Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salaiset seksilelut

Vierailija
16.01.2023 |

Onko teillä seksileluja joista miehesi/vaimosi ei tiedä mitään. Ja missä pidätte niitä piilossa?

Kommentit (121)

81/121 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vielä ole mutta oon harkinnut kun vaimo haluaa seksiä huomattavasti vähemmän kuin minä.... mikähän ois hyvä? Ja helppo piilottaa 🤔😂

No fleshlightit on hyviä ja niitäki pystyy helposti piilottamaan mihin vaan, jos haluu/tarvii piilotella jos ei uskalla yhessä niitä käyttää tai haluu näyttää, ku niitä käyttää. Mies kulettelee kahta ainakin kätevästi mukanaan ja säilyttää siellä missä niitä tarvii.

Vierailija
82/121 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuu, heppadildo.. Pidän!!!

Vähän kiinnostaisi tietää että millanen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin hommasin "heppadildon". Käyttelen yksin ollessani oikein tuhmalla päällä.

Mies pitäisi mua varmaan ihan perverssinä.

Vierailija
84/121 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lelut tuo iloa ja nautintoa seksiin! Ihan yksin mutta yhdessä vielä kivempaa

Vierailija
85/121 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo lelut piilossa muilta kun lapsilta

Vierailija
86/121 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on "piilossa" iso musta imukuppikyrpä

Vierailija
87/121 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lelut on mun. Yhteiseen kivaankin mutta ei yleiseen tietoon. Joskus muikkikavereiden kans tulee pikku viineissä puhe, siinä kaikki

Vierailija
88/121 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HeppaMies kirjoitti:

Uuu, heppadildo.. Pidän!!!

Vähän kiinnostaisi tietää että millanen..

Remu lauloi jossain Harikanes biisissä heppadildo. Taisi dikata jo sillon

Vierailija
89/121 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molempien seksilelut on samassa laatikossa ja niitä käytetään niin yhdessä kuin erikseen kun siltä tuntuu

Vierailija
90/121 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on ns yhteinen lelulaatikko, jossa kaikk, siis molempien seksilelut yhtä lukuunottamatta ovat. Mielenkiinnosta halusin kerran mieheni ollesssa pitkällä työreissulla kokeilla sellaista jotain 'jättikalua'. Iso aidon elimen näköinen, musta, Pituus taitaa olla reilusti yli 20cm ja paksuutta on todellakin paljon. On jotenkin jo kädessä sen tuntuinen ja oloinen, että tavallaan jo törkeän kokoinen. Mieheni nähden en kehtaa sillä touhuta, mutta silloin tällöin yksin ollessani saan sillä salaa niin järkkytyydyttävät orkut että meinaa taju lähteä. Pidän sitä omassa piilossa vaatekaappini hyllyjen takana.

Vierailija
91/121 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen mieskaverin kanssa käytetään välillä, muilta pidetään piilossa

Vierailija
92/121 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi millainen niin

https://www.mrhankeystoys.com/realistic/new-horse-dildo-four-sizes

Tuollainen kokoa XL ja tummanruskea, Burnt Amber taisi olla värin nimi.

Hävettäisi jos mies tai kuka tahansa tuon löytäisi 🙈. Piilossa mukana liukkaritkin tietysti.

Vierailija
93/121 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun vaimolla olis tollanen niin innostuisin varmasti.

Vierailija
94/121 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne kumppanilta salassa tahdo pysyä. Hyväksyy ja tykkää jos tietää että on omaa kivaa. Vain jos ei ole paikalla 😊

Vierailija
95/121 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin jemmaatte lapsiperheissä..? Mä oon nähnyt liikaa meemejä, missä penskat on löytänyt uusia leluja 🤣

Matkalaukku, jossa lukko. Pitää vaan muistaa tyhjentää ajoissa jonnekin tilapäiseen jemmaan ennen reissuun lähtöä, jotta saa matkalaukun "oikeaan käyttöön". 

Matkalaukkua säilytetään hengarikaapinnalaosassa "koska siellä sattuu olemaan ylimääräistä tilaa". 

Vierailija
96/121 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni älypuhelin.

tämä on ihan moderni tapa. kun tässä viimeisen 15v aikana käyttöön tulleet ns.älypuhelimet ovat kaiken ihmisen inhimillisyyden ihmissuhteissa tuhonneet.

en usko että tulee ikinä palautumaan entiselleen niin että ikiaikaiset ihmisen dna:sta lähtöisin olevat perusprinsiipit kahden eri ihmisapinaotuksen seksi tai muu ihmisen inhimillinen käytös normaloituisi?

tämä peli on hävitty: vain äp genitaaleissa toimii!

en usko että mikään suomalainenkummeliviihde voi edes pelastaa sitä hokemillaan:panomiespanomies

tämä peli on hävitty: kuten moni täällä hienosti kirjoittaa tästä s-leluilusta vaikka ei edes huomaa itse siinä mitään: outoa?

itselläni vain älypuhelin toimii (vaikka sen näytön joutuu pesemään ja putsaamaan ihan päivittäin..)

digitalistasex

Vierailija
97/121 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt joku bongais mun valikoiman niin pyötyis. Yöpöydän laatikko on täpötäys

Vierailija
98/121 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesluolaani autotallin nurkkauksessa olen ostanut erilaisia leluja mistä vaimo on autuaan tietämätön kun ne on lukitussa kaapissa jos hän siellä sattuisi käymään. Vaikea olisi selittää mitä teen dildoilla, panokoneella ja sybianilla. Muuten rikas seksielämä rouvan kaa, mutta tuo puoli ei hänelle avaudu.

Vierailija
99/121 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole piilossa ukolta mitään, yhteistä hetkissä käytössä usein

Vierailija
100/121 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod kuulu muille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän