Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kotiin saa ihanan tuoksun?

Vierailija
15.01.2023 |

Miten saada ihana tuoksu kotiin? Olen huomannut, että matkoilta tullessani kotona haisee ummehtuneelta ja pahalta, ja se häiritsee minua ja kotiin tuleviani vieraitani suuresti. Olen yrittänyt siivota ja pitää huoneet puhtaana, mutta haju ei lähde. Onko jollain keinoa saada kotiin raikas ja ihana tuoksu ilman, että se on liian voimakas tai teennäinen? Kiitos jo etukäteen kaikille neuvoista!

Kommentit (410)

Vierailija
121/410 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin Livingin DayDream tuoksun, https://tinyurl.com/22n3ca6x ja tuoksu on mukavan pehmeä ja saankin sillä koko talon ummehtuneen hajun pois kun laitan sen olohuoneeseen. Noilla tikuilla pystyy myös säätää sitä voimakkuutta, jos on liian vahva tai himmeä tuoksu.

Mulla on tuoksuyliherkkyys niin ei saa käyttää tuollaisia!

Onko pakko tulla kommentoimaan jos ei pidä tuoksuista tai on tuoksuyliherkkyys? Mikä siinä on, että aina kun kysytään jotain hajuvesistä tai vaikka kynttilöistä niin joku hajusteyliherkkä tulee aina valittamaan. En ymmärrä!

Tässä ei kyllä ole kysytty mitään keinotekoisesti valmistetun tuoksun perään. On tainnut liuottimet vaikuttaa jo tovin, kun noin kärkkäästi pitää kommentoida?

Vierailija
122/410 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinyylinen keinolankku on uurteista ja kerää likaa pölyä. Se pitää puhdistaa hyvin.

ei meillä ainakaan ole mitään uurteita.

Eikä meillä vinyylistä keinolankkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/410 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Vierailija
124/410 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se vaan ilmestynyt.

Vierailija
125/410 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin Livingin DayDream tuoksun, https://tinyurl.com/22n3ca6x ja tuoksu on mukavan pehmeä ja saankin sillä koko talon ummehtuneen hajun pois kun laitan sen olohuoneeseen. Noilla tikuilla pystyy myös säätää sitä voimakkuutta, jos on liian vahva tai himmeä tuoksu.

Mulla on tuoksuyliherkkyys niin ei saa käyttää tuollaisia!

Jaa että sun takia joku toinen ei saa käyttää kotonaan hajusteita jos haluaa?

Vierailija
126/410 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No shit sherlock?

Vierailija
127/410 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas mitkä loiston päivät Suomella on vielä edessään.

Vierailija
128/410 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä joku päivän uutinen sinulle?!

Vierailija
129/410 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin alat valittamaan meille palstalaisille kotona haisevasta hajusta, mieti ensin johtuuko se esim ihan omasta hygieniasta. Äläkä vain odota siinä, että joku muu korjaa ongelmasi puolestasi.

Totta. Kokeile sinäkin käydä suihkussa ja peseytyä ihan saippualla joka paikasta. Muista myös harjata hampaat. Löydät Googlesta varmasti ohjevideoita.

Vierailija
130/410 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö hernekeittoa ja kananmunaa, odota pari tuntia, rentouta sulkijalihaksiasi, NAUTI!!!

Vierailija
131/410 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullan tuoksu!

T: Sangviininen Pyknikko.

Vierailija
132/410 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla viattoman näköiset ja näennäisesti hyvän tuoksuiset vessanraikastimet osoittautuivat eteisen merkillisen pistävän hajun syyksi. Sinällään jännä, että siellä vessassa tuoksui ihan hyvältä, mutta seinän takana kuitenkaan ei. Merkkiä vaihtamalla loppui.

Vierailija
133/410 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee suihkepulloon tuoksusekoitud eteerisistä öljyistä ja vedestä. Eteiseen voi laittaa huonetuoksun, esim kukkia tai puunpsla johon on imeytetty laventelia. Ei kemiallisia kaupan tuoksuttimia. Ne höiritsee hormonitoimintaa koska toimivat niiden tavoin elimistössä.

Vierailija
134/410 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on maakellarin haju eteisessä. Rivitalo. Taloyhtiö on yrittänyt nyt kaksi vuotta parantaa asiaa ... Itse muutimme pois, mutta tietysti maksamme yhtiövastikkeet. Jos hallitusta ei huvita, niin mitäs teet!

Vierailija
135/410 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee suihkepulloon tuoksusekoitud eteerisistä öljyistä ja vedestä. Eteiseen voi laittaa huonetuoksun, esim kukkia tai puunpsla johon on imeytetty laventelia. Ei kemiallisia kaupan tuoksuttimia. Ne höiritsee hormonitoimintaa koska toimivat niiden tavoin elimistössä.

Setripuu/katajapalat toimivat kans hyvin, eivätkä ole kertakäyttöisiä. Kun tuoksu häviää, hipaisu hiekkapaperilla tuo sen takaisin. Se ei poista siivouksen merkityksellisyyttä.

Vierailija
136/410 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisemalla

Vierailija
137/410 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonetuoksu! Meillä on käytössä ja ollaan todettu hyväksi.

Ripustaa Wunderbaumeja ympäri asuntoa!

https://www.tokmanni.fi/brandit/wunder_baum

Vierailija
138/410 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat huonekalut ja vaatteet haisee ummehtuneelle. Jos tulee -20 pakkanen vien ulos mitä jaksan niin on taas vähän raikkaampaa. Klooripitoisella pesuaineella voi pestä kaapit sisältä se kyllä vie hajut mutta on aika kova myrkky. Ja vaatteiden silittämisestä tulee hyvä tuoksu. Tavallisien kynttilöiden polttaminen kun auttaa.

Vierailija
139/410 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän aloittajaa. Siivoan ahkerasti kotona ja asun 2020 valmistuneessa kerrostalossa. Meillä ei ole minkäänlaista ominaistuoksua kotona, kun mulla ei ole lemmikkejä kuolaamassa joka paikkaan. Mun mielestä tällainen hajuttomuus on myös tylsää.

Osta raakoja pakastekorvapuusteja + paista.

Ihana pullan tuoksu leviää pihalle asti.

Vierailija
140/410 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksuton ympäristö olisi kaikista ihanin. Ei valkosipulikäryä naapurista.