Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auttaa puolison kuorsausongelmaan?

Vierailija
15.01.2023 |

Mieheni kuorsaa ja se häiritsee minun nukkumista. Suhteemme alussa se ei ollut ongelma, mutta nyt se on vain pahentunut ajan saatossa. Olemme asuneet yhdessä nyt noin puoli vuotta. Olemme jo kokeilleet erilaisia ratkaisuja, kuten korkeampaa tyynyä, mutta se ei auttanut. Uniapneatestaus tehtiin, mutta se ei osoittanut mitään. Onko teillä jotain vinkkejä ja kokemuksia? Help!! Kiitos

Kommentit (1356)

Vierailija
561/1356 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtävästi W.T porukan kokoontumisajot menossa

Vierailija
562/1356 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu... ihan vaan... siitä kun kirjottelee...pisteitä tekstin sekaaan....niin ... naiset kaikkoo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1356 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla voimavarat vähissä :-(.

Vierailija
564/1356 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä tiedän?

Vierailija
565/1356 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulpat eivät auta. Niitä ei saa työnnettyä tarpeeksi syvälle ja jos saa niitä on hyvin vaikea saada pois.

Vierailija
566/1356 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelee ihminen joka menee noin huonoon provoon mukaan? Medialukutaito -haloo!

Vierailija
567/1356 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä salaliittoteoreetikkoja oikein kumpuaa?

Vierailija
568/1356 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oma tiensä.

Vierailija
569/1356 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut samassa tilanteessa, ja minulla on ollut hyvä kokemus melatoniinista. Otan siis illalla unilääkkeen, joka auttaa minua nukahtamaan vaikka mieheni kuorsaa. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan.

En ymmärrä miksi ehdotat naiselle melatoniinin käyttöä, kun ongelma on miehen kuorsauksessa. Tämä ongelma ei ole naisen vastuulla ja ratkaisun pitäisi löytyä mieheltä itse, esimerkiksi kuorsauskiskojen tai unilääkärin avulla. Naisella ei ole syytä joutua kärsimään miehen kuorsauksesta ja hänen unensa ei pitäisi kärsiä siitä, että mies kuorsaa ihan itse!

No mutta naistahan se ongelma häiritsee! Eihän se ole miehen vika että hän kuorsaa?!?

Juu.

Ja jos naisella on tapan unissaan hötkyillä ja mätkiä kumppania mustelmille niin se on vaan sen kumppanin ongelma, eihän se nainen sille mitään voi kun se nukkuu.

Onneksi pääsin kaltaisestasi eroon, hyi hitto.

Minä olen nainen ja ilmeisesti nukkuessani pienesti kuorsaan/hengitän raskaasti. Mies on todella herkkä unien eikä kestä yhtään. Kokeilin kaikenmaailman konsteja, mutta ei auttanut.

Lopulta kävin lääkärillä näytillä ja hän oli sitä mieltä, että miehelle korvatulpat tai melatoniinia. Minussa ei ole mitään vikaa. Olisin kyllä mennyt leikkaukseen, jos olisi auttanut. Toiset ihmiset vaan on super herkkäunisia!

Minusta tuo melatoniini on hyvä neuvo, jos on herkkäuninen. Jos ei ole, sitten ei tietysti sellaista ole syytä nauttia vaan puoliso kiskokaupoille/leikkaukseen/tms.

Vierailija
570/1356 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanuolittajat tais tunnistaa itsensä :D

Vierailija
571/1356 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä akka kuorsas vuosia kunnes minulla tuli mitta täyteen. Sanoin akalle että laihuttaa30 kiloa läskiä pois että yöllinen metelöinti loppuu, tai taloon tulee hiljasempi emäntä, ei ole tarvinnut enään valvoa öitä.

Vierailija
572/1356 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies kansa korsaa kamalasti .

Vierailija
573/1356 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oh hoh hoijaa

Vierailija
574/1356 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolatukka

Vierailija
575/1356 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto up

Vierailija
576/1356 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teipillä paikattu muttei haittaa käyttöä. Roskiinhan tuollainen kuuluisi.

Vierailija
577/1356 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nettitrollihan tarkoittaa ihmistä joka on eri mieltä kanssasi

Vierailija
578/1356 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä joku kuorsauskiskojen markkinointiosasto keskustelemassa, kun koko ajan tyrkytetään jotain tiny.url-osoitetta? Vähintäänkin epäilyttävää touhua.

Vierailija
579/1356 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 mm. burana.

Vierailija
580/1356 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsauskisko tai sieraintenlaajentimet, vähän riippuen siitä, mistä kuorsaus lähtee liikkeelle ja missä asennoissa kuorsaa eniten. KNK-lääkäri voisi kurkata nenään ja kurkkuun, onko jokin rakenteellinen ongelma, joka kuorsauksen aiheuttaa ja olisiko jotain tehtävissä. Kieltä voi myös jumpata, jos kuorsaus siitä kiikastaa. Netistä löytyy aihepiiriin erikoistuneita putiikkeja, sekä kotimaisia että ulkomailta.

Uniapneaan käytettävä (C)PAP-laite kyllä auttaa kuorsaukseenkin, vaikka ei varsinaista apneaa löytyisikään. Voi olla pelkkää virtauksen rajoitetta ja kuorsausta, joita ei välttämättä noteerata mitenkään, jos varsinaista apneaa ei indeksit osoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän