Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko epäkohteliasta kysyä kassaa kahville?

Vierailija
15.01.2023 |

Kun ehkä kerran kymmeneen vuoteen joku edes vähän värähdyttää, ei usein tee mieli tutustua. Nyt tekisi. Kysymyksessä on kassa, kaiketi opiskelija. Hänellä on persoonallinen ulkonäkö, satumainen, jonka en usko vetoavan kaikkiin. Lisäksi hän on hyvin pitkä, minua, keskimittaista miestä, pidempi.

Hän osaa myös teititellä oikein ("oletteko saanut" eikä "oletteko saaneet") ja hänen käytöksestään syntyy ylipäänsä jostain syystä sivistynyt vaikutelma.

Yli vuoden päivät olen kassalla viikonloppuisin tyttöä nähnyt. Heti ensinäkemästä on kutkuttanut kummallisesti ja minusta tuntuu (saattaa tietenkin olla ihan harhaa), että tytöstäkin on. Kuittia ojentaessa katseet kohtaavat tarpeettoman pitkään ja esimerkiksi tänään ostoksia hihnan päässä pakatessani katse alas käännettynä näin sivusilmällä, kuinka hän vilkaisi minua, vaikka kassalla oli jo uusi asiakas.

Nämä tuntemukset saattavat olla tietysti vain toiveiden luomaa harhaa.

Harmittaa, että tyttö sattuu olemaan kassa, koska tapaan ani harvoin tunteita herättäviä naisia, eikä asiakaspalvelijoita kai ole sopivaa kysyä kahville. Jos kuitenkin yrittäisi, onko siihen mitään järkevää tapaa? Vai annanko vain olla?

Kommentit (321)

Vierailija
121/321 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaa siis kassakoneen kanssa kahville. Millä se kassanhoitaja sillä aikaa laskee ihmisten ostokset?

Vierailija
122/321 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut ketjua ja kello on paljon, joten kysyn suoraan:

Oletko siis jutteluväleissä hänen kanssaan? Kun asioit hänen kassallaan, vaihdatko hänen kanssaan muutaman replan mistä milloinkin? Huumoria? Hymyjä? Rento, tuttavallinen fiilis?

Jos ei, niin älä hyvä ihminen ala mitään lappuja jaella tai töksäyttää kutsua kahville! Aloita siitä, että pääsette ihan normaaliin jutteluyhteyteen. Miksi yksikään ihminen lähtisi kahville miehen kanssa, joka ei edes siinä kohtaamistilanteessa kykene normaaliin vuorovaikutukseen?

Kauhuleffamateriaalia alusta loppuun koko asetelma läpinäkyvine kohteliaisuushuolilarppauksineen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/321 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta puolestani voin sanoa,että anna vaan lappu,jos nainen vaikuttaa ystävälliseltä. Naisella on mahdollisuus ottaa yhteyttä tai olla ottamatta. Ei tossa ole vielä mitään rikosta tapahtunut :). Jos nainen ei ota yhteyttä,annat vaan asian olla ja jätät naisen rauhaan. Ei sen ihmeellisempää. Itse en pitäisi pahana,jos joku tekisi noin,vaikken olisikaan kiinnostunut. Voisin vaan sanoa ystävällisesti,että en ole kiinnostunut ja toivoisin,et mies ymmärtäisi tai sitten parhaassa tapauksessa toisinpäin. 

Vierailija
124/321 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen, joka haluaa pyytää mieskassaa kahville, niin ei ole mitään epäkohteliasta. Jos taas olet mies ja kassalla työskentelee nainen, niin on epäkohteliasta.

Normijärkinen nainen ei yleensä ole niin tampio, että ei käy kuin lähikaupassaan ja töissäolijaa pitäisi häiriköidä.

Vierailija
125/321 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen, joka haluaa pyytää mieskassaa kahville, niin ei ole mitään epäkohteliasta. Jos taas olet mies ja kassalla työskentelee nainen, niin on epäkohteliasta.

Normijärkinen nainen ei yleensä ole niin tampio, että ei käy kuin lähikaupassaan ja töissäolijaa pitäisi häiriköidä.

miehiä alentava kommentti miesvihaajalta

Vierailija
126/321 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko - teitittely kassan puheessa voi kertoa myös kassan mielessä olevasta suuresta ikäerosta. Jättäisin kysymättä. Juttele kassalle muuten ja tutustu.

Teitittely on lisäksi nimenomaan (erityisesti töissä ollessa ammatillisen) ETÄISYYDEN ottamista. 

Vierailija
127/321 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut myyjänä ja kassana useissa paikoissa nuorena ja reilusti vanhemmat miehet on tulleet pyytämään treffeille. Todella vaivaannuttavaa ja ahdistavaa parikymppiselle.. On myös seurattu, puhuttu epäasiallisuuksia ja yksi tyyppi jopa oikein vainosi.  Kaupan kassana olo aikoja en kyllä hyvällä muistele. 

Vierailija
128/321 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahtoisi nuorena naisena kassalle töihin. En ainakaan tämän keskutelun luettuani.

Minua on sen sijaan lähestytty kaupassa asioidessani (toisten asiakkaiden taholta siis, ei koskaan työntekijän) useita kertoja. Mutta ei ikinä oman ikäiset miehet vaan joka kerta reilusti vanhemmat! Asiakkaana voin onneksi ignoorata heidät ja juosta karkuun, työntekijänä en voisi.

Vierailija
129/321 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut myyjänä ja kassana useissa paikoissa nuorena ja reilusti vanhemmat miehet on tulleet pyytämään treffeille. Todella vaivaannuttavaa ja ahdistavaa parikymppiselle.. On myös seurattu, puhuttu epäasiallisuuksia ja yksi tyyppi jopa oikein vainosi.  Kaupan kassana olo aikoja en kyllä hyvällä muistele. 

ja siitä alkoi miesvihaajan urasi, vihaat nykyään kaikkia metoo hengessä

Vierailija
130/321 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta puolestani voin sanoa,että anna vaan lappu,jos nainen vaikuttaa ystävälliseltä. Naisella on mahdollisuus ottaa yhteyttä tai olla ottamatta. Ei tossa ole vielä mitään rikosta tapahtunut :). Jos nainen ei ota yhteyttä,annat vaan asian olla ja jätät naisen rauhaan. Ei sen ihmeellisempää. Itse en pitäisi pahana,jos joku tekisi noin,vaikken olisikaan kiinnostunut. Voisin vaan sanoa ystävällisesti,että en ole kiinnostunut ja toivoisin,et mies ymmärtäisi tai sitten parhaassa tapauksessa toisinpäin. 

Mun mielestä tämä on myös paras tapa. Asiakaspalvelijana olen kerran tällaisen lapun saanutkin, asiakas antoi sen poistuessaan. Ei ollut mitenkään ahdistava tilanne. En ollut kiinnostunut joten en ottanut yhteyttä, enkä sen jälkeen nähnyt kyseistä ihmistä.

On kysytty ulos myös juttelun kautta ja se oli huomattavasti kiusallisempi tilanne.

Vierailija
131/321 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On epäkohteliasta. Anna kassoille työrauha.

Itse olen kassa ja miehiltä tulee kehuja päivittäin, pyydetään lähtemään mukaan, etsivät somesta jossa laittavat viestiä jne.

En minä näitä ota mitenkään henkilökohtaisesti, mutta eipä ole yksikään mies joka esim. Ulkoisesti viehättäisi toiminut näin. Mutta jos joku minua viehättävä lähestyisi, miksikäs ei.

Vierailija
132/321 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailijha kirjoitti:

Mitehn vanha olet?

36. Arvaan että tyttö on lähellä kolmea kymppiä.

Miksi kutsut häntä tytöksi jos hän on kerran aikuinen nainen?

Lisäksi epäilet että hän on opiskelija.

Sanot myös että hän teitittelee sinua. Lähellä omaa ikää olevia ei teititellä. Paitsi lääkärit tms.

Valehtelet jomman kumman iän

Vierailija
133/321 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kassa ja miehiltä tulee kehuja päivittäin, pyydetään lähtemään mukaan, etsivät somesta jossa laittavat viestiä jne.

En minä näitä ota mitenkään henkilökohtaisesti, mutta eipä ole yksikään mies joka esim. Ulkoisesti viehättäisi toiminut näin. Mutta jos joku minua viehättävä lähestyisi, miksikäs ei.

Miksi olet julkisesti somessa?

Vierailija
134/321 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se nyt ole ainakaan epäkohteliasta, Epäkohteliasta on mm. heittää törkeitä kommentteja vaikka ulkonäöstä tai kyttäillä ja vainota,mutta yhden lapun antaminen ei ole. Elämässä ei saa mitään,jos ei yritä. Annat lapun,thats it. Nainen ottaa yhteyttä,jos haluaa. Ja elämä jatkuu. 

Vierailija
135/321 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja menee sitten sen sijaan Tinderiin ja itkee, kun kunnollisia miehiä ei ole missään.

Vierailija
136/321 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko ulkoisesti viehättävällä suurinpiirtein tällaista miestä:

1) Täydellinen hiusraja tummilla hiuksilla 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat sopivan valkoiset hampaat 6) Tyylikkäät, yksinkertaiset vaatteet 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

?

Vierailija
137/321 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta miesvihaajaa tullut kokemuksieni takia, aika varautunut kylläkin ja näin yli nelikymppisenä koen helpotusta kun enää ei ahdistella.

Vierailija
138/321 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää pohtia saako lähestyä ja kysyä treffeille, niin älä ehdottele mitään.

Vierailija
139/321 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kassatyttöä/-naista voi mies pyytää kahville eikä mihinkään - se on se metoo. Mutta kassapoikaa voi sekä mies- että naisasiakas.

Vierailija
140/321 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sitten miten kävi :). rakkaustarinaa odotellessa :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi