain Harikanes biisissä heppadildo. Taisi dikata jo sillon
Meillä molempien seksilelut on samassa laatikossa ja niitä käytetään niin yhdessä kuin erikseen kun siltä tuntuu
Meilläkin on ns yhteinen lelulaatikko, jossa kaikk, siis molempien seksilelut yhtä lukuunottamatta ovat. Mielenkiinnosta halusin kerran mieheni ollesssa pitkällä työreissulla kokeilla sellaista jotain 'jättikalua'. Iso aidon elimen näköinen, musta, Pituus taitaa olla reilusti yli 20cm ja paksuutta on todellakin paljon. On jotenkin jo kädessä sen tuntuinen ja oloinen, että tavallaan jo törkeän kokoinen. Mieheni nähden en kehtaa sillä touhuta, mutta silloin tällöin yksin ollessani saan sillä salaa niin järkkytyydyttävät orkut että meinaa taju lähteä. Pidän sitä omassa piilossa vaatekaappini hyllyjen takana.
Nykyisen mieskaverin kanssa käytetään välillä, muilta pidetään piilossa
Joku kysyi millainen niin
https://www.mrhankeystoys.com/realistic/new-horse-dildo-four-sizes
Tuollainen kokoa XL ja tummanruskea, Burnt Amber taisi olla värin nimi.
Hävettäisi jos mies tai kuka tahansa tuon löytäisi 🙈. Piilossa mukana liukkaritkin tietysti.
Jos mun vaimolla olis tollanen niin innostuisin varmasti.
Eipä ne kumppanilta salassa tahdo pysyä. Hyväksyy ja tykkää jos tietää että on omaa kivaa. Vain jos ei ole paikalla 😊
Vierailija kirjoitti:
Mihin jemmaatte lapsiperheissä..? Mä oon nähnyt liikaa meemejä, missä penskat on löytänyt uusia leluja 🤣
Matkalaukku, jossa lukko. Pitää vaan muistaa tyhjentää ajoissa jonnekin tilapäiseen jemmaan ennen reissuun lähtöä, jotta saa matkalaukun "oikeaan käyttöön".
Matkalaukkua säilytetään hengarikaapinnalaosassa "koska siellä sattuu olemaan ylimääräistä tilaa".
itselläni älypuhelin.
tämä on ihan moderni tapa. kun tässä viimeisen 15v aikana käyttöön tulleet ns.älypuhelimet ovat kaiken ihmisen inhimillisyyden ihmissuhteissa tuhonneet.
en usko että tulee ikinä palautumaan entiselleen niin että ikiaikaiset ihmisen dna:sta lähtöisin olevat perusprinsiipit kahden eri ihmisapinaotuksen seksi tai muu ihmisen inhimillinen käytös normaloituisi?
tämä peli on hävitty: vain äp genitaaleissa toimii!
en usko että mikään suomalainenkummeliviihde voi edes pelastaa sitä hokemillaan:panomiespanomies
tämä peli on hävitty: kuten moni täällä hienosti kirjoittaa tästä s-leluilusta vaikka ei edes huomaa itse siinä mitään: outoa?
itselläni vain älypuhelin toimii (vaikka sen näytön joutuu pesemään ja putsaamaan ihan päivittäin..)
digitalistasex
Jos nyt joku bongais mun valikoiman niin pyötyis. Yöpöydän laatikko on täpötäys
Miesluolaani autotallin nurkkauksessa olen ostanut erilaisia leluja mistä vaimo on autuaan tietämätön kun ne on lukitussa kaapissa jos hän siellä sattuisi käymään. Vaikea olisi selittää mitä teen dildoilla, panokoneella ja sybianilla. Muuten rikas seksielämä rouvan kaa, mutta tuo puoli ei hänelle avaudu.
Ei ole piilossa ukolta mitään, yhteistä hetkissä käytössä usein
No fleshlightit on hyviä ja niitäki pystyy helposti piilottamaan mihin vaan, jos haluu/tarvii piilotella jos ei uskalla yhessä niitä käyttää tai haluu näyttää, ku niitä käyttää. Mies kulettelee kahta ainakin kätevästi mukanaan ja säilyttää siellä missä niitä tarvii.