Salaiset seksilelut
Onko teillä seksileluja joista miehesi/vaimosi ei tiedä mitään. Ja missä pidätte niitä piilossa?
Kommentit (121)
On pari kappaletta josta mies ei tiedä, yksi tälläinen fantasia tyyppinen: https://www.kaalimato.com/catalog/SOHIMI+Dragon+-+Tekopenis+työntöliikk…
Sekä tietysti tälläinen: https://seksileluvertailu.fi/tuote/all-black-dildo-mahti-timppa/2321
En kyllä ymmärrä miten ei tykkää jos käytän leluja. Oma nautinto ei ole pois yhteisistä hommista ainakaan meillä. Seksilelut on parasta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi salaisia seksileluja? Kyllä suhteessa on jotain pielessä jos ei voi ostaa tai ei voi kertoa seksileluista.
ei kannata ottaa uskovaista puolisoa. hihhuleilla on jotain syntiongelmia noiden lelujen kanssa.
Löysin vahingossa vaimon lelupiilon, ennen joulua... Muutama ostettu ja "itse" tehty. Vaimo leikkii isoilla. Omani on kuin prinssinakki niiden rinnalla.
Miehen kanssa salaisia, varmaan parhaat kaverit tietää kun heilläkin on seksilelut käytössä
Yöpöydän laatikko on täynnä salaisia seksileluja
Ei, ne ovat yhteisiä leluja, joita käytetään sekä yhdessä että omaan kivaan.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin hommasin "heppadildon". Käyttelen yksin ollessani oikein tuhmalla päällä.
Mies pitäisi mua varmaan ihan perverssinä.
Itse en pitäisi😄 toki johtuu varmaan siitä että itselläni on lohikäärmeen penistä mallintavia dildoja. Itse mietin että mitäköhän tuleva vaimo niistä ajattelee. En kyllä käy piilottaa niitä. Pidän mun fantasia aiheista lelukokoelmaa makkarissa lasi vitriinissä esillä, asensin jopa RGB led nauhat vitriiniin 😄
Ukko ei tiedä,sitä ei seksi kiinnosta enää yhtään.Tekis mieli lähtee kiitään ja jättää koko lötjäke
Uskovaiset daamin on kaikkein parhaimpia naisia. Ei näy kulunut elämä niin paljon ,kuin tavallisilla, Ei ole mieli rikottu teinipanoilla ja hyväksikäytöillä jurrissa ja jne.. Eivät petä ,jos oikeasti uskossa. Rakastavan miehiä eli perheen päätä ,jos ansaitset teollasi tämän kunnioituksen.
Ja salaisuutena voin kertoa ettei seksilelut ole kiellettyjä raamatussa eikä uskovaisten naisten elämässä. Uskovaiset naiset ovat kokemani mukaan kiihkeämpiä rakastajia ,kuin ei uskovat. syitä on monia.
Mutta tämä kaikki ansaitaan kunnioituksella minkä mies saa teoillaan ja sanoillaan.
Usko sinäkin;)
T: Uskovaisen naisen mies
Olen samaa mieltä, todella outoa ettei uskalleta kertoa omalle miehelle tai vaimolle,
Minulle mieheni aina ostaa seksileluja ja ostelee alusvaatteita,
Kaikista parasta on kyllä avioliitossa, kun molemmat tietävät ja jakavat oikeasti kaikki salaisuudet,
Mieheni tietää kaiken minusta jopa kuukautinkierronkin hän tietää paremmin kuin minä!
Minulla on minua 12 vuotta vanhempi mies on kyllä minun elämäni paras pano, jotkut miehet ovat vaan paljon viriilimpiä kuin toiset,
Ei ole salaisia. Suurimman osan leluistani on mieheni ostamia.
Mulla on satisfyer, 2 dildovibraattoria, jossa klitoriskiihotin sekä iso dildo. Mies ei ole nähnyt näitä, mutta tietää kyllä yhdestä ainakin... Joskus haaveilen, että käyttäisimme niitä yhdessä, mutta jotenkin ei ole vain tällaista tapaa tullut.
Jos olisin miehesi, suostuisin heti käyttmään yhdessä!
Jätti dildo siis todella iso tyttöt ostivat läpällä kun olin jotain 19 v . Oli monta vuotta kaapissa piilossa mutta nyt ikä jo 34 ja kiinostus voitti kerran onnistuuko . Kun mies oli reissu hommissa niin kaivan esin ja parin viinilasin sovitelen sitte sen sisään mies varmaan järkytyisi jos tietäisi miten ison saan menemään sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin miehesi, suostuisin heti käyttmään yhdessä!
Miten niitä käytetään yhdessä
Vierailija kirjoitti:
On surullinen salainen kätkö. Ostin yhteiseen kivaan kasan leluja ja tarvikkeita. Otin sieltä esille seksikkäitä alusvaatteita pienen pepputapin vaimolle. Näiden käyttö ei häntä innostanut, joten ei ole ollut intoa esitellä muitakaan leluja (dildoja ym.). Eli loput ostoksista ovat olleet piilossa jo pari vuotta kaapin perukoilla, aika silloin tällöin ollut mielessä heittää ne pois, mutta ei ole raskinut rahanarvoista tavaraa heittää menemään.
Tässä kohtaa ei varmaan auta kun rueta vetämään itse alusvaatteet päälle ja ratsastaa dildoilla kevyeen hikeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vielä ole mutta oon harkinnut kun vaimo haluaa seksiä huomattavasti vähemmän kuin minä.... mikähän ois hyvä? Ja helppo piilottaa 🤔😂
Tehkää kuten me eli sovittiin että kumpikin ostaa 3 lelua itselle ja kolme toiselle (sai olla hepeneitäkin), budjetti oli 200€ kummallekin. Eli vaimo oli aluksi nihkeä näihin, mutta tämäpä sai hänet innostumaan. Hänen paketistaan itselleen löytyi yllättäen sidontaan tarkoitettu paketti, catsuit ja suupallo, eli halusikin leikkiä sidontaleikkejä. Minulle hän hankki datex shortsit, piiskan ja kaulapannan.
Tämän jälkeen on ostettu paljon lisää leluja ja "tuhma" joulukalenteri on ollut vakio toive joka jouluksi.
Mahtava idea 🤩
Ajatteli ,että jos ostais lukollisen matka-askin ja piilottais ne sinne. Olis sitten kaikki samassa paikassa.
Mun yöpöydänlaatikolle ei ole vierailla asiaa. Kaverien kanssa kyllä puhutaan ja kaikilla on seksileluja. On käyttö kuitenkin yksityistä, kumppanin kanssa tai yksin